Ventilator kućišta ispao iz lezaja

poruka: 132
|
čitano: 22.556
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Zaporožac kaže...

koja inspekcija za tako mali trošak ?

kad im objasni tragediju koja se dogodila svi u uredu će se lijepo nasmijati...

nebitan je iznos, iako mislim da nije samo 50 kuna jer je oštećeno kućište koje košta više

zaštita potrošača se odnosi na svaki iznos, pa makar to bila i ukosnica za par kuna

 

sasvim je druga stvar jel se njemu da zajebavat za tako nešto

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Zaporožac kaže...
picajzla0707 kaže...
 kakvo vještačenje te spopalo?

 

zato i kažem da prijavi inspekciji, pa da vidi što će biti

 vještačenje je ironija...još bi se on sudio za 50kn.

 

koja inspekcija za tako mali trošak ?

kad im objasni tragediju koja se dogodila svi u uredu će se lijepo nasmijati...

Kolega tvoje trolanje je potpuno beskorisno. Ovdje se radi o novcima i o principima.

 

Glupo je suditi je li određeni iznos puno ili malo jer nekome je 5000kn ništa, a nekome je 50kn puno.

Poanta je da situaciji treba pristupiti isto bez obzira je li u pitanju 5kn ili 5000kn.

 

Kolega je poslao ispravno računalo, kako on piše, a na kraju je ispalo da je računalo oštećeno i to ozbiljno i sad svi peru ruke i nitko nije kriv.

 

Problem je nažalost sljedeći, kolega nije dokumentirao pakiranje računala koje bi moglo poslužiti kao dokaz da je sve zapakirano prema propisu. Naravno pakiranje je kod ADMa i oni u slučaju vještačenja ili nekakve parnice mogu posvjedoćiti kakvo je pakiranje u pitanju.

Kako je kolega Damir22 istaknuo, problem kod dostavnih službi je što vrlo često i lako pobiju potraživanja u slučaju ovakvih problema, osobno sam to prošao više puta s njima kad bi meni stigli oštećeni proizvodi i kada bi ih pošiljatelj reklamirao i uredno dobio košaricu jer bi oni samo rekli da nije bilo adekvatno zapakirano, a u njihovim uvjetima je to točno specificirano, od debljine kartona pa na dalje. I tada se možeš slikati.

 

Ovdje je i dodatni problem što ADM nije odmah reagirao i čim su raspakirali su trebali obavijestiti dostavnu službu, no moguće je da nisu odmah otvarali paket već tek kad je došao na red za servis, što je opet njihov propust.

 

Ne vidim da se sada može puno toga napraviti osim dizati galama i nadati se da će netko iz ADMa odlučiti to servisirati o svoj trošak kako bi i dalje imali zadovoljnog kupca i napravili sebi dobru reklamu, međutim koliko sam do sada čitao o njima mislim da se to neće desiti.

 

Što se desilo je teško znati, ukoliko je to stvarno bilo zapakirano u original ambalaži sa stiroporima teško je povjerovati da bi pad napravio takvo oštećenje osim ako nije palo sa 2-3m visine. Je li serviseru tresnuo prilikom rukovanja sa računalo pa sad šuti i pravi se blesav da ne bi platio štetu iz svog džepa? Ne vjerujem da šefovi to znaju jer bi u tom slučaju šutke sve servisirali i popravili o svoj trošak.

 

Osobno kada nešto šaljem, mobitel na tripod, video uključen i snimam proceduru pakiranja gdje se vidi u kojem je stanju to što šaljem i kako je zapakirano. Odnese nešto malo vremena, ali pomaže kod ovakvih situacija. Ovako kolega može tvrditi da je sve bilo ispravno i dobro zapakirano, ali će to puno teže dokazati.

9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Schrodingerov paket....


Sadrzaj istovremeno postoji u obadva stanja - ostecenom i neostecenom, dok se ne otvori paket, onda stvarnost postaje samo jedna od ovih stanja ;)

 

Neznam, meni ovo ne mirisi na gls.... da, njezni su prema paketima kao slon u staklani, uniste dosta toga, zeznu ostalo, medjutim, ovakvo stanje kucista sugrerira na dosta jak udarac. A vanjska ambalaza kod takvog udarca bude ostecena jedino u slucaju tankog kartona, bez stiropora i ostalog. Ako je kuciste imalo stiropor... nema sanse da se ovako ostetilo a da stiropor i ambalaza nisu.

 

Dakle, vjerovatno je to nekome ispalo nakon vadjenja iz paketa, sto daje naslutiti i cinjenica da o ostecenju nije obavjesten prijevoznik, vec stranka...

 

Ostalo je sve srac-truc, mozemo se vrtiti u krug do besvjesti, nema kruha ovdje....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
yoh1eb kaže...

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

 ma kakav hakom, to je agencija za mrežne djelatnosti, odnosno za telekomunikacije, veze nemaju s tim

obrati se ministarstvu gospodarstva, odnosno inspekciji koja je nadležna za zaštitu potrošača, obavezno priloži mejlove koje si slao gls-u i odgovore te one od servisa

 

EDIT

čini se ipak kako imaju veze

Novac - Čak 70 posto prigovora protiv kurira u trećem stupnju završi u korist potrošača (jutarnji.hr)

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.4.2022 19:04 (picajzla0707).
15 godina
protjeran
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
yoh1eb kaže...

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

Nemoguce je utvrditi tko je kriv tako da nece nitko odgovarati... Zaboravi i  ne sekiraj se posto nije takva steta...

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
yoh1eb kaže...

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

Za GLS tu imaš obrazac za prijavu štete:

http://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ansha kaže...
yoh1eb kaže...

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

Nemoguce je utvrditi tko je kriv tako da nece nitko odgovarati... Zaboravi i  ne sekiraj se posto nije takva steta...

 Sekirat ću se jer je šteta kakva god da je i ja nisam kriv. Ak je šteta 5 kuna tražit ću 5 kn nazad I briga me. Ak je šteta 1000 kn isto ću trazit 1000 kn nazad. Neću dat da se moje stvari trgaju i da nitko ne odgovara bez obzira koliko to koštalo.

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Druze, kuzim te ja, i ja popiydim na takve stvari, slazem se sa svime.

Medjutim, zakon je zakon....

I nikad se kod zakona ne radi o tome tko je u pravu a tko nije, tko je prav a tko je kriv, vec jednostavno, radi se o tome tko sto moze dokazati....

Ti, ovdje, ne mozes nista nikome dokazati. Samo cinjenice koje ionako nitko ne dovodi u pitanje - da si poslao paket, i da si koristio gls za slanje.

Gls moze dokazati razno, no, nista ne mora. Ako bude morao, lako ce dokazati sto god pozeli, pocevsi od neke snimke na kojoj se moze ali i ne mora vidjeti izricito tvoj paket kako se pazljivo slaze u auto, to ti neznas, niti opet mozes dokazati.

Ako to ne pali, izvuci ce neko pravilo o pakiranju, i tvrditi da nije bilo adekvatno zapakirano. Opet, ne moraju oni dokazati da nije bilo, vec ti da je bilo.

Isto i za slucaj ostecenja u trgovini. Nista oni ne moraju dokazivati da nisu, vec ti da jesu.

Znaci, gls ce tvrditi da nisu oni, trgovina ce tvrditi da nisu ni oni, ako ti insizistiras da jesu, onda ti to moras i dokazati.

Uvijek vrijedi pokusati, svakako, no, ti nemas ni zapisnik, ni od gls ni od trgovine, ti imas samo sliku koja ti je poslana iz trgovine, i oni tvrde da je to tako doslo. Mozda je, mozda nije, no opet se vracam, kako ces dokazati?

Sretno u svakom slucaju!
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
yoh1eb kaže...
ansha kaže...
yoh1eb kaže...

Šta onda sljedeće da radim. Poslao sam povjerenstvu mail glsa, i ne odgovaraju vec 3 dana. Sljedeće planiram hakom kontaktirati pa zaštitu za potrošače. Ja ne odustajem taman da je šteta 2 kn jebe mi se, ja kriv nisam i odgovarati će tko god je kriv.

Nemoguce je utvrditi tko je kriv tako da nece nitko odgovarati... Zaboravi i  ne sekiraj se posto nije takva steta...

 Sekirat ću se jer je šteta kakva god da je i ja nisam kriv. Ak je šteta 5 kuna tražit ću 5 kn nazad I briga me. Ak je šteta 1000 kn isto ću trazit 1000 kn nazad. Neću dat da se moje stvari trgaju i da nitko ne odgovara bez obzira koliko to koštalo.

Mozes se sekirat i nista dobit ili se ne sekirat i nista dobit. Ovo drugo ti je bolje... Ako se za ovo puno uzbudjujes, sta ce biti kad ti se neko ozbiljnije sranje dogodi?

16 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Radije pogledaj da nije nastala kakva veća šteta. Jer ako je računalo tresnulo, moguće da je oštećen i utor (PCIe X16) u koji je ubodena grafička kartica, a i kontakti na njoj samoj. Posebno ako je masivnija.

4 godine
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
mzopg kaže...
Kolega tvoje trolanje je potpuno beskorisno. Ovdje se radi o novcima i o principima.

 Glupo je suditi je li određeni iznos puno ili malo jer nekome je 5000kn ništa, a nekome je 50kn puno.

Poanta je da situaciji treba pristupiti isto bez obzira je li u pitanju 5kn ili 5000kn.

 

ne znam znaš li ti pojam trolanja ?

 

nema se što suditi, jer je glup onaj kome je 5000 kn ništa, a 50 kn je puno ako ideš na jednu kavu...

 

ti si ga počeo tu razvlačiti kao i većina, znanstvene radove na temu prava... kupac vs potrošač, a sve to piše na webu, a šteta je 50 kn...

pitaj policiju, bi li išla tražiti lopova koji ti je ukrao 1oo kn.

 

žali bože pisanja, ali loadanje glupih tema je korisno za forum.

yoh1eb kaže...
Sekirat ću se jer je šteta kakva god da je i ja nisam kriv. Ak je šteta 5 kuna tražit ću 5 kn nazad I briga me. Ak je šteta 1000 kn isto ću trazit 1000 kn nazad. Neću dat da se moje stvari trgaju i da nitko ne odgovara bez obzira koliko to koštalo.

 bilo bi lijepo da imaš takva ista moralna načela kada ti nekome napraviš štetu.

evo, ne znam gdje živiš, poklonit ću ti ja 120 mm nov u kutiji cooler, i još i svijetli kao betlehem  (višak, nemam na ploči više spdfan utora za vent)

plaćen 120 kn, samo da prestaneš kukati o 50 kn štete.

Du bist eines meiner kleinen Schweinchen !
14 godina
neaktivan
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Ali on je borac za pravdu, šta će njemu tvoj ventilator?

U moru nedosljednosti ova mi je najzanimljivija:

 

"Kuzim bez brige. Ali ja sam nimalo poslao sliku i video dan prije slanja racunalo u kojima se vidi da je racunalo u savrsenom stanju i da sve radi tip top."

 

Jel netko od vas šalje na servis računalo koje je u savršenom stanju i radi tip top?

Jel vi savršenim i tip top stanjem smatrate računalo koje na ventilatorima ima brdo zalijepljene skorene prljavštine?

 

Nadalje, iz par postova se da isčitati poprilično neodgojeno i bezobrazno ponašanje. U tom GLS-u rade ljudi i da se na mene ili mog radnika netko "Bilo je tu i izdrkavanja na njih i svakakve stvari sam im rekao ali ne pomaze" i "nakon 3 sata urlanja na njih preko telefona" još bi ga i tužio, sve da na kameri vidim kako dostavljači igraju nogomet s njegovim paketom.

 

da dostavne službe nisu zakonom zaštičene od ovakvih stvari odavno bi sve propale jer bi tako bilo što razbiveno ili pokvareno mogao poslati preko njih i onda ih tražiti nadoknadu štete. Zato postoji pravilo da pošiljatelj mora dobro zapakirati paket i osigurati sadržaj i ako na pakiranju nema oštećenja oni NISU ODGOVORNI za eventualnu štetu. Ako ti se ne sviđaju njihovi uvjeti poslovanja slobodan si potražiti drugu dostavnu službu ili na leđima nositi svoj paket. Ako si paket poslao, pristao si na to.

 

Krivac za ovo što se dogodilo najvjerovatnije je govno od čovjeka zaposleno u ADM-u koji nema nimalo samopoštovanja za reći "je, meni je kučište ispalo kad sam ga vadio iz kutije". Valjda se boji da se šteta njemu ne naplati. Da je kod mene zaposlen i da kaže kako je razbio kućište ništa mu se ne bi dogodilo niti naplatilo jer je radio svoj posao i takve stvari su dio posla, događa se. Međutim, da me laže i da ja to doznam naplatio bi mu štetu i dao otkaz te se pobrinuo da se više na zaposli.

 

I na kraju se sve svodi na to da je što se ADM-a tiče krivac ili pošiljatelj ili dostavna služba, što se dostavne službe tiče krivac je ili pošiljatelj ili ADM, što se pošiljatelja tiče kriv je dostavljač ili ADM. Na kraju, ako se neka služba i uhvati toga, učinit će to formalno i bit će što se u narodu kaže "ujeo vuk tovara".

 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

Jel netko od vas šalje na servis računalo koje je u savršenom stanju i radi tip top?

Jel vi savršenim i tip top stanjem smatrate računalo koje na ventilatorima ima brdo zalijepljene skorene prljavštine?

Evo da ti ja odgovorim na ova dva pitanja, možda i nema veze sa kolegom, ali je osobno iskustvo.

 

Računala se često šalju na redoviti servis i kada su u savršenom stanju kako bi se ostvarila produžena garancija. Imaš trgovce koji daju i do 5 godina jamstva, ali je uvjet svake godine poslati računalo na servis.

 

Da se odmah nastavim na drugo pitanje, kad se već šalje na servis onda je suludo čistiti prašinu jer je u biti upravo zbog takvih stvari i poslan, servis će očistiti ventilatore, promijeniti pastu i prekontrolirati je li sve radi kako treba. Zato ga i plaćaš.

 

Ne znam je li to razlog zašto je kolega poslao svoje računalo, ali sad znaš da nas ima koji šaljemo potpuno ispravna računala na servis zbog navedenog razloga.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Zaporožac kaže...
mzopg kaže...
Kolega tvoje trolanje je potpuno beskorisno. Ovdje se radi o novcima i o principima.

 Glupo je suditi je li određeni iznos puno ili malo jer nekome je 5000kn ništa, a nekome je 50kn puno.

Poanta je da situaciji treba pristupiti isto bez obzira je li u pitanju 5kn ili 5000kn.

 

ne znam znaš li ti pojam trolanja ?

 

nema se što suditi, jer je glup onaj kome je 5000 kn ništa, a 50 kn je puno ako ideš na jednu kavu...

 

ti si ga počeo tu razvlačiti kao i većina, znanstvene radove na temu prava... kupac vs potrošač, a sve to piše na webu, a šteta je 50 kn...

pitaj policiju, bi li išla tražiti lopova koji ti je ukrao 1oo kn.

 

žali bože pisanja, ali loadanje glupih tema je korisno za forum.

Ovo zadnje stoji i trebao bi i sam poslušati vlastiti savjet.

 

Ovdje se prvenstveno radi o principima. Baš me zanima kako bi ti reagirao da pošalješ nešto u dobrom stanju na servis, recimo svoj laptop i onda ti iz servisa jave da je stigao sa odvaljenom tipkom ili izgreban ili nešto treće. Sigurno bi im rekao ma nema problema, što je to, samo 50kn troška sredim ja to ili užicam od kolege s foruma novu tipku.

 

Nitko ne traži tvoju socijalnu pomoć, već korektan odnos i priznavanje greške od strane onog tko ju je napravio.

 

Da je kolega sam napravio tu štetu teško je za povjerovati da bi sve ovo uopće spominjao na forumu. O njegovom izražavanju ne bi, to je njegova osobna stvar, znam da bi ja to pokušao riješiti na pristojan način i prema zakonu.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
mzopg kaže...

 

Nitko ne traži tvoju socijalnu pomoć, već korektan odnos i priznavanje greške od strane onog tko ju je napravio.

 

 

Glede onoga poviše, nikad nisam slao računalo na servis kako bi dobio produljeno jamstvo. Ako postoji takva praksa onda ok, ali daleko je ono od tip top stanja računala.

 

A glede ovoga, a ko je napravio štetu?

To što ti ne vjeruješ kako je forumaš sam razbio računalo ili ga nije adekvatno zapakirao, to je tvoje pravo ali ako već spominješ zakone tvoje mišljenje je ništavno.

 

Dostavna služba ima svoje okvire poslovanja i sve je odrađeno u tim okvirima tako da se nju za ništa ne može teretiti. Ostaje pošiljatelj koji tvrdi da je zapakirao računalo u savršenom stanju i serviser koji tvrdi da je računalo došlo razbijeno. Ti stvarno misliš da će se u ovo uključiti Holmes, Poirot i Miss Marple? Zaključak bilo kojeg službenika, ako se uhvati ovog slučaja, bit će kako je računalo neadekvatno spakirano i da je za štetu kriv pošiljatelj. Tako u biti i je, osim ako je računalo nekome u servisu ispalo iz ruku na pod. Nažalost to je nemoguće dokazati.

 

Ja sam imao obrnut slučaj. Dobio sam razbijen proizvod u neoštećenoj kutiji. Ko je snosio štetu? Pošiljatelj, uz objašnjenje kako pošiljka nije adekvatno osigurana iako je u pitanju bio TV u tvorničkoj kutiji sa svim mogućim zaštitama. Ja jesam potpisao preuzimanje pošiljke prije nego sam je otvorio (jer je ni ne mogu otvoriti prije nego potpišem u slučaju dostavljača o kojem je bila riječ) ali sam odmah prijavio nedostatak. Ne može se teretiti dostavljača za sadržaj paketa jer on ga ne može niti smije otvarati. Ne može se teretiti mene jer nemam pravo pregledati pošiljku prije preuzimanja. To što su meni isporučili TV s puknutim ekranom nije njihov problem. Ekran je mogao puknuti u bilo kojoj fazi transporta od tvornice do dućana. Ako kutija nije oštećena, nema njihove odgovornosti. Zato se i ponašaju kako se ponašaju s paketima, jebe im se. Servis je odgovornost skinuo time što je odmah prijavio nedostatak. Zašto bi oni bili krivi što pošiljatelj nije adekvatno zapakirao paket?

 

Ponekad čovjek najebe ni kriv ni dužan. Zakoni su sastavljeni da to svedu na minimum, ali nisu svemogući.

 

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

Dostavna služba ima svoje okvire poslovanja i sve je odrađeno u tim okvirima tako da se nju za ništa ne može teretiti. Ostaje pošiljatelj koji tvrdi da je zapakirao računalo u savršenom stanju i serviser koji tvrdi da je računalo došlo razbijeno. Ti stvarno misliš da će se u ovo uključiti Holmes, Poirot i Miss Marple? Zaključak bilo kojeg službenika, ako se uhvati ovog slučaja, bit će kako je računalo neadekvatno spakirano i da je za štetu kriv pošiljatelj. Tako u biti i je, osim ako je računalo nekome u servisu ispalo iz ruku na pod. Nažalost to je nemoguće dokazati.

 

Ja sam imao obrnut slučaj...

 kako misliš da se ne može teretiti dostavnu službu? valjda imaju nekakvu jebenu odgovornost za preuzetu robu

kako onda ti preuzimanjem pošiljke potpisuješ da si preuzeo ono što je u paketu uredno, a još te skoro svaka trgovina upozorava da prilikom preuzimanja paketa provjeriš stanje onoga što je u paketu, jer u suprotnom imaš problema dokazati da si preuzeo nešto što je sjebano u transportu

ne jednom se događalo da ljudi popuše baš zato jer nisu pregledali paket, a potpisali su preuzimanje (ovaj tvoj obrnut slučaj spada u situacije gdje ti je pošiljatelj izašao u susret, mnogima nije i neki su čak morali dokazivati to snimanjem videa na kojem otvaraju paket, mnogi su i popušili jer su potpisali)

 

i sad ti uporno tvrdiš da dostavna služba nema nikakve odgovornosti kad potpiše preuzimanje paketa, iako u obrnutom slučaju ti kad potpišeš preuzimanje možeš se jebat osim u slučaju kad ti netko izađe u susret

kako to vrijedi kod preuzimanja da su oni skinuli odgovornost jer si ti potpisao, a obrnuto ne vrijedi?

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Nije da oni nemaju odgovornost, vec je njima tu odgovornost jako tesko dokazati.....

Procitaj uvjete gls-a. To sto su oni preuzeli posiljku NE potvrdjuje da je ista pravilno zapakirana.

Dakle, yebe se njima, ti ces uzeti 10 staklenih flasa i staviti u vrecicu, vozac ce to primiti, njima je da zarade na prijevozu a ne da brinu jesi ti dobro zapakirao.

Kad se flase razbiju, oni ce samo slegnuti ramenima i reci nije do nas, nismo mi krivi.

Ti dokazuj suprotno. I opet, teret dokazivanja nikad nije na onome koji se brani, vec na onome koji nesto tvrdi.

To sto trgovina zeli da ti pregledas paket prije preuzimanja, znaju da je to neizvedivo.....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 13:56 (Damir22).
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...

 

Ja sam imao obrnut slučaj...

 kako misliš da se ne može teretiti dostavnu službu? valjda imaju nekakvu jebenu odgovornost za preuzetu robu

kako onda ti preuzimanjem pošiljke potpisuješ da si preuzeo ono što je u paketu uredno, a još te skoro svaka trgovina upozorava da prilikom preuzimanja paketa provjeriš stanje onoga što je u paketu, jer u suprotnom imaš problema dokazati da si preuzeo nešto što je sjebano u transportu

ne jednom se događalo da ljudi popuše baš zato jer nisu pregledali paket, a potpisali su preuzimanje (ovaj tvoj obrnut slučaj spada u situacije gdje ti je pošiljatelj izašao u susret, mnogima nije i neki su čak morali dokazivati to snimanjem videa na kojem otvaraju paket, mnogi su i popušili jer su potpisali)

 

i sad ti uporno tvrdiš da dostavna služba nema nikakve odgovornosti kad potpiše preuzimanje paketa, iako u obrnutom slučaju ti kad potpišeš preuzimanje možeš se jebat osim u slučaju kad ti netko izađe u susret

kako to vrijedi kod preuzimanja da su oni skinuli odgovornost jer si ti potpisao, a obrnuto ne vrijedi?

 Skoro pa i nemaju. I ti slanjem pošiljke pristaješ na njihove uvjete. Oni se nekako moraju osigurati od prevaranata. Zamisli da je pokretač ove teme doma razbio računalo i sad razmišlja kako štetu svaliti na nekoga drugoga. Lijepo zapakira računalo, takvo kakvo je razbiveno, i pošalje ga dostavnom službom nekome, npr. na servis. Primatelj otvori paket i vidi razbiveno računalo a pošiljatelj kaže kako je sve bilo ok kad ga je on zapakirao.

Znači apsolutno ista situacija kao što je ovdje slučaj samo mi znamo da ga je pošiljatelj razbio. Kad bi to tako išlo ljudi bi mogli bilo što što razbiju ili pokvare slati okolo dostavnom službom, optužiti njih za kvar i tražiti nadoknadu. Na karaju se svodi na riječ pošiljatelja protiv riječi primatelja a dostavljač se potpisom pošiljatelje i primatelja odrekao ogovornosti ako je paket isporučen neoštećene ambalaže jer on paket ne smije otvarati. A ne smije ga otvarati zbog drugih vrsta prevara.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Nije da oni nemaju odgovornost, vec je njima tu odgovornost jako tesko dokazati.....

Procitaj uvjete gls-a. To sto su oni preuzeli posiljku NE potvrdjuje da je ista pravilno zapakirana.

Dakle, yebe se njima, ti ces uzeti 10 staklenih flasa i staviti u vrecicu, vozac ce to primiti, njima je da zarade na prijevozu a ne da brinu jesi ti dobro zapakirao.

Kad se flase razbiju, oni ce samo slegnuti ramenima i reci nije do nas, nismo mi krivi.

Ti dokazuj suprotno. I opet, teret dokazivanja nikad nije na onome koji se brani, vec na onome koji nesto tvrdi.

To sto trgovina zeli da ti pregledas paket prije preuzimanja, znaju da je to neizvedivo.....

 Evo točno ovo. Ti moraš dokazati da su oni oštetili paket. Sve troškove dokazivanja ćeš snositi ti, a na kraju će se svesti na to da ti tvrdiš kako su oni napravili štetu a oni tvrde da si ti. Nemoguće je dokazati išta. Čak i da ideš snimati cijeli proces pakiranja i predaje paketa dostavnoj službi, ni to ti neće pomoći jer se neće prihvatiti kao sudski dokaz a možeš i najebati po GDPR-u. Prije se to moglo, danas više ne.

Za pošiljke manje vrijednosti ide se na povjerenje.

Za pošiljke veće vrijednosti radi se osiguranje i to ne preko osiguranja koje nudi dostavljač nego treće strane koja će onda provjeriti vrijednost i stanje pošiljke prilikom predaje a onda se u slučaju štete ono natezati s dostavljačem. Ta osiguranja postoje upravo zbog ovakvih situacija.

 

Ja sam 99% siguran da je ova šteta nastala kod servisera ali s tim svojim uvjerenjem mogu obrisati guzicu.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Postoji nešto što se zove zaštita potrošača, tako da nisi prepušten samo njihovim 'uvjetima poslovanja'.
A kako možeš vidjeti u onom članku gore, preko dvije trećine slučajeva na hakomu završi u korist potrošača.
9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Dragi isuse fucking kriste....

Hakom nema nikakve veze s prijevozom paketa i zastitom potrosaca u tom smislu...

Nitko nema, mozes se zaliti udruzi, mozes se privatno sporiti, ali nema nikakva agencija od strane drzave koja bi bila mjerodavna u ovom konkretnom slucaju...

Barem ja neznam za nju.



Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 14:51 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
Postoji nešto što se zove zaštita potrošača, tako da nisi prepušten samo njihovim 'uvjetima poslovanja'.
A kako možeš vidjeti u onom članku gore, preko dvije trećine slučajeva na hakomu završi u korist potrošača.

 Kakve fucking HAKOM ima veze s ovim? Pa da je i HAKOM nadležan jer shvaćaš da si upravo napisao kako jedna trećina slučajeva ne završi u korist potrošača. I ovo je upravo takav slučaj. Ne postoji mogućnost dokazivanja krivnje ni jednom od troje sudionika.

 

Zakon za zaštitu potrošača, kao i svi ostali zakoni tu su da bi štitili građane pa teko ako te netko vrijeđa ili ošamari u javnosti zakon će te zaštititi tj. kazniti počinitelja. No ako te isti taj izvrijeđa i ošamari bez svjedoka postojanje zakona ti ne znači ništa. Ti ćeš reći kako te on izvrijeđao i ošamario a on će reći da nije ili čak da si ti njega. Ako ga ideš tužiti platiti ćeš tužbu, odvjetnika pa čak i njegove troškove jer ne postoji način da dokažeš njegovu krivicu.

 

Kako bi ti u ovom slučaju dokazao da računalo nije bilo razbiveno u trenutku kad ga je dostavljač preuzeo? Dostavljač ne smije otvarati paket. Što se njega tiče ti si se mogao i posrati u taj paket pa to poslati na servis. Njegova je dužnost da to dostavi na adresu u neoštećenoj ambalaži. Onaj ko je paket primio svojim potpisom je potvrdio da je ambalaža neoštećena. To što se u kutiji nalazi govno a ne računalo je stvar između tebe i servisa. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 

Glede onoga poviše, nikad nisam slao računalo na servis kako bi dobio produljeno jamstvo. Ako postoji takva praksa onda ok, ali daleko je ono od tip top stanja računala.

Evo ti primjer:

https://www.instar-informatika.hr/racunalo-instar-master-vega-amd-athlon-300ge-34ghz-8gb-ddr4-240gb-ssd-amd-radeon-vega-3-graphics-dvd-rw-5-god-jamstvo/300GE-MAS-SSD240/product/

https://www.instar-informatika.hr/other/garancija5g.pdf

 

Mi samo na jednoj lokaciji imamo stotinjak takvih računala, srećom ne šalju se na servis sva odjednom jer bi IT lik popizdio od veselja. 

 

 

BlueMax kaže...

 

A glede ovoga, a ko je napravio štetu?

To što ti ne vjeruješ kako je forumaš sam razbio računalo ili ga nije adekvatno zapakirao, to je tvoje pravo ali ako već spominješ zakone tvoje mišljenje je ništavno.

Naravno, tako je i napisano, to je samo moje osobno mišljenje i pravno je potpuno nebitno, nisam ni tvrdio drugačije.

 

 

BlueMax kaže... 

Dostavna služba ima svoje okvire poslovanja i sve je odrađeno u tim okvirima tako da se nju za ništa ne može teretiti. Ostaje pošiljatelj koji tvrdi da je zapakirao računalo u savršenom stanju i serviser koji tvrdi da je računalo došlo razbijeno. Ti stvarno misliš da će se u ovo uključiti Holmes, Poirot i Miss Marple? Zaključak bilo kojeg službenika, ako se uhvati ovog slučaja, bit će kako je računalo neadekvatno spakirano i da je za štetu kriv pošiljatelj. Tako u biti i je, osim ako je računalo nekome u servisu ispalo iz ruku na pod. Nažalost to je nemoguće dokazati. 

Da si pažljivije čitao vidio bi da sam isto to već ranije napisao.

 

https://forum.bug.hr/forum/post/razni-hardverski-problemi/ventilator-kucista-ispao-iz-lezaja/6497966.aspx

 

Citiram sam sebe:

Problem je nažalost sljedeći, kolega nije dokumentirao pakiranje računala koje bi moglo poslužiti kao dokaz da je sve zapakirano prema propisu. Naravno pakiranje je kod ADMa i oni u slučaju vještačenja ili nekakve parnice mogu posvjedoćiti kakvo je pakiranje u pitanju.

Kako je kolega Damir22 istaknuo, problem kod dostavnih službi je što vrlo često i lako pobiju potraživanja u slučaju ovakvih problema, osobno sam to prošao više puta s njima kad bi meni stigli oštećeni proizvodi i kada bi ih pošiljatelj reklamirao i uredno dobio košaricu jer bi oni samo rekli da nije bilo adekvatno zapakirano, a u njihovim uvjetima je to točno specificirano, od debljine kartona pa na dalje. I tada se možeš slikati.

 

Ovdje je i dodatni problem što ADM nije odmah reagirao i čim su raspakirali su trebali obavijestiti dostavnu službu, no moguće je da nisu odmah otvarali paket već tek kad je došao na red za servis, što je opet njihov propust.

 

Ne vidim da se sada može puno toga napraviti osim dizati galama i nadati se da će netko iz ADMa odlučiti to servisirati o svoj trošak kako bi i dalje imali zadovoljnog kupca i napravili sebi dobru reklamu, međutim koliko sam do sada čitao o njima mislim da se to neće desiti.

 

 

Kolega smatra da nije kriv i ima pravo tražiti svoju zadovoljštinu, druga stvar je hoće li nešto postići, ali ne vidim zašto ga se zbog toga osuđuje? Što bi bilo bolje da iako zna da nije kriv pogne glavu i proguta g*vno? Neka proba, treba im dati do znanja da su krivi i da se tako ne posluje. Sutra će opet nekome isto to napraviti, ovako će barem znati da im zadnji put nije tako lako prošlo.

 

 

Damir22 kaže...
Nije da oni nemaju odgovornost, vec je njima tu odgovornost jako tesko dokazati.....

Procitaj uvjete gls-a. To sto su oni preuzeli posiljku NE potvrdjuje da je ista pravilno zapakirana.

Dakle, yebe se njima, ti ces uzeti 10 staklenih flasa i staviti u vrecicu, vozac ce to primiti, njima je da zarade na prijevozu a ne da brinu jesi ti dobro zapakirao.

Kad se flase razbiju, oni ce samo slegnuti ramenima i reci nije do nas, nismo mi krivi.

Ti dokazuj suprotno. I opet, teret dokazivanja nikad nije na onome koji se brani, vec na onome koji nesto tvrdi.

To sto trgovina zeli da ti pregledas paket prije preuzimanja, znaju da je to neizvedivo.....

 Da, nažalost to je tako.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Ma ne osuđujem ga ja zbog ničega osim nepristojnosti prema ljudima koji mu nisu ništa krivi.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Dragi isuse fucking kriste....

Hakom nema nikakve veze s prijevozom paketa i zastitom potrosaca u tom smislu...

Nitko nema, mozes se zaliti udruzi, mozes se privatno sporiti, ali nema nikakva agencija od strane drzave koja bi bila mjerodavna u ovom konkretnom slucaju...

Barem ja neznam za nju.


 isuse faking kriste, bar pročitaj ono na što sam te uputio

Novac - Čak 70 posto prigovora protiv kurira u trećem stupnju završi u korist potrošača (jutarnji.hr)

 

Sudeći prema podacima koje su nam dostavili iz HAKOM-a, u 2018. godini čak je 70 posto sporova potrošača prema dostavnim službama koje su završile pred ovim tijelom bilo okončano u korist ili barem djelomično u korist korisnika, što je pomak od godine ranije kad je taj postotak iznosio 56 posto.

Osim toga, lani je broj pritužbi koji je završio pred ovom agencijom, u odnosu na godinu ranije, narastao za 84 posto, što znači da je znatno veći broj korisnika pomoć prošle godine odlučio zatražiti i u trećem stupnju procesa žalbe.

Prigovori su se pritom uglavnom odnosili na oštećenje poštanskih pošiljki ili neobavljenu uslugu, a najveći broj zahtjeva za rješavanje sporova odnosio se na pružatelja usluge HP Hrvatsku poštu.

to što ti ne znaš, ne znači da ne postoji

dakle najprije hakom, a zatim nadležna inspekcija u ministarstvu gospodarstva

 

BlueMax kaže...

 Kakve fucking HAKOM ima veze s ovim? Pa da je i HAKOM nadležan jer shvaćaš da si upravo napisao kako jedna trećina slučajeva ne završi u korist potrošača. I ovo je upravo takav slučaj. Ne postoji mogućnost dokazivanja krivnje ni jednom od troje sudionika.

 tebi isti link gore, hakom nadgleda, osim telekomunikacijskih usluga, i one poštanske, a samim time i dostavne službe

i otkud tebi ideja da je baš ovo slučaj koji spada u manjinu, kad i u tekstu piše da se žalbe uglavnom odnose na oštećenje pošiljki

 

mislim, u startu sam rekao da nisam siguran koliko je ovo obuhvaćeno zaštitom potrošača, čak sam i sam pomislio da hakom nema veze s ovim

rekao sam i da nisam siguran hoće li uspjeti sa žalbama inspekciji

ali vas dvojica ste poseban slučaj, nemate pojma, ali tvrdite uporno po svojem

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Sorry, mozemo mi pisati koliko hocemo, sto vise pisemo, manje citamo sto netko drugi pise pa se desavaju nesporazumi.

Tako da bi bilo najbolje da ti preuzmes ovaj problem, pa savjetuj covjeka kako tocno ce dokazati svoje tvrdnje i rijesiti ovaj slucaj.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Sorry, mozemo mi pisati koliko hocemo, sto vise pisemo, manje citamo sto netko drugi pise pa se desavaju nesporazumi.

Tako da bi bilo najbolje da ti preuzmes ovaj problem, pa savjetuj covjeka kako tocno ce dokazati svoje tvrdnje i rijesiti ovaj slucaj.....

 pa i savjetovao sam nekoliko puta da to dalje rješava s nadležnim službama, jer od gls-a i njihovog povjerenstva očito nikakve koristi

prvo sam naveo inspekciju, a kad sam skužio da je i hakom nadležan za poštanske pošiljke, napisao sam neka se prvo žali njima

 

mislim da bi trebao bez problema dobiti ovaj slučaj, tim više jer ima i poruku od servisa da je paket bio dobro zapakiran i, što je još važnije, rekao je da nije sam pakirao kućište, tako da ima i svjedoka da je kućište bilo čitavo kad ga je poslao

 

lako moguće i da ne uspije, ali ništa ga ne košta podnijeti žalbu nadležnim službama i vidjeti što će oni riješiti

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Neznam, ne djelim tvoj optimizam, nadam se da sam u krivu.

Primarno jer ustvari nema one najbitnije stvari ako sam dobro shvatio - prijava ostecenja prijevozniku od strane primatelja.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Primarno jer ustvari nema one najbitnije stvari ako sam dobro shvatio - prijava ostecenja prijevozniku od strane primatelja.....

 gle, što se njega treba ticati prijava od primatelja, nije primatelj (servis) u ovom slučaju potrošač da bi njihova prijava bila bitna

ono što je bitno jest da je on poslao kućište na servis po pravu na garanciju, dostavna služba je paket preuzela i time odgovornost za paket

ono čime se hakom ili inspekcija trebaju pozabaviti je da dostavna služba njemu nadoknadi štetu, a hoće li se poslije dostavna služba sporiti sa servisom čija je odgovornost i tko je sjebao kućište, njega kao potrošača ne zanima niti on treba snositi štetu zbog tuđe greške

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 21:28 (picajzla0707).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice