Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.002
|
čitano: 16.476.005
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SimeKZ kaže...

KIA koja trosi 3,2l sumnjam da ce ikad ispast iz trenda... Isto tako nova ceed je bomba auto. Golf VII nije po nicemu bolji auto od ceed osim po nasem mentalitetu. Vozio sam Golf VII u autoskoli i Ceed of frenda, novi model. Cudo.

Stvarno vjeruješ da toliko troši? Kia i Hyundai su u Americi prije par mjeseci kažnjeni sa 400 milijuna dolara baš zbog lažnog deklariranja potrošnje. A i bila je neka Kia sa tim 1.1l motorićem u Fifth gearu, i ako se dobro sjećam ispalo je da troši skoro duplo. 

Ne treba vjerovat svemu što piše, pogotovo kad su auti u pitanju. {#}

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

lako za gajbu-dve, ali nabaviti aute je već problem.. eto ti imaš jednoga, postaj boju, možda se nađu još 2 {#} odmah organiziramo forumski meet da više ljudi proba, pa možemo odmah i znanstveni rad napraviti na većem uzorku {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
SimeKZ kaže...
BORG kaže...

KIA - moderan dizajn koji će (pre)brzo ispasti iz trenda, vrijednost joj pada prebrzo

VW - klasika koja traje, jako će dobro držati cijenu

 

Na našem tržištu za 5 godina neće KIU nitko ni gledati, dok će Golf biti još biti uvijek ''u trendu''.

KIA koja trosi 3,2l sumnjam da ce ikad ispast iz trenda... Isto tako nova ceed je bomba auto. Golf VII nije po nicemu bolji auto od ceed osim po nasem mentalitetu. Vozio sam Golf VII u autoskoli i Ceed of frenda, novi model. Cudo.

AHA... samo kaj ne pocne proizvoditi gorivo...

 

 

{#}

 

Baš kao što je netko rekao, VW za više novaca daje manje samo zato što može ! 

 

 

Btw, Nine - Daj promjeni taj gay love avatar! {#}

Optimizam je nedostatak iskustva.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

pfff e sad baš neću {#} mali OT, edukacije radi.. LINK pogledaj desno sličku..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
WackyZG kaže...
kratos091 kaže...

Pozdrav!
Stari kupio Passata B6, 2010.-a. E sad mene zanima mogu li se spojiti na radio putem bluetootha i tako puštati pjesme? U radio postoji opcija da se upali BT, ali kad ga tražim mobom, ne mogu pronaći. Mora li možda auto biti upaljen da bi BT radio?
I da, na volanu nema nikakvih tipki, i nisam nigdje vidio BT oznaku, osim ove opcije u radiju, tako da ne znam ima li ga sigurno... Radio je RCD 310. 

Možda ti ovaj video pomogne: 

 

Probao sam svašta ali ga ne pronalazi mob. Sigurno nema BT modul, a taj radio samo ima podršku. A nema veze, i dalje ima AUX IN pa mogu puštati mjuzu sa moba.

Danas ga isterivao iz garaže i vraćao, krepao mi 3 puta. {#}  Brzina hvata dok pustiš kvačilo centimetar, a na starome hvata tek od pola... 

HTC 8X :)
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

lako za gajbu-dve, ali nabaviti aute je već problem.. eto ti imaš jednoga, postaj boju, možda se nađu još 2 {#} odmah organiziramo forumski meet da više ljudi proba, pa možemo odmah i znanstveni rad napraviti na većem uzorku {#}

Reflexsilber Metallic je boja. Čisto sumnjam da netko ima ovdje Golfa, kud još u toj boji. 

No eto, možda bik može nabaviti iz servisa na jedan dan. {#}

 

EDIT: Ne znam nine gdje si nabasao na link na onaj review. Nabasao na drugom forumu na isit, uz naravno još pokoju hvalevrijednu informaciju, tipa tko stoji iza portala.

Poruka je uređivana zadnji put pet 31.1.2014 22:45 (mystik).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

zasto kia ta nebi trosila recimo 3,5 po otvorenoj? ako moj megan koji je 20g star (koncepcija motora, stanje, kilometri) trosi ispod 6,5 po magistrali, onda ovo moze i debelo ispod 4, pogotovo sta je dizel, mala kubikaza, snaga, 6 brzina...

 

ne trosi 3,5 po gradu xD

 

evo ja kad bi imao pare za novi auto, ria s tim motorom bi gledao prije nego neke druge...

 

a o golfu necu...zna se sve...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

zasto kia ta nebi trosila recimo 3,5 po otvorenoj? ako moj megan koji je 20g star (koncepcija motora, stanje, kilometri) trosi ispod 6,5 po magistrali, onda ovo moze i debelo ispod 4, pogotovo sta je dizel, mala kubikaza, snaga, 6 brzina...

 

ne trosi 3,5 po gradu xD

 

evo ja kad bi imao pare za novi auto, ria s tim motorom bi gledao prije nego neke druge...

 

a o golfu necu...zna se sve...

Ja isto ne znam o cemu onu pricaju. Mi imamo KIA Rio, 1.4 110konja koja trosi 5-6 litara, auto iz 2006 godine. 

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

zato kaj se ta potrosnja mjeri na valjcima, bez odpora zraka, po ravnomu. znaci ko u laboratoriju, vozi se definirana"ruta". kad si ikad vidio auto koji trosi kak je specificirano. 

 

EDIT: jedno je kad ti auto trosi 6l a drugo je kad ti auto "trosi 3,2l". pa mislim tolko skuter trosi na 100km. covjece bozji pa to je hrpa lima koja tezi vise od tone. mora trosit.

Ride or die, remember?
Poruka je uređivana zadnji put pet 31.1.2014 23:55 (Lord_Marko).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

zato kaj se ta potrosnja mjeri na valjcima, bez odpora zraka, po ravnomu. znaci ko u laboratoriju, vozi se definirana"ruta". kad si ikad vidio auto koji trosi kak je specificirano. 

Pa znam da ne trosi... i neka opet trosi 4-5 litara sa normalnom voznjom i to je na duzi period velika usteda, zar ne ? 

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SimeKZ kaže...
Lord_Marko kaže...

zato kaj se ta potrosnja mjeri na valjcima, bez odpora zraka, po ravnomu. znaci ko u laboratoriju, vozi se definirana"ruta". kad si ikad vidio auto koji trosi kak je specificirano. 

Pa znam da ne trosi... i neka opet trosi 4-5 litara sa normalnom voznjom i to je na duzi period velika usteda, zar ne ? 

naravno da je ušteda. samo nije takva kakvu proizvođac prezentira. da taj auto trosi 3,2l na 100km, pa jbt odmah bi prodal forda i kupil takav auto.

moj auto trosi 6l normalne voznje. pod tim mislim okretaji ispod 1700rpm-a. saltanje u visu nakon 2k rpm-a. al ja tak nemogu voziti. tak da mi se svodi na to da mi auto trosi oko 7l. a di kad ga stisnem. tak da ovih 3,2 l zaboravi. dodaj jos tolko pa mozda imas takvu potrosnju

Ride or die, remember?
Poruka je uređivana zadnji put pet 31.1.2014 23:59 (Lord_Marko).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa i moj golf je deklariran na 3.8 čini mi se. Najblize sto sam uspio doc tome je bilo 4l/100km. Naravno 60 u četvrtoj, nema ubrzavanja, pretjecanja, potpuno prazna cesta na ravnici. Ovako se sada vrtim oko 5l, ovisno koliko agresivno vozim. Nažalost situacija je takva da na cesti kojom prolazim jednostavno nema načina tako vozit. Zna Marko o čem pričam, ako prodes tom relacijom i ne naletis na traktor, bar jedan, mores to nazvati čudom.

Mislim da rezultati ispod 3,5l granice s nemogućim u svakodnevnici. 

Bas cu sad kad se vrijeme malo sredi uzet vremenski dva tjedna, svaki tjedan jedna relacija(s obzirom da imam dva izbora) i ući u taj ultra štedljiv način, da vidim koliko se mogu približiti tvorničkim podacima

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

tam na onoj cesti je nemoguca misija da ne naletis na traktor. e al ima ih vise nek v zagorju {#}

evo fordu pise kombinirana voznja je 5,4l na 100km. aj ja mogu do 6l vozit, ali ispod je to penzionerska voznja, po ogranicenjima plus jedva da dodirnem gas. tak da ne fala. em nije dobaro za dvomaseni, em se štopa ispuh, em se guši... rađe nek trosi 2l vise i da se vozim ko covjek nek da se patim za litar-dva. 

Ride or die, remember?
Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 0:33 (Lord_Marko).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

EDIT: Ne znam nine gdje si nabasao na link na onaj review.

 

LINK .. pogledao drugi video i vidio tko ga je postao, pa išao gledati još testova {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

a gle ovo

lika fascinira kako sam auto startuje motor {#}

Ride or die, remember?
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

ahaha {#} zadnjih 30 sec.. dat sound!!! {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
veki22 kaže...

Po meni baš i nije objektivan, malo sam pregledao nekoliko drugih testova (ne da mi se čitat sve) i ostali auti su svi super u globalu, pogotovo Kia.

 

lik ciljano traži mane autima.. iskreno, kada kupujem auto mane me i više zanimaju od dobrih strana.

neke auto kuće mu više niti ne daju aute na testiranje navodno {#}

evo ako ti se da, pročitaj si ovaj recimo za megane-a CC .. http://www.automotosvijet.com/index.php/test-automobila/4361-test-renault-megane-cc-14-tce

 

 

 

Pročitao sam nekoliko testova i dovoljno je da vidm da lik sere govna i pretjeruje.

Sve Kie koje je testirao su po njemu odlični automobili sa gotovo nikakvim manama, a to je zato što je vlasnik tog portala glavni uvoznik za Kiu u BIH.

 

Jedino kaj dobro piše za Golfa je da je auto jako skup i za dosadan dizajn, ali opet pretjeruje samo da bi mu se neljubitelji Golfa klanjali.

Ja bez problema razlikujem Golfa 5, 6 i 7 na daleko, sprijeda ili straga, jer pratim aute odkad znam za sebe. Ljudi koji ih ne prate nemaju pojma o većini auta (znam po frendovima svojim) niti kako izgledaju novi i stari modeli.

 

Golf nije najbolji auto niti je savršen, ali je dobar i u vrhu klase je. Evo jučer sam vozio novu Mazdu 3 i skidam kapu Japancima, heben je auto.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 1:36 (veki22).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Legendarna je Mk4 (policajka SDi) {#} ali ovo što je unutra rekao za plastiku, kod mene je taj dio gdje on kucka od istog materijala kao i gornji, baš ću vidjeti kasnije još jednom, sad me zainteresirao.

 

EDIT: J*beš mi sve ako on ima 168tkm, a ne preko 250, pogotovo obzirom na to da je promijenio amortizere i sve drugo navedeno, to je auto preko 200k ili sa sileđijom vozačem.

 

Isto tako, ovaj auto, po godištu i motoru, nema bosch-pumpu, nego je PD model.  90 i 110ks su imali b.pumpu.

 

Dosta osjetljiv motor na ulje i kvalitetu goriva, ali traje, uz naravno - obavezno propuhivanje barem 1,2x mjesečno na otvorenoj cesti.

 

 

 

In the name of tragedy..
Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 9:28 (thedream).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Hm.. Mislio sam da auto ima 77kw, ali ima 81. Valjda me neće policija zajj zbog jednog kilowatta?

HTC 8X :)
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ako budeš dobar neće, ali ako im padneš na pik... 

 

Ima ljudi koje je zezala policija zbog toga, i eto. Ne možeš tu znati.

Optimizam je nedostatak iskustva.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A sve mislim da to ovisi na kakvog policajca naletiš. Ako je normalan čovjek, pa valjda neće pisat kaznu zbog jednog kw više...

HTC 8X :)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...

Golf nije najbolji auto niti je savršen, ali je dobar i u vrhu klase je.

 

s ovime se mogu složiti.. {#} ali nije on jedini koji je rekao istu stvar za dizajn. ista primjedbu su imali i neki drugi automagazini.

na koncu lova diktira veliku većinu svih sličnih testova, teško da je bilo tko objektivan. no ja ću i dalje radije pročitati mane nekog auta, nego kvaliteta bla bla, odlično, vrhunski, car, bog, kralj itd itd.. neka on fino što više ispljuje auto, pa ću ja sam zaključiti što bi od toga i meni smetalo, a što ne.

recimo megane CC je ispljuvao, ali je običnoga pohvalio. pežota 208 je popljuvao a 3008 je pohvalio..

a što se kia-e tiče, vidim i ja da je testirao svaki kiu valjda koja je izašla. ali pročitaj malo testove sa drugih portala, i vidjet ćeš da ju svi hvale.

probaj i sa testovima rabljenih ceed-ova, i vidjet ćeš da su ljudi i više nego zadovoljni, pa čak i sa kvalitetom izrade unutrašnjosti.

 

istina članak je složen da privuče neljubitelje golfa, vjerojatno i da zbog provokacije i reakcija ljubitelja privuče više klikova. po uvodu u članak se da zaključiti da je notu članka potenciralo i općepoznato dizanje u nebesa dotičnog auta, koje ipak po mnogima i nije opravdano.

moglo bi se reći da je golfu zapravo najveća mana omjer uloženo/dobiveno, što će pak opet sa druge strane neki smatrati skandaloznom izjavom, upravo zbog ustaljenog mišljenja i narodnih propovjeda.

 

FFS pa ljudi se prave kao da imaju vremeplove i da znaju u kakvom će stanju neki auto biti za 10 godina i nakon 200k km. takve tvrdnje nemaju nikakvu osnovu u znanstvenoj metodi, te su zbog toga irelevantne.

ja ću na svakome autu, pa i na svome naći 1001 manu. ništa, ama baš ništa ne može proći 200k km bez ijedne mane. tko god misli suprotno živi u nebesima.

 

wanna play a game? neka svako nabroji što više mana na svome autu. dam se kladiti da svako iole objektivan može naći totalno nebulozne detalje koji mu smetaju.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

sve je to psiha..

kia i da ima neke mane (a ima, svaki auto ima) ne košta puno (ko recimo golf) pa ljudi na te mane ni ne gledaju kao na nešto strašno jer je dobar bang for buck dok golf i ostali skuplji modeli u klasi itekako moraju pravdati svoju cijenu.. pa kad se i dogodi neka greška/kvar, to već ima veću težinu upravo zbog plaćene cijene..

korejci strahovito gaze naprijed, od auta do potrošne elektronike..

mada, srce kuca prema japanu {#}

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

wanna play a game? neka svako nabroji što više mana na svome autu. dam se kladiti da svako iole objektivan može naći totalno nebulozne detalje koji mu smetaju.

budem ja prvi kad niko nece.

Skripi mi unutrasnjost kad je jako hladno. sjedalo mi skripi. kljuc skakavac je labav pa mi se sam u đepu otvori. za promjenu zarulja moram skidati far dolje. svakih 6mj zarulje pregore. prvu šajbu ocistit je nemoguce ak nemas ruke 3 metra duge. loše rješena središnja konzola (nema mjesta za novcanik/mob/kljuce). bluetooth je koma, dok se razgovaram s nekim zna uzasno skripati. komplicirano vađenje zadnjih sjedala van iz auta. auto se ne isporucuje s kljucem za matice kotaca. pa kad probusis gumu imas dizalicu i gumu al nemas fakin kljuc. 

i ono najbitnije rezervna guma nije standardne velicine nek je ona mini, pa dok se vozis do vulkanizera ti oce ruke odpast od vibracija na volanu. (fala bogu pa s tim imam iskustva) {#}

Ride or die, remember?
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Problem je u svim novim autima to što više nigdje nema kvalitete. Zadnje što bi kupio su koreanci i francuzi. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 13:07 (ARazer).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

@ARazer

ja odogovrno tvrdim da su 90te bile peak kvalitete autoindustrije. {#}

 

@Marko

bravo {#}

ajde evo sad ja {#}

 

- gume ispod šajbi na vratima ispucaju i izgledaju ružno, to se dešava na svim hondama iz 90tih. Na ex civicu su sve bile ispucale, na ludači kod mene samo na vozačevoj strani. još razmišljam kako to najbolje sanirati

- unturašnjost je dosta kvalitetno izrađena, ali recimo na mome modelu ima par dijelova čija mi se plastika baš i ne sviđa. također ima i par cvrčaka, dok je škripuckanje gotovo nepostojano.

- u nekim modelima je volan bio tapeciran kožom serijski, kod mene na žalost nije. vidi se dosta tragova korištenja, dok je ručica mjenjača još uvijek kao nova.

- vozačevo staklo nema auto lift, nego ga moraš držati da se do kraja digne.

- nema otvaranje gepeka na daljinskom.

- nema standardni OBD koji i starije honde imaju.

- od fičra/opreme ne funkcionira mi grijanje retrovizora, već sam napravio diagnostiku, riknuo je prekidač. također mi je klima riknula pretprošle godine. jedni razlozi zašto to dvoje nisam još popravio je nedostatak volje.

- pitanje praktičnosti, nebi trebalo biti relevantno kod ovakvog auta, no ipak je malo njesra kada moraš odfurati 4 gume i felge vulkanizeru. jedan kotač stane u gepek, a 3 moraju na preklopljenu zadnju klupu. inače ima dosta mjesta, ali proporcije ne odgovaraju za kotače. torbi i takvih stvari stane dosta.

- stražnja sjedala imaju malo prostora za noge, ali mogu se ugurati ljudi do 1.8m.. inače od iza se ekstremno teško izlazi, pogotovo je teško starijim ljudima. također nisu pogodna ni za {#}

- vozačevo sjedalo se ne preklapa, a suvozačkom se pozicija i nagib uvijek defaultaju nakon što se preklopi za pristup zadnjim sjedalima.

- užasno me iritira razlika koju su napravili između 2.2 i 2.0 modela što se tiče kotača i kočnica. ja imam rupe 4x114,3 i serijske 15" felge, dok 2.2 ima 5x114,3 i 16" felge i 282mm diskove. za 5x114,3 je puno bolji izbor felgi, a i pašu serijske od CTR-a.

- stoga još jedna mana su diskovi koji se u sportskoj vožnji prebrzo zagriju. na 2.2 verziji je bolje.

- postoji serijska mana sa ulaženjem vode u gepek, koja se riješi silikoniranjem iznad zadnjih farova. nabavio sam crni silikon i izgleda kao tvornički.

- mehaničkih problema u glavnom nema, trenutno mi malo curi ulje, ali mi se živo hebe za to.

- kada je jako hladno vani, ponekada se pri kretanju čuje mali kao metalni udarac, ne uvijek ali se događa na svim preludama. ništa strašno doduše, više iritirajuće. slična stvar se serijski dešava i na zadnjem ovjesu, i uzrok su mali cilindrići gore u ovjesu, treba ih skratiti za 2-3 mm što sam iza napravio, ali naprijed mi se neda.

- opće je poznato da je automatic/tiptronic getriba smeće.

- kao još jednu manu bi mogao nevesti suludu cijenu nekih originalnih dijelova. ponajviše je tu kriv ruting, koji je živi lihvar. ako ne gori, uvijek se može daleko jeftinije naručiti iz vana (puno jeftinije). također s obzirom na razliku u cijeni na neke zamjenske dijelove, se čak isplati u nekim slučajevima i njih koristiti. eto u ponedjeljak mi pao kuplung za 50% nakon vikenda, i pošto sam već imao taj problem jednom, odmah mi je palo na pamet kaj bi moglo biti. kako sam stigao na posao sam odmah pogledao kod papučice cilindrić i odmah uočio kapljicu ulja. jednom sam ga već mijenjao, i nisam ni razmišljao nego stavio zamjenski. zovem ruting da pitam za oriđiđi, cijena 2054kn, zamjenski japanparts 200.. FFS radije ću ih onda svake 3 godine mijenjati i BMK hahaha.

 

eto mislim da sam dobru većinu naveo, više se trenutno ne mogu sjetiti {#}

 

EDIT: još jedna stvar, zadnji branik je nekvalitetno izrađen i djeluje šuplje. 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 13:12 (nine).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
veki22 kaže...

Golf nije najbolji auto niti je savršen, ali je dobar i u vrhu klase je.

 

s ovime se mogu složiti.. {#} ali nije on jedini koji je rekao istu stvar za dizajn. ista primjedbu su imali i neki drugi automagazini.

na koncu lova diktira veliku većinu svih sličnih testova, teško da je bilo tko objektivan. no ja ću i dalje radije pročitati mane nekog auta, nego kvaliteta bla bla, odlično, vrhunski, car, bog, kralj itd itd.. neka on fino što više ispljuje auto, pa ću ja sam zaključiti što bi od toga i meni smetalo, a što ne.

recimo megane CC je ispljuvao, ali je običnoga pohvalio. pežota 208 je popljuvao a 3008 je pohvalio..

a što se kia-e tiče, vidim i ja da je testirao svaki kiu valjda koja je izašla. ali pročitaj malo testove sa drugih portala, i vidjet ćeš da ju svi hvale.

probaj i sa testovima rabljenih ceed-ova, i vidjet ćeš da su ljudi i više nego zadovoljni, pa čak i sa kvalitetom izrade unutrašnjosti.

 

istina članak je složen da privuče neljubitelje golfa, vjerojatno i da zbog provokacije i reakcija ljubitelja privuče više klikova. po uvodu u članak se da zaključiti da je notu članka potenciralo i općepoznato dizanje u nebesa dotičnog auta, koje ipak po mnogima i nije opravdano.

moglo bi se reći da je golfu zapravo najveća mana omjer uloženo/dobiveno, što će pak opet sa druge strane neki smatrati skandaloznom izjavom, upravo zbog ustaljenog mišljenja i narodnih propovjeda.

 

FFS pa ljudi se prave kao da imaju vremeplove i da znaju u kakvom će stanju neki auto biti za 10 godina i nakon 200k km. takve tvrdnje nemaju nikakvu osnovu u znanstvenoj metodi, te su zbog toga irelevantne.

ja ću na svakome autu, pa i na svome naći 1001 manu. ništa, ama baš ništa ne može proći 200k km bez ijedne mane. tko god misli suprotno živi u nebesima.

 

wanna play a game? neka svako nabroji što više mana na svome autu. dam se kladiti da svako iole objektivan može naći totalno nebulozne detalje koji mu smetaju.

Ma za dizajn Golfa 90% novinara piše da je evolucija starih modela i dosadan i neka pišu kad je istina, ali ovaj lik to stvarno previše napuhava i radi dramu od toga.

Neka pokaže mane auta, ali ne treba ih tolko napuhavat i dramatizirat da stvori nekakav hype.

Novog Ceeda (točnije Pro Ceeda sa troja vrata) sam isto vozio i dobar mi je bio auto i drugi su ga isto opravdano pohvalili, ali na njihovom portalu je svaka druga riječ za taj auto vrhunsko, savršeno, najpreciznije, prekrasno, kao da čitam Apple-ov tekst za iPhone{#} 

Toliko ni švapski magazini nisu Golfa nahvalili kolko oni veličaju Kije, al obzirom tko je gazda ne čudim se.

Čak me puno njihovih izjava i komentara jako podsjećaju na našeg dipl.ing. gospodina Marušića{#}

 

 

Malo sam na kavi pregledavao aute na Njušci i naletim na 1 i na 2. Jel paše taj 2.2 iz starije Prelude u tvoju? Ovaj drugi bi bio bolji pošto je model ko tvoj, a brijem da bi i cijena išla dolje bez problema.

Sad jedino kaj njemu znači mali kvar i ovaj 4ws ti vjerojatno ne bi stavljao.

Poruka je uređivana zadnji put sub 1.2.2014 13:09 (veki22).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...

Malo sam na kavi pregledavao aute na Njušci i naletim na 1 i na 2. Jel paše taj 2.2 iz starije Prelude u tvoju? Ovaj drugi bi bio bolji pošto je model ko tvoj, a brijem da bi i cijena išla dolje bez problema.

Sad jedino kaj njemu znači mali kvar i ovaj 4ws ti vjerojatno ne bi stavljao.

 

hebo 4ws, ne treba mi to.. h23 paše isto, ali ja pikiram uzeti motor sa malo km iz vana.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

@nine {#}  meni 4 gume stanu u gepek bez pol k. a da ne velim nekaj za zadnja sjedala {#}. e da kad smo vec kod toga, skinem sjedala zadnja van i ide madrac unutra. {#}

 

e ovo s automatskim podizanjem stakla nemam ni ja. ali prema dolje imam a prema gore nemam. 

kad vani kisa pada i kad je auto zmazan a ja moram do gepeka uvjek se zmazem tj prsti mi ostaju crni nakon otvaranja gepeka. jest da imam na daljenskom odkljucavanje gepeka ali to samo otvori bravu a opet moras negdje primiti i podici poklopac.

 

Ride or die, remember?
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koreanci su postali sasvim solidni. Na Kii Sportage stvarno nisam našao manu, osim što je dosta mal prtljažnik za tu klasu po meni, pogotovo nakon Rav4. Materijali mekani na dodir i kvalitetni, odličan displej i celeri, motor odlično radi i malo troši, voli niske okretaje što mi je čak čudno za benzinca, sjedala udobna i mjesta ko u priči, odličan službeni servis u ST (Amižić). Nisam ništa našao da me smeta.

Rav4 (2001 koliko se sjećam) pak... huh mana, mjenjač je očajan, kuplung je predugog hoda, materijali na dodir nisu bog zna što, troši huhuuuu, nešto škripi po sredini kokpita, poklopac stražnjeg kotača ne sjeda najbolje i što je najbitnije službeni servis je najgori ikad. Bar kod nas u ST.

 

Mazda 2 (2009), osnovni model, pa nije vele oprema pa se ne mogu ni nešto žalit. Upao je neki list u ventilaciju i nitko ga ne može nać, pa se čuje kako struji zrak kroz njega, desni retrovizor vibrira, ostalo je sasvim dobro, krenuvši od niske potrošnje, startnosti motora i komfora unutar auta, osim straga, al to mi ne znači ništa jer se ne vozim straga u svome autu osim ako sam pijan, pa se ni ne sjećam {#}

Ste videli lepote, ko sredi noci Zapiha veter samote Rosa, reke in morja R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice