Durango i Orbis – PC konzole

poruka: 80
|
čitano: 10.810
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Durango i Orbis – PC konzole".
16 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Di su sada oni koji su govorili da je PC gaming mrtav?

 

 

 

{#}

- Psiho246
Moj PC  
32 1 hvala 1
14 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole

Cemu stavljanje ovih fan-made slika u vijesti?

Sama vijest ispadne neozbiljna, kao da sam na nekom trecem teen blogu. 

I don't ask why people lie, I just assume they all do. // Steam: http://steamcommunity.com/id/Hexx2012
14 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

...to opet Southern Islands ili čaj neki ekvivalent Radeona HD 6670...

 

Ovo je preloše da bi bilo istinito.

 
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Ako je ovo istina AMD ima da dobrano trlja ruke zbog isporuke grafičkih čipova za obje konzole, plus procesora za budući Playstation, ali do izlaska još se štošta da promjeniti tako da ostaje za vidjeti. Nešto mi malo čudno zvuči da je Nvidia odmah izbačena iz igre a koliko sam čitao ima dobre grafičke čipove ove  nove generacije.

Isto me kao laika ili zbog ne upućenosti zbunjuje dio gdje se govorio o neiskorištenom potencijalu Cell procesora i onda moguća upotreba AMD Bulldozera ili ovog Bobcata.

Zašto ne ostati na istom procesoru a promjeniti samo grafički čip?

Neisplativost proizvodnje ili jeftiniji AMD procesori ili je zapravo u pitanju treća stvar oko programiranja za cell arhitekturu?

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Durango i Orbis – PC konzole

"Međutim, povijest je pokazala da je golema procesorska snaga u igraćim konzolama, posebno onima „neobičnog“ dizajna kao što je PS3 baziran na Cellu, uglavnom ostala neiskorištena."

 

Nije bas da je tolika snaga beznacajna, zato ce ovima iz rpcs3-a trebati mozda i 15+ godina (mozda i odustanu) za nekakvu emulaciju PS3 igara, barem nesto hah {#}

Ne stavljajte ruku u ventilator dok ventilator radi. Upozorenje na klimatizacijskom uređaju
13 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Psiho246 kaže...

Di su sada oni koji su govorili da je PC gaming mrtav?

 

 

 

{#}

haha, nek se sad jave. ma ako si gamer i volis maksimum od igre onda ti bez PCa nema druge. kad ti ubacis donekle solidan proc i dvije tri high end grafulje to se igra i starom i mladom. uf uzivancija!

16 godina
moderator
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
rocker55555 kaže...

Cemu stavljanje ovih fan-made slika u vijesti?

Sama vijest ispadne neozbiljna, kao da sam na nekom trecem teen blogu. 

A s čime bi ti ilustrirao tekst o futurističkoj temi?

...
16 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole

znači, ako su glasine točne, potrebno je kupiti Radeon 79xx ili eventualno 88xx i PC će biti grafički dovoljno jak za igre idućih ~5 godina. jupiiii!!!11

 

ovo napuštanje Cell-a, sad kad je napokon isplativ, je glup potez (a vjerojatno zato nisam ni CEO nijedne firme..)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 18:43 (nixass).
16 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

PC FTW ! i PS4 za sada {#}

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 18:44 (4mal).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Miro kaže...
rocker55555 kaže...

Cemu stavljanje ovih fan-made slika u vijesti?

Sama vijest ispadne neozbiljna, kao da sam na nekom trecem teen blogu. 

A s čime bi ti ilustrirao tekst o futurističkoj temi?

Ja bi golim zenama.

Ali to sam samo ja :)

14 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
boxer kaže...

Isto me kao laika ili zbog ne upućenosti zbunjuje dio gdje se govorio o neiskorištenom potencijalu Cell procesora i onda moguća upotreba AMD Bulldozera ili ovog Bobcata.

flopsi su ti broj floating point operacija u sekundi. Iako Cell moze postici zavidan broj tih operacija, pitanje je koliko su mu brzi ALU i CU. Naime, te jedinice su odgovorne za glavninu izvrsavanja neke aplikacije. To je isti razlog zasto su informirani uglavnom odmahivali rukom na one Nvidijine prepotentne izjave o dominaciji GPU-a nad CPU-om. Nvidia je, naime, glatko zanemarila relativno slabe ALU i CU grafickih kartica u usporedbi sa onima kakve se nalaze u CPU-ima, kako bi ispali bolji.

 

Radi se o jednostavnoj cinjenici da su toliki floating point kapaciteti centralnog procesora relativno beskorisni (nitko se ocito ne zeli potruditi koristiti ih), pored visestruko jacih GPU-ova, pogotovo u danasnje doba GPGPU API-ja tipa OpenCL i Cuda. Recimo da pises software renderer, onda bi ti floating point kapaciteti Cell procesora jako dobro dosli, i osjetio bi poprilicnu razliku u perfomansama u odnosu na, recimo, x86.

 

Problem je u tome sto su naprednije floating point mogucnosti procesora izlozene putem vektorskih jedinica, koje cesto nisu bas jednostavne i fleksibilne za iskoristiti (ima i x86 svoje vektorske jedinice, vjerojatno si cuo za MMX, SSE i AVX) zbog cijelog niza sitnih detalja na koje treba paziti.

 

Vidi recimo ovaj tekst, koji je citat s wikipedije, koja je opet to citirala iz jednog IBM-ovog dokumenta:

"Cell combines a general-purpose Power Architecture core of modest performance with streamlined coprocessing elements which greatly accelerate multimedia and vector processing applications, as well as many other forms of dedicated computation."

 

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 20:29 (rustweaver).
13 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
nixass kaže...

znači, ako su glasine točne, potrebno je kupiti Radeon 79xx ili eventualno 88xx i PC će biti grafički dovoljno jak za igre idućih ~5 godina. jupiiii!!!11

 

ovo napuštanje Cell-a, sad kad je napokon isplativ, je glup potez (a vjerojatno zato nisam ni CEO nijedne firme..)

Upravo suprotno. ova vijest znači da će igre u slijedećih 5-6 godina biti u najvećoj mjeri u dx11 grafici. iz sadašnje perspektive izgledaju moćno, a pitat ću vas, recimo, 2018 god kad se na tržištu bude pojavljivala već 8-9 generacija geforcea nakon 680 (i nek abjesnoća tipa dx 13-4), a igre će biti tehnički nazadne kao što je danas (osim BF3 i par drugih iznimki), jer naravno, konzole ubiru profit, a pc će i dalje propadat.

Ja sam za drugi koncept,a to je vraćanje konzola tamo gdje im je i mjesto, u platformske vode. A fps-ove, rts-ove i rpg-ove ostavite na pc-u.

15 godina
online
Re: Durango i Orbis – PC konzole
4mal kaže...

PC FTW ! i PS4 za sada {#}

Cek, ti namjeravas kupiti konzolu na osnovu tehnickih specifikacija? pa nije to PC (u smislu raznog hardveraja), sve da je to i sluzbena objava, dzaba im sve to ako ce nedostajati kvalitetnih igara.... pravi primjer je NDS/PSP/Wii, hardver je s tehnicke strane UZASAN, isplativ je, a mnoge dobre igre (naravno, ima tu i mnogo losih..pogotovo za NDS) potope one "hardverski" jace igre (kako po kvaliteti/zabavi, tako i po prodajnim rezultatima), a siliti samo grafiku (mnoge su igre doslovno samo to) je put ka propasti i to je dokazano milijun puta. Vidjet cemo jednoga dana kada necemo moci raspoznati razliku izmedu virtualnog i RL svijeta, kada ce nam svaka igra dosaditi jer ce prakticki izgledati "ista", tada cemo tek biti svjesni, za cime smo zapravo, citavu vjecnost ceznuli.

 

Jos mi nesto nije jasno (vi ostali), kako vam vise ne dosadi taj fanatizam (PC vs konzole)... to smo isto prosli milijun puta, ekskluziva ima na svakoj platformi, a isto tako i kvalitetnih naslova (bila to hardverski jaca konzola, slabija, PC ili pak mobilni osevi), a mis-tipk vs pad nema smisla komentirati vise i da ne govorimo jos o ukusima, glupo je ponavljati non-stop....

Ne stavljajte ruku u ventilator dok ventilator radi. Upozorenje na klimatizacijskom uređaju
13 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Iz toga svega je jasno vidljivo kolko ima neiskoristene snage u nasim grafama(no to mi svi i tako znamo),no mislim da sigurno nece biti full istog dizajna(arhiktekture) ko i za piceka,nek ce imat nekog asa u rukavu ko i atijevka u sadasnjoj generaciji xbox-a.

Biti ili ne biti pitanje je sada.
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Ajme Dragec koliko si se ti raspisao o glasinama.{#}

Peace and prosperity for us all thru superior firepower
 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
rocker55555 kaže...

Cemu stavljanje ovih fan-made slika u vijesti?

Sama vijest ispadne neozbiljna, kao da sam na nekom trecem teen blogu. 

Baš se i ja pitam to isto.

Čemu stavljanje debilnih slika koje nemaju veze s pameću??

Ajd barem da to dizajnom liči na nešto, nego to uvijek mora biti neko extremno futurističko govno koje izgleda kao da je ispalo iz jeftinog SF filma.

 

Jednostavno stavite slike sadašnjih konzola i gotovo.

 

Kad se samo sjetim koliko puta sam na netu vidio slike iz attachmenta :facepalm:

13 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
lovac82 kaže...

"Međutim, povijest je pokazala da je golema procesorska snaga u igraćim konzolama, posebno onima „neobičnog“ dizajna kao što je PS3 baziran na Cellu, uglavnom ostala neiskorištena."

 

Nije bas da je tolika snaga beznacajna, zato ce ovima iz rpcs3-a trebati mozda i 15+ godina (mozda i odustanu) za nekakvu emulaciju PS3 igara, barem nesto hah {#}

Emulator ne emulira snagu, nego arhitekturu pa to ne drži niti malo vode.

rustweaver kaže...
...

Sve ovisi o implementaciji, a dobar dio toga u igrama se ne može paralelizirati pa nema ni smisla.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Jonja kaže...

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

  HW jako slican doduse isti SW potpuno različiti.Uskoro će i mirkovalne imati OS a konzole ga nemaju,jer i sam pretpostaljas sta bi bilo kad bi imale OS..

14 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
mjordan kaže...
Jonja kaže...

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

  HW jako slican doduse isti SW potpuno različiti.Uskoro će i mirkovalne imati OS a konzole ga nemaju,jer i sam pretpostaljas sta bi bilo kad bi imale OS..

Konzole nemaju OS!?

 

Na kakvim si ti tripovima?

13 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Jonja kaže...

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

Nemreš gledat internet pornjavu i trollat po forumima sa konzolom. Dobra stvar za console gamere jest to što nemaju nikad briga o sistemskim zahtjevima kao PC gameri. Osim toga na PC-u možeš i radit nešto. Konzole su manje i tiše a i gušt je spojit konzolicu na bigg ass screen TV, zavalit se u fotelju i bežičnim kontrolerom igrat. još kad se ekipa skupi pa se igra neka utrka i ispijaju hektolitri alkohola. Ajme.

Peace and prosperity for us all thru superior firepower
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 21:22 (Fermi).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole

Tiše? Nemaš konzolu, jelda? :)

13 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Ma ne to nego koja je razlika u hardweru, nacinu rada, npr port sa konzole, zasto je tako tesko portat kad je sve pc hardver (graficka itd.). 

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
U svakom slučaju dobra vijest za developere koji više neće kukati o kompleksnosti PS konzole. PC za one koji žele top of the line sustav, konzole za mase kojima se ne da zezati sa određenim aspektima računala. Svijet se konačno vraća u prirodni slijed.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 21:38 (greysaint0).
14 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
bill_jobs kaže...

Baš se i ja pitam to isto.

Čemu stavljanje debilnih slika koje nemaju veze s pameću??

Ajd barem da to dizajnom liči na nešto, nego to uvijek mora biti neko extremno futurističko govno koje izgleda kao da je ispalo iz jeftinog SF filma.

Slika ko slika, ionako je tekst bitan.

U teoriji nema razlike između teorije i prakse ali u praksi ima.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Jonja kaže...

Ma ne to nego koja je razlika u hardweru, nacinu rada, npr port sa konzole, zasto je tako tesko portat kad je sve pc hardver (graficka itd.). 

 

Pa nisam siguran (neka me neko ispravi ako grijesim) ali pretpostavljam da je zato jer se PC igre razvijaju da rade na neogranicenom broju komponenti i konfiguracija dok se za konzole igre rade i optimiziraju za iskljucivo jednu konfiguraciju koja je uvijek ista.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Tonči kaže...

Tiše? Nemaš konzolu, jelda? :)

Ma imam vrlo glasan PC pa mi se konzole čine vrlo tihe. :)

Peace and prosperity for us all thru superior firepower
12 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
new kaže...
mjordan kaže...
Jonja kaže...

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

  HW jako slican doduse isti SW potpuno različiti.Uskoro će i mirkovalne imati OS a konzole ga nemaju,jer i sam pretpostaljas sta bi bilo kad bi imale OS..

Konzole nemaju OS!?

 

Na kakvim si ti tripovima?

  koji OS imaju neznam stvarno?imaju firmware govorim za ps3 za druge neznam!koji OS ima ps3 a da je sve legalno?

15 godina
online
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Tonči kaže...
lovac82 kaže...

"Međutim, povijest je pokazala da je golema procesorska snaga u igraćim konzolama, posebno onima „neobičnog“ dizajna kao što je PS3 baziran na Cellu, uglavnom ostala neiskorištena."

 

Nije bas da je tolika snaga beznacajna, zato ce ovima iz rpcs3-a trebati mozda i 15+ godina (mozda i odustanu) za nekakvu emulaciju PS3 igara, barem nesto hah {#}

Emulator ne emulira snagu, nego arhitekturu pa to ne drži niti malo vode.

rustweaver kaže...
...

Sve ovisi o implementaciji, a dobar dio toga u igrama se ne može paralelizirati pa nema ni smisla.

Ne ovisi samo o tome kakva ce biti kvaliteta emuliranja... a drugo, to nije moja rijec, to je rijec developera koji se ipak kuze mnogo vise u te stvari, kazu da je cellov prejak (vise nego su se nadali) za emulaciju i donosi im mnoge probleme, bez obzira na arhitekturu, trebat ce im sigurno mnogo godina sto i sami kazu. Uzmi za primjer snes emulator, onaj pisan u c++ je daleko sporiji u izvodeju, dok se Martin Korthov snes emulator (100 % pisan u assembly) izvodi do desetak puta brze.

Ne stavljajte ruku u ventilator dok ventilator radi. Upozorenje na klimatizacijskom uređaju
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice