Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.231.638
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
0verlord kaže...

Da li je itko od vas imao cijelogodišnje gume tipa crossclimate ili samo tako nabadate jer ste iza monitora? Jer ako niste onda je rasprava bezveze. Na cromi od 200 ks sam imao crossclimate pa sam se vozio i po snijegu u Slavoniji i nisam nigdje zapao a bogami i po kiši (normalna vožnja) i nijednom se nisam osjećao ugroženo sa tim gumama već dapače za normalan stil vožnje su i više nego dobre. Di cjelogodišnje ostanu  u snijegu tu će ostat i onaj sa zimskim gumama 2wd.

 

Ma da, sad se prica kak su cjelogodisnje srot jer po ljeti ne drze ko Cup 2, a po zimi nisu ko Hakkapelliita, a dobar dio inace vozi neku srednju klasu guma i kad imaju dva seta. 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

pozdrav,

 

da li tko zna koja mast se koristi za podmazivanje zgloba vrata na autu

 

kad maleni ulazi u auto "nezgodno" uhvati bravu, povlaci je prema dolje, pa nakon nekog vremena zglob vrata krene malo skripit....

 

hvala

CARPE DIEM
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2021 13:35 (simeparanoja).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja sam s ovom:

Sve da i imam,otkud mi
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2021 13:40 (ZdravkoZ).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stigle nove papuce Fulda Sportcontrol 2
215/50 R17 95Y XL
Sutra zamjena
👍👍👍👍
SAMSUNG NOTE 10+
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

stigli jucer eibachi...montaza uskoro. uzeo s autodoc.si, dosli iz njemacke u 5-6 dana

 

poceo sam gledati da si nabavim rezervni kotac, umjesto smecarskog kita, dakle ili felgu 16 ili 17 + gumu 205 60 ili 215 50. isprobana danas guma 205 60 i stane, najvj ce onda i 215 stat (zbog visine prostora za gumu). da li netko ima ili zna tko ima rezervnu gumu komplet za dobre pare, sa opremom? dakle 5x114,3 16 ili 17 cola u gore navedenim dimenzijama. ili nekoj evkivalentnoj dimenziji

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

stigli jucer eibachi...montaza uskoro. uzeo s autodoc.si, dosli iz njemacke u 5-6 dana

 

poceo sam gledati da si nabavim rezervni kotac, umjesto smecarskog kita, dakle ili felgu 16 ili 17 + gumu 205 60 ili 215 50. isprobana danas guma 205 60 i stane, najvj ce onda i 215 stat (zbog visine prostora za gumu). da li netko ima ili zna tko ima rezervnu gumu komplet za dobre pare, sa opremom? dakle 5x114,3 16 ili 17 cola u gore navedenim dimenzijama. ili nekoj evkivalentnoj dimenziji

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav, trebao bih Vašu pomoć. Na drugom autu trebamo staviti druge ljetne gume na alu felge, e sada se dvoumim da li da uzmem Michelin Energy Saver rabljene, Dot 4318, sve 4 gume imaju cca 6mm ripnu za 500 kn ili da uzmem nove ljetne Nexen N Blue za 1320 kn? Radimo godišnje s tim autom 10000 km, cca 6000 ljeti, ostalo zimi, a zimske gume imam posebno na čeličnim felgama. Hvala.

Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 8:21 (hrčak).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hrčak kaže...

Pozdrav, trebao bih Vašu pomoć. Na drugom autu trebamo staviti druge ljetne gume na alu felge, e sada se dvoumim da li da uzmem Michelin Energy Saver rabljene, Dot 4318, sve 4 gume imaju cca 6mm ripnu za 500 kn ili da uzmem nove ljetne Nexen N Blue za 1320 kn? Radimo godišnje s tim autom 10000 km, cca 6000 ljeti, ostalo zimi, a zimske gume imam posebno na čeličnim felgama. Hvala.

 Energy Saver je loša guma, još ti gledaš polovnu, tako da ti to nikada nebih preporučio.

Bolje izdvoji više novaca i kupi prave gume, ipak su to glavne komponente koje ti drže auto za cestu.

Watercooled CPU. Pošalji PP, ako te nešto zanima.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bilo što drugo, energy saver je teško sranje.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hrčak kaže...

Pozdrav, trebao bih Vašu pomoć. Na drugom autu trebamo staviti druge ljetne gume na alu felge, e sada se dvoumim da li da uzmem Michelin Energy Saver rabljene, Dot 4318, sve 4 gume imaju cca 6mm ripnu za 500 kn ili da uzmem nove ljetne Nexen N Blue za 1320 kn? Radimo godišnje s tim autom 10000 km, cca 6000 ljeti, ostalo zimi, a zimske gume imam posebno na čeličnim felgama. Hvala.

 

Prema tome da radis malo km, a energy saver je guma koja traje, i traje, i traje, i traje, i traje..., a uz to je dosta plasticna i ne drzi bog zna sta, ne vidim smisao kupnje, pogotovo uzevsi u obzir da je vec stara 2 i pol godine. O kojoj se dimenziji radi? Mozda bacit pogleda na Uniroyal?

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Hvala svima na odgovorima. Radi se o dimenziji 195/55/R15. Ništa, onda ću još malo ostavljati novce sa strane pa uzeti neku bolju gumu. Lp

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

3 sezone stara saver guma je vec za otpad jer je tvrda a i namjerno je takva da se slabije trosi, to je za one sto rade 30 000 km po ljetu a ne 6000.. Ti kaj god uzmes nebus je stigo potrosit nego ce ti ostarit, uniroyal je mekana guma i malo brze se trosi al to na tvojih 6000 km nece bit problem, bar ce ti drzat cestu dobro

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

https://www.theverge.com/2021/3/29/22356539/ford-connected-charge-station-sales-halt-issue-mustang-mach-e

 

Ovo bi trebao biti cvrsti dokaz da strujici u USA nece zazivjeti kao dnevno vozilo, nego kao eksluzivne igracke za bogatu klijentelu.

 

U EU je situacija drugacija, jer stiscu sa eko normama, i EU strujici su uglavnom micro-vozila, ili mala gradska vozila,

sto i ima smisla, osobito kao drugo vozilo u obitelji - ali ne kao primarno vozilo, i ne za duza putovanja,

za to ostaju benzinac, dizel i hibrid.

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo nakon prijeđenih 2500km u 2 mjeseca, prezadovoljan s VW Tiguanom...

Jedina stvar koja me nervira je ta sto kada idem na krace relacije je brzo punjenje dpf filtera... 

Skuzio sam to kada izgasim auto ventilator radi jos dobrih 5 minuta mozda i vise a to se navodno kod VW dogada kada prekines tu regeneraciju...

Sva sreca pa eto svako malo idem u ZG pa ga imam autocestom di vozit preko 2k okretaja...

 

Sve ostalo je ko po spagi...

Eh da i prva zamjena ulja tek na 21k km ... reko wtf...... valjda kasnije ce se to postepeno smanjivati...

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 15:27 (toxic).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

 Radit cu kako mi preporuci ovlasteni s obzirom da imam gratis do 105t km i garanciju 5 godina..

Zvat cu ih prije tehnickog i vidjet jel mogu obavit tad (po mojoj procjeni to ce biti na nekih 10-12t km)

Do sada su mi najduzi intervali bili na 15t km, nikada se nisam susreo necim ovakvim...

 

A gle auto je novi 2021 valjda znaju koji racku rade...

Bnet: mNik987#2148
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
sstrmi kaže...

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

 Radit cu kako mi preporuci ovlasteni s obzirom da imam gratis do 105t km i garanciju 5 godina..

Zvat cu ih prije tehnickog i vidjet jel mogu obavit tad (po mojoj procjeni to ce biti na nekih 10-12t km)

Do sada su mi najduzi intervali bili na 15t km, nikada se nisam susreo necim ovakvim...

 

A gle auto je novi 2021 valjda znaju koji racku rade...

 Bacas pare. Radi kako ti pise i ne sekiraj se. TO nije cifra izvucena iz dupet i ima tu sigurnosne margine poprilicno... Nije to golf II. MOderni motori i moderna ulja guraju puno duze nego prije... Ja sam radio u ovlastenom servicu mercedesa prije 15 godina i servisi od 20k km su bili normalna sstvar. NA kamionima i puno duze.....

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

 Nikakvo čudo. Meni je servisni interval za Hyundai i30 bio 1 godina ili 20.000 km. Dok sam imao garanciju tako sam i radio i nikakvih problema. Meni je servis spadao svake godine taman. 

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
sstrmi kaže...

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

 Radit cu kako mi preporuci ovlasteni s obzirom da imam gratis do 105t km i garanciju 5 godina..

Zvat cu ih prije tehnickog i vidjet jel mogu obavit tad (po mojoj procjeni to ce biti na nekih 10-12t km)

Do sada su mi najduzi intervali bili na 15t km, nikada se nisam susreo necim ovakvim...

 

A gle auto je novi 2021 valjda znaju koji racku rade...

 Nemaš tehnički sljedeće 2 godine pošto se radi o novom autu, samo dođeš sa policom na registraciju

-
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ja se drzim 15.000km/1god, odnosno 8.000km/6mj ako imam stroj s kojim imam puno zahtjevne voznje.

 

Na 1.0 EcoBoostu na B-Maxu su mi rekli 30.000km/2god, rekoh zajebi to - mala masina sa jakim turbom,

a to ulje treba podmazat i turbo i klipove, i da izdrzi 2god ili 30.000km - nema sanse.

 

Mislim - ima smisla za ford - napravim 100.000km, prodje jamstvo, i kupi braco novi. Super za firme i leasing,

kasnije tvoje probleme vozi netko drugi.

 

Naravno da mozes napraviti par tisuca vise, ako nisu u mogucnosti odraditi na vrijeme.

 

Primjerice sa 58.000km odes na put, i vratis se sa 63.000km nakon 3 tjedna godisnjeg - nece masini biti nista,

jer je eto proslo 3.000km vise od planiranog od zamjene ulja - al onda kad se vratis, kupis filter i ulje pa promjenis.

 

Ulje i filteri su jeftini - masina i turbo je skup.

 

A osobito ovi sto kupi dizlo i rade 3.500km godisnje, DPF stalno zastopan, ulje nikad zagrijano, samo se vlaga skuplja,

i onda kazu "ma mjenjat cu na 30.000km", odnosno 10 godina, i nakon toga se fino autic proda, i problemi ostaju drugoj budali.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 16:18 (Čitatelj).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako mislis zadrzati auto i nakon garancije zamijeni ulje svakih 15tkm. Trosak ti jebcca 100€. Male pare a cuvas motor.

 

Ako ga mislis prodati sa 105tkm onda ti se fucka

PSN:Tomislav025
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

Mislim da je u ovlastenom servisu trosak malog servisa kod VWa malo vise od 100€

Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 16:23 (zeryx).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Ako mislis zadrzati auto i nakon garancije zamijeni ulje svakih 15tkm. Trosak ti jebcca 100€. Male pare a cuvas motor.

 

Ako ga mislis prodati sa 105tkm onda ti se fucka

 mislim za sada zadrzati auto svakako..

cilj mi je auto imati 10 godina zato sam i isao na novi..

Fora je da imam besplatne servise do 105t km... e sad 99.9% je to po njihovim servisnim intervalima... to cu saznat kad za to dode vrijeme...Taman cu imati do tih nekih 15k km za tih godinu dana

 

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Oko 1500kn je servis, sada svi koriste 0W-20 space shuttle sveta vodica ulja pa litru naplate 150-200kn.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
sstrmi kaže...

Wut, radit ces servis nakon 21tkm?

 Radit cu kako mi preporuci ovlasteni s obzirom da imam gratis do 105t km i garanciju 5 godina..

Zvat cu ih prije tehnickog i vidjet jel mogu obavit tad (po mojoj procjeni to ce biti na nekih 10-12t km)

Do sada su mi najduzi intervali bili na 15t km, nikada se nisam susreo necim ovakvim...

 

A gle auto je novi 2021 valjda znaju koji racku rade...

 Pa dobro znaju kaj rade.. Rade na tome da se pocne kvarit cim ga otplatis i da ga zbog toga prodas i uzmes novi a ja koji ga kupim od tebe moram popravljati to sto si usrao takvim odrzavanjem.. Ulje se mijenja svakih 15 tisuca km i moozda mozes produzit na 20 000 ako vozis samo autoput u idealnim uvjetima ali rekao si da imas svakakve voznje pa je to iskljuceno.. 

I ta glupost vec preko 10 godina postoji, debilni intervali kod nekih proizvodaca na 30 000 km i ko se toga drzi placa skupo kasnije, susjed moj se drzi toga pa na 200 000 turbina bye bye,fuckala srotala.. isti motor kod mene u octaviji 230 000 km ali normalni intervali po 15 000, ni ne znas da imas turbinu kolko je tiha..

 

Ali dobro to je posebna vrsta budale koja na 9 godina starom autu koji nema garanciju vise ulje i filtere mjenja kod zubaka jer ne vjeruje nikom drugom i plati to toliko da mi je skoro zao tvrdoglavog covjeka a ja sam budala koja sama kupi kvalitetno ulje i original ili jako kvalitetne zamjenske filtere i dam 100 kn majstoru da zamjeni to sve, sve to me kosta smijesne novce..

 

Tak da na tvom mjestu ne bih slusao njih jer nevinasca znaju sto rade pa sigurno me nebi zajebali nego bih po zdravom razumu radio male servise.. I kad ga budes prodavao a u knjizici se vide pecati svakih 15 000 najkasnije vidit ces kolko se takav auto lakse proda 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

prezuo kozlića...

 

Bridgestone Ecopia EP150 - i još veselije skakuće...

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da je neznam kakvo ulje i kakav motor, jednom godišnje, ili 10/15tisuća, zavisi ko vozi, i kako vozi.

 

Kad vidim koliko su ljudi zatupili s tim spikama pRoiZvOđAč zNa NaJbOljE, ne čudim se što svako malo na novijim govnima sa 150-200t se turbine raspadaju i u zadnjih godinu dana ak nemamo jednu turbinu za slagat na tjednoj bazi, neš nije u redu.

 

Zbog te politike pRoiZvOđAč zNa NaJbOljE, i servisni interval je 20-30t, nema N i B serije motora u bemvejima koji će napraviti preko 250t a da se motor neće otvarati.

 

A da ne govorim o motorima koji toče 0w ulja, koje zbog direktnog ubrizgavanja na modernim benzincima(i dizelima ofc), ulje nakon 20t bude ko voda, a boja crnija od najcrnije noći, pa se čude kad se turbine raspadnu ili ulje uđe u kompresijski prostor i bude preddetonacije i raspadnuće.

 

I onda ti takvim biserima koji tupe  pRoiZvOđAč zNa NaJbOljE, ili još bolje, pročitaju negdje ko ovdje na forumu ili fejsu takve stvari, objasni na lijep način da su kreteni ak misle da će vozit auto 15-20god ko nekada.

 

Mislim, bmk, više posla za nas, slobodno radite intervale svakih 50t km. Imate moj blagoslov. 

 

Kolko god je lijepa lova od velikih poslova, meni ih se neda raditi, rađe 10 servisa odradim na dan nego tjedan dana slagati jedan auto.

 

A pametni nek se pjene kolko hoće, ja kad vidim na svojim autima da mi se ne sviđa boja ulja na dipstiku, ja ga mjenjam, neovisno o km.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 19:47 (ramzocro-HCR).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mijenjam ulje na 5-10k km, ako osjetim miris goriva u ulju napravim dužu vožnju da ispari.

Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 20:07 (ivanzu).
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

Evo nakon prijeđenih 2500km u 2 mjeseca, prezadovoljan s VW Tiguanom...

Jedina stvar koja me nervira je ta sto kada idem na krace relacije je brzo punjenje dpf filtera... 

Skuzio sam to kada izgasim auto ventilator radi jos dobrih 5 minuta mozda i vise a to se navodno kod VW dogada kada prekines tu regeneraciju...

Sva sreca pa eto svako malo idem u ZG pa ga imam autocestom di vozit preko 2k okretaja...

 

Sve ostalo je ko po spagi...

Eh da i prva zamjena ulja tek na 21k km ... reko wtf...... valjda kasnije ce se to postepeno smanjivati...

 ako si uzeo dizela za kratke relacije i ako ces svako malo prekidati regeneraciju prijatelju pozdravi se s egr/dpf uskoro, neznam kak je pokriven u garanciji!

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Čovjek je prezadovoljan novim autom, kaže da će na servis kad mu je redovan interval i vi mu kažete da su takvi kreteni jer će mu odmah nakon isteka garancije motor početi raspadati, ulje se pretvori u vodu i klasika, da se pozdravi sa dpf/egr.
Forumski fakin stručnjaci.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice