Opet crkla grafa

poruka: 62
|
čitano: 5.350
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
Caesar et Brutus kaže...
jura kaže...

Hahaha, može čovjek govoriti kaj god hoće, ali tvoje pravo kao kupca je NE pristati na to, oni ti MORAJU dati povrat sredstava ako odbiješ zamjenu, a ne mogu dati grafu u cijeni; poznajem par ljudi koji su dobili grafu u cijeni i to je jedino ispravno. Ako ti ne žele/ne mogu dati grafu u cijeni, traži povrat sredstava, nikako drukčije. Tao bih postupio na tvom mjestu jer ruke su im vezane, moraju ti dati iznos pod uvjetom koji sam upravo istaknuo.

oni mi ne mogu davati povrat novca(oni su servis),nego jedino dućan u kojem sam kupil grafičku.znači njima slati zahtjev za povrat i onda opet u našu divnu zavrzlamu zvanu birokracija pa bude prošlo najmanje mjesec dana kak sam bez kompa i opet pitanje dal bude tak kak ti veliš,ali opet nije se još nitko javil da je imal takvu situaciju da mu crkne grafa iz serije koje više nema te da su mu ju zamjenili za grafu iz nove serije po cijeni prve.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
14 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

Kako su onda meni u zamjenu za hd 7850 dali 30% jaču R9270xOC. Možda ovisi do dućana.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Opet crkla grafa

Ja sam svojedobno u Linksa za 7900GS dobio 9600GT, koja je bila skoro 2x jaca kartica 7900GS... Neznam tocno o kojem se uvozniku radilo... Te price o zamjeni po performansama 1:1 neka obise macku o rep...

Sveti PCE Forum!
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.9.2014 16:30 (anarchyST).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

ma uvijek daju jaču karticu pa i ja budem sad dobil jaču karticu od ove koju sam imal.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

Poznajem čovjeka kojemu je riknula 580GTX Lightning (ne mogu se sjetiti jel bila obična ili EX) praktički pred istekom jamstva i koji je dobio povrat sredstava u iznosu od 4.4K Kn. Nisu imali 680GTX Lightning na lageru tada. Tako da, moj savjet, budi uporan, ne daj se, pričekaj koliko god treba, ako već treba, nabavit ćeš neku zamjensku tek toliko ili posuditi od nekoga za to vrijeme, izdržat bez gejmanja period vremena; snađi se, ali nastoj dobiti ono što ti pripada kao tvoje pravo.

Ovom forumu kronično nedostaje Vlada koji je uvijek podizao atmosferu nasmijavanjem i uveseljavanjem sviju svojim slikovitoživopisnojedinstvenim postovima.
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

ma nemam volje se natezati,pristal sam da mi pošalju tu karticu i završena priča.

druga stvar da nemaju na lageru karticu koji bi mi dali za zamjenu,onda bi tražil povrat novca jer sigurno ne bih pristal na slabiju karticu.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Opet crkla grafa

ovdje je bitna samo kolicina novaca koja je na racunu i nista vise...sad sto oni nas muljaju i varaju to je druga stvar!{#}

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Moj PC  
0 0 hvala 1
14 godina
offline
Opet crkla grafa

Nikad,ali nikad,ne gledaju cijenu nego gledaju specifikacije graficke.Dapace,u tvom slucaju jos i bolje.

 

Na primjer- Ja sam kupio 6950 za 1800kn i nakon 2 godine ona mi rikne. I ako u tom trenu nemaju tu ISTU,onda ti daju sljedecu koja je identicna ili BOLJA. Nikada losija. A da nakon 2 godine,recimo prije isteka garancije rikne grafa,tih 1800kn koje si ti dao za tu grafu prije 2 godine,ne vrijedi dovoljno za bolju od tvoje 'danas'.

 

Tvojih 1800kn je 1800kn,jednako vrijedi prije 2 godine kao i danas,ali po specifikacijama ti nije dovoljno danas nakon 2 godine za neku bolju karticu.

Moj PC  
2 2 hvala 0
12 godina
offline
Opet crkla grafa
Moj primjer doduse iz Linksa. Crkla mi XFX HD 7970 Ghz Edition i posto nisu imali takvu istu ponudili su mi povrat novca ili da kod njih kupim bilo sto u vrijednosti grafe. Uzeo sam Gigu hd 7970 i koja je kostala 3200kn i misa od 300 kn posto je crknuta kostala 3500kn. Znaci islo je po cijeni a ne po snazi
koristimo dijalekte kojih je Hrvatski jezik prepun a ne Englesko smeće
Moj PC  
3 1 hvala 1
17 godina
offline
Re: Opet crkla grafa
jura kaže...
Dermentor kaže...
jura kaže...

riješena mi reklamacija i sutra mi stiže MSI R9270x.

 

inače pital sam da mi zamjene karticu po cijeni,ali nije moguće,gledaju se performanse i uvijek se daje ista ili bolja po performansama.sve u svemu dobivam jaču karticu od prijašnje i opet sa tri godine garancije.

Ma muljaju te, cijena je jedina referentna u ovoj priči, znači ako ti ne mogu dati istu karticu, onda biras izmedju povrata novca ili kartice koja dodje isto ili više uz nadoplatu. Nema gledanja nikakovog performansi jer to nije sasvim objektivno. 

to iz iskustva govoriš ili?

ma ne muljaju,isto kak i kolegi gore prvo mi je crkla 6950 i dobil sam 7870,znači nisu gledali cijenu nego performanse,nek se netko javi onda kome su mjenjali grafičku karticu po cijeni,a ne po performansama jer ko se god javil nije napisal da su mjenjali po cijeni nego po performansama.

 

inače rekel sam da mi ne trebaju slati grafičku jer ju ne budem preuzel te da hoču zamjenu grafičke po cijeni.nakon pol sata me zval njihov šef ili kaj već i čovjek mi fino objasnil da ne mogu davati grafičke po cijeni jer po tome bi mogel nakon dvije-tri zamjene doći na grafičku koja je top model i koja je tri put brža i bolja od one koju sam kupil te da su sad i uvijek gledaju pri zamjeni da ne dobiješ slabiju karticu nego istu ili jaču.

Da govorim iz iskustva samo ne na grafi nego napajanju...

Bolje biti bez one stvari nego bez srece!
17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

ok,bez obzira kaj sam preuzel karticu sutra zovem udrugu potrošač da čujem kaj mi budu oni rekli i ako vidim da su me preveslali,zovem u microline da se probam prvo normalno dogovoriti.naravno ako ne pristanu tražil budem napismeno da mi objasni zbog čega ne mjenjaju karticu po cijeni te budem istu prosljedil u drž.insp.(naravno to im budem i napomenul pa budem čul kaj mi budu rekli)

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.9.2014 20:15 (jura).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Opet crkla grafa
Caesar et Brutus kaže...
jura kaže...
Dermentor kaže...

to iz iskustva govoriš ili?

ma ne muljaju,isto kak i kolegi gore prvo mi je crkla 6950 i dobil sam 7870,znači nisu gledali cijenu nego performanse,nek se netko javi onda kome su mjenjali grafičku karticu po cijeni,a ne po performansama jer ko se god javil nije napisal da su mjenjali po cijeni nego po performansama.

 

inače rekel sam da mi ne trebaju slati grafičku jer ju ne budem preuzel te da hoču zamjenu grafičke po cijeni.nakon pol sata me zval njihov šef ili kaj već i čovjek mi fino objasnil da ne mogu davati grafičke po cijeni jer po tome bi mogel nakon dvije-tri zamjene doći na grafičku koja je top model i koja je tri put brža i bolja od one koju sam kupil te da su sad i uvijek gledaju pri zamjeni da ne dobiješ slabiju karticu nego istu ili jaču.

Hahaha, može čovjek govoriti kaj god hoće, ali tvoje pravo kao kupca je NE pristati na to, oni ti MORAJU dati povrat sredstava ako odbiješ zamjenu, a ne mogu dati grafu u cijeni; poznajem par ljudi koji su dobili grafu u cijeni i to je jedino ispravno. Ako ti ne žele/ne mogu dati grafu u cijeni, traži povrat sredstava, nikako drukčije. Tao bih postupio na tvom mjestu jer ruke su im vezane, moraju ti dati iznos pod uvjetom koji sam upravo istaknuo.

To su anegdotalna iskustva a ne pravilo. Nažalost AFAIK, nisu zakonski definirani pojmovi vrijednosti pri zamjeni
uređaja koji više nije popravljiv ni dostupan novi. http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494 
Jedino što vidim da bo moguće moglo djelovati ukoliko je kvar prijavljen unutar 6 mjeseci od preuzimanja i 
upisa u garantni list:

Zakonski garantni rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene.  

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
17 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
Caesar et Brutus kaže...

Hahaha, može čovjek govoriti kaj god hoće, ali tvoje pravo kao kupca je NE pristati na to, oni ti MORAJU dati povrat sredstava ako odbiješ zamjenu, a ne mogu dati grafu u cijeni; poznajem par ljudi koji su dobili grafu u cijeni i to je jedino ispravno. Ako ti ne žele/ne mogu dati grafu u cijeni, traži povrat sredstava, nikako drukčije. Tao bih postupio na tvom mjestu jer ruke su im vezane, moraju ti dati iznos pod uvjetom koji sam upravo istaknuo.

Imaš možda neki citat iz zakona za ovo, crno na bijelo, bilo šta? 

Ti moraš dobiti isti proizvod ili ako ne isti onda sličnih ili boljih karakteristika. Ovo tvoje sa cijenom je totalno nonsense.. iako znam par slučajeva gdje je trgovina ovako izašla u susret i ponudila povrat sredstava bez ikakve prethodne prisile kupca.

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.9.2014 21:06 (Penryn).
17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

ne pise kakva su mi prava nakon tih 6mj.malo su nejasni ti zakoni.

Ma sve je to malo zeznuto po meni.treba pogledati kaj piše u zakonu po tom pitanju.makar sam malo gledao,ali nisam pronasel bas takvo objasnjenje za koje bi mogel tvrditi da sam ja u pravu ili oni.npr.da ti crkne LCD koji si platil prije 2.5 godine primjerice 3000kn dal ti budu gledali za zamjenu cijenu ili performanse ako vise tog modela nema?znaci dal budeš dobil LCD od 22" koji si prije 2.5 godine kupil sa sličnim performansama ali koji danas dođe 1200kn ili ti budu dali 27" 3d koji je danas 3000kn???to je samo primjer kojeg sam se sad sjetil i po meni dok malo razmislim možda su stvarno oni u pravu!?

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.9.2014 21:07 (jura).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Opet crkla grafa

Dubil buš novi lcd koji košta isto kao i onaj koji je riknuo. Meni je od sve kućanske mašinerije jedino riknuo frižider i miš pa jedino sa time imam direktna iskustva. Za frižder su mi ponudili drugi u istoj cijeni ali ja sam pitao da želim bolji uz moju nadoplatu i pristali su bez problema. Kod miša također više nije bilo takvog modela i ponuđen mi je prvi bolji model koji je bio i skuplji od onog koji mi je riknuo. Znači kod zamjene gledali su se novci a ne performanse ili bilo koji drugi subjektivni parametri.

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

A kolko ti je prošlo od kupnje pa do kvara frizidera?

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

Nemogu vjerovat koliko idiota ima na forumu i samo lupaju TD. Gleda se uvijek cijena. Ako je ducan u pitanju još bolje možeš uzeti bilo što u toj cijeni nemora biti grafička. Ako nemaju navedenu grafičku moraju ti dati drugu sa istom cijenom ili skuplju uz tvoju nadoplatu. Samo pravite budale od nas mjenjao sam u ADM-u par komponenti i uvijek se gleda cijena.

 
4 1 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Re: Opet crkla grafa
jura kaže...

A kolko ti je prošlo od kupnje pa do kvara frizidera?

Oko godinu dana, možda malo manje.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
zeroname kaže...

Nemogu vjerovat koliko idiota ima na forumu i samo lupaju TD. Gleda se uvijek cijena. Ako je ducan u pitanju još bolje možeš uzeti bilo što u toj cijeni nemora biti grafička. Ako nemaju navedenu grafičku moraju ti dati drugu sa istom cijenom ili skuplju uz tvoju nadoplatu. Samo pravite budale od nas mjenjao sam u ADM-u par komponenti i uvijek se gleda cijena.

A gledaj sad malo to s druge strane.

Ako si kupil memoriju koja je bila prije 2 godine puno jeftinija npr 250kn za 4gb.dal budeš pristal da ti ju zamjene za 2gb jer je cijena danas puno visa ili budeš trazil iste performanse memorije koju si kupil?ili da se radi o MHz?npr.kupio si DDR sa brzinom od 2133mhz a sad ti nude od 1066 jer su cijene otišle u nebesa?

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.9.2014 21:44 (jura).
17 godina
odjavljen
offline
Opet crkla grafa

Tražiti češ istu takvu memoriju. Ako nemaju tražiš povrat novaca a sve ostalo što ponude je tvoja ili njihova dobra volja.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
jura kaže...
zeroname kaže...

Nemogu vjerovat koliko idiota ima na forumu i samo lupaju TD. Gleda se uvijek cijena. Ako je ducan u pitanju još bolje možeš uzeti bilo što u toj cijeni nemora biti grafička. Ako nemaju navedenu grafičku moraju ti dati drugu sa istom cijenom ili skuplju uz tvoju nadoplatu. Samo pravite budale od nas mjenjao sam u ADM-u par komponenti i uvijek se gleda cijena.

A gledaj sad malo to s druge strane.

Ako si kupil memoriju koja je bila prije 2 godine puno jeftinija npr 250kn za 4gb.dal budeš pristal da ti ju zamjene za 2gb jer je cijena danas puno visa ili budeš trazil iste performanse memorije koju si kupil?

Ovdje se radi o jeb*enoj grafičkoj kartici znam šta pričam. Mjenjao sam razer podlogu u adm-u koja je kostala 350 kn dosao sam tamo odobrili mi zamjenu odnosno dali su mi mogućnost da uzmem nešto drugo u istoj cijeni ili da dobijem novu. Uzeo sam dva goliathusa control i neke lampe za kučište bez problema. Osim toga što se tiče ram-a ovdje govorimo o slučaju ako nema adekvatne zamjene za proizvod.

17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

Da,ali procitaj gore kaj piše u zakonu.samo ako se je kvar dogodil u roku od 6mj.od kad si proizvod kupil možeš tražiti povrat novaca.

 

http://www.bug.hr/forum/user/zeroname/11581.aspx govorimo o grafičkoj,a tvoji primjeri povrata novca i zamjene su sve ostalo, samo ne za grafičku o kojoj pricamo.ne tvrdim da nisi u pravu ili jesi, ali opet nije isto podloga,mis ili ne znam kaj.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.9.2014 21:53 (jura).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Opet crkla grafa
zeroname kaže...
jura kaže...
zeroname kaže...

Nemogu vjerovat koliko idiota ima na forumu i samo lupaju TD. Gleda se uvijek cijena. Ako je ducan u pitanju još bolje možeš uzeti bilo što u toj cijeni nemora biti grafička. Ako nemaju navedenu grafičku moraju ti dati drugu sa istom cijenom ili skuplju uz tvoju nadoplatu. Samo pravite budale od nas mjenjao sam u ADM-u par komponenti i uvijek se gleda cijena.

A gledaj sad malo to s druge strane.

Ako si kupil memoriju koja je bila prije 2 godine puno jeftinija npr 250kn za 4gb.dal budeš pristal da ti ju zamjene za 2gb jer je cijena danas puno visa ili budeš trazil iste performanse memorije koju si kupil?

Ovdje se radi o jeb*enoj grafičkoj kartici znam šta pričam. Mjenjao sam razer podlogu u adm-u koja je kostala 350 kn dosao sam tamo odobrili mi zamjenu odnosno dali su mi mogućnost da uzmem nešto drugo u istoj cijeni ili da dobijem novu. Uzeo sam dva goliathusa control i neke lampe za kučište bez problema. Osim toga što se tiče ram-a ovdje govorimo o slučaju ako nema adekvatne zamjene za proizvod.

Ajde,smartass,evo ti kontakt i posalji mail ili nazovi pa javi sta su ti rekli.

 

https://www.microline.hr/Home.ashx

 

17 godina
neaktivan
offline
Opet crkla grafa

eto ovak,kontaktiral sam udrugu za zaštitu potrošača i rekli mi da cijene variraju iz godine u godinu i da bez obzira ako je cijena grafičke bila viša u trenutku prodaje da su ispravno postupili,jer su mi dali grafičku istih ili boljih karakteristika te da je sve ok.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Opet crkla grafa
drahic kaže...

Nikad,ali nikad,ne gledaju cijenu nego gledaju specifikacije graficke.Dapace,u tvom slucaju jos i bolje.

 

Na primjer- Ja sam kupio 6950 za 1800kn i nakon 2 godine ona mi rikne. I ako u tom trenu nemaju tu ISTU,onda ti daju sljedecu koja je identicna ili BOLJA. Nikada losija. A da nakon 2 godine,recimo prije isteka garancije rikne grafa,tih 1800kn koje si ti dao za tu grafu prije 2 godine,ne vrijedi dovoljno za bolju od tvoje 'danas'.

 

Tvojih 1800kn je 1800kn,jednako vrijedi prije 2 godine kao i danas,ali po specifikacijama ti nije dovoljno danas nakon 2 godine za neku bolju karticu.

 

jura kaže...

eto ovak,kontaktiral sam udrugu za zaštitu potrošača i rekli mi da cijene variraju iz godine u godinu i da bez obzira ako je cijena grafičke bila viša u trenutku prodaje da su ispravno postupili,jer su mi dali grafičku istih ili boljih karakteristika te da je sve ok.

 

Kao sto sam i bio pricao. Ali lakse je lupit TD.

 

Gledaju karakteristike/specifikacije.

16 godina
offline
Re: Opet crkla grafa
jura kaže...

eto ovak,kontaktiral sam udrugu za zaštitu potrošača i rekli mi da cijene variraju iz godine u godinu i da bez obzira ako je cijena grafičke bila viša u trenutku prodaje da su ispravno postupili,jer su mi dali grafičku istih ili boljih karakteristika te da je sve ok.

 -to nije točno, tj zakon ništa takvog ne precizira.. to je samo nazovimo praksa trgovaca za PC komponente.

Zakon, otkloniti kvar, ako se to ne može (s komponentama zapravo nema popravka), mijenja se novom (i nova garancija ako je kupljeno kao komponenta, ne PC).

Ako te (identične) komponente nema, tad je na kupcu izbor. Trgovac može ponuditi.

-Trgovac zapravo nema ništa s tim, proizvođač daje garanciju, distributer osigurava na tržištu, ovlašteni servis utvrđuje stanje, dok je trgovac samo posrednik (pa on ne može npr odbiti ili predlagati). Problem, jer je to zrendanje-sveto trojstvo (nitko nije kriv, tj kupac ne može pritegnuti distributera, to radi trgovac..).

Cijena je sporedna, jer može bit viša-niža (npr sjetite se skoka cijena hdd/ram..), konkretan proizvod se mora zamijeniti. Pošto proizvođač radi noviju seriju, u pravilu (proizvođač) daje jaču-noviju, jer tako je to s PCjem. Cijena je sporedna (kao i npr PDV, trgovačka marža, trenutno tržište...). Formalno, kupac može tražiti povrat novca ako nema identičnu zamjenu (ili nije sretan ponuđenom, zato se u pravilu nudi jača).

Trgovac nije nizašto odgovoran (samo posrednik). Tad je procedura da na temelju servisa koji potvrđuje kvar-garanciju, distributer trgovcu odobri povrat. Zapravo bi kupac od proizvođača trebao dobiti povrat, ali kao distributer, tako je trgovac taj koji je 'posrednik' i s kojim jedino kupac stvarno ima odnos. Pošto trgovac nije servis ili proizvođač, on formalno ne može ništa odbiti ili ponuditi (nema pravne osnove). Zakon (zakonodavac) se zapravo uopće ne bavi RL problematikom, zakoni su generalno za sve, npr aute, čarape, grah.. zakonodavac ne predviđa promjene u ITu, kao ni cijene (zakon nigdje ne određuje cijene, samo poreze).

 

Traži, povrat novca ako nisi zadovoljan ponuđenim. Trgovac nema nikakvu osnovu odbiti, jer ne odlučuje on. Jednako tako trgovac ne daje garanciju niti je odgovoran za kvarove, pa čak ni cijenu (recimo, jer je stvar tržišta..), slično kao što je prije par mj. bilo s uvođenjem novog poreza za mobitele i time pravo raskida ugovora.. kupac koji je uzeo mob na ugovor dobro je prošao jer je mogao uzeti opet novi ili raskinuti ugovor bez penala. Cijena je s te strane nevažna. Trgovac u takvom slučaju gubi (gubi maržu, platio je poreze, kartično poslovanje banci..) ali to se kupca ne tiče, to trgovac nek rješava s dristributerom/proizvođačem. Ne upuštati se u raspravu s trgovcem da je on u gubitku... (naravno, to sve ima smisla, ali se ozbiljno namjeravaš natezati i ako nisi zadovoljan zamjenom.. KISS kaže, uzmi ponuđeno, jer to je praksa, lakše, štedi vrijeme i živce.. bez obzira na zakone i prava potrošaća koja su recimo 'mutna'..).

 

edit: dodatak zašto je cijena 'nevažna'.

-ako je npr neka komponenta koštala 100kn i u međuvremenu padne na 50kn, ako je trgovac ima, zamijenit će je, cijena je nevažna (ali njemu u korist). Ako je cijena skočila na 150kn, opet ista stvar, zamijenit će, ali mu može biti u interesu povrat novca (zarada). To su radili kad su HDDovi poskupjeli (prevara).

-kad komponente nema, tad je jedina cijena na računu ona koja je relevantna, tj samo ta cijena se može stornirati, ne trenutna (viša/niža). I samo ta cijena se može vratiti kupcu. Postoje neke iznimke oko akcijskih cijena (ali i to se mijenja). Kupac pak obično može za taj iznos kupiti bilo što drugo u trgovini, frižider npr.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.9.2014 12:34 (ihush).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
ihush kaže...

 ako lažu oni onda lažem i ja.

pital sam dal mogu tražiti povrat novca ako mi ne mogu ponuditi istu grafičku karticu i rekli su mi da ne mogu,jer ide preko jamstva i da prvo ide zamjena i ako su mi zamjenili za iste ili bolje performanse da je to onda sve po zakonu.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.9.2014 13:10 (jura).
16 godina
offline
Re: Opet crkla grafa

.. kod zamjene je bitan tvoj pristanak. Zakon (samo) kaže da proizvođač mora osigurati u određenom roku... trgovac s time nema baš ništa osim što za PC komponente nema klasičnog servisa kao za TV-frižider-auto.. Ne popravlja trgovac, ne mijenja trgovac, on nema nikakvu osnovu za 'pregovore' s tobom. To je stvar proizvođača koji ima zakonske obveze prema kupcu. Trgovac je samo posrednik. Pristaješ ili se 'svađaš'... i ako se svađaš, tad moraš znati kako, jer ''oni'' su ugl jači. Zato preporuka KISS.

opet banalni primjer, da su tenesice u pitanju, ako nisu iste (identične) npr druga boja... dali ih moraš uzeti? Ne.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.9.2014 14:34 (ihush).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Opet crkla grafa
ihush kaže...

.. kod zamjene je bitan tvoj pristanak. Zakon (samo) kaže da proizvođač mora osigurati u određenom roku... trgovac s time nema baš ništa osim što za PC komponente nema klasičnog servisa kao za TV-frižider-auto.. Ne popravlja trgovac, ne mijenja trgovac, on nema nikakvu osnovu za 'pregovore' s tobom. To je stvar proizvođača koji ima zakonske obveze prema kupcu. Trgovac je samo posrednik. Pristaješ ili se 'svađaš'... i ako se svađaš, tad moraš znati kako, jer ''oni'' su ugl jači. Zato preporuka KISS.

opet banalni primjer, da su tenesice u pitanju, ako nisu iste (identične) npr druga boja... dali ih moraš uzeti? Ne.

prvo sam zval u udrugu za zaštitu potrošača u ZG,sad budem zval ove svoje i poslije budem napisal pritužbu za reklamaciju i poslal u microline i videl kaj vele,jer meni nisu ponudili drugu opciju nego samo da prihvatim tu karticu koju sam dobil,a o nikakvom povratu novca nije bilo riječi i zato budem sad tražil povrat ako nije kasno jer sam preuzel karticu od oversesa.

 

edit:makar mi ne budu mogli ovi iz microlina osigurati povrat novca nego dućan u kojem je kupljena,ali to mi je tak svejedno...samo me zanima kakav je onda postupak ako tražim povrat love.

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.9.2014 14:46 (jura).
17 godina
offline
Opet crkla grafa

Zakon je tu nedorecen i ne morate se puno svadjat.

 

Konkretno zakon o zastiti potrosaca govori da ukoliko je tvoj proizvod otiso u vjecna lovista u garantnom roku, moras dobiti zamjenski koji je isti ili bolji od onoga koji ti je krepao. Kad bi se to tako gledalo u doslovnom smislu, teoretski si mogao kupit GTX 280 od BFG-a sa 10 godina garancije (takav je bio kad sam ja uzimao grafu u ono doba) za nekih 3000kn i danas dobit "isti ili jaci" GTX 750  koji je i dalje jaci od originalnog BFG-a, a cijenovno daleko ispod.

Druga opcija ti je ne pristat na takve zamjene i uzet povrat novca. Tu se moras uvijek natezat sa njim - to je scenarij koji ce svaka trgovina izbjegavat maksimalno. Upravo da bi se izbjeglo svaki put davat povrat novca, oni pristaju na zamjenu za isti proizvod u danasnjim okvirima, ali to je podlozno interpretaciji i dogovoru, ponekad i pokusaju sitne prevare.

 

Moja neka iskustva govore da ce ti bolji ducani dati isti ili SKUPLJI proizvod i ni na sto osim takve zamjene ne bi trebao pristat. Mozete pricat da nema dokaza za takvu tvrdnju, ali ja vam garantiram da svi koji vam zamjenu rade za "bolji proizvod" koji je jeftiniji od onoga koji vam daju, razliku stavljaju sebi u dzep, a kad vam daju skuplji proizvod razlika se "otpisuje" , jednako kako se otpisuje skart roba koja neide na povrat. Oni takve mogucnosti imaju provest kroz papire i nemaju nikakvih dodatnih troskova, ali ni zarade.

 

Dakle, ono sto vam hocu reci, nikako ne pristajte ici sebi na stetu. Nijedan trgovac koji je posten i stalo mu je do misljenja kupaca (dakle veci trgovac kako su ih ovdje nazvali) nece se upustati u prepirke sa vama oko toga, naprosto ce vam ponuditi SKUPLJI poizvod. Oni koji vam ponude jeftiniji, ili jos gore daleko jeftiniji, slabiji, losiji itd... ugl nisu u toj kategoriji, uzmite po racunu povrat novca i slobodno ih prekrizite za bilo kakvu daljnju kupovinu.

Moj PC  
7 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice