-ajd nelupetaj...
-roba nije isporučena, kakav storno? storno neisporučenog? a tko je za to kriv-odgovoran, nek plati, no trgovina nije isporučila ugovoreno-plaćeno.
-ajd nelupetaj...
-roba nije isporučena, kakav storno? storno neisporučenog? a tko je za to kriv-odgovoran, nek plati, no trgovina nije isporučila ugovoreno-plaćeno.
Plaćen online laptop 1498 eura, nije dostavljen 16 dana od trenutna plaćanja, potvrdu o plaćanju primio dan kasnije, nakon 3 emaila napokon odgovore, da laptop još nije stigao i ne mogu predati dostavnoj službi, na telefon kažu kako mi ne mogu reći hoće li bit dostavljen do kraja sljedeće tjedna kada bi bilo 20+ dana od trenutka plaćanja. Laptop treba, što prije naravno. Rekao sam da naprave povrat sredstava i da ću osobno u ZG kupiti takav isti nešto skuplji u drugoj trgovini, na email nisu odgovorili, na telefon kažu kako je narudžba pokrenuta i da ne mogu izvršit povrat sredstava, ali da mogu ja to napravit tek kad primim laptop - wtf? Da ne pišem odmah ime trgovine, velika je i poznata, zanima me da li je ovo moguće? Znači što ako laptop ni za 50 dana ne stigne, ja i dalje bez laptopa, a oni i dalje ne moraju vratiti novac prije nego što laptop stigne i kad bi ja tek onda mogao reklamirati proizvod, muljaju me ili je to neki novi zakon? U pitanju je kartično plaćanje - jednokratno.
Mislim da je 30 dana rok za ispoštovanje ugovora za isporuku (ako griješim me ispravite), a stornirati mogu tek kada ga dobiješ jer ne mogu stornirati nešto što nije u njihovom posjedu (tipa putuje prema tebi)
Roba se moze stornirati druge sekunde nakon sto zatrazis, ostalo je sve na trgovcu dali ce to ispoštovati u najkracem mogucem roku ili ce te yebati u mozak iz samo njemu znanih razloga a ima ih!
Plaćen online laptop 1498 eura, nije dostavljen 16 dana od trenutna plaćanja, potvrdu o plaćanju primio dan kasnije, nakon 3 emaila napokon odgovore, da laptop još nije stigao i ne mogu predati dostavnoj službi, na telefon kažu kako mi ne mogu reći hoće li bit dostavljen do kraja sljedeće tjedna kada bi bilo 20+ dana od trenutka plaćanja. Laptop treba, što prije naravno. Rekao sam da naprave povrat sredstava i da ću osobno u ZG kupiti takav isti nešto skuplji u drugoj trgovini, na email nisu odgovorili, na telefon kažu kako je narudžba pokrenuta i da ne mogu izvršit povrat sredstava, ali da mogu ja to napravit tek kad primim laptop - wtf? Da ne pišem odmah ime trgovine, velika je i poznata, zanima me da li je ovo moguće? Znači što ako laptop ni za 50 dana ne stigne, ja i dalje bez laptopa, a oni i dalje ne moraju vratiti novac prije nego što laptop stigne i kad bi ja tek onda mogao reklamirati proizvod, muljaju me ili je to neki novi zakon? U pitanju je kartično plaćanje - jednokratno.
Mislim da je 30 dana rok za ispoštovanje ugovora za isporuku (ako griješim me ispravite), a stornirati mogu tek kada ga dobiješ jer ne mogu stornirati nešto što nije u njihovom posjedu (tipa putuje prema tebi)
Roba se moze stornirati druge sekunde nakon sto zatrazis, ostalo je sve na trgovcu dali ce to ispoštovati u najkracem mogucem roku ili ce te yebati u mozak iz samo njemu znanih razloga a ima ih!
Roba se može stornirati ako je još u skladištu (što bi bila druga sekunda) ali kod većine se firmi to ne može napraviti je roba kod prijevoznika (npr. paketomat).
a sto da storniraju, ako roba nije (jos) usla na skladiste i to je razlog zasto jos nije poslana kupcu, ne postoji nista sto treba "stornirati".....
jedino postoji visak novaca neopravdan racunom, dali kod tih sto si ti kupio, dali kod dobavljaca. vrlo malo vjerovatno da je kod dobavljaca jer se njima ne placa unaprijed. osim ako ta tvoja trgovina nije obicni prekupac, za svoju (tvoju) lovu kupi....
znaci, bajke.
drugo, rok za isporuku moze biti i 3643 mjeseca ili godine, ako si a)bio upoznat s time unaprijed i b)pristao na to.
ako rok nije definiran, mora od strane trgovca biti debelo opravdano sto roba nije promptno isporucena.
"i mi jos cekamo" nije odgovor jer u osnovi ne mozes prodavati robu koju nemas, a ako je vec tako onda pripremis kupca na cekanje, u suprotnom samo zavlacis.....
dosta sam narucivao od jedne firme, i nikakvo cudo nije bilo da nakon sto slozis kosaricu i kliknes, dodje mail - isporuka narucenog trenutno nije moguca, ocekivani dolazak robe na nase skladiste je - za 10 dana, za 30 dana, za 60 dana.....
potvrdite narudzbu i obsvijestit cemo vas kad roba stigne. ti potvrdis, nista ne placas, uplacujes, cekas, dodje mail - spremno za isporuku, ukoliko je narudzba jos aktualna, platite po ponudi "xxfjsijmm"
a sto da storniraju, ako roba nije (jos) usla na skladiste i to je razlog zasto jos nije poslana kupcu, ne postoji nista sto treba "stornirati".....
jedino postoji visak novaca neopravdan racunom, dali kod tih sto si ti kupio, dali kod dobavljaca. vrlo malo vjerovatno da je kod dobavljaca jer se njima ne placa unaprijed. osim ako ta tvoja trgovina nije obicni prekupac, za svoju (tvoju) lovu kupi....
znaci, bajke.
drugo, rok za isporuku moze biti i 3643 mjeseca ili godine, ako si a)bio upoznat s time unaprijed i b)pristao na to.
ako rok nije definiran, mora od strane trgovca biti debelo opravdano sto roba nije promptno isporucena.
Zakonski je 30 dana, ako nije drugačije ugovreno. Nakon 30 dana, zakonski imaš pravo i na kamate, samo kako to istjerati ne znam, je li dovoljna samo prijava inspektoratu nakon prepiske s prodavačem?