Hahaha, može čovjek govoriti kaj god hoće, ali tvoje pravo kao kupca je NE pristati na to, oni ti MORAJU dati povrat sredstava ako odbiješ zamjenu, a ne mogu dati grafu u cijeni; poznajem par ljudi koji su dobili grafu u cijeni i to je jedino ispravno. Ako ti ne žele/ne mogu dati grafu u cijeni, traži povrat sredstava, nikako drukčije. Tao bih postupio na tvom mjestu jer ruke su im vezane, moraju ti dati iznos pod uvjetom koji sam upravo istaknuo.
oni mi ne mogu davati povrat novca(oni su servis),nego jedino dućan u kojem sam kupil grafičku.znači njima slati zahtjev za povrat i onda opet u našu divnu zavrzlamu zvanu birokracija pa bude prošlo najmanje mjesec dana kak sam bez kompa i opet pitanje dal bude tak kak ti veliš,ali opet nije se još nitko javil da je imal takvu situaciju da mu crkne grafa iz serije koje više nema te da su mu ju zamjenili za grafu iz nove serije po cijeni prve.