Kutak za ljubitelje Formule 1 izdvojena tema

poruka: 30.764
|
čitano: 4.111.740
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
online
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ovo sam malo prije našao na Kimijevoj community stranici: "RMC Sport saying Bianchi's condition has worsened, he's now been hooked on life support."
{#} bojim se da mu život visi o niti ako su informacije točne...

Stranica je francuska, ima hematom, e sad translate nije najbolje to preveo no čini se da ima još krvarenja i da će morati na drugu operaciju.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel. CyberPunk is my thing...
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.10.2014 21:44 (Lovac).
17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

I nažalost još jedna loša. Jučer je pri padu sa motora poginuo Andrea de Cesaris, bivši vozač Alfa Romea, Brabhama, Tyrella, Jordana, Riala, McLarena...

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
13 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

gledajuci slike malo po netu, i dalje mi nije jasno na koji nacin testiraju te hebene roll-barove ???? na Julesovom bolidu ga nema ko da je odrezan pilom {#}

jedna stvar koja im spasava glavu i tog nema... WTF?
pokusavam vec 2 dana naci snimku incidenta, ali ovi iz FIA-e se bolje trude oko sakrivanja iste... ocito je bio veliki propust po pravilnicima da nedaju snimku van, bit ce im zasluzena pljuska na sudovima.

a ovo sto se pise o uzasnom sudaru zbog toga sto pola auta fali, stvarno LAME. ti auti su i konstruirani tako da se sve oko vozaca raspada pri sudaru. nije bio neki strasni sudar ali igrom nescrece zavrsio jadan covjek pod JCB-ovom dizalicom gdje mu je ROLL-BAR TREBAO cuvati glavu...

sretno i brz oporavak Jules Bianchi!!! 

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
d666sermek kaže...

gledajuci slike malo po netu, i dalje mi nije jasno na koji nacin testiraju te hebene roll-barove ???? na Julesovom bolidu ga nema ko da je odrezan pilom {#}

jedna stvar koja im spasava glavu i tog nema... WTF?
pokusavam vec 2 dana naci snimku incidenta, ali ovi iz FIA-e se bolje trude oko sakrivanja iste... ocito je bio veliki propust po pravilnicima da nedaju snimku van, bit ce im zasluzena pljuska na sudovima.

a ovo sto se pise o uzasnom sudaru zbog toga sto pola auta fali, stvarno LAME. ti auti su i konstruirani tako da se sve oko vozaca raspada pri sudaru. nije bio neki strasni sudar ali igrom nescrece zavrsio jadan covjek pod JCB-ovom dizalicom gdje mu je ROLL-BAR TREBAO cuvati glavu...

sretno i brz oporavak Jules Bianchi!!! 

On je bocno napred podletio pod traktor...znači prvo idu kotači, pa nos, pa kaciga pa tek onda ono iza njegove glave u udar.

Inače roll bar je doličan u slučajevima kad se bolid prevrne ili netko nasjedne na njega, ali u slučaju odsijecanja očito nije.

naravno tu je najveći problem bilo to što se vjeropjatno na ovkav tip sudara boldi nikad nije testirao, s obzirom da je teško da se itko toga sjetio kao mogućnost sudara, da će bolid podletit pod nešto. Vjerojatno se nitko nije sjetio traktora.

 

Drž se Jules

14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
miki1981 kaže...
d666sermek kaže...

gledajuci slike malo po netu, i dalje mi nije jasno na koji nacin testiraju te hebene roll-barove ???? na Julesovom bolidu ga nema ko da je odrezan pilom {#}

jedna stvar koja im spasava glavu i tog nema... WTF?
pokusavam vec 2 dana naci snimku incidenta, ali ovi iz FIA-e se bolje trude oko sakrivanja iste... ocito je bio veliki propust po pravilnicima da nedaju snimku van, bit ce im zasluzena pljuska na sudovima.

a ovo sto se pise o uzasnom sudaru zbog toga sto pola auta fali, stvarno LAME. ti auti su i konstruirani tako da se sve oko vozaca raspada pri sudaru. nije bio neki strasni sudar ali igrom nescrece zavrsio jadan covjek pod JCB-ovom dizalicom gdje mu je ROLL-BAR TREBAO cuvati glavu...

sretno i brz oporavak Jules Bianchi!!! 

On je bocno napred podletio pod traktor...znači prvo idu kotači, pa nos, pa kaciga pa tek onda ono iza njegove glave u udar.

Inače roll bar je doličan u slučajevima kad se bolid prevrne ili netko nasjedne na njega, ali u slučaju odsijecanja očito nije.

naravno tu je najveći problem bilo to što se vjeropjatno na ovkav tip sudara boldi nikad nije testirao, s obzirom da je teško da se itko toga sjetio kao mogućnost sudara, da će bolid podletit pod nešto. Vjerojatno se nitko nije sjetio traktora.

 

Drž se Jules

Ovo boldano je samo mala prijateljska kritika, pažljivije sa pravopisom, inače sve pet {#} !!!!

 

Apropos SIGURNOSTI bolida F1 i sigurnosti utrka uopće, meni se nameće kao prvo pitanje, kako bi se ponašali u takvim uvjetima, tehnički isključivo gledano bolidi sa V8 ili V10 motorima, zanima me, koliko su oni mehanički i tehnički bili tvrđi, čvršći, otporniji?!?!

Kako bi se oni aerodinamički ponijeli u takvim situacijama, obzirom sam jednom imao priliku vidjeti Mercedes S600 V12, koji je izletio sa ceste pri brzini od 60km/h, u zavoju, nakon prve kišice, gdje je jedan mehaničar kazao, "da je išao 120 km/h, prošao bi, jer bi centrifugalna sila bila manja, a centripetalna veće, pa bi pobila negativnost ostvarenu u takvom zavoju"!!!!

A koliko je tu i Pirreli sa svojim gumama, odnosno, sa smjesom za fullwet i intermediate odgovoran, jesu li oni učinili dosta ili dovoljno, ili apsolutno ništa u tom i takvom pogledu?!?!

 

Nadam se da će Jules preživjeti bez poslijedica, ali i da će se prije ustanoviti čija greška ide na čiju dušu {#} !!!!

 

FIA i ostatak ekipe koju vodi Bernie bi prvi trebali kazati da je ovo sport modernih gladijatora, ali ne u light konzervama, već u nečemu što je adekvatno za moderne gladijatore, karbon je tu u ovakvim situacijama odavno prevaziđen, lagan je, ali i pre pre krut, od žilavosti niti malo a, da ne spominjem čvrstoću na smik!

ATJ Lučko
16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Sa bolidima je sve OK. Vidjeli smo strasne sudare i prevrtanja gdje vozacima nije bilo apsolutno nista...sjetite se Masse ove godine. Staze su isto tako savrseno sigurne. Ono sto je bila ogromna pogreska je sto odmah nije isao SC van cim je Sutil izletio na riskantnom mjestu, po riskantnim uvjetima. Martin Brundle je odmah tijekom prijenosa zazvao SC cim je Sauber izletio. Umjesto toga, oni su poslali traktor po njega. Ogromni propust i zato nisu niti pustili snimku...

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
13 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ne, nije tu trebao SC izaći. Želim Julesu brz oporavak, ali ne znam da li vi ne znate pravila ili što?! Tu je on sam kriv za nesreću, kada je Sutil izletio van, na tom dijelu se mahalo duplim žutim zastavama, to znači da vozači moraju brzinu prilagoditi uvjetima na stazi tako da u svakom trenutku mogu odmah zaustaviti bolid i nema prestizanja. Jules je još neiskusan pa nije dovoljno usporio, zbog čega je izletio sa staze (nema veze što je kiša počela jače padati), on kao vozač F1 (koje ljudi smatraju najboljim vozačima) trebao je znati procijeniti situaciju. Drugo je dok se utrkuju, pa voze na samoj granici, ali ovdje to nije bio slučaj, tu je on morao usporiti jer nije imao što izgubiti.

17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Prva amaterska snimka ove horor nezgode Bianchija. Užas.

 

 

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

hehe, a to je kad tipkam brzo jer sam usred posla, pa hoću brzo napisat. :D

 

A što se ostalih stvari tiče...nema tu odgovorsnoti kao takve. To je klasična nesreća. Kiša je počela padati, jače, sve to stoji, ali duple žute su bile aktivne, neiskustvo, loša vidljivost...kombinacija loša, i eto problema. Ali po meni je ovo čista nesreća.

 

Vidim da se spominje da je Brundle zazivao SC, ako ćemo precizno on je ispričao kako je jednom baš u takvoj situaciji za dlaku izbjegao sličnu sudbinu, srećom. Ali realno ovo je splet nesretnih okolnosti.

To što su neki zazivali SC, neki drugi nisu, to što je Massa "vrištao" par krugova prije da zaustave utrku, sve je to subjektivno.

Po mojem isksutvu isključivo kao dugogodišnjeg gledaoca uvjeti nisu bili uopći tako loši kao što su znali biti na nekim drugim utrkama.

Odgovornost Pirellia ne može biti nikako, jer oni rade gume kakve se od njih traže. Specifikacija je određena, zna se koliko vode istiskuje koja guma. I ako je u toj specifikaciji guma onda je to to.

 

Druga je priča da su uvjeti bili monsunski, da se većina vozača žalilo na uvjete pa da su ovi rekli baš nas briga - vozite. Nije bilo tako.

 

Tako da po meni, samo nesreća. Posljedice su stvarno užasne, i jako sam žalostan zbog Julesa, jer mi je bio jedan od vozača kojeg simpatiziram jako. Ali to ne umanjuje moje mišljenje da se i dalje radi samo o nesretnom spletu okolnosti. I da nitko nebi trebao biti pozvan na neku odgovornost, već bi svi trebali naučiti nešto iz toga i poduzeti korake da se ovako nešto nebi više ponovilo.

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
izith kaže...

Prva amaterska snimka ove horor nezgode Bianchija. Užas.

 

 

Ovo je pregrozno...i sad nakon što sam napisao sve što sam napisao u postu iznad...vidim na ovoj snimci da lik na vrhu kućice maše zelenom zastavom!

 

Šta je pak to? Svi su rekli da su bile aktivne duple žute, i znam da je velika vjerojatsnot da onog lika gore nitko nije ni vidio, ali koja mu je to fora sa zelenom zastavicom?

I šta nemaju sad označavanje zastava svjetlima? Ili je to samo na nekim stazama...

 

EDIT: ovaj prvi dio sa zastavom, ako je to bilo to, onda ipak znači velika pogreška lika na kućici...ili organizatora, tj onoga tko već upravlja pokazivanjem zastava.

jer ovaj lik maše zeleonom cijelo vrijeme, i tek pred kraj snimke ima žutu + pločicu SC

 

EDIT: evo i ovdje se vidi kako ovaj maše zelenom. Samo nikako da pronađem snimku neku drugu gdje bi se vidjelo kakvim se zastavama maše prije tog zavoja, i da li imaju svjetla, ili samo baš fizičke zastave.

A koliko se sjećam na Skyu je bila oznaka za žute zastave cijelo vrijeme od kad je Sutil izletio, samo sad ne znam od kud to Sky preuzima...

Poruka je uređivana zadnji put pon 6.10.2014 16:10 (miki1981).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

gle početak snimke gdje sudac u kućici maše dvostruke žute, bager odnosi Sutilov bolid prema izlazu sa staze, kada prođu kraj kućice sudac maše zelenom jer su u tom trenutku i bolid i bager izašli iz njegovog sektora. Daje znak da je od njega nadalje sve ok. On nije zadužen za sektor gdje su Sutilov bolid i bager.

iddqd
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
badmad kaže...

gle početak snimke gdje sudac u kućici maše dvostruke žute, bager odnosi Sutilov bolid prema izlazu sa staze, kada prođu kraj kućice sudac maše zelenom jer su u tom trenutku i bolid i bager izašli iz njegovog sektora. Daje znak da je od njega nadalje sve ok. On nije zadužen za sektor gdje su Sutilov bolid i bager.

Nažalost stavio sam skidat snimku ali izgleda da sam zakasnio jer sam dobio samo nečitljivi file. Izgleda da su je maknuli prije nego sam uspio...

 

Al OK, ovo objašnjenje donekle ima smisla. jer sam cijeli prvi dio snimke bio fokusiran samo na traktor, pa nisam valjda pimjetio žute.

Al opet ima samo donekle smisla, maknuli se njemu do sredine glave i on odmah maše zelenom...dosta mi to neozbiljno zvuči, ali ako je takvo pravilo...takvo je, od njega dalje je zeleno...a je, stvarno je.

17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Obrisan video. je li neko skinuo?

17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
formula1live kaže...

Ne, nije tu trebao SC izaći. Želim Julesu brz oporavak, ali ne znam da li vi ne znate pravila ili što?! Tu je on sam kriv za nesreću, kada je Sutil izletio van, na tom dijelu se mahalo duplim žutim zastavama, to znači da vozači moraju brzinu prilagoditi uvjetima na stazi tako da u svakom trenutku mogu odmah zaustaviti bolid i nema prestizanja. Jules je još neiskusan pa nije dovoljno usporio, zbog čega je izletio sa staze (nema veze što je kiša počela jače padati), on kao vozač F1 (koje ljudi smatraju najboljim vozačima) trebao je znati procijeniti situaciju. Drugo je dok se utrkuju, pa voze na samoj granici, ali ovdje to nije bio slučaj, tu je on morao usporiti jer nije imao što izgubiti.

Ne kažem da sam u pravu, jer nemam niti ja, a bogme niti vi sve potrebne informacije za revidirati situaciju, a nigdje u pravilima niti ne piše striktno kada izlazi SC, već je to na procjeni race directora (neka me netko ispravi ako griješim). 

Ukoliko u toj situaciji nije bio potreban SC, zašto je nakon nezgode Bianchija "SC" tabla u zraku? Bolid nije na ništa gorem mjestu nego je bio Sauber...

 

Sve u svemu, netko je pogriješio. Naravno da je klasična nesreća, nitko se nije namjerno zaletio u zid, a na FIA-i je da osigura sve što može da se posljedice nesreća svedu na što manje moguće. 

Što se tiče Julesove vožnje, ne možemo je komentirati ni ja ni ti, jer nitko nije vidio što je ustvari bilo, kad FIA skriva snimku kao zmija noge....sigurno zato jer su postupili ispravno. Puka je sreća da i netko od sudaca nije stradao...

 

Stvarno vjeruješ da je Jules vozio brže od svih ostalih i od onoga kako se inače vozi pod duplim žutim? 

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
13 godina
neaktivan
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Zasto onaj IDIOT!!! mase zelenom zastavom???

 

Nakon Bianchievog udara i dalje mase zelenom zastavicom... Dao bi mu otkaz, utrka ne bi ni zavrsila

17 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
DamageHigh kaže...

 

Ukoliko u toj situaciji nije bio potreban SC, zašto je nakon nezgode Bianchija "SC" tabla u zraku? Bolid nije na ništa gorem mjestu nego je bio Sauber...

 

Stvarno vjeruješ da je Jules vozio brže od svih ostalih i od onoga kako se inače vozi pod duplim žutim? 

Kako zašto je nakon nezgode Bianchia SC??? Jer su suci vidjeli da je Bianchi ozlijeđen i istovremeno je sa SC-om izašao i Medical car! Po brzini kojom je MC izletio iz pitlanea je bilo jasno da se nešto ozbiljno dogodilo...

 

Koliko je Bianchi vozio? Live timeing(na kojem se vidi i sektor sa žutim zastavama): KLIK

coso9288 kaže...

Zasto onaj IDIOT!!! mase zelenom zastavom???

 

Nakon Bianchievog udara i dalje mase zelenom zastavicom... Dao bi mu otkaz, utrka ne bi ni zavrsila

 

jer se idiot nalazi na stazi nakon mjesta nesreće i od tamo je bilo dozvoljeno normalno utrkivanje

 

 

 

iddqd
Poruka je uređivana zadnji put pon 6.10.2014 17:39 (badmad).
13 godina
neaktivan
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Hocu reci da je bilo glupo mahati zelenom dok je dizalica na mjestu gdje se moze doci bolidom, a uvjeti na stazi su bili losi.

 

Mislim da ce se od sada to promijeniti i to na nacin da ce SC biti vani cim dizalica bude negdje na stazi ili ce biti dvije zute zastave

 

Kada se zadnji puta dogodila ovako teska nesreca?

16 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
badmad kaže...

Kako zašto je nakon nezgode Bianchia SC??? Jer su suci vidjeli da je Bianchi ozlijeđen i istovremeno je sa SC-om izašao i Medical car! Po brzini kojom je MC izletio iz pitlanea je bilo jasno da se nešto ozbiljno dogodilo...

 

Koliko je Bianchi vozio? Live timeing(na kojem se vidi i sektor sa žutim zastavama): KLIK

U pravu si. {#}

Postoji li takav live timing sa brzinama ostalih bolida kroz taj sektor?

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Nisam baš siguram u ovo sa zastavicama što jedan kolega ovdje tvrdi i dal metar prije ili poslije njegovog mjesta ima kakve veze.

Ali indikativno je što FOM marljivo i žurno briše amatersku snimku koja nije u njihovom vlasništvu sa svih portala.

 

Julesu želim brz i potpun oporavak.

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
15 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1
posto sam pratio trku na mobu u krevetu, zaspao sam negdje zadnji 15tak 20 krugova, ne sjecam se...taman me trznuo brundle kad se ovo dogodilo, no nisam uspio vidjeti sudar...ovo sta vidim na ovom talijanskom sajtu je UZASNO

BIANCHI :( iduce godine sjajit ces u ferrariju!!!!!!!!!

ANDREA RIP :(

btw. ako nekoga cisto zanima, pratio sam 2 i pol sata trku na wifi-ju, onaj link 540p na squirrelu, uzelo mi 850MB...cisto ako je netko mislio gledati nekad trku sa moba vani...2 i pol sata jer sam nakon trke gledao onu emisiju sa sazecima i to ali nisam ni tamo vidio snimku sudara...
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
RuskeGTT kaže...
posto sam pratio trku na mobu u krevetu, zaspao sam negdje zadnji 15tak 20 krugova, ne sjecam se...taman me trznuo brundle kad se ovo dogodilo, no nisam uspio vidjeti sudar...ovo sta vidim na ovom talijanskom sajtu je UZASNO

BIANCHI :( iduce godine sjajit ces u ferrariju!!!!!!!!!

ANDREA RIP :(

btw. ako nekoga cisto zanima, pratio sam 2 i pol sata trku na wifi-ju, onaj link 540p na squirrelu, uzelo mi 850MB...cisto ako je netko mislio gledati nekad trku sa moba vani...2 i pol sata jer sam nakon trke gledao onu emisiju sa sazecima i to ali nisam ni tamo vidio snimku sudara...

Nisu prikazali sudar u utrci, kad su tek SC i Emergency Car izašli na stazu mislilo se da Sutil nije dobro.

Vjerujem da je ovo prva snimka sudara.

7 Times World Champion - 155 Podiums - 68 Pole Positions - 91 Wins | Goodbye and thank you for everything Michael
15 godina
neaktivan
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Nema veze sa F1 ali ovo je prestrašno {#} Više sreće nego pameti

 

Win Osama in hide and seek
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Uopće mi se nije dalo pisati o cijeloj tragediji iz poštovanja prema Bianchiju (a mislim da je to i razlog brisanja svih snimki i nepokazivanja nesreće u prijenosu), ali sad pak imam potrebu par stvari izbaciti iz sebe:

 

- što se tiče zastavica: zbilja ne znam da li je sudac prije mjesta nesreće mahao sa duplim žutim (Dunlop zavoj, sudačko mjesto 7 11), ali na live timingu se vidi da se prvo pali žuti sektor tamo di se Sutil zabio (i vidi se na snimci da sudac maše duplim žutim, sudačko mjesto 8 12, na snimci je to ona kućica s brojem 12). Na live timingu se onda vidi da se pali i dodatni žuti sektor (kroz Dunlop zavoj, sudačko mjesto 7 11). Kada se traktor sa Sauberom pomakne unazad (u odnosu na smjer trke), sudac na mjestu 8 12 maše zelenom. Ponavljam, nigdje nisam vidio da li sudačko mjesto 7 11 ima duple žute pa neću špekulirati.

 

A sada pravila FIA-e: Sudac smije mahati žutom ili žutim zastavama zbog događaja na stazi  neposredno nakon sudačkog mjesta. Samo ukoliko race control odluči da je potrebno zbog određenih okolnosti, žutu zastavu pokazuje i sudac ili suci na i mjestima koji ne prethode neposredno incidentu na stazi. Primjena pravila vidljiva je i na snimci i na live timingu: Sutil izleti, sudačko mjesto 8 pokazuje duple žute. Kako je izletio neposredno nakon sudačkog mjesta, race kontrol aktivira žute zastave i u sektoru prije (vidljivo na live timingu). Sad se ponavljam: kad traktor ode iza sudačkog mjesta 12, suci moraju mahati zelenim zastavama, označavajući sektor poslije sudačkog mjesta slobodnim za utrkivanje.Sektor nakon sudačkog mjesta 7 11je i dalje pod žutim zastavama.

Opet pravila: pretjecanje nije dozvoljeno između prve žute zastave i zelene zastave nakon incidenta. Dakle: oznaka zastave vrijedi od kada vozač prođe sudačko mjesto koje daje oznaku, ne od trenutka kada vozač ugleda oznaku ispred sebe.

Kaže sve to Dodatak H sportskih pravila FIA-e,  Članak 2.4.5.1. b

 

 

E sad, F1 je opasan sport. I jasna mi je emotivna reakcija u kojoj ljudi traže odgovorne za cijelu tragediju, ali... shit happens. Da je nakon Sutila odmah izašao SC, ne znači da bi Bianchi usporio jer bi hvatao možda hvatao kolonu, da je umjesto traktora tamo bila dizalica, možda bi se skašio u gume, da nije bilo traktora, možda bi pokosio suce... da nije bilo tajfuna, trka bi bila gotova do tada. Postoji mogućnost da jednostavno nitko ne snosi krivnju. Od početka ove teme proklinjemo bezvezne izlaske SC-a i njegov ostanak na stazi, a sad krivimo F1 što safet nije izašao. Shit happens...

 

Ono što očekujem od FIA-e da će uvesti ograničenje brzine za sektore pod žutim i duplim žutim zastavama i striktno kažnjavati sve koji pravilo prekrše.

 

forzabianchi

 

 

Kasni edit: pardon, krivo sam skontao sektore i sudačka mjesta, prekrižio i ispravio. pardon na grešci i kaaasnom ispravku.

iddqd
Poruka je uređivana zadnji put pon 6.10.2014 23:15 (badmad).
17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Kao prvo ne mislim da je FOM/FIA ovdje odgovorni. Ne za Julesovo izlijetanje već za posljedice istog. Možda je Jules jednostavno ignorirao ili nije vidio ili nije bio radiom obaviješten na upozorenja i eto, u sekundi se dogodi sra*je.

 

Nego ovo famozno pravilo koje badmad navodi: pregledao sam snimku više puta i ne mogu reći da su traktor, Sutilov bolid i suci uz bolid prešli tu "granicu" sudačke čeke broj 12 da se raspali zelena zastava. I koliko je sekundi prošlo od kad je Jules pogodio traktor do sklanjanja zelene i mahanja žutom i SC pločom? 

Osim toga, kad su ljudi i strana vozila u području zone izlijetanja smatram užasno neodgovornim ne izvući SC i usporiti utrku. Vrlo lako su ovdje i suci mogli nastradati.

 

Charlieja i ekipu je izgleda kiša malo uspavala, par krugova do kraja, utrka bez incidenata ili izlijetanja i kad je trebalo hitno reagirati evo nesreće. I čisto sumnjam da FOM gasi ko god objavi amatersku snimku iz nekog poštovanja prema Julesu ili njegovoj obitelji, brinu se oni za svoje guzi*e jer znaju da su ovdje zakazali.

 

Očekujem hitne izmjene pravila i procedura u slučajevima kad bolid izleti sa staze.

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Skinuli su do sada svaki video s Youtubea, ali pošto je trenutno to vruči krumpir ljudi su downloadali video čim se pojavio i mogu ga uploadati kamo god žele i kad žele.

 

Što se tiće incidenta...

Nisam baš 100$ siguran da su ga nemjerno gurali iza/prije tornja 12 samo da bi tamo onda bila zelena zastava, nego da su išli u onaj prolaz između barijera (točno gdje je Jules izletio) jer ga ovak nisu moglo prebaciti preko barijere (koja je još šira jer je tamo red guma).

 

S informacijama koje za sad imamo po meni, ako u nekoga treba upirati prst, onda je to kontrola utrke, odn. Charlie jer nisu stavili SC odma van na stazu.

Oni će vjerojatno reći da se u ovakim situacijama u normlanim uvjetima inače ne vadi SC jer je bolid daleko od staze i suci ga relativno brzo mogu maknuti, no sve mijenjaju uvjeti koji su bili u tom trenutku. Ako je po kiši, pogotovo zbog aquaplaninga, jedan izletio na nekom mjestu, može izletjeti i drugi i treči.

Sjetite se kvalifikacija za Mađarsku ove sezone i Q3 kad je počela sliniti kiša, a vozili su na slickovima - u prvom zavoju su izletjeli Rosberg i Magnussen i još je Alonso išao jako široko. vjerojatno bi ih izletjelo više da se Magnussen nije slupao i izazavao crvenu zastavu

Link

 

Inače, mislim nakon ovoga F1 mora uvesti ograničenja brzine (koriste pit limiter ako se ne varma) u zonama duplih žutih zastava. To se rješenje već korsiti u WEC-u od ove sezone i svima odgovara - vozačima jer ne mroa SC van za svaku sitnicu i sucima jer su ipak puno sigurniji

U F1 pod duplim žutim je dovoljno samo usporiti 0,5s - dakle, lupam, da je niki incident pod duplim žutim u npr. Blanchimontu, umjesto 310kph, dovoljno je proći zavoj s (lupam) 275kph

Za "običnu" žutu je dovoljno pustiti 0,2 desetinke (doslovno diči nogu s gasa na sekundu i dalje flat out)

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.10.2014 11:09 (speedy56).
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Ovo da su ga htjeli tamo odvest van, iza barijera je sigurno i očito, zar je netko i to doveo u pitanje?

A što se tiče popuštanja pod žutim i duplim žutim mislim da nisi baš u pravu. Znam da ne treba usporiti jako pod žutim, ali treba dosta, pogotovo pod duplim žutim.

I zbog toga i jesu duple žute. Neovisno o vremenu.

A ovo sa limiterom brzine mi se sviđa kao ideja, i to bi bilo odlično rješenje po meni. Iako bi trebalo misliti na sve pa tako i na zagrijavanje gume, tj njihovo hlađenje za vrijeme vožmnje pod limiterom. Inače to mi je jedna od izrazito nervirajućih stvari u F1 kad vozači počnu cvilit da SC ide presporo i da im se hlade gume i kočnice a to je opasno jer će onda lako izletit.

Pa hebemu miša to bi trebali bit jedni od najboljih vozača, pa jel stvarno tako veliki problem to hlađenje guma? Pa valjda kao što su naučili limite guma u optimalnoj temperaturi nek ih nauče i kad su pothlađene i aj bok. Isto i za kočnice, a ne da fantaziraju kako je opasna spora vožnja zbog hlađenja guma. Prilagodi se majstore, za kog vraga imaš takvu plaću.

 

BTW iako ne smatram da Pirelli radi išta pogrešno, jer daju im gume kakve su i tražili, ali generalno gledajući protiv sam takvih guma kakve koristi F1.

I ako već moraju u boks zbog taktike, zbog uzbudljivosti itd, ok, nek idu, al dajte im barem gume da imaju neke poveznice sa običnim gumama, nek barem nisu toliko temperaturno ovisne. To je po meni jako loše riješeno.

 

17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Prema izjavi Julesove obitelji, pretrpio je difuznu aksonsku ozljedu. Sad, nisam doktor, ali ono kaj sam o tome kao laik pročitao ne liči na nikaj dobroga.

 

Potres mozga se navodno smatra kao lakši oblik takve ozljede.

 

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
redrum781 kaže...

Prema izjavi Julesove obitelji, pretrpio je difuznu aksonsku ozljedu. Sad, nisam doktor, ali ono kaj sam o tome kao laik pročitao ne liči na nikaj dobroga.

 

Potres mozga se navodno smatra kao lakši oblik takve ozljede.

 

U prevodu,

ili ce se oporaviti bez vecih problema ili ce biti biljka.

 {#}



AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice