Durango i Orbis – PC konzole

poruka: 80
|
čitano: 12.572
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Durango i Orbis – PC konzole".
15 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Ako je istina za korištenje AMD procesora i grafičkih čipova onda bi bilo pametno kupiti dionice, barem na dulje staze. Mislil da će se odraziti na cijenu.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Miro kaže...

A s čime bi ti ilustrirao tekst o futurističkoj temi?

Pa najbolje ne stavljati nista.

Ili ubaciti logo Microsofta/XBOX-a.

 

 

 

Mislim, ajde da je nesto (koliko toliko) realno, ali stavljati neke dizajne koji kao da su ispali iz nekog sci-fi filma, nema nikakvog smisla.

 

 

I don't ask why people lie, I just assume they all do. // Steam: http://steamcommunity.com/id/Hexx2012
13 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
mjordan kaže...
new kaže...
mjordan kaže...
Jonja kaže...

Može neko objasnit koja je razlika izmedju PC-a i konzola, oboje imaju procesore graficku, ram HDD itd.?

  HW jako slican doduse isti SW potpuno različiti.Uskoro će i mirkovalne imati OS a konzole ga nemaju,jer i sam pretpostaljas sta bi bilo kad bi imale OS..

Konzole nemaju OS!?

 

Na kakvim si ti tripovima?

  koji OS imaju neznam stvarno?imaju firmware govorim za ps3 za druge neznam!koji OS ima ps3 a da je sve legalno?

 

firmware, bios, os...detalji...konkretno, ako baš želiš odgovor XrossMediaBar (XMB) :)

 

Zara kaže...
Jonja kaže...

Ma ne to nego koja je razlika u hardweru, nacinu rada, npr port sa konzole, zasto je tako tesko portat kad je sve pc hardver (graficka itd.). 

 

Pa nisam siguran (neka me neko ispravi ako grijesim) ali pretpostavljam da je zato jer se PC igre razvijaju da rade na neogranicenom broju komponenti i konfiguracija dok se za konzole igre rade i optimiziraju za iskljucivo jednu konfiguraciju koja je uvijek ista.

 

Djelimično točno, osim što je za PC teže razvijati zbog fragmentacije tržišta (konzola je konzola, postiji veoma mnogo različitih konfiguracija računala) postoji i ona bitnija, više osnovna razlika...naime, većina konzola koristi RISC procesor (PowerPC) kao centralni procesor, za razliku od PCa koji uglavnom koriste x86...tako da, osim što je potrebno omogućiti mijenjanje grafičkih postavki da bi se zadovoljila fragmentacija tržišta, potrebno cijelu igru prevesti za rad na potpuno drugačijoj arhitekturi...i sve to uz što bolju optimizaciju, da bi se izvršavalo zadovoljavajućom brzinom... 

 

P.S. @Fermi: Možeš gledat pornjavu, većina konzola danas može se spojiti na internet...

 

P.P.S @Tonči: No, ne emulira snagu, ali kakva je korist emulatora ako imaš SPF umjesto FPS u pokrenutim naslovima? (SPF = seconds per frame, FPS = fps:))

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 23:18 (Mikah).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
lovac82 kaže...

Ne ovisi samo o tome kakva ce biti kvaliteta emuliranja... a drugo, to nije moja rijec, to je rijec developera koji se ipak kuze mnogo vise u te stvari, kazu da je cellov prejak (vise nego su se nadali) za emulaciju i donosi im mnoge probleme, bez obzira na arhitekturu, trebat ce im sigurno mnogo godina sto i sami kazu.

Tonci ti zeli reci da emulator emulira nacin rada, odnosno arhitekturu nekog uredaja, nije bitno kojom brzinom. Normalno da je tebi tako spora emulacija beskorisna, ali je to i dalje emulacija. Pretpostavljam da su pod "prejak za emulaciju" developeri mislili da ne mogu postici dovoljno brzu emulaciju tog procesora, a mozda su i mislili kako je Cell jako kompliciran komad hardvera pa ce im dosta vremena trebati da napisu pravilan emulator. Tesko je reci sto su tocno mislili jer nisam vidio doticnu izjavu.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.4.2012 23:34 (rustweaver).
13 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
mac92 kaže...

Ako je istina za korištenje AMD procesora i grafičkih čipova onda bi bilo pametno kupiti dionice, barem na dulje staze. Mislil da će se odraziti na cijenu.

ma joj kakva istina jos se bas nista nista nezna

 

prvo se pricalo da ce ic u ps4 IBM Power7 cpu

 

http://x264blog.org/
15 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Sve su ovo nabadanja u prazno, ništa se još pouzdano ne zna. A jedva čekam više next gen konzole jer mi je pun kufer više da sve igre ( uz par izuzetaka ) izgledaju kao da smo još u 2006/2007 godini. Čudno mi je da i PC only igre kao Guild Wars 2, SWTOR, DOTA2, Diablo 3 i ne izgledaju nešto grafički specijalno. Kao da je nakon izlaska Crysisa sav napredak stao. E i ako npr konzole budu imale 4gb rama na pc-iju bi mogao u tren novi standard postati nešto tipa 6gb osnovne i 3-4gb vrama memorije.

 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
lunar3force kaže...

Čudno mi je da i PC only igre kao Guild Wars 2, SWTOR, DOTA2, Diablo 3 i ne izgledaju nešto grafički specijalno.

Diablo serijal nikada nije imao ultramegasuper grafiku. Za Diablo serijal grafika iz D3 je napredak svjetlosnim godinama u odnosu na prethodnike. Nema smisla trpati crysis grafiku u jedan hack'n'slash. Tim vise sto D3 pokusava kopirati izometrijsku perspektivu svojih prethodnika.

 

Guild Wars je MMORPG, sama ta cinjenica znaci da im je cilj maksimizirati mogucu igracu populaciju, stoga moraju biti pazljivi sa hardverskim zahtjevima. Isto vrijedi i za SWTOR. DOTA2 je takoder multiplayer igra.

 

Samo zato sto je neka igra PC only (btw. D3 ce izaci i na konzolama), ne znaci automatski da i grafika mora iscjediti maksimum iz PC-a. Postoje i druge pogodnosti PC platforme zbog kojih bi se neki developeri mogli vezati za PC, a ne samo one graficke.

 

Isto tako, samo zato sto neka igra izlazi i na ostalim platformama, ne znaci da u svojoj inacici za PC ne moze iscjediti maksimum iz doticnog.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.4.2012 0:24 (rustweaver).
13 godina
odjavljen
offline
Durango i Orbis – PC konzole

A boga ti,ovaj koncept izgleda kao one košarice što se stavljaju u WC školjku.

 

Čak je i zeleno iznutra,jel to sa mirisom bora?

SK crew
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Za one koje zanima emuliranje konzola nedavno je na www.goodgame.hr bio odlican intervju sa jednim od developera koji su uspjeli koliko-toliko emulirati ps2. 

Ni tu emulaciju nisu jos usavrsili, a kamo li tek ps3 emulaciju. Sam covjek je u intervjuu rekao da ne ocekujemo nista od ps3 emulacije barem 15 godina. Dosta utjecaja na to ima silna moc cell procesora, ali i problematicno programiranje za isti kao i manjak izvora informacija, jer posve logicno da Sony nece samu arhitekturu proca objaviti javno.

 

Nadalje, dosta ekipe pljuje po konzolama. Ja ne znam zasto, meni osobno su odlicne. Iako ne mogu smislit neki fps/rts na konzolama, PC je za to puno bolji (barem meni osobno, mada je nekima draze igrat fps na gamepadu, sto ja ne mogu smislit), isto tako su konzole kud i kamo bolje za auto/moto utrke, sportske igre, a nazalost, potukle su PC do koljena po pitanju akcijskih avantura i dosta drugih zanrova. Piraterija je problem PC gaminga, kod konzola je jako mala, cak i u x360 svijetu gdje se vrlo lako moze piratizirati, dok je kod ps3-a to prakticki nemoguce. 

 

Isto tako, x360 i ps3 imaju svoj OS.  I ne samo to. Kako nemam vremena zadnjih par mjeseci za gaming, ps3 mi odlucno posluzi za surfanje iz kauca, koristim tipkovnicu sa touchpadom. Svaka tipkovnica radi, jednostavno plug n play. Isto tako mi sluzi kao multimedijalni centar, streamam mjuzu i ponajvise filmove bezicno na komp. Odlican je uredjaj za takve stvari, podesit da sve radi kako spada je prejednostavno. Manje od 2min i spreman si.

 

No da se vratim na temu... Nekako mi cudno da ce Sony odbaciti Cell procesor.

Naime, dosta love su na isti bacili, dosta su riskirali sa njim. A mocan je, to nitko ne moze osporit. PC gameri za takvim procom mogu samo sanjati. Sad kad je proizvodnja Cella spala na prihvatljivu cijenu, nije vise skup uopce, oni ce ga ukinuti?

Istina, ocito je tesko za isti programirati, gotovo svi developeri su se na Cell zalili. Ali valjda neki Sony SDK im moze malo pomoci, no do sad su se i naviknuli. Dovoljno je pogledati listu igara koje su dostupne za PS3, posebice exluziva, i sve ce biti jasno.

 

Ja i dalje navijam za to da se ne ukine Cell procesor.

Ono sto konzolama kronicno nedostaje nije cak ni jaca graficka kartica. Nedostaje im RAM-a. Neka ubace malo bolju graficku, dosta vise ram-a, dodatno poboljsaju OS (mislim i na box i na ps) i to bi uglavnom bilo to. Nema potrebe da se sve mijenja iz temelja, barem ne kod PS3-a koji je tek zadnje dvije godine uzeo punog zamaha.

 

Iako sam PC gamer (dota, wc3, sc2), i konzolas sam. Jos od Sege, Nintenda, PS1 pa sve do danas. Svidja mi se cijeli koncept igranja iz kauca, svidja mi se sto ne moram brinuti u hardwareu, a posebice mi se svidja sto od sadasnje generacije konzola imam pravi mali multimedijalni centar koji funkcionira savrseno uz iznimno malo truda. Ili bolje receno ni malo truda. Ja ne shvacam zasto bi ovakve stvari ikoga smetale, osim ovih pubertalija koji cesto trollaju po raznim temama ;)

 
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
jumboY kaže...
PC gameri za takvim procom mogu samo sanjati.

A sto bi PC gameri s njime? Isto sto i konzolasi. Ne iskoristavali ga do kraja. Na prosloj stranici imas moj post u kojem sam se pozabavio problematikom Cell procesora.

 

Ne slazem se da je povecanje broja ekskluziva za PS3 znak da su programeri konacno poceli izlaziti na kraj sa Cellom, prije ce biti da je u pitanju lova koju im je Sony iskesirao za ekskluzivu.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
rustweaver kaže...
lunar3force kaže...

Čudno mi je da i PC only igre kao Guild Wars 2, SWTOR, DOTA2, Diablo 3 i ne izgledaju nešto grafički specijalno.

Diablo serijal nikada nije imao ultramegasuper grafiku. Za Diablo serijal grafika iz D3 je napredak svjetlosnim godinama u odnosu na prethodnike. Nema smisla trpati crysis grafiku u jedan hack'n'slash. Tim vise sto D3 pokusava kopirati izometrijsku perspektivu svojih prethodnika.

 

Guild Wars je MMORPG, sama ta cinjenica znaci da im je cilj maksimizirati mogucu igracu populaciju, stoga moraju biti pazljivi sa hardverskim zahtjevima. Isto vrijedi i za SWTOR. DOTA2 je takoder multiplayer igra.

 

Samo zato sto je neka igra PC only (btw. D3 ce izaci i na konzolama), ne znaci automatski da i grafika mora iscjediti maksimum iz PC-a. Postoje i druge pogodnosti PC platforme zbog kojih bi se neki developeri mogli vezati za PC, a ne samo one graficke.

 

Isto tako, samo zato sto neka igra izlazi i na ostalim platformama, ne znaci da u svojoj inacici za PC ne moze iscjediti maksimum iz doticnog.

 

Ovo sto si napisao lijepo opisuje problem PC-a. Ako zelis napisati igru za sve onda ne mozes korisiti maksimanlne mogucnosti PC-a jer vecina ljudi nema te maksimalne mogucnosti i sta onda radis? Pises igru s losom grafikom. Na konzolama ides dokle ide i to (uz trikove) izgleda super.
15 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Pff... ja ću si nabavit novi Nintendo. Puno više ekskluziva i to jako različitih od ostalih konzola gdje mi se sve čini kopijama (čast izuzetcima).

Skinite si Dolphin emulator i par dobrih igra za Wii (trebat ćete nabavit i onaj njihov kontroler) i vidjet ćete koja   zabava :P

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Zašto kupovati Nintendo ili Playstation kad se samo stavi emulator na PC i igraju se igre sa konzola na PC-u.

Npr. mali mi sad igra Rayman Origins i skoro ga je već prešao ima 6 godina. Igra je dobila nagradu ima mjesec dana za umjetnički rad u igricama kao da se igra živi crtani.

I to igra na full hd tv-u sa kojim je hdmi kabelom spojen laptop.

Ej, sam upali emulator i sam učita profil u xpadder tako da može igrati sa kontrolerom, sa gamepadom. Dakle od želje za igranjem spontano uči PC - isto kao i ja, mi, jel.

Jukebox: http://www.youtube.com/watch?v=3N1GAGPB1t8
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.4.2012 8:43 (KIKI3ooo).
 
2 2 hvala 0
17 godina
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Sto se tice jednog komentara gore sto kaze kako je super konzola jer ne moras brinuti o hardwareu i sve jednostavno ide, ja cesto znam gledati recenzije multiplatformskih igara po netu i cesto znam naici na igru gdje kazu - steka na xboxu, zna stucnut na PS3-u i to redovito popraceno uz - PC ima vidljivo bolju grafiku, a naravno tome dodamo da od tih igara niti jedna ne steka meni na PCu.

 

Iz ovoga zakljucujem kako je PC zapravo taj gdje ne moram brinuti o hardwareu i to uz bolju grafiku.

Imam GTX260, a sada je vec vani nVidia serija 6, a ja jos uvijek igram 99% igara na maksimalnim postavkama na full HD (ne HD ready) rezoluciji i to bez ikakvog stekanja.

 

No dobro, to mogu "zahvaliti" konzolama jer zbog njih stagnira evolucija grafike pa mogu vec dosta dugo igrati sve. {#}

 

No rade bi ja kupio novu grafulju ako bi to znacilo veci fotorealizam u igrama.

- Psiho246
Moj PC  
4 2 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole

Ja ne mogu naći niti jednu koja će ugušiti GTX 580 na 2560 rezi.

14 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Nema smisla da proizvođači konzola odaberu arhitekturu sličnu PC-u. Zbog drugačije arhitekture, vremenski okvir postojeće generacije iznosi 10 godina, dok bi u suprotnom bilo skraćeno na samo 2-4 godine.

Ionako izdavači rade igre za PC zbog minimalnog nadopunjavanja prodaje i sigurno se više ne tretira kao ravnopravna platforma.

 
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Sinatra kaže...

Nema smisla da proizvođači konzola odaberu arhitekturu sličnu PC-u. Zbog drugačije arhitekture, vremenski okvir postojeće generacije iznosi 10 godina, dok bi u suprotnom bilo skraćeno na samo 2-4 godine.

Ionako izdavači rade igre za PC zbog minimalnog nadopunjavanja prodaje i sigurno se više ne tretira kao ravnopravna platforma.

Bilo bi dobro da im to javiš i objasniš, da se ne upropaste glupim odlukama.

14 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Oni to već znaju. Više im odgovara generacija od 10 godina, nego ona tri puta kraćeg vijeka.

Pogotovo kad gledaš da PlayStation 3 i Xbox 360 i danas imaju grafiku na razini najboljeg dostupnog PC hardvera za igrače, a nekad ga čak i prestižu (Uncharted 3, God of War 3, Forza 4, Gears of War 3).

 
0 7 hvala 0
16 godina
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Sinatra kaže...

Oni to već znaju. Više im odgovara generacija od 10 godina, nego ona tri puta kraćeg vijeka.

Pogotovo kad gledaš da PlayStation 3 i Xbox 360 i danas imaju grafiku na razini najboljeg dostupnog PC hardvera za igrače, a nekad ga čak i prestižu (Uncharted 3, God of War 3, Forza 4, Gears of War 3).

A da je te tvoje ekskluzive portati na komp sa HD texturama kako bi onda izgledale?

14 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Sinatra kaže...

Nema smisla da proizvođači konzola odaberu arhitekturu sličnu PC-u. Zbog drugačije arhitekture, vremenski okvir postojeće generacije iznosi 10 godina, dok bi u suprotnom bilo skraćeno na samo 2-4 godine.

Ionako izdavači rade igre za PC zbog minimalnog nadopunjavanja prodaje i sigurno se više ne tretira kao ravnopravna platforma.

U ovom slucaju skracivanje vijeka konzole ide u prilog proizvodjacu. Onaj ko je prije 6 godina kupio PS3 od tada nije kupio ni jednu Sony konzolu. Zasto bi prodavali jedan proizvod svakih 10 godina kad mogu svakih 3-4? Jos kad u tu matematiku uvrstis cinjenicu da bi konzole bile profitabilne od samog pocetka prodaje a ne da 3 godine donose minuse cak bi i ti mogao shvatit koliko ovakav potez ide njima u prilog. Cinjenica je i da izdavaci igara u velikoj vecini slucajeva paralelno izdaju igre i za Xbox i za PS koji su hardwareski totalno razliciti i to dovodi do sporije produkcije. Ista arhitektura svih platformi omogucila bi uz vecu produkciju igara i redovito osvjezavanje linije proizvoda tako da bi npr. PS4 iz ove godine imao HD6770 a vec dogodine, bez ikakvih problema sa kompatibilnoscu Sony bi mogao izdati PS4 sa HD7770. Sad to osvjezavanje linije proizvoda ide sa izmjenom dizajna i velicine HDD-a a to je ipak puno manji razlog zasto bi netko kupio noviju konzolu od razlike u performansama.

13 godina
protjeran
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
boxer kaže...

 

Isto me kao laika ili zbog ne upućenosti zbunjuje dio gdje se govorio o neiskorištenom potencijalu Cell procesora i onda moguća upotreba AMD Bulldozera ili ovog Bobcata.

Zašto ne ostati na istom procesoru a promjeniti samo grafički čip?

Neisplativost proizvodnje ili jeftiniji AMD procesori ili je zapravo u pitanju treća stvar oko programiranja za cell arhitekturu?

 

zato sta je Cell, blago receno, drugi naziv za preko svake mjere overhype-ni totalno promaseni dizajn - dizajn koji je na papiru jos i izgledao dobro, bolje receno zanimljivo, u praksi je za Sony ispao totalni debakl - prvo je zbog njega (doduse zasluge dijeli i s onim plavim led diodama za bluray) cijela konzola kasnila godinu dana, a zatim kako je chip bio ogroman a yield nakon redizajna, sakacenja sklopova te rezanja taktova ostao nikakav proizvodna cijena konzola im je otisla u nebo...

najbolje od svega Cell se za njegovu ciljanu namjenu - 3D se pokazao totalno neupotrebljiv, tako da je 5 do 12 morala uskakat u pomoc Nvidia koja je onda one jadnike u Sony-u propisno odrala{#}

sve u svemu zbog tog Cella u Sony-u su letile glave uzduz i poprijeko, tako da nije cudno da se tog cuda klone ko vrag od tamjana{#}

lovac82 kaže...

"Međutim, povijest je pokazala da je golema procesorska snaga u igraćim konzolama, posebno onima „neobičnog“ dizajna kao što je PS3 baziran na Cellu, uglavnom ostala neiskorištena."

 

Nije bas da je tolika snaga beznacajna, zato ce ovima iz rpcs3-a trebati mozda i 15+ godina (mozda i odustanu) za nekakvu emulaciju PS3 igara, barem nesto hah {#}

to cudo se da lakse emulirat nego sto vecina ovdje misli - naravno na powerpc arhitekturi{#}

 

nixass kaže...

 

ovo napuštanje Cell-a, sad kad je napokon isplativ, je glup potez (a vjerojatno zato nisam ni CEO nijedne firme..)

isplativ?!? lol, dizajn se shrinka katastrofalno, yield i dan danas nije savrsen - znaci kosta i dalje samo ne toliko, dobici od njega u igrama su i dalje nikakvi (najbolje za sto im sluzi je postprocesing i kod umjetne inteligenicije) a za njegov razvoj i proizvodnju ulupali su milijarde $

 

 

a da ne govorim kako za taj Cell nije ni poslije pet godina bilo postene dokumentacije i razvojnih alata... al glavno da meni svaki mulac na forumima Cell ovo, Cell ono... nista drugo nego hype koji je Sony itekako platio sto lovom sto pozicijama - nekad su bili neprikosnoveni No.1. sad su u najboljem slucaju tu negdje s konkurencijom.

 

Povratak sina razmetnog - aka sitne duse mogu samo da mi ga...
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.4.2012 13:41 (R4sput1n).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
jumboY kaže...

 

 

Iako sam PC gamer (dota, wc3, sc2), i konzolas sam. Jos od Sege, Nintenda, PS1 pa sve do danas. Svidja mi se cijeli koncept igranja iz kauca, svidja mi se sto ne moram brinuti u hardwareu, a posebice mi se svidja sto od sadasnje generacije konzola imam pravi mali multimedijalni centar koji funkcionira savrseno uz iznimno malo truda. Ili bolje receno ni malo truda. Ja ne shvacam zasto bi ovakve stvari ikoga smetale, osim ovih pubertalija koji cesto trollaju po raznim temama ;)

Multimedijalni centar Konzola je malo dijete od multimedijalnog centra PC.

13 godina
protjeran
offline
Durango i Orbis – PC konzole

sad nakon komentara bacih malo oko i na komentar dana - veoma aljkav text, stoga idemo redom

 

"Iako su donedavna vatreno negirali bilo kakvu mogućnost skorog izlaska novih generacija igraćih konzola, ispada da i Microsoft i Sony namjeravaju zamijeniti Xbox 360 odnosno PlayStation 3 njihovim novim verzijama negdje već iduće godine - 2013. "

zapravo sve donedavno se je i na Bol-u pisalo da bi nove konzole mogle ovo godine, a Sony i Mali su svojim priopcenjima negirali bas te spekulacije jer pad prodaje imaju i bez toga, a svakom tko bar malo prati tehnologiju je odavno jasno (iz razloga koje mi se neda ponovno nabrajat, koga zanima neka potrazi u starim komentarima) da se launch sprema za kraj 2013. i to vjerojatno samo za "razvijena" trzista ....

 

 

"i dalje se svi trude razvijati međuplatformske naslove s PC-om kao imperativom."  

 yeaha da, na konzolama sve prsti od losih multiplatfomskih pc portova{#}

 

 

 

"Grafički sustav će biti nešto bazirano na Southern Islands arhitekturi koja je osnova Radeona 7970 koji su u prodaji već tri mjeseca. Iako se radi o moćnom grafičkom procesoru, već sada je po performansama iza Nvidijinog GeForcea GTX 680"

 

graficki sustav sigurno nece bit temeljen Radeonu HD7970 aka Tahiti-ju jer samo njegovi termali premasaju gabarite cjelokupne konzole a o tome koliko je i zasto GTX680 zapravo bolji kada se izjednace taktovi bi se jos dalo... budite sigurni da  AMD nema sve tri nove konzole samo tako na lijepe oci...

HD7870 - Pitcrain vec danas lagano undervoltan, na stock taktovima (1GHz), pod punim optrecenjem u najzahtjevnijim igrama trosi ispod 100W a za najjacim chipovima zaostaje jako malo - tesko modificirani Pitcrain, izbrijan od DD tranzistora, uz koji dodatni CU te vjerojatno nesto uzu sabirnica + neku divlja memoriju (a da ne govorimo interposerima i stackanom ram-u) - it is way to go

 

 

 "Microsofta se očekuje da za grafiku odabere nešto od AMD-a, a ne Nvidije i to opet Southern Islands ili čaj neki ekvivalent Radeona HD 6670."

 

glasine kruze, i to vec dulje, da se u prvim predprodukcijskim devloper kitovima (koje btw Microsoft stanca vec od pocetka godine) nalazi SOC s sestojezgrenim IBM-ovim procesrom i Radeonom HD6670 -  al to nije produkcijski primjerak... 

 

 

 

"Ostaje, međutim, činjenica da će za razliku od trenutno još aktualnih konzola sedme generacije, one osme generacije već u trenutku izlaska kaskati za PC-om."

 

hmmm,  zapravo veoma hmmm... u konzole se odvijek (uz par iznimaka koje samo potvrduju pravilo) trpo veoma customizrian hardveraj direktno prilagodjen njihovim potrebama, tako da direktno usporedbe, pogotovo one temeljene na par slicnih dijelova bas i ne piju vodu... uostalom cini mi se da hardwer vise nece bit glavni limitirajuci faktor vec softwer i razvojni alati...

Povratak sina razmetnog - aka sitne duse mogu samo da mi ga...
 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
zoki.zlikowski kaže...
Ovo sto si napisao lijepo opisuje problem PC-a. Ako zelis napisati igru za sve onda ne mozes korisiti maksimanlne mogucnosti PC-a jer vecina ljudi nema te maksimalne mogucnosti i sta onda radis? Pises igru s losom grafikom.

Previse to pojednostavljujes. "Svi" uglavnom nisu ciljana publika (MMO igre su tu iznimka jer pokusavaju privuci sve i svakog, ali cak i one imaju neke granice), uglavnom se cilja odredeni subset igraca, iliti tzv "ciljana publika".

 

To ti je kao da ja sada kazem, ako zelis napisati simulaciju voznje za sve, onda ju ne mozes uciniti potpuno realnom jer ne znaju svi voziti auto...

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
13 godina
protjeran
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
BlueMax kaže...
jumboY kaže...

 

 

Iako sam PC gamer (dota, wc3, sc2), i konzolas sam. Jos od Sege, Nintenda, PS1 pa sve do danas. Svidja mi se cijeli koncept igranja iz kauca, svidja mi se sto ne moram brinuti u hardwareu, a posebice mi se svidja sto od sadasnje generacije konzola imam pravi mali multimedijalni centar koji funkcionira savrseno uz iznimno malo truda. Ili bolje receno ni malo truda. Ja ne shvacam zasto bi ovakve stvari ikoga smetale, osim ovih pubertalija koji cesto trollaju po raznim temama ;)

Multimedijalni centar Konzola je malo dijete od multimedijalnog centra PC.

 

Nitko ne kaze da je PC los multimedijalni centar. No ps3 ovih dana kupis za 1500kn, plug 'n' play je. Ajde mi ti za 1500kn sastavi PC sa donekle lijepim kucistem (ipak ce se isti drzati u dnevnom boravku) da moze priblizno dosegnuti perfomanse ps3-a. Neces ni priblizno u tome uspjeti.

Toliko o "malom djetetu".

Poruka je uređivana zadnji put uto 3.4.2012 15:03 (jumboY).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
zoki.zlikowski kaže...
rustweaver kaže...
lunar3force kaže...

Čudno mi je da i PC only igre kao Guild Wars 2, SWTOR, DOTA2, Diablo 3 i ne izgledaju nešto grafički specijalno.

Diablo serijal nikada nije imao ultramegasuper grafiku. Za Diablo serijal grafika iz D3 je napredak svjetlosnim godinama u odnosu na prethodnike. Nema smisla trpati crysis grafiku u jedan hack'n'slash. Tim vise sto D3 pokusava kopirati izometrijsku perspektivu svojih prethodnika.

 

Guild Wars je MMORPG, sama ta cinjenica znaci da im je cilj maksimizirati mogucu igracu populaciju, stoga moraju biti pazljivi sa hardverskim zahtjevima. Isto vrijedi i za SWTOR. DOTA2 je takoder multiplayer igra.

 

Samo zato sto je neka igra PC only (btw. D3 ce izaci i na konzolama), ne znaci automatski da i grafika mora iscjediti maksimum iz PC-a. Postoje i druge pogodnosti PC platforme zbog kojih bi se neki developeri mogli vezati za PC, a ne samo one graficke.

 

Isto tako, samo zato sto neka igra izlazi i na ostalim platformama, ne znaci da u svojoj inacici za PC ne moze iscjediti maksimum iz doticnog.

 

Ovo sto si napisao lijepo opisuje problem PC-a. Ako zelis napisati igru za sve onda ne mozes korisiti maksimanlne mogucnosti PC-a jer vecina ljudi nema te maksimalne mogucnosti i sta onda radis? Pises igru s losom grafikom. Na konzolama ides dokle ide i to (uz trikove) izgleda super.

Mislim da griješite. Diablo 3, a to se još bolje vidi na StarCraftu 2, ima vrlo zanimljivo riješen rendering kao i cijeli sustav modela. Ako imate dovoljno snažno računalo, StarCraft 2 će izgledati vrlo lijepo s brojnim poligonima na modelima, s visokom rezolucijom tekstura, hrpom particle efekata, višestrukim izvorima svjetla i sl. pa će namučiti i najsnažnije konfiguracije kad dođe do bitke na 4v4. S druge strane, ista ta igra može u različitim stupnjevima izgledati lošije, bez gubitka funkcionalnosti i utjecaja na igrivost. Dok iskorištava i7 i GTX 580 na 30" monitoru, radi sasvim dobro i na embeddanoj Intel HD3000 grafici i 1366 rezi. Ista stvar je i s Diablom 3, a mislim i World of Warcraftom (ali to moram provjeriti).

 

S pogleda grafike, nije problem napraviti kvalitetan skalabilni sustav koji ne ometa igrivost, ali ono što je teže izvesti, a PC bi mogao ponuditi su znatno kompleksnija fizika i AI. Strateške igre s mnogo jedinica bi mogle profitirati od mnoštva jezgara, jer bi se neovisni fizikalni i AI izračuni mogli u praksi paralelizirati. Trend rasta broja jezgara, što zgodno nudi AMD na jeftinoj x86 arhitekturi, ali i Intel može se iskoristiti u pojedinim situacijama.

 

Sama orijentacija proizvođača konzola na PC hardver je pametan potez iz ekonomskih razloga. Znatno je jeftinije razvijati igru s jednim API-jem i toolsima, nego s 3, a pogotovo kad se radi o sličnom hardveru, od čega bi profitirali i korisnici.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
jumboY kaže...
BlueMax kaže...
jumboY kaže...

 

 

Iako sam PC gamer (dota, wc3, sc2), i konzolas sam. Jos od Sege, Nintenda, PS1 pa sve do danas. Svidja mi se cijeli koncept igranja iz kauca, svidja mi se sto ne moram brinuti u hardwareu, a posebice mi se svidja sto od sadasnje generacije konzola imam pravi mali multimedijalni centar koji funkcionira savrseno uz iznimno malo truda. Ili bolje receno ni malo truda. Ja ne shvacam zasto bi ovakve stvari ikoga smetale, osim ovih pubertalija koji cesto trollaju po raznim temama ;)

Multimedijalni centar Konzola je malo dijete od multimedijalnog centra PC.

 

Nitko ne kaze da je PC los multimedijalni centar. No ps3 ovih dana kupis za 1500kn, plug 'n' play je. Ajde mi ti za 1500kn sastavi PC sa donekle lijepim kucistem (ipak ce se isti drzati u dnevnom boravku) da moze priblizno dosegnuti perfomanse ps3-a. Neces ni priblizno u tome uspjeti.

Toliko o "malom djetetu".

Svjesan si da govoris o "sad" a da bi trebao govoriti o cijenama u trenutku izlaska hardwarea? Ove konzole kad izadju kostat ce papreno! 1500kn? Gdje to? Koliko ja vidim na nabavi je najjeftinija 2000kn. Sta jos moras kupiti uz PS da bi mogao ugodno surfati internetom i koliko to kosta. Za 2000kn cu ti sastaviti takav multimedijalni centar bez periferije i monitora da neces vjerovati sa mogucnostima koje trenutne konzole ne mogu ni sanjati a za toliko novca mozes i laptop kupiti.

 

http://www.svijet-medija.hr/p/Prijenosno-ra%C4%8Dunalo-HP-635,-A1E51EA/36214/

http://www.svijet-medija.hr/p/Igra%C4%87a-konzola-Sony-PlayStation-PS3-Slim-320GB/28488/

 

13 godina
protjeran
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Jao, jao... Izvlace se skuplje konzole vidim.

http://www.adria-computers.hr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=79392

 

Eto, u hrv malo manje od 2000kn. U sloveniji vec oko 210 eura.

 

Link na laptop koji si stavio je presmijesan. Laptop bez podrske za 3D, sa iznimno slabim procesorom.. Odlican multimedijalni alat nema sta. Posebice za streamanje sadrzaja. Cestitke otvorio si mi oci.

Sa ps3 dobijem mocnu GAMING konzolu, dakle na istoj bez problema igram gotovo sve nove igre (osim x360 exluziva), dobijem i BLUERAY player, i sve to ide lijepo bezicno. I ne, ne moras nikakvu dodatnu opremu kupovati. Uredno surfas bez ikakvih problema sa onim sto dobijes od sonya. Osim ako ne zelis tipkovnicu, imas ih bezicnih vec od 80kn, a to je stvarno ogroman trosak. No isti takav trosak ocekuj i uz laptop, osim ako ne mislis ustavati svaki puta da si podesis sta zelis. Na ps3 ne moram imati cak ni tipkovnicu da to napravim bez dizanja sa kauca.

 

Kuca mi je na dva kata, uredno sav sadrzaj sa pc-a i maca streamam na ps3. Ps3 je u prizemlju, mac i pc na katu. I to filmove od po par gigi, ne nekakve avi-e i sl. kvalitete. Taj laptop koji si tu naveo je presmijesan.

I istina, ps3 je kostao puno skuplje kad je izasao nego sada. Platio sam svoj oko 3000kn. Ali za 3000kn dobio sam mocnu gaming masinu, i premocan multimedijalni stroj. Taj tvoj laptop kosta svega 500kn jeftinije, na njemu mozes gejmati wormse (ali ne one 3D), losiji je multimedijalni uredjaj (jer mu to i nije primarna namjena) i vijek trajanja mu je nikakav, posebice jer si od samog pocetka ogranicen. Moj ps3 je tu vec gotovo 6 godina, i osim ako slucajno ne crkne, posluzit ce kao multimedijalni uredjaj jos 10 godina.

 

Stvarno skupa investicija. Idem si kupit laptop, postavim stolicu kraj tv-a, laptop na stolicu i uzivam u 10x losijem multimedijalnom uredjaju. Hvala na prijedlogu.

 
1 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Durango i Orbis – PC konzole
Tonči kaže...

Mislim da griješite. Diablo 3, a to se još bolje vidi na StarCraftu 2, ima vrlo zanimljivo riješen rendering kao i cijeli sustav modela. Ako imate dovoljno snažno računalo, StarCraft 2 će izgledati vrlo lijepo s brojnim poligonima na modelima, s visokom rezolucijom tekstura, hrpom particle efekata, višestrukim izvorima svjetla i sl. pa će namučiti i najsnažnije konfiguracije kad dođe do bitke na 4v4

Meni niti D3 niti Starcraft 2 nisu sinonimi za graficku revolucionarnost. Jednostavno obje igre imaju grafiku kakvu bih danas ocekivao, ali nikako grafiku koja se po necemu posebnom istice. Zanimljivo rijesen rendering nije uvijek i graficki najupecatljiviji.

 

Starcraft i diablo muce racunala cistom kolicinom akcije koja se moze u jednom trenutku odvijati na ekranu. Nije isto puca li istovremeno 2 marinca na 2 zerglinga ili 200 marinaca na 200 zerglinga, isto vrijedi i za diablo koji tradicionalno koristi horde protivnika i besmisleno veliku kolicinu svjetlosnih efekata. S time na umu, ne moze jedan zombi iz diabla ili zergling iz starcrafta biti detaljan poput vojnika iz crysisa 2.

 

Tu moram priznati pogresku i propust, jer sam odgovarajuci na post lunar3forcea potpuno smetnuo sa uma prirodu igara koje je spomenuo, a koje se sve odvijaju na puno vecoj skali od jednog prosjecnog CoD-a, ili cak i BF3.

 

Sa ostatkom tvojeg posta se u potpunosti slazem.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
14 godina
neaktivan
offline
Durango i Orbis – PC konzole

Ne izvlace se skuplje konzole. Ja sam lijepo napisao da je najjeftiniji PS3 2000kn a ne 1500 kako si ti napisao. Kad sam stavio usporedbu onda sam uzeo konzolu i laptop sa jednakim hard diskom. Barem to. Steta sto nema PS3 sa vlastitim ekranom pa da i to usporedim. Koliko je PS3 dobar media centar najbolje mi govori cinjenica da ga osobno koristim samo za igre (GT i PES, za ostalo tu je racunalo) a u istom dnevnom boravku imam pravi mediacentar.

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice