+38680083096
https://www.paypal.com/si/cshelp/contact-us/call-us?entryPoint=contact-us
upravo odlučio ponovno provjeriti i za divno čudo sve radi ok. SMS kod stigao odmah sa 091 broja, nakon prijave dodao OTP i postavio ga za primary method. Nakon toga testirao prijavu s moba, fingerprint + OTP sve radi ok.
A1 mreža.
Našla sam ovaj forum preko Googla ("paypal ne mogu log in hrvatska"). Vidim da ljudi imaju problema od 16.08.
Ja sam probala platiti narudžbu u 1 dućanu 11.09. i nisu stizati SMS-ovi (T-mobile). 12.09. zovem Paypal Irska, kaže mi čovjek "Hrvatska ima problema s T-mobile mrežom, ne dolaze naši SMS-ovi, strpite se malo, naši tehničari rade na tome". Ja mu kažem da mi se to zna desiti ponekad s logiranjem na Yahoo email, da SMS ne dođe, ali onda imam opciju pošalji na Whatsapp i to uvijek dođe - pitam jel imate vi to - on kaže ne. Ok, ja kažem odblokirajte mi račun (jer sam se 3 put probala ulogirati pa se zablokirao), probat ću sutra opet. On kaže ok, čekajte 24 sata.
Slijedeći dan nakon 24 sata opet probam si slati SMS-ove (svakih 5 minuta), ne dolaze. Idem guglati. Nađem ovaj forum i da ljudi imaju taj problem od 16.08. Uhvati me panika. Šaljem email dućanu (japanski dućan) i objasnim situaciju, čovjek kaže "probajte platiti s debitnom ako ima 3D Secure". Idem na Zabu čitati, navodno sve njihove kartice to imaju. Probam platiti u 2 japanska dućana, ne ide. Probam drugi dan opet sve to (šaljem si SMS poruke za Paypal log in, pokušavam platiti u 2 dućana), ne ide. Probam treći dan sve to opet. Uspijem u 1 dućanu platiti tako da izaberem EUR a ne JPY, ali u drugom dućanu ne mogu nikako. Pročitam na njihovoj stranici da prihvaćaju samo Paypal i kreditne kartice (a ne debitne i prepaid). Šaljem opet email dućanu i updateam ih o situaciji.
Guglam koji mobilni operateri u Hrvatskoj imaju SIM kartice za kupiti na kiosku - kaže Google samo Bonbon i Telemach. Odem kupiti Telemach SIM karticu (2.65€ ?) i nađem doma stari mobitel koji je otključan za sve mreže, stavim u njega SIM i pošaljem si poruku s drugog mobitela, dođe, mislim "super". Zovem Paypal Irska 18.09. i opet objašnjavam situaciju drugom čovjeku i zamolim ga da mi isključi SMS verifikaciju, da se mogu ulogirat sa emailom i passwordom, pa da si stavim onda neku drugu 2fa zaštitu - čovjek neće. Kažem onda mi promijenite broj, kupila sam Telemach broj, ljudi na forumu kažu da na A1 i Telemach dolaze SMS-ovi. Kaže on ok, promijeni mi broj, čekajte 24h.
Čekam 24 sata. Pokušavam se logirati, sada me traži da resetiram svoj password (?). Ok, stisnem to, ne dolazi mi ništa na email, umjesto toga opet ono "We are having trouble making sure it's you". Kako, nisam 3 put fejlala log in?! Zovem opet Paypal Irska 19.09., javi se treća osoba (žena). Objašnjavam sve ispočetka i da ne mogu više proći niti korak sa emailom, a ne sa SMS-om. Ona meni "gospođo imamo problema s Hrvatskom, ne dolaze SMS poruke, naši tehničari rade na tome, strpite se". Ja ju pitam da provjeri novi broj koji sam dan prije dala čovjeku, ona provjeri, kaže "broj je ok upisan, ali imamo problema s Hrvatskom... (opet ponavlja istu rečenicu)". Ja njoj "čujte, ne mogu proći niti email verifikaciju sada, nisam došla niti do koraka sa SMS-om". Ona meni "gospođo, jel me slušate? imamo problema s Hrvatskom... (opet ponavlja istu rečenicu)".
Ja njoj "da, shvatila sam Vas, ali ja Vam govorim drugu stvar, niti ne dođem do koraka sa SMS-om, ne mogu proći email korak više". Ona meni opet ponavlja istu rečenicu (kaj je mentalna?). Ja joj kažem nek mi odblokira račun da se mogu sutra opet probat ulogirati. Ona kaže "nije zablokiran". Ja kažem "kako nije, kad imam onu poruku "We are having trouble making sure it's you". Ona kaže "nije zablokiran. I nemojte se više pokušavati ulogiravati, naši tehničari rade na tome". Ja kažem "dućan će mi cancellati narudžbu jer mi predugo treba da platim, a oni mrze cancellati narudžbe, pa bi mi mogli ukinuti račun, to mi je jako važan dućan, ne želim da mi ukinu račun, pa ću se pokušavati ulogiravati svaki dan i zvat ću Vas svaki put kad mi se zablokira račun. Ona šuti. Ja kažem "ok, ako nije zablokiran račun, probat ću se opet ulogirati s novim brojem mobitela, zovem Vas u ponedjeljak ako ne bude išlo, doviđenja".
I naravno, i dalje ne ide. 1.korak je email ILI mobitel - ako odaberem Telemach broj "Some of your info is incorrect. Try again or log in using your email address." Ako onda odaberem email adresu "For security reasons, you’ll need to reset your password." Kliknem na to (prije mi je dolazio onda kod na email kad bi to kliknula), sada samo dobijem "We’re having trouble making sure it’s you." Onako koji k? Moram zvati opet u ponedjeljak da 1) pitam OPET dal je račun zablokiran i 2) pitam OPET dal su upisali točan novi broj i 3) pitam dal su maknuli 2fa sa starog broja i stavili ga na novi i 4) da pitam OPET ako je sve ono prije ok ZAŠTO ne mogu proći niti korak s emailom više, niti ne dođem do SMS koraka??? Onako hoću čupat kosu od muke.
Pa ako ti je tako bitan račun, što nisi onda mogla već napraviti novi račun i platiti robu s njime?
Ili mora baš biti stari račun radi xyz?
Guglam koji mobilni operateri u Hrvatskoj imaju SIM kartice za kupiti na kiosku - kaže Google samo Bonbon i Telemach.
Ovo sa SIM karticama i kioskom nije točno. Simpa (HT), Tomato (A1), A1 sa svojom bonaškom uslugom, to su još tri mreže / providera čije se SIM kartice mogu kupiti. Uvijek je moguće da na nekom kiosku u nekom trenutku nemaju neku SIM karticu, ali se načelno sve prodaju.
Ispod tvoje poruke je rješenje: otvori novi account na Paypalu i plati s njega, ako je tako hitno zbog japanskog dućana. I nemoj više koristiti SMS za provjeru ulogiravanja.
Jel se sa Slovenijom razgovara na engleskom ili ja pričam hrvatski, a oni slovenski, pa ako se skužimo super? I koje im je radno vrijeme? Znam samo za Irsku.
Prije mi je isto bio taj problem "We are having trouble making sure it's you" svaki put kad sam se 3 put pokušala logirati pa se zaključao račun. Onda su mi otključali, pa opet ja 3 puta probam, opet se zaključa, opet ista poruka, opet zovem da me otključaju...
Samo sad je ta žena tvrdila da nije zaključan, možda je onda to s 2fa se nešto zbrčkalo.
Ovo sa SIM karticama i kioskom nije točno. Simpa (HT), Tomato (A1), A1 sa svojom bonaškom uslugom, to su još tri mreže / providera čije se SIM kartice mogu kupiti. Uvijek je moguće da na nekom kiosku u nekom trenutku nemaju neku SIM karticu, ali se načelno sve prodaju.
Ispod tvoje poruke je rješenje: otvori novi account na Paypalu i plati s njega, ako je tako hitno zbog japanskog dućana. I nemoj više koristiti SMS za provjeru ulogiravanja.
Budem pitala još na kioscima za A1 i Tomato. Ali glupo mi kupovat 3 nove SIM kartice, na Telemach bi navodno trebali dolaziti SMS-ovi... Na A1 i Tomato webu piše da se naruči besplatno kartica doma, ali moram ju preuzet s osobnom, a ne znam nikad kad sam doma (čuvam nećake jer sestra radi često popodne) - ujutro često s mamom moram u bolnicu ili nekamo, jer je teško pokretna, pa sam joj ko asistent.
Ne usudim se raditi još 1 račun s istim debitnim karticama, istim imenom i prezimenom. (Mogu promijeniti email adresu jedino? - morala bi smislit nekako novu gdje mi neće pisati ime i prezime.) Sigurno se ne smiju imati 2 računa za istu osobu, još bi mogla zeznuti jače stvar, pa dobijem ban.
Nakon mjesec dana ja sam se napokon uspio danas prijavit, dobio sam odmah kod na bonbon broj.
Ovo sa SIM karticama i kioskom nije točno. Simpa (HT), Tomato (A1), A1 sa svojom bonaškom uslugom, to su još tri mreže / providera čije se SIM kartice mogu kupiti. Uvijek je moguće da na nekom kiosku u nekom trenutku nemaju neku SIM karticu, ali se načelno sve prodaju.
Ispod tvoje poruke je rješenje: otvori novi account na Paypalu i plati s njega, ako je tako hitno zbog japanskog dućana. I nemoj više koristiti SMS za provjeru ulogiravanja.
Budem pitala još na kioscima za A1 i Tomato. Ali glupo mi kupovat 3 nove SIM kartice, na Telemach bi navodno trebali dolaziti SMS-ovi... Na A1 i Tomato webu piše da se naruči besplatno kartica doma, ali moram ju preuzet s osobnom, a ne znam nikad kad sam doma (čuvam nećake jer sestra radi često popodne) - ujutro često s mamom moram u bolnicu ili nekamo, jer je teško pokretna, pa sam joj ko asistent.
Ne usudim se raditi još 1 račun s istim debitnim karticama, istim imenom i prezimenom. (Mogu promijeniti email adresu jedino? - morala bi smislit nekako novu gdje mi neće pisati ime i prezime.) Sigurno se ne smiju imati 2 računa za istu osobu, još bi mogla zeznuti jače stvar, pa dobijem ban.
Na A1 stižu normalno SMS poruke sa kodom. Svi operateri imaju tarife na pretplatu i na bonove, ako ih ne možeš pronaći na kiosku odeš u njihovu trgovinu ili kod njihovog predstavnika.
Kad ti je već toliko bitno i važno plaćanje koje sad moraš obaviti zašto brzinski ne aktiviraš Revolut? Odmah prebaciš novce na njega, a u njemu imaš opciju plaćanja jednokratnom virtualnom karticom, ako te strah koristiti pravu karticu.
za mob imaš Free OTP ili Free OTP+, ne može jednostavnije. ako baš forsaš za PC imaš Google Authenticator. ako si paranoičan onda se bakči sa Protonom.
Budem pitala još na kioscima za A1 i Tomato. Ali glupo mi kupovat 3 nove SIM kartice, na Telemach bi navodno trebali dolaziti SMS-ovi... Na A1 i Tomato webu piše da se naruči besplatno kartica doma, ali moram ju preuzet s osobnom, a ne znam nikad kad sam doma (čuvam nećake jer sestra radi često popodne) - ujutro često s mamom moram u bolnicu ili nekamo, jer je teško pokretna, pa sam joj ko asistent.
Ne usudim se raditi još 1 račun s istim debitnim karticama, istim imenom i prezimenom. (Mogu promijeniti email adresu jedino? - morala bi smislit nekako novu gdje mi neće pisati ime i prezime.) Sigurno se ne smiju imati 2 računa za istu osobu, još bi mogla zeznuti jače stvar, pa dobijem ban.
Na A1 stižu normalno SMS poruke sa kodom. Svi operateri imaju tarife na pretplatu i na bonove, ako ih ne možeš pronaći na kiosku odeš u njihovu trgovinu ili kod njihovog predstavnika.
Kad ti je već toliko bitno i važno plaćanje koje sad moraš obaviti zašto brzinski ne aktiviraš Revolut? Odmah prebaciš novce na njega, a u njemu imaš opciju plaćanja jednokratnom virtualnom karticom, ako te strah koristiti pravu karticu.
Dućan ne prima Revolut (ni ja nikad čula za Revolut). Dućan prima Paypal ili kreditne kartice. Samo to dvoje. (Ne debitne, ne prepaid, ne Revolut, ništa drugo.)
Svi japanski dućani iz kojih kupujem (hrpa njih) primaju samo Paypal ili kartice (samo neki primaju i debitne, a ovaj samo kreditne).
Nije me strah koristiti pravu karticu. Samo kaj su mi sve 3 kartice debitne. Neki japanski dućani ne primaju debitne.
.
ChatGPT is your friend uz to imaš totoriale, video objašnjenja... ne vidim potrebu trošiti vrijeme i pisati nešto što već postoji i lako je pronaći.
Budem pitala još na kioscima za A1 i Tomato. Ali glupo mi kupovat 3 nove SIM kartice, na Telemach bi navodno trebali dolaziti SMS-ovi... Na A1 i Tomato webu piše da se naruči besplatno kartica doma, ali moram ju preuzet s osobnom, a ne znam nikad kad sam doma (čuvam nećake jer sestra radi često popodne) - ujutro često s mamom moram u bolnicu ili nekamo, jer je teško pokretna, pa sam joj ko asistent.
Ne usudim se raditi još 1 račun s istim debitnim karticama, istim imenom i prezimenom. (Mogu promijeniti email adresu jedino? - morala bi smislit nekako novu gdje mi neće pisati ime i prezime.) Sigurno se ne smiju imati 2 računa za istu osobu, još bi mogla zeznuti jače stvar, pa dobijem ban.
Na A1 stižu normalno SMS poruke sa kodom. Svi operateri imaju tarife na pretplatu i na bonove, ako ih ne možeš pronaći na kiosku odeš u njihovu trgovinu ili kod njihovog predstavnika.
Kad ti je već toliko bitno i važno plaćanje koje sad moraš obaviti zašto brzinski ne aktiviraš Revolut? Odmah prebaciš novce na njega, a u njemu imaš opciju plaćanja jednokratnom virtualnom karticom, ako te strah koristiti pravu karticu.
Dućan ne prima Revolut (ni ja nikad čula za Revolut). Dućan prima Paypal ili kreditne kartice. Samo to dvoje. (Ne debitne, ne prepaid, ne Revolut, ništa drugo.)
Svi japanski dućani iz kojih kupujem (hrpa njih) primaju samo Paypal ili kartice (samo neki primaju i debitne, a ovaj samo kreditne).
Nije me strah koristiti pravu karticu. Samo kaj su mi sve 3 kartice debitne. Neki japanski dućani ne primaju debitne.
Revolut ima preko 50 mil. korisnika, ali ok, to sad nije bitno. Kao što ti je paypal povezan sa karticom i on je posrednik tako je i kod Revoluta. Preko Revoluta možeš dobiti klasičnu karticu VISA ili MasterCard, a zatim kupuješ s tom karticom normalno kao sa bilo kojom drugom. Uz to imaš opciju korištenja jednokratnih VISA kartica, u slučaju da kupuješ preko trgovine za koju nisi 100% sigurna da ti neće ukrasti podatke ili smatraš da nije dovoljno sigurna da preko njih unosiš podatke s kartice.
https://www.revolut.com/hr-HR/
Kreiraš račun u par koraka i na raspolaganju ti je odmah virtualna kartica, a ako želiš možeš naručiti i VISA/MAsterCard karticu preko Revoluta.
Ok, update.
Zvala danas opet Paypal, po peti puta (?). Čovjek bio neki živčani, upadao mi u riječ, nije mi davao da izgovorim do kraja, objašnjavao mi stalno ispočetka isto.
Sad navodno nemaju samo problem sa SMS-ovima koji ne dolaze, nego s cijelim log in procesom. Zato mi ne dolazi niti na email adresu kod. Prije mi je dolazio na email, a nije na SMS.
Rekao da ne mijenjam više broj, jer ga sustav onda ne prepozna kao broj od povjerenja, da treba duže vremena biti isti broj da bi sustav zaključio da je to broj od povjerenja. (Super, sad ću morati za Telemach kupovati bonove, da mi ne istekne SIM kartica s tim novim brojem. *koluta očima*)
Pitala ga dal su mi maknuli 2fa sa starog broja i stavili na novi broj, rekao da se to automatski samo napravi (?).
Rekao da više ništa ne pokušavam s log in, nego da čekam, da će mi on poslati na email adresu email kada proradi sustav ("njihovi tehničari rade na tome i to traje već tjedan dana" - rekoh, "ne, nego traje mjesec dana" - on šuti).
Fun fact: jučer surfala u potrazi za info za slovenski Paypal (dal pričaju eng ili slov) i naišla na forum na kojem se Slovenci žale od 5.mjeseca da im ne dolaze SMS poruke (na A1 i Telekom) i da su iz Paypala rekli "da je problem u slovenskim operaterima, jer sa susjednom Hrvatskom nemaju nikakvih problema". LOL?
.
Revolut ima preko 50 mil. korisnika, ali ok, to sad nije bitno. Kao što ti je paypal povezan sa karticom i on je posrednik tako je i kod Revoluta. Preko Revoluta možeš dobiti klasičnu karticu VISA ili MasterCard, a zatim kupuješ s tom karticom normalno kao sa bilo kojom drugom. Uz to imaš opciju korištenja jednokratnih VISA kartica, u slučaju da kupuješ preko trgovine za koju nisi 100% sigurna da ti neće ukrasti podatke ili smatraš da nije dovoljno sigurna da preko njih unosiš podatke s kartice.
https://www.revolut.com/hr-HR/
Kreiraš račun u par koraka i na raspolaganju ti je odmah virtualna kartica, a ako želiš možeš naručiti i VISA/MAsterCard karticu preko Revoluta.
Hvala puno za info. Nažalost, svi japanski dućani primaju samo Paypal ili kartice. Ali stavit ću si Revolut info za uho, ako mi zatreba za neko drugo kupovanje. :)