Temperatura maticne

poruka: 5
|
čitano: 926
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Temperatura maticne

Pozdrav,kao prvo nemam pojma o kompjuterima,tako da sam laik,i molim vas da mi pomognete u vezi ovoga....Ima skoro mjesec dana katastrofa mi radi kompjuter,koci mi video,nemogu normalno dvije stranice da otvorim katastrofa jednom rijecju,...jednom sam ga nosila u servis,covjek mi rekao da mi je podesio rame i dobro je bilo neko vrijeme,ali opet kriza teska...sta da radim i kako nemam pojma tako ako mi mozete pomoci zahvalna bih bila :) i temperatura maticne kadf imam otvorene stranice izlazi na 84 stepena ili cak i vise do 90 zna izaci 

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.10.2013 18:03 (Diablo-Di).

0 0 hvala 0
15 godina
Temperatura maticne

- Nisam odmah skužio jel ovo stolni PC ili laptop, ali vidim sad da je stolni PC.

- Prvo stranice ne smiju biti otvorene nikada, na taj način lako prašina ulazi u kućište, isto tako je lošija cirkulacija zraka unutar samoga kućišta, a onda imaš i loše hlađenje.

- Prvo probaj dobro očistit prašinu iz kućišta, ako to ne pomogne, onda je potrebno ugradit koji dodatni ventilator da se to bolje hladi, jedino tako možeš spustit ove temperature.

------ Sva pitanja ili nejasnoće molim na PM, prihvaćam sve kritike, vrijeđanja, pohvale, sve što se kaže na PM ostaje samo za mene. Hvala :D ------
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.10.2013 19:36 (Valentin17).

0 2 hvala 0
15 godina
neaktivan
Temperatura maticne

Koji antivirus imaš?

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Re: Temperatura maticne
Valentin17 kaže...

- Nisam odmah skužio jel ovo stolni PC ili laptop, ali vidim sad da je stolni PC.

- Prvo stranice ne smiju biti otvorene nikada, na taj način lako prašina ulazi u kućište, isto tako je lošija cirkulacija zraka unutar samoga kućišta, a onda imaš i loše hlađenje.