i za razliku od AMG One, ovaj će se moći normalno koristiti, bez grijanja bloka pred paljenje u noći punog Mjeseca guranjem od strane besprijekornih djevica...
samo da nađem onu kasicu-prasicu...
i za razliku od AMG One, ovaj će se moći normalno koristiti, bez grijanja bloka pred paljenje u noći punog Mjeseca guranjem od strane besprijekornih djevica...
samo da nađem onu kasicu-prasicu...
i za razliku od AMG One, ovaj će se moći normalno koristiti, bez grijanja bloka pred paljenje u noći punog Mjeseca guranjem od strane besprijekornih djevica...
samo da nađem onu kasicu-prasicu...
Koliko vidim u AMG ONe je F1 motor prilagodjen cesti a ovo je cestovni motor prilagodjen LeManu....pojednostavljeno receno....
Nema te kasice-prasice da dođeš do ovoga, dok Penske to valjda ne proda. Imam neki šnjof da je to sve jer model eto nije pobijedio na Le Mansu, valjda će dogodine drugi, a za 919 im nije palo na pamet napraviti "za cestu". Ispada jedan interni projekt s puno zajebancije i umiljavanja Francuzima da daju dozvole.
Meni je samo žao što je jedan i taj će se zaboraviti vrlo brzo. Radije bih da su napravili par stotinjak GT1-tip 911. Znam da GT2 samo što nije, ali da odvale još luđi aero bilo bi barem nešto s obzirom na McLaren W1 i Ferrari F80 i kašnjenje za novi holy trinity.