Koji prijenosnik

poruka: 11
|
čitano: 2.794
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Koji prijenosnik

Razmišljam o kupnji laptopa do 4000kn. Upotrebljavao bih ga za programiranje i igranje igara (najzahtjevnija sims 3). Molim da mi brzo odgovorite.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Koji prijenosnik

Lenovo ThinkPad SL500

Ovdje je malo skuplji, ali stavljam ti link, jer je bolji pregled, tj. specifikacija.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.11.2009 20:06 (macak).

0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
Koji prijenosnik

Kupio bih prijenosno računalo ( gledao sam Toshiba Satellite L505-110 ali ga još nema kod nas ) koje bi mi koristilo za programiranje ( prvenstveno Visual Basic 2008 i sl. ) i povremeno za igrice. Cijena do koje bih mogao ići je cca. 5.500-6.000 Kn !

Obzirom da sam početnik, zanima me sugestija iskusnijih članova što kupiti tj. koja je optimalna konfiguracija.

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Koji prijenosnik

evo jedna tosiba,cini mi se jako dobra...i pogledaj u mene pod moj pc moj lap kupio ga u 6 mj ove godine za 6250kn,i odlican je ako se odlucis za njega takodjer neces sigurno pogrijesiti....  

http://www.mikronis.hr/shop/item.asp?itemid=10768&catid=28

http://grand-hercegovina.com/default.aspx
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Koji prijenosnik

Mislim da se i za puno manji iznos može nabaviti bolje računalo. U usporedbi s ovim, od novog računala u današnje vrijeme očekivalo bi se neki Core 2 Duo procesor (za razliku od ovog Dual-Core Pentiuma), zatim ekran sa LED pozadinskim osvjetljenjem (ipak malo veće rezolucije od ovih 1400x900), pa HDMI izlaz, bežično spajanje po 802.11n protokolu, malo veći hard itd. Sve mi nekako 'vuče' na HP ProBook 4710s.

Poruka je uređivana zadnji put ned 6.12.2009 18:49 (macak).
16 godina
neaktivan
Koji prijenosnik