unaprijed se ispričavam na duplom otvaranju teme ako ista već postoji
Stvar je ovakva, prije 4, 5 godina smo podnijeli prvi put zahtjev za ADSL kod Tcoma, oko 2 godine je sve stajalo na mrtvoj točki, nitko nije imao ništa pojma niti se išta poduzimalo. Privatno smo saznali od čovjeka koji radi u Tcomu da je zahtjev vjerojatno zastario, podnosimo ponovno zahtjev i za cca 6 mjeseci dobivamo odgovor da je problem u zastarjeloj parici na koju smo spojeni. Šaljemo prigovor o "smetnji" te da se parica promijeni, službeni odgovor je "parica uredno radi, ne vidimo razlog zamjeni"
Stvar je da ta naša parica (navodno) ne podržava ADSL, prikaz broja pozivatelja na fiksnom telefonu, vjerojatno ni maxtv i tko zna što sve ne.
Zadnje dvije godine učestalo zovemo službu, šaljemo mailove i uvijek isti odgovor: tražit izmjenu parice. Kada tražimo izmjenu parice, opet isti odgovor: parica radi, ne treba zamjena.
Vjerojatno sbog stalnog forsiranja, a i HAKOMA koji ih je natjerao na to, od 1.1. og smo korisnici famoznog Max net minija, koji je praktički mobilni internet. Brzina je (donekle) uredu, ali samo prvu polovinu mjeseca (oko 2mbps), čim dođe druga polovina mjeseca, brzina se bezrazložno smanji na 1.2, 1.5mbps, a paket je navodno flat.
TL;DR: Postoji li ikakav način da se Tcom natjera/zaprijeti da zamijene tu staru nesposobnu paricu i da možemo živjeti kao sav normalan svijet? Naravno, na njihov trošak, jer ovo je više nepodnošljivo