Pišite sva Vaša iskustva sa prodavačima kako bi imali uvid kako tko posluje
i od koga je sigurno kupovati.
bazzar.hr
Pišite sva Vaša iskustva sa prodavačima kako bi imali uvid kako tko posluje
i od koga je sigurno kupovati.
bazzar.hr
IZBJEGAVATI BAZZAR.HR U ŠIROKOM LUKU
1. Treba ima 7 dana da potvrde naruđbu, i onda jos 7 da pošalju proizvod.
2. Support im je katastrofa i na odgovor se čeka par dana.
3. Velika marža, uvijek popusti.
5. Nabavljaju robu iz kine loše kvalitete i nabijaju veliku maržu.
Ja sam kupio autic na akumulator, marka TOYZ.
Najgore iskustvo u zivotu. Pola žica nije bilo spojeno, zadnja osovina pleše pa sam morao selotepom lijepiti. Na plastici se vidi da je loša kvaliteta. Bolje je kvalitete igračka iz PEPKA za 8 kuna.
Na kutiji proizvoda imaju dobavljaca koji ima GMAIL.
ZNAČI, BAZZAR.HR nije trgovina, to su indijanci koji naručuju robu s ALI EXPRESSA i dilaju dalje po velikim cijenama.
Lp
Moje iskustvo s bazzar.hr nije baš nešto, dvije samo narudžbe do sada, prva je bila ok, ali sporo do bola, reko ajde možda se nešto izjalovilo, pa se odužilo. Nekidan naručio nešto i opet ista priča, tjedan dana muk s njihove strane, nemaš pojma što se događa. Upravo stornirao narudžbu, neće me više vidjeti, i još našao na drugom mjestu povoljniju ponudu.
Kupovina preko Bazzar.hr je visoko rizična !!!
Ako naručite dvije stvari i platite, jedna vam se ne isporuči uz obrazloženje da je kriva dostavna služba!
Mene su svježe presvukli, ne isporučivši kompletnu narudžbu vrijednosti cca. 1500,00 kn.
Nakon višednevnog dopisivanja i kontaktiranja Bazzar korisničke podrške shvatio sam da plaćeno nikada neću dobiti.
Lopovska posla!!! Oprez!!!
Evo ja se navlacim sa njima skoro mjesec dana. Narucio sam kacigu koja je imala tvornicki neispravan mehanizam. Rekli su mi da je vratim i da ce na dijagnostiku. Provjerim preko trackinga da li je to stiglo. Doslo je i treci dan nista ne javljaju. Kontaktiram podrsku i kazu da su prosljedili prodavacu i da ce poslati novu kacigu. Tokom dva tjedna kacige nigdje. Pitam opet podrsku sto je s time i kazu da je prodavac naveo da je rok isporuke 9-17 radnih dana. Doslovno prodavac stigne uzat robu na Amazonu ili Ebayu i poslati je kupcu u tom roku. Sedamnaesti dan ispada sad u ponedjeljak. Bas me zanima sta ce reci na to kada ih kontaktiram i kazem da posiljka jos nije predana kurirskoj sluzbi i kako misle da ce stici u ponedjeljak? Ja bi njih tamo sve najradje prijavio nekome ali neznam kome. Vrijednost robe je 1300kn...
EDIT: Evo napokon dobio povrat novaca kada su shvatili da prodavac nije u stanju rijestiti novu kacigu ili im je prevelika zafrkancija oko nabave.
Jos uvijek je iskustvo takvo da i trebaizbjegavati u sirokom luku.
POgledajte iskustva na facebooku, gtj osvrte, pa a forum hr.
Meni ne zele isplatiti povrat sredstava za vraceni artikl i pri tome se sluze raznoraznim smicalicama + jako su neljubazni.
Ukratko, tesko cete bil kakav povrat, ako nesto krivo posalju , ako posalju manje itd - tamo rijesiti.
Nepojmljivo lose isustvo a citma da i drugi imaju tako, na facebooku preko 30% negativnih iskustava
Meni jedna od dražih trgovina, jako dobre cijene svega.
Dobro mi je što imaju dostavu putem boxnow paketomata, iako ne za sve proizvode, odnosno ovisi tko je seller, bazzar ili neki trgovac, isto kao na amazonu.
Meni jos uvijek nisu isplatili povrat sredstava, a na facebook stranici bazzar.hr su me blokirali. lažno tvrde da sma i vrati proizvod s tragovima korištenja. (dokaz im je vrlo mutna fotografija - za ne vjerovat - tak su memogli optuzit i da sma ubio nekoga - ja sma sigurna da sma im poslao, paztio sam, proizvod bez tragova koristenja i neostecenu bambalažu!)
Inace imaju i bazzar.rs i bazzar.ba
Pogledajte kakve "sjajne" recenzije"m, užas. Jednoj ženi su čak samovoljno, bez da je obavijeste, mijenjali , prckali po narudzbi na websajtu.. žena ima screenshotove. Jedad dan narudzb aovakva drugi dan izmijenjena :o
To ne samo da nema na ovim prostorima takvih prevaranata nego i šire.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064875639431&sk=reviews
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094887062989&sk=reviews (u bosni su najbolji, tu ih 68% ljudi NE preporučuje :o )
Mene su toliko isprovocirali svojom bahatošću i nuđenjem 20% povrata srestava da sam otvorio i facebook grupu gdje ce klijenti moci dijeliti iskustva ali i informacije o tome gdje ih je najbolje prijavljivati. Puno ljudi ima uzasna iskustva treba to spriječiti.
U fejbsuk grupu s iskustvima mozete se učlaniti ovdje - https://www.facebook.com/groups/543101705269718/
Evo ja se navlacim sa njima skoro mjesec dana. Narucio sam kacigu koja je imala tvornicki neispravan mehanizam. Rekli su mi da je vratim i da ce na dijagnostiku. Provjerim preko trackinga da li je to stiglo. Doslo je i treci dan nista ne javljaju. Kontaktiram podrsku i kazu da su prosljedili prodavacu i da ce poslati novu kacigu. Tokom dva tjedna kacige nigdje. Pitam opet podrsku sto je s time i kazu da je prodavac naveo da je rok isporuke 9-17 radnih dana. Doslovno prodavac stigne uzat robu na Amazonu ili Ebayu i poslati je kupcu u tom roku. Sedamnaesti dan ispada sad u ponedjeljak. Bas me zanima sta ce reci na to kada ih kontaktiram i kazem da posiljka jos nije predana kurirskoj sluzbi i kako misle da ce stici u ponedjeljak? Ja bi njih tamo sve najradje prijavio nekome ali neznam kome. Vrijednost robe je 1300kn...
EDIT: Evo napokon dobio povrat novaca kada su shvatili da prodavac nije u stanju rijestiti novu kacigu ili im je prevelika zafrkancija oko nabave.
Sve je to u skladu sa iskustvima svih koji su ikad tamo treblai nesto vraitit ili je bio neki prooblem s narudzbom.
Svi shpovi na kojima snm ja prije kupovao u Hrvatskoj (uglanvom neka elektronicka, IT roba ali i recimo dve perilice, vitamini, hrana), imaju nekavu normalnu korisnicku sluzbu tj normalnu politiku povrata koju poštuju. Uskladjeni su s hrv zakonima. Ne prave probleme oko svakog povrata kao ovi.
A ovi ocito mogu imati dost niske cijene na razne proizvode jer im je zarada upravo na tome, da nikad ne isplaćuju nikakav povrat sredstava, i vlstite greške ne ispravljaju (manikakve obaveze skoro ne poštuju) kao neki normalni web-shop (ako je nesto osteceno, posalju zamjenu, ako su poslali krivu nadrudzbu ili manjak, nadosalju ili zamijene, ako je netko nesto vratio jer mu ne pase boj ili proizvod a nema trago akoristenja i ambalaza jeocuvana, isplate povrat - s ovia su to ratovi i jednostavno ne zele isplatit) . To sto vam onmi govor eto ne vjerujte nista. Izgleda da su premazani svi mastima izgleda da uopce ne kuze da su prevaranti. Ili kuze boktepitaj al rezultat za kupca je isti. Neki webshop ce vam na vraceni proizvod eventualno spustiti cijenu za 10% ako je ostecena ambalaza ili nesto, a ovi bez srama nude povrat damo 20% cijene :)
I takve stvari. Znači bagra obicna, imaju prevarantski nacin poslovanja i uvjeravaju te da je to ok. Mene su pitlai bahato kao, ženska ta "a šta da mi sad radimo s tim" , vracenoim jenest bez ikakva trag akoristenja i ambalaza takdjer takva. 98&% drugih shopovba u hrvatksoj bi vam isplatilo povrat odmah bez odlaganja.
Jos uvijek posluju jedino zato što hrv institucije sporo djeluju.
PS: Ko naide na ovu temu nek im ostavi review takodjer na facebook stranici i nek se uclan u grupu bazzar hr iskustva kupaca na FB, tamo ce se dijeliti takodjer informacije o tome gdje ih je najbolje prijaviti, kako, i koji su rezultati