Samo cu jedno reci : Sam svoj majstor :D i nema problema :D
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
interesantan članak. Baš me zanima što bi se sve otkrilo kod nas.
A ove će i goniti...
Dobra ideja za jednu temu u Bug-u?!
Samo cu jedno reci : Sam svoj majstor :D i nema problema :D
Točno.Ja ionako zasebno kupujem komponente pa ak neš crken odnesem mu samo to i nema šta da mi pokvari ili usadi u komp
Jedva čekam da uđemo u EU pa da i naši serviseri dosegnu ovakvu evropsku razinu.
sadd mi drago sto mi8 hard riknuo na laptopu kad je isao na servis..
i ja sam serviser, ali imam 62 kg., a ovaj vjerojatno duplo više - sad bar znam tko me potkrada, a ja moram raditi za kompezaciju ...
interesantan članak. Baš me zanima što bi se sve otkrilo kod nas.
A ove će i goniti...
Zanimljivo kako nama Hrvatima, po "default-u", tuđe govno bolje miriše.. Na vlastitom primjeru sam iskusio katastrofalnu korisničku podršku Lenova u USA (call centar u Indiji, pa se ti žali..)
Naši, kakvi su takvi su, uvijek se može nešto dogovoriti..
Ima toga i kod nas. Ljudi zabadaju nos tamo gdje im nije mjesto.
Kao što je rečeno u prvom postu, sam svoj majstor i nema frke.
Kao što je rečeno u prvom postu, sam svoj majstor i nema frke.
ako znaš. Ali ako neznaš osuđen si pa razmislijeli jeli uredu. Ista stvar i sa mehaničarima, majstorima...
I ja se bavim servisom....i ugl. u Hrvatskoj je bolja situacija...sve ljude koje znam (ima i cura :D) da to rade rijetko naplacuju recimo nepostojece kvarove no u Hrvatskoj se
naplacuje vrijeme tako da se obracuna sa kvarom..ako se nemoze rijesit (uvijek se moze rijesit!!) tada se šalje komp back...
Jedini problem je u vremenu kad ce bit popravljen....to je od servisera..normalnom covjeku ce tribat 3 dana da pocne a posao ce bit gotov za 3 sata najviše...
No naravno znam neke koji nece otvorit komp ni po 2 tjedna....
Ja osobno ne naplacujem sate jer di bi ja stiga :P....
A ako je problem dodi utakaj mikrofon u komp i namisti skype...to ne naplacujem....
to bi bilo praseci.....
No iz iskustva znam da serviseri nisu najsposobnije osobe i cesto krivo ustekaju
napajanje (da ocito je i to moguće) ili sprže....
Kroz osobne podatke ja osobno znam provirit ali ne iz znatiželje već ih moram spasit i tako...inace prckanje po necijem bankovnom racunu e to je za na sud .....
Ne bavim se profesionalno servisom ali popravim racunar za prijatelje ili ako mi tata sredi neki poslic ne za neki veliki novac ali dobro dodje u svakom slucaju :D takodje sam popravljao par hard diskova i nikad nisam gledao tudje podatke iako ih je bilo na gigabajte :D jedino sto sam radio je otvarao nasumicno neke datoteke da provjerim da li su ostecene i nikako neke privatne to su bile obicno datoteke iz cijeg se naslova vidjelo da nisu privatne :D
Svatko normalan tko se bavi IT-om često dođe u kontakt sa privatnim podacima, no, ako si dovoljno profesionalan i držiš do sebe ti podaci (šifre ili stranice koje posjećuju) bi trebali ostati samo u tvojoj glavi dok radiš to što radiš. E sad, većina ih voli virnuti i provjeriti što taj i taj radi, a za mene osobno to bi značilo samo jedno: otkaz toj osobi.
interesantan članak. Baš me zanima što bi se sve otkrilo kod nas.
A ove će i goniti...
Budi sretan da toga ima. Inače nebi mogli gledati kućne porniće različitih zvijezda i zvjezdica
A što se tiče gledanja kod nas. Radio sam na praksi kao serviser i mogu reći da toga nije bilo. Samo je jedamput jedan serviser kada je skenirao PC s antivirusima i popravljao neke postavke u windowsima slučajno naišao na neki film ili muziku koju je ionako htio skinuti s neta pa ja je samo prebacio i bacio oko da li ima još nečeg što ga zanima. Inače krađe bankovnih podataka i traženja nekih inkriminirajućih ili privatnih podataka nikada nije bilo.
Samo cu jedno reci : Sam svoj majstor :D i nema problema :D
točno to. znam iz iskustva
Ja imam iskustvo od prije 5-6 godina gdje su čovjeka htjeli prevariti u ovlaštenom servisu. Rekli su mu da je popravak neisplativ i da će ga oni otkupit za neke male pare za dijelove, na što naravno čovjek nije pristao.
Kad sam dobio taj laptop i otvorio ga, bili su slomljeni kontakti na disku. Samo sam polemio kontakte i reinstalirao Windoze.
Čovjek je bio toliko sretan da mi je davao 200 eura, na što naravno nisam pristao, nego sam mu naplatio dva sata rada.
Naravno imam još primjera ali ovdje se radilo o popriličnoj svoti novca.
bravo...
Možda kada bi servisi imali svoju unutarnju kontroli se nebi to i događalo, vjerujem imali bi i više posla, ljudi bi im vjerovali.
komp mi se nije htio upalit, nije opće reagirao na ikakve signale periferije ili same tipke power pa sam ga odnio u servis dućana u kojem sam ga kupio, nazovimo ga xxspot
oni su mi rekli da mi je riknula matična te da treba kupit novu konfu i odma su našli neku u ponudi za 5 somova i htjeli uvalit
kako tad nisam imao namjeru kupovat novi komp otišao sam u konkurentski dućan, nazovimo ga xxmill te su mi tamo odma uočili da je grafa riknula i zamjenili je za 500kn(grafa uključena u cijenu)
Zasto su nasi servisi bolji sigurno: jer se ljudima koji tamo rade živo j**** za tvoje slike i facebook pass, samo bi cim prije doma :D