No h8, čisto prijateljsko bockanje. :D
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
No h8, čisto prijateljsko bockanje. :D
...
moj gepek se digne za trećinu gore
eh da i još jedna mana.. brisači proizvode iritantan zvuk, i stupnjevi brzine brisača mi se ne sviđaju.. prvi jako lagan, drugi već previše brz, treći je kako treba biti super-brz. to me oduvijek iritiralo, zašto pobogu ne jednostavno potenciometar da si sam štelaš brzinu
@turbojc
nije fora složiti sve što planiraš u godinu dana.. riskiraš da ti auto brzo dosadi.. ovako u redovnim intervalima ponešto napraviš, uživaš i raduješ se planovima za budućnost.
no bez obzira na sve mane, ipak volim svoju ludaču i uživam u njoj dan danas, kao i prvi dan kada sam ju uzeo.. za 7 mjeseci će biti 5 godina kod mene evo i par slički da review bude potpun
kozica
offroad coupe
@nine meni 4 gume stanu u gepek bez pol k. a da ne velim nekaj za zadnja sjedala
. e da kad smo vec kod toga, skinem sjedala zadnja van i ide madrac unutra.
e ovo s automatskim podizanjem stakla nemam ni ja. ali prema dolje imam a prema gore nemam.
kad vani kisa pada i kad je auto zmazan a ja moram do gepeka uvjek se zmazem tj prsti mi ostaju crni nakon otvaranja gepeka. jest da imam na daljenskom odkljucavanje gepeka ali to samo otvori bravu a opet moras negdje primiti i podici poklopac.
Uh, ovo s gepekom i mene živcira, uvijek si zmažem ruke, a po ovakvom vremenu mi se sav auto zabaca i zmazan je za popi*dit.
Zato je špica na novim, skupljim autima gepek kaj se otvara i zatvara na struju. Ruke uvijek čiste
Mene na autu najviše hebe kaj lupka unutrašnjost na rupama, vibriranje iste dok je hladan, prednji sicevi se teško pomiču, probao podmazat vodilice al nije baš pomoglo i sic mi je lagano u banani, trusit se počela ona "slama" iznutra A nać dobar sic za dvojku je muka, desetak auta pogledao i svima je prednji sic loš. Iz trice mi se ne da pripasavat.
A pošto imam samo volan, mjenjač, ventilaciju, upaljač i prozore na "žgance" nemam prigovora na druge stvari
Obožavam to što ti Luda nije zakucana u pod da sve živo struže. Vidi se ljubav prema limu i autu!
Btw, ti misliš da će tvojoj rupi bez dna doći kraj kad ubaciš h22? Bit će tu još modova. :P
Ako ju budeš imao u takvom stanju narednih par godina, budemo pričali o ciframa.
Here goes nothing..
- skučena zadnja sjedala, ako si stariji od 5g. i viši od 150cm ne možeš uspravno sjediti
- sex u skladu s tim vrlo problematičan, ali izvediv
- volan se ogulio pri vrhu kao da ima 1205tkm, a ne 205 od čega pola mojih
- ima vode nakon autopraone i obilnijih kiša na pragovima, ništa dramatično, mnogi mi kažu da i treba biti, koga i briga
- ne radi zadnja brizgaljka brisača, što smo i komentirali na prošloj stranici tj. ja, nego kad špricam curi dolje, ispod auta, pretpostavljam crijevo u 3 krasna odlepršalo
- odvratan zvuk dok je hladan i vani hladno, susjedima ne treba budilica kad idem na posao, možemo ga usporediti sa sexom cigana u praznom kontejneru
- netko me tresnuo, nisam navrijeme primjetio i sad Bogu hvala imam hrđu iznad zadnjeg desnog kotača, moram sanirati pod hitno, došlo je do crnog tona, samo je mijenjalo boje (ne tiče se direktno auta kao auta, ali nek stoji)
- tvorničke lampe (dnevna,kratka svjetla) su za onu stvar, padne kiša ili po noći - vidljivost nikakva, aftermarketi su muss, i to debeli muss
- iako sam tri puta u životu ravno stavio 0.5l kole u držač za čaše, on je uspio puknuti (vjerojatno od ranije), pa se teže vraća u utor i zadržava u njemu, do motorića je, gledao sam, opet - koga briga
- sjedala su udobna ali pošto sam ja svinja od 105kg i imam radijus kretanja - metar sa metar širine, ne bi falilo da ima malo više mjesta na vozačevom, za desno koljeno, s njim mogu ravno kroz desni prozor u žutoj minuti
- čim ga 2mj u komadu ne izvezem van grada zahvaljujući našem divnom gorivu ali i samom autu + starosti mogu se pozdraviti sa brzinama iznad 100-120km/h na autoputu, dakle propuhivanje - pod obavezno na dizlama, starost nebitna
- ne bi bio naodmet malo mekši ovjes, doduše moji amortizeri su vjerojatno isto kao i na Mk4 iz videa odavno dali svoje, no auto je prilično nizak čak i na balonima (65) i ne daj Bože pogađanja šahtova ili grabe, ode bubreg
- preslab motor za išta ozbiljnije osim vuču prikolice pune krava (210nm), no to je bio moj izbor zbog potrošnje, iako sam komotno mogao ići na 110ks motor, no onda bi imao turbinu sa varijabilnom geometrijom i završio na tabletama prerano u životu
- volio bi da mi sam javi i katapultira me kao u Top Gun-u kroz šajbu npr. kad mu misli zamašnjak do kraja proprditi ili da mi kvačilo ne propadne u vožnji i ne odem u k*rac, po mogućnosti na Sv.Roku
aj da i ja odigram igru.. :P nadam se da ima kakva nagrada
seat cordoba 1.9 sdi 2004.g
-straznji ovjes los, ako si prazan, skace ko koza, tvrdo i neudobno se voziti na straznjoj klupi, a kad nesto stavis u gepek, odma previse čučne (a amortizeri su skoro novi)
-veliki gepek, ali minijaturni otvor, nemres nista vecih dimenzija progurat
-tvrda plastika posvuda, lako se grebe (pogotovo u gepeku)
-grozna zvucna izolacija
-losa preglednost straga
-prednje zarulje se tesko mijenjaju, treba imat minijaturnu ruku, svaki put se izgrebem do laktova
-nema straznji brisac
volvo v40 1.9d 2003.g
-karavan bez ravne podnice gepeka
-previsoka vozacka pozicija i u najnizoj tocki
-losa kvaliteta vanjskih kvaka
-nema auto up/down prekidace podizaca stakla
-pojas kad se povlaci i sprema, grebe u ono cudo kaj ga namata pa se ostecuje
-kad zatvaras gepek, zvuk zatvaranja ko na stojadinu (na ostala vrata nemam primjedbe)
to je ono kaj mi trenutno pada na pamet..
napisao bih i ja al ne znam ima li smisla pošto je auto 91' i tada su standardi i očekivanja bila drugačija? :D
Samo piši, moj je 88 godište pa sam napisao
Evo ja ću za svog napisati samo ono što me smeta, iako ima i drugih sitnica koje nisu ni vrijedne spominjanja (twingo II 75ks)
- šasija se malo uvija kod jačeg skretanja
- sklon je preupravljanju zbog rasporeda mase, i zbog toga brže troši gume
- tepisi nisu neka sreća, nisu loši, ali napravila se rupa tamo gdje se drži peta desne noge, novi je skup
- skuplji dijelovi, makar nije strašno
- mogao bi biti malo mekši, ali to je kompromis, bolje drži u zavojima, ali na lošim cestama je malo neudobniji (iako mi to osobno uopće ne smeta)
- malo nuglađen mjenjač, ali ništa strašno
Da i ja malo svog Clia 1.5DCi 82ks kritiziram
-nekad ujutro se pitam dali vozim traktor ili auto
-amortizeri nisu baš u sjajnom stanju pošto lupaju na svaku rupu
-strašno tvrd valjda zbog opruga
-hauba i krov koda su od papira nedo bog da netko sjedne na haubu
-s istom tipkom na daljinskom se zaključava i otključava jako glupa stvar
-žarulje u faru jako teško promjenit srećom da sam stavio xenon
Megane III dci 63kw (2010., turčin, cca 105 tkm)
Neke stvari koje me smetaju:
- pojavljuje se ponekad malo vlage u straznjim svjetlima, nije strasno, ali vidi se iz blizine
- slaba kvaliteta plastike u unutrasnjosti, neke tipke od radija su se malo pogulile (vjerovatno je prvi vlasnik imao masne ruke pa je to ubrzalo guljenje)
- strasno zamazljiva unutrasnjost, (tapecirung od vrata, plastika dolje kod papucice gasa)
- nekak premalo mjesta iznutra, pogotovo na straznjem sjedistu
- bucan ovjes, mozda malo i pretvrd za ''francuza''
- turbo rupa dosta izrazena
- ima glupi DPF
- nepregledan straga
Dobre strane:
- motor izrazito tih, stedljiv (kombinirana potrosnja 5.2)
- performanse i vise nego solidne za 86 konja
- mislim da nema dvomaseni zamasnjak
- dobar tempomat
- analogne kazaljke pregledne
- dobro rijesene radio komande na upravljacu
- zvucna izolacija
- nema cvrcaka
- solidna sjedala
- velik prljaznik
- za sada bez pregorenih zaruljica
- hidraulika na haubi
Za sada bez kvarova, a za dalje bumo vidili
Chevrolet lacetti, model 2008, god. proizvodnje 2011.:
-tko prvi put sjedne unutra i dok se ne navikne auto je jako nepregledan odozada
-hod mjenjača je predug, iz prve u drugu 2 dana
-potrošnja je kriminalno velika
-izbljedjeli komadi plastike od sunca, užasna kvaliteta obrade
-škripe sicevi
-"kadica" u gepeku mi je propala
-plastika koja drži zadnju policu u gepeku je popucala; praktički sve što je rađeno od plastike je u neku ruku ili puklo, slomilo se, izbljedilo, škripi, ili whatever
To je to kaj mi za sada pada na pamet.... Ako ga netko hoće kupiti, lako se dogovorimo za cijenu
Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:
- grijanje u kabini počne tek nakon 5 minuta vožnje, nekad i koju minutu dulje, dok hlađenje dere čim ga se upali
- lupkanje iz one police u bunkeru, to nije kod svih pugova nego kod mog, nikako da malo pogledam što je
- odvratno dug hod mjenjača koji mi smeta samo kod promjene iz prve u drugu, inače je ok, ali baš smeta
- ima dvoja vrata pa su puno veća od modela s 4 vrata što je kod parkinga užas
- dosta je tvrd pa su ležeći policajci a i ceste kod nas općenito problematične tako da nastojim izbjegavat rupe što je više moguće
- zatvaranje haube i bunkera rezultira jeftinim zvukovima kao da je riječ o Ladi nekoj...
- često se zamagli iznutra pogotovo po ovom šugavom vremenu, kad je mrak staklo je iznutra dosta zamagljeno, više nego na ostalim autima, a nema ništa mokrog unutra
- svako toliko javlja vodu u filteru goriva, i to isto nije samo kod mene, treba ga promijenit iako ne škodi ničemu
Srećom to je zasad to. Samo da je mjenjač bolji, sve bi bilo super jer ovo ostalo ne predstavlja nikakav problem. Također, iako im obično žarulje crkavaju kao na traci, evo godinu dana je kod mene, ništa nije pregorilo. Potrošnja niska, gradska vožnja sa malo vozikanja okolo u prosjeku je 6,6l i to malo živahnije... Ima original Clarion CD player unutra koji je preko ljeta nešto štekao, popravljen je, ali imam osjećaj da ću s njim imat problema. Sve ostalo vrlo dobro, odlično je očuvan tako da ništa nije izblijedjelo, pokidalo se ili nešto treće. Evo i slike kad već pišem sve ovo... Aftermarket lukovi blatobrana, sa GT kita koje je prošli vlasnik stavio gore. U budućnosti možda stavim OZ Superleggera, ostalo ostaje serijsko.
Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:
- grijanje u kabini počne tek nakon 5 minuta vožnje, nekad i koju minutu dulje, dok hlađenje dere čim ga se upali
Pa rekao bih da je to više manje normalno u svakom autu dok se ne zagrije da ne puše toplo
Nisam fan marke, ali lijep Pug, + od mene. Sviđa mi se posebno ovaj crni grill, felgice, sve kompaktno i skladno djeluje. Ne bi ja ništa dirao osim uzeo kvalitetniju muziku unutra.
when you see it...
McLarenov je još bolji... Al bolidi su očajni ove godine, od V6 do izgleda, jebes takvu formulu...
Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:
- grijanje u kabini počne tek nakon 5 minuta vožnje, nekad i koju minutu dulje, dok hlađenje dere čim ga se upali
Pa rekao bih da je to više manje normalno u svakom autu dok se ne zagrije da ne puše toplo
Je, dok se ugrije motor pa onda kupi toplinu s motora.
Meanwhile in Slovenia:
Izvor: crometeo.hr
Razer, vadi čekić, evo ti posla
@tir669
trebaš vidjeti kod mene vrata hebena avionska krila..
no opet bolje auto izgleda sa 2 vrata nego sa 4.
i da.. fino bi legle superleggere
@BORG
gawd dammit.. ako se ovo dogodi kod nas, ne idem iz kuće tjedan dana instant godišnji uzimam.
samo kad pomislim koji bi kaos u prometu bio..
gawd dammit.. ako se ovo dogodi kod nas, ne idem iz kuće tjedan dana instant godišnji uzimam.
samo kad pomislim koji bi kaos u prometu bio..
Na žalost i kod nas je gadno:
http://www.24sata.hr/news/oprez-sve-je-zaleeno-opet-zatvorili-sljemensku-cestu-351858
Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:
- grijanje u kabini počne tek nakon 5 minuta vožnje, nekad i koju minutu dulje, dok hlađenje dere čim ga se upali
Pa rekao bih da je to više manje normalno u svakom autu dok se ne zagrije da ne puše toplo
Ma naravno, samo kažem, općenito je u 206 to koju minutu sporije... Ništa drugo.
when you see it...
Ovaj peis naprijed?
jep. ocajna bu ova godina formule. koma su bolidi po izgledu. nez zak odmah ne stave v-twin, quad turbo i amen.
Al nisu svi, Lotus izgleda ok, Red Bull isto, Sauber mi je definitivno tu, čak bi rekao i najljepši... Al Caterham... ko je njega dizajnirao nemam pojma, ali trebalo bi mu glavu sasjeć.

Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:
- grijanje u kabini počne tek nakon 5 minuta vožnje, nekad i koju minutu dulje, dok hlađenje dere čim ga se upali
- lupkanje iz one police u bunkeru, to nije kod svih pugova nego kod mog, nikako da malo pogledam što je
- odvratno dug hod mjenjača koji mi smeta samo kod promjene iz prve u drugu, inače je ok, ali baš smeta
- ima dvoja vrata pa su puno veća od modela s 4 vrata što je kod parkinga užas
- dosta je tvrd pa su ležeći policajci a i ceste kod nas općenito problematične tako da nastojim izbjegavat rupe što je više moguće
- zatvaranje haube i bunkera rezultira jeftinim zvukovima kao da je riječ o Ladi nekoj...
- često se zamagli iznutra pogotovo po ovom šugavom vremenu, kad je mrak staklo je iznutra dosta zamagljeno, više nego na ostalim autima, a nema ništa mokrog unutra
- svako toliko javlja vodu u filteru goriva, i to isto nije samo kod mene, treba ga promijenit iako ne škodi ničemu
Srećom to je zasad to. Samo da je mjenjač bolji, sve bi bilo super jer ovo ostalo ne predstavlja nikakav problem. Također, iako im obično žarulje crkavaju kao na traci, evo godinu dana je kod mene, ništa nije pregorilo. Potrošnja niska, gradska vožnja sa malo vozikanja okolo u prosjeku je 6,6l i to malo živahnije... Ima original Clarion CD player unutra koji je preko ljeta nešto štekao, popravljen je, ali imam osjećaj da ću s njim imat problema. Sve ostalo vrlo dobro, odlično je očuvan tako da ništa nije izblijedjelo, pokidalo se ili nešto treće. Evo i slike kad već pišem sve ovo... Aftermarket lukovi blatobrana, sa GT kita koje je prošli vlasnik stavio gore. U budućnosti možda stavim OZ Superleggera, ostalo ostaje serijsko.
Imam i ja 206-icu ali 1.4 benzinca (2001.god) nešto više od godine dana i ovo sa magljenjem ni meni nije jasno, stakla se magle puno više nego kod ostalih auta i dosta teže se odmagljuju. I hod mjenjača je stvarno malo dug i kod hladnog vremena dok je motor hladan teško ide iz 1. u 2. i u rikverc a u 1.je ponekad skoro nemoguće ubaciti ako se potpuno ne zaustaviš. Ponekad zna malo i plastika u unutrašnjosti zaškripit ali za sada ništa strašno. Jedini problem koji sam za sada imao je to da se pokvario motorić koji pokreće kazaljku pokazivača brzine i kad sam vadio instrument tablu mi je pregorilo pola lampica u njoj...
Pežoljubci, ugasit recirkulaciju zraka u kabini pa vam se neće maglit nikad ;)