Promotor kluba

poruka: 4
|
čitano: 6.032
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Promotor kluba

Zanima me da li netko od vas ima iskustva u ovome poslu, tj. da li se može zaraditi pristojna lova? Pošto sam student ovo bi bio idealni honorarni poslić za mene!

Smiješni video klipovi
15 godina
Re: Promotor kluba
elektro kaže...

Zanima me da li netko od vas ima iskustva u ovome poslu, tj. da li se može zaraditi pristojna lova? Pošto sam student ovo bi bio idealni honorarni poslić za mene!

i mene zanima, pa evo da podignem malo temu, mozda ce netko odgovoriti nesto :)

Plans to protect air and water, wilderness and wildlife are in fact plans to protect man. Stewart Udall . LoL west:win4crazzy east:win4crazy
16 godina
elektro kaže...

u svakom slucaju ces vise popit nego sto zaradis..

sve ti ovisi o tome koliko ljudi dovedes, par frendova su bili promotori po jarunu i nisu bili pretjerano zadovoljni (što se tice placa nisam siguran ali ako im je bila super vecer su dobijali po 200-tinjak kn)

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
15 godina
LUNAT1C kaže...

u svakom slucaju ces vise popit nego sto zaradis..

sve ti ovisi o tome koliko ljudi dovedes, par frendova su bili promotori po jarunu i nisu bili pretjerano zadovoljni (što se tice placa nisam siguran ali ako im je bila super vecer su dobijali po 200-tinjak kn)

ne mora znaciti da cu popit vise nego sto cu zaradit :P
ma bilo sta da zaradim meni dosta, samo me zanima koliko su stroga pravila itd
vidio sam negdje da moram dolaziti u klub redovno, check inat se, ne smijem stavljat check in u druge klubove, ozbiljnost na fejsu itd itd to mi se bas ne svidja, nisam im rob, dovest cu im ljude a sad da ja moram redovito posjecivati klub i da nemam pravo stavljati check in u drugom klubu je gllupo(nije da stavljam ali eto)