Eto ga. Ja i frend uhvaceni u kradi u jednoj trgovini za neke sitne stvari. I sad dobili kaznu da moramo platit 500 kn svaki. kao imamo rok od 7 dana ili nam dolazi doma. Prvo me zanima sta nam onda dolazi doma,onaj zuti papiric iz poste? ako da sta onda kad ni to ne platimo...to ide na sud? nakon koliko cu dobit plavu kovertu od suda doma? i dali se na kraju sada u roku od 7 dana mogu zalit da sam student da nemam kako platit ? Molim vas da mi odgovorite.hitno mi je i hvala.
Plati kaznu, opali si šamar i odi delat umjesto da kradeš po dućanima..-.-
Eto ga. Ja i frend uhvaceni u kradi u jednoj trgovini za neke sitne stvari. I sad dobili kaznu da moramo platit 500 kn svaki. kao imamo rok od 7 dana ili nam dolazi doma. Prvo me zanima sta nam onda dolazi doma,onaj zuti papiric iz poste? ako da sta onda kad ni to ne platimo...to ide na sud? nakon koliko cu dobit plavu kovertu od suda doma? i dali se na kraju sada u roku od 7 dana mogu zalit da sam student da nemam kako platit ? Molim vas da mi odgovorite.hitno mi je i hvala.
bjez s foruma lopove!
omg
Jel policija bila??? (jel ispod 400 kn)
Ako je onda cete morati platiti kaznu... ako nije... onda se raspitaj koliko to zapravo moraš... mislim da zakonom nema baš pravo ti to napraviti...
I da... shame on you... krasti... ajde da si skidao s TPB... ali ovo... i to si vjerojatno ukrao nešto što ti ni ne treba...
dajet ljudi nisam trazio da mi tu tupite. dosta mi je da starci ne saznaju. kazna je 500 kn. i sta sad ako ne platim
dajet ljudi nisam trazio da mi tu tupite. dosta mi je da starci ne saznaju. kazna je 500 kn. i sta sad ako ne platim
Daj Bog da ti saznaju i z lijeve i desne. Ako ne platis ici ces u zatvor 20god. Odma plati!!!
Imam ideju ako nemas novce.
Ukradi opet 500kn da vratis ukradeno. hihihih
bio je da sa zastitarom jedan iz policije koji nam je i pokazao znacku.
Daj Bog da ti saznaju i z lijeve i desne. Ako ne platis ici ces u zatvor 20god. Odma plati!!!
Imam ideju ako nemas novce.