nakon sta mi se na grobniku razletio motor u cupri, kad sam ju prodao i uzeo kupejku sa samo 205ks, ljudi su me neki pitali si ti normalan, mogao si sloziti motor jos jaci nego prije i bit u klasi 13, itd
je, mogao sam financijski. ali nisam htio. kupejka se vozi 20x bolje nego cupra, po zavojima jel...znaci sa serijskim ovjesom i serijskim 18kama ja sam imao vece prolazne brzine po nekim zavojima koji su mi referenca
a sa eibachima, 19" i sirim gumama je razlika jos veca...
jebe mi se sta ima 20tak sek 100-200, a ne 12 koliko mi cupra radila, jebe mi se sta ne lijepi za sic, ionako ju ne peglam cesto. istina da fali zvuka (i radim na tome), ali po zavojima je savrsena, kako taj 4 control radi, to nije humano...evo danas na izlazu iz zaobilaznice, cvor vezica (tko zna iz ri, tko ne - doslovno SIKANA desno lijevo, dosta ostri apexi) prolazna brzina ne manja od 90kmh, na ulazu mi zadnji kraj na pol sekunde izgubio pracenje prednjeg, ali odmah je 4 control uletio i prosao sam kao na tracnicama, nisam stigao ni usrat se :D i imam dojam da moze jos brze kroz tu sikanu...mini cooper S koji mi se guzio na proslom cvoru 500m ranije, je samo ostao daleko iza...
dakle nije sve u snazi, ovjes je vrlo vazan...i jebo te geodete koji nizu 4-5 brzina i nista se ne dogada, eventualno problem je pogoditi RT da bude nizak, da ne bude crveno...