aha,možda stvarno kabel nije ispravan,probat ću s drugim,još je lik rekao da vidi probleme,lol,razg je s bratom pa ne znam detalje. kaj se tiče korisničke podrške,koma su
aha,možda stvarno kabel nije ispravan,probat ću s drugim,još je lik rekao da vidi probleme,lol,razg je s bratom pa ne znam detalje. kaj se tiče korisničke podrške,koma su
nisu koma, nego su baš super.
Meni je veza proljetos bila loša, pucala je, brzine su padale, oscirilale i na telefonsku tehničku podršku sam kao prava budala potrošio 200 kn.
Nekakve curice su mi stalno govorile mantru kabel, kabel, kabel, loš kabel, neispravan kabel, neispravan kabel blaaaaaa.blaaaaaa......
Onda mi je došlo iz guzice u glavu i rekao sam da mi pošalju tehničara.
Tako i bi.
Momak je za deset minuta skontao da su mi oksidirali kontakti u glavnoj razvodnoj kutiji na tavanu, odrezao što ne valja, ponovno ufrkao žice i voila, sve radi.
Poslušaj moje iskustvo i ne troši pare bez veze na tehničku podršku kao ja.