Evo ovako, zanima me jedna informacija, da li je moguce registrirati auto koji ima volan na desnoj strani u hrvatskoj? Zapeo mi je jedan auto za oko, konkretno radi se o Toyota Supra koja je Japan import paaa... evo i link auta:
Evo ovako, zanima me jedna informacija, da li je moguce registrirati auto koji ima volan na desnoj strani u hrvatskoj? Zapeo mi je jedan auto za oko, konkretno radi se o Toyota Supra koja je Japan import paaa... evo i link auta:
Nemožeš, ali nije nemoguće :-D
Nađi nekog majstora da ti to sve prebaci na "pravu" stranu, isplati ga i opet ga nećeš moći registrirati :-D
A problem ti je u motoru, odnosno u njegovoj ekološkoj normi.
Većina tih sportskih auta baš i ne brine oko toga (čitaj povađeno sve bez ćega se može :-D) i zato će ti teško proći tehnički pregled.
Osim toga, morat ćeš vjerovatno ići na homologaciju automobila jer si mjenjao nešto što je u papirima drugačije.
U prevodu, neisplativo u krajnjoj granici...
Ako je tako kako ti kazes, onda je bas velika steta, jer 7,800 € za jedan takav auto i nisu neki ogromni novci, ali vidio sam mnogo auta s volanom na desnoj strani pa mi sad nije jasno. Vidio sam bas takvu jednu supru koja ima volan na desnoj strani i ima HR registraciju.
Ako je tako kako ti kazes, onda je bas velika steta, jer 7,800 € za jedan takav auto i nisu neki ogromni novci, ali vidio sam mnogo auta s volanom na desnoj strani pa mi sad nije jasno. Vidio sam bas takvu jednu supru koja ima volan na desnoj strani i ima HR registraciju.
Možda je netko nakeljio samo neku 10-u registraciju da samo izgleda da ima regu :-D
Čak sam negdje na internetu čitao, da ti se više isplati uzeti neku supru bez motora u EU, i onda je uvesti u hrvatsku "pod dijelove" i onda kupiti novi motor preko interneta (neznam gdje, ali znam da se pričalo o onekoj zemlji sa bliskog istoka (azarbijeđna ili tako neka, koja pravikopije motora)), i onda ugraditi tako nešto, ugurati sve moguće eko filtere, i moliti boga da prođe homologaciju :-D
Moj brat je isto tako gledao jedan auto sa volanom na desnoj strani, ali na kraju je shvatio da je to totalno neisplativo.
inaće on je gledao lotus elise za nekih 10 000€ na automarktu...
malo proguglaj, ili jednostavno se informiraj u centru za vozila hrvatske. Oni bi ti trbali reći dal se može takav auto registrirat ili ne, po mojem ako su uredni papiri da se registrirati
Obzirom da u Pravilniku o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama nije spomenut volan na desnoj strani (niti je volan na lijevoj strani izričito naveden kao uvjet), nije dakle ni zabranjen.
Osim toga, znam još neke automobile sa upravljačem na desnoj strani koji su uredno registrirani
što se može i provjeriti na stranici Hrvatskog ureda za osiguranje.
Ipak, zapitaj se koliko je praktično i sigurno voziti takav automobil na našim prometnicama.
Znam, najveci problem je zbog preglednosti u prometu, a preticanje ostalih vozila jednako je samoubojstvu, ali ako ima ljudi koji vec dugo godina voze takve aute, pa zasto se onda i ja nebih mogao navuknuti na takav polozaj, i ono sto je najgore kod volana na desnoj strani je mjenjac, ali ova supra ima automatic tako da to nije problem! :D
Zpravo, ono najvažnije nije navedeno u oglasu (ili ja ne vidim), a to je Euro norma.
Zpravo, ono najvažnije nije navedeno u oglasu (ili ja ne vidim), a to je Euro norma.
da to sam mu i ja rekao, i vjerovatno je neće zadovljiti jer se na ovakim autima uglavnom izvadi sve što nije potrebno, radi performansi...
Ne ne, na ovoj supri nista nije vadeno, motor i elektronika su sve tvornicke, jedino ako tvornicke norme ne odgovaraju ti euro normama, ali auto je vec par godina normalno, bez problema, registriran u njemackoj, pa neznam koji bi problem bio isto tako registrirati ga u hrvatskoj, jedino sto je mjenjano na njemu je karoserija i eto ti subwooferi, te cockpit, ali ostalo je sve tvornicki

Ne ne, na ovoj supri nista nije vadeno, motor i elektronika su sve tvornicke, jedino ako tvornicke norme ne odgovaraju ti euro normama, ali auto je vec par godina normalno, bez problema, registriran u njemackoj, pa neznam koji bi problem bio isto tako registrirati ga u hrvatskoj, jedino sto je mjenjano na njemu je karoserija i eto ti subwooferi, te cockpit, ali ostalo je sve tvornicki
drago mi je da jos ima intuzijasta koji gledaju npr supru, hondu nsx ili slicno, a ne bmw, mecku...
Ovo kad bi kupio bio bi najveca faca u hr, jer mozda sam jednu vidio u hr..
Ovo se zgodno prebaci volan na lijevui stranu a trosak je oko 1000e sto i nije puno za ovakvu pilu..
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
znam to jer se bavim mehanikom otkad znam za sebe..
Nikakvih problema neces imat oko rege, mozda stavit katalizator jer su ga oni vjerovatno iscupali poslije tehnickog :)
Dali ta euro 3 norma vrijedi i za njemacku, mislim glupo pitanje, naravno da vrijedi, ako je vec registriran do 2013, onda bi mogao proci eco test i u hrvatskoj, zar ne?
Dali ta euro 3 norma vrijedi i za njemacku, mislim glupo pitanje, naravno da vrijedi, ako je vec registriran do 2013, onda bi mogao proci eco test i u hrvatskoj, zar ne?
rekoh ti da se ne zamaras s time..pa normalno da i u svabiji vrijedi to pravilo
Ne ne, na ovoj supri nista nije vadeno, motor i elektronika su sve tvornicke, jedino ako tvornicke norme ne odgovaraju ti euro normama, ali auto je vec par godina normalno, bez problema, registriran u njemackoj, pa neznam koji bi problem bio isto tako registrirati ga u hrvatskoj, jedino sto je mjenjano na njemu je karoserija i eto ti subwooferi, te cockpit, ali ostalo je sve tvornicki
drago mi je da jos ima intuzijasta koji gledaju npr supru, hondu nsx ili slicno, a ne bmw, mecku...
Ovo kad bi kupio bio bi najveca faca u hr, jer mozda sam jednu vidio u hr..
Ovo se zgodno prebaci volan na lijevui stranu a trosak je oko 1000e sto i nije puno za ovakvu pilu..
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
znam to jer se bavim mehanikom otkad znam za sebe..
Nikakvih problema neces imat oko rege, mozda stavit katalizator jer su ga oni vjerovatno iscupali poslije tehnickog :)
Točno, ali problem sa suprom je ovaj njen "kokpit" koje je prilagođen desnoj strani (pogledaj slike sa linka).
može se to i dalje sklepati, ali to nije to.
Dali ta euro 3 norma vrijedi i za njemacku, mislim glupo pitanje, naravno da vrijedi, ako je vec registriran do 2013, onda bi mogao proci eco test i u hrvatskoj, zar ne?
Da, ali većina ljudi ti izvadi taj katalizator i sve što ne treba, čisto zbog performansi auta...
Znaci kupujem ga? hahaha
Znaci kupujem ga? hahaha
ako si tolko lud (pozitivno mislim s obzirom ne bolit ) naravno bez razmisljanja
Znaci kupujem ga? hahaha
Ofc to je super prilika, ali nađi si nekog švercera na jakuševcu koji se stvarno kuži u takve stvari, daj mu neku proviziju i puuuno ćeš love uštedjeti...
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
Nešto si pobrkao, ovdje je bilo riječi o ekološkim normama, koje se tiču ispuha, pa ne znam koliko ima smisla uspoređivati Supru iz 1994. sa Golfom novijeg godišta.
Uglavnom, auto je u Njemačkoj vjerojatno prilagođen barem na Euro III, ali to bi svakako još trebalo provjeriti prije kupnje.
P.S. uzmi u obzir i cijenu trošarine i PDV-a, a u oglasu se spominje i da je potrebno zamijeniti stražnje gume i kočnice. I registracija preko 7.000 kn.
i još nešto, moraš znati da ćeš i tu u "rvackoj" imati puno davanja, bez obzira da čak i bude zadovoljavao euro3 normu.
Vjeruj mi za lovu za koju dobibiješ ovaj auto regan, možeš skoro kupiti peticu gti-a
Naravno, ulozio bih ja jos i novaca u njega, jer 7,800 € je prejeftino, neznam zasto je tako niska cijena, to mi jedino neide u glavu, dobro ipak je to malo starije godiste, ali opet, dosta je ulozeno u njega.
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
Nešto si pobrkao, ovdje je bilo riječi o ekološkim normama, koje se tiču ispuha, pa ne znam koliko ima smisla uspoređivati Supru iz 1994. sa Golfom novijeg godišta.
Uglavnom, auto je u Njemačkoj vjerojatno prilagođen barem na Euro III, ali to bi svakako još trebalo provjeriti prije kupnje.
nisam nista pobrkao, znam ja sta govorim..
Nisi nikad dozivio kod mehanicara da ti kaze : pa eko test vam je losiji nego li nekom autu iz 95-te (karikiram) no cesto mi se to desavalo u servisu..
Kad vec pricamo o eoro normama gdi se tu nalaze warburg i trabant? Mislis da to prolazi eko test ? :) A mogu se uvest..
Ta supra ja garantiram prolazi sve moguce nase testove, ipak je to radeno za trziste koje se brine puno vise o eko normama nego li nasa hr :)
Naravno, ulozio bih ja jos i novaca u njega, jer 7,800 € je prejeftino, neznam zasto je tako niska cijena, to mi jedino neide u glavu, dobro ipak je to malo starije godiste, ali opet, dosta je ulozeno u njega.
niska je cijena zbog volana na desnoj strani, i niska je zbog toga sto to nije hr :)
Da ju dovezes u hr vec se cijena penje na 10.000e
Moj frend hoce uvesti nsx-a iz japana koji kosta 10.000$ a kod nas ga nema ispod 13.000€ pa ti vidi razlike
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
Nešto si pobrkao, ovdje je bilo riječi o ekološkim normama, koje se tiču ispuha, pa ne znam koliko ima smisla uspoređivati Supru iz 1994. sa Golfom novijeg godišta.
Uglavnom, auto je u Njemačkoj vjerojatno prilagođen barem na Euro III, ali to bi svakako još trebalo provjeriti prije kupnje.
nisam nista pobrkao, znam ja sta govorim..
Nisi nikad dozivio kod mehanicara da ti kaze : pa eko test vam je losiji nego li nekom autu iz 95-te (karikiram) no cesto mi se to desavalo u servisu..
Kad vec pricamo o eoro normama gdi se tu nalaze warburg i trabant? Mislis da to prolazi eko test ? :) A mogu se uvest..
Ta supra ja garantiram prolazi sve moguce nase testove, ipak je to radeno za trziste koje se brine puno vise o eko normama nego li nasa hr :)
Postoji ti takozvano pravilo o uvozu oldtime-er i o autima "velikog tehnološko-kulturnog značaja".
Ovi prvi idu do određene godine, mislim više od 25 godina starosti.
A na ovu drugu foru znam da se uvozi impreza sti serije jedan
neki su mi rekli da je cijena smanjena i zbog automatica, jer kao smrt je kupiti supru s automaticom, ali namjerno bi uzeo automatic jer je volan na desnoj strani pa se ne moram muciti mjenjati brzinom lijevom rukom, samo naprijed - natrag :D
A o normama je glupo pricat jer je ta supra miljama ispred jednog golfa novijeg
Nešto si pobrkao, ovdje je bilo riječi o ekološkim normama, koje se tiču ispuha, pa ne znam koliko ima smisla uspoređivati Supru iz 1994. sa Golfom novijeg godišta.
Uglavnom, auto je u Njemačkoj vjerojatno prilagođen barem na Euro III, ali to bi svakako još trebalo provjeriti prije kupnje.
nisam nista pobrkao, znam ja sta govorim..
Nisi nikad dozivio kod mehanicara da ti kaze : pa eko test vam je losiji nego li nekom autu iz 95-te (karikiram) no cesto mi se to desavalo u servisu..
Kad vec pricamo o eoro normama gdi se tu nalaze warburg i trabant? Mislis da to prolazi eko test ? :) A mogu se uvest..
Ta supra ja garantiram prolazi sve moguce nase testove, ipak je to radeno za trziste koje se brine puno vise o eko normama nego li nasa hr :)
Postoji ti takozvano pravilo o uvozu oldtime-er i o autima "velikog tehnološko-kulturnog značaja".
Ovi prvi idu do određene godine, mislim više od 25 godina starosti.
A na ovu drugu foru znam da se uvozi impreza sti serije jedan
Cuj moj trabant je 91god tako da ta sema oldtajmer tu neigra ulogu :)
Vjerojatno ih se može uvesti, ali pretpostavljam isključivo sa četverotaktnim motorom, dvotaktni ne dolaze u obzir.
Vjerojatno ih se može uvesti, ali pretpostavljam isključivo sa četverotaktnim motorom, dvotaktni ne dolaze u obzir.
Pa upravo sam ti rekao da sam vlasnik Trabant cabria iz 91-god,stoga, sve se moze samo treba imat volje i znanja
Gle
ovo je pocetag rekonstrukcije :)Onda mi je jasno da se radi o četverotaktnom motoru, dakle eko test nije problem.