Imao 83 kad sam ga uzeo, ja mislim(stvarni, provjereno u ovlaštenom, na tehničkom i kod mog električara), a sada ima 93-94 tisuće.
novi disk, lol
Imao 83 kad sam ga uzeo, ja mislim(stvarni, provjereno u ovlaštenom, na tehničkom i kod mog električara), a sada ima 93-94 tisuće.
novi disk, lol
Panty dropper
Sad sam zacepio auspuh, dodavao gas, slusao, ne cujem ama bas nikakve zvukove kojih ne bi trebalo biti. Ja ne znam sta ovi oko grane cuju. Otici cu mehanicaru da ga digne i da ga pregledamo.
Ne znam sta ovima prdi...
Sad sam zacepio auspuh, dodavao gas, slusao, ne cujem ama bas nikakve zvukove kojih ne bi trebalo biti. Ja ne znam sta ovi oko grane cuju. Otici cu mehanicaru da ga digne i da ga pregledamo.
Ne znam sta ovima prdi...
Nek ga mehanicar digne i nades nekog tko pusi one penkale(vape po eng) i nek napuni prostor oko grane dimom. Trebalo bi se odmah vidjeti ako negdje pusta.
Začudo, dobra ideja.
Ali budem nešto smislio, sumnjam da bi rekli da se čuje da se ne čuje, a sumnjam da sam ja toliko gluh(a uvijek čujem sve na autima, doslovno sve).
A zaš ne gledaš benzince?
Vidim ima na oglasniku benzinskih alfi sa ne puno km.
Jako rado bih ja benzinca.
GT od benzinskih motora je imao u ponudi 1.8 TS (za određena tržišta poput Italije), 2.0 JTS (kojeg sam imao u srebrnoj 156) i 3.2 V6. Oko 1.8 ne zelim trositi rijeci. 2.0 JTS po koncepciji nije talo loš motor. Direktno ubrizgavanje goriva, 166ks, relativno mala potrošnja (9/10 litara). Problem je što taj motor troši ulje. Moja 156 je bila od prvog vlasnika, sa pečatima svih servisa do 120.000km kad sam ju ja kupio. Nastavio sam ju servisirati kod istog mehaničara (Alfa Auto na Kastvu). Pri kupnji je auto trošio nekih 3 dcl Selenie Racing 10W60 na 1000km. Prodao sam ju nakon 7/8 mjeseci sa 147.000km na satu. Tada je vec poceo skoro pola litre gutati. Inace na tim motorima se generalka obavlja kad se blizi 200.000km jer tada je super ako odlazi samo litra na 1000. Bobine također vole svako mal prdnuti. Neki interval je 100/120.000km. Mene su sve 4 docekale i sa racunom je svaka bila 1200kn. Sve u svemu, promašaj od motora. JTS u 159 nema veze sa tim prvim, pa tako nema tih problema. 3.2 je rijetko naci a kad se prodaje, traže standardno po 10.000 € i više. To ne bih nikada dao za FWD Alfu.
Sa druge strane, događaju se neke promjene u mom zivotu. Opet sam se počeo viđati sa bivšom. Ako i dalje nastavimo odnos koji je stao prije par mj, doma bih imao taj njen MiTo 1.3 JTDm, i onda ću gledati što više cilindara kupiti
E34 540i je jedna od želja. Kamatarka sa osmakom ispod haube mi je sam vrh. Ovaj primjerak je jedini, u dugo godina što pratim takve aute, koji izgleda dobro. Je složenac ali ako je to sve dobro sklopljeno, who cares. Školjke bih odmah bacio van, kao i prednji custom lip. Originalna sjedala ima vlasnik a originalni lip se nađe. Hauba bez znaka mi je totalni carbage ali sve se može srediti. Dakle uz MiTa, jedan benz osmak bi bio sasvim prihvatljiv odabir.
Također, u planu mi je otići u Norvešku položiti neke abilitacijske ispite za raditi na platformi i opčenito u naftnoj industriji. Imam par veza što na moru, što na kopnu. Dakle prihodi bi skocili sa nekih 10ak t kn na 6x veći iznos a kilometraža sa 30ak t km na 10ak t. Sve su to uglavnom planovi i svašta se može izmjeniti, ali naježim se na sam pomisao da ujutro idem na kavu i lijepo svaki put kresnem stari dobri naturally aspirated V8.
Brera je cool auto. Ova na oglasu nije restyling pa ima cajger u stilu Škode i sjedala koja su daleko ružnija od novijih.
Za tu lovu se nađe Z4 godinu/dvije stariji. Dovoljan ti je 2.5i da bez problema vadiš mast toj teškoj i rastrošnoj krmači. 3.0is ju pojede sa pola gasa.
Toliko ulja?
VTi voli popiti i postoje ljudi kojima loče litru na 3000. Ja sam dobar, meni popije litru na 10000, a volim ga stisnuti do ibera često i opet "primjetim" da moram nadosuti ulja. Kako je tek onima koji svakih 1000 km moraju
Pa ja bih tjedno tankao ulje, zajedno sa benzinom
Brera je cool auto. Ova na oglasu nije restyling pa ima cajger u stilu Škode i sjedala koja su daleko ružnija od novijih.
Za tu lovu se nađe Z4 godinu/dvije stariji. Dovoljan ti je 2.5i da bez problema vadiš mast toj teškoj i rastrošnoj krmači. 3.0is ju pojede sa pola gasa.
Z4 je fora jer ima ogromnu haubu, ali mislim da bih rađe alfu uzeo, privlačnija je
Nego, danas sam kamerom pregledao granu, niš ne vidim, baš ništa, izgleda kao da je nov novcata. I upalio sam ga, niš ne čujem, ali sam snimao zvuk u nadi da će netko imati što za reći, ali nažalost sam koristio tablet(bio je uz mene radi kamere(endoskopska)) i auto na snimci zvuči kao neki TG cheap car auto nakon challengea. Tak da, moram opet snimati, pa stavim.
Toliko ulja?
VTi voli popiti i postoje ljudi kojima loče litru na 3000. Ja sam dobar, meni popije litru na 10000, a volim ga stisnuti do ibera često i opet "primjetim" da moram nadosuti ulja. Kako je tek onima koji svakih 1000 km moraju
Pa ja bih tjedno tankao ulje, zajedno sa benzinom
Svakih 1000km je najvjerojatnije posljedica stiskanja hladnog auta.
Svakih 1000km je najvjerojatnije posljedica stiskanja hladnog auta.
Nisam ga stvarno stiskao na hladno. Striktno sam cekao da se temp digne na radnu kao sto bih pustio da radi malo u leru prije gašenja. Na te stvari pazim. Motor ima tvornicki slabe karike. U prirucniku i uputstvima od auta je pisalo da je do litre na 1000km prihvatljivo. Ja sam svaki tj pregledavao ulje, kao i nakon nekog puta ili zivlje voznje.
Ako stalno dosipavaš litru na svakih 1000km,el se na tom motoru na malom servisu uopće mijenja ulje?
Hebate, moj da pije litru na 1000 km, ja bih godišnje imao 2500 kuna troška ulja
Taj auto je zapravo formula
To je banana od motora ako moraš na mjesečnoj a kamoli na tjednoj bazi pregledavati koliko ti je ulja ostalo. To meni ne bi bilo prihvatljivo.
Ulje se svejedno mora gledati bar na mjesečnoj bazi, mojem kolegi na autocesti 1.9TDI popio svo ulje i upalilo lampicu, na svu sreću je bila bezinska blizu pa je kupio ulje i natočio. U gradu mu ništa ne troši ulje ali izgleda se ulje razrijedi previše na dužim vožnjama pa ga krene trošiti.
Loše brtve ima. Od buraza Vento, svaki dva-tri tjedna ulje sipa. 200+t km na satu, nikad generalka nije urađena.
Šit napravljen od dobrom auta. Auto bi mogo bit ko Golf, samo et..
Loše brtve ima. Od buraza Vento, svaki dva-tri tjedna ulje sipa. 200+t km na satu, nikad generalka nije urađena.
Šit napravljen od dobrom auta. Auto bi mogo bit ko Golf, samo et..
Kakve brtve? Curi ulje?
Loše brtve ima. Od buraza Vento, svaki dva-tri tjedna ulje sipa. 200+t km na satu, nikad generalka nije urađena.
Šit napravljen od dobrom auta. Auto bi mogo bit ko Golf, samo et..
Kakve brtve? Curi ulje?
Brtve na klipovima.
Moguće da je i blok motora napuknuo negdje pa curi, Il curi il motor previše troši ulja.
Klip nema brtve nego uljne karike, metalne.. brtva bi se otopila cim bi ga upalio
Klip nema brtve nego uljne karike, metalne.. brtva bi se otopila cim bi ga upalio
Imaš i metalne brtve.
Više njih na klipu
Klip nema brtve nego uljne karike, metalne.. brtva bi se otopila cim bi ga upalio
Imaš i metalne brtve.
Više njih na klipu
Daj kakvu sliku da vidim, nisam znao
Ne mogu naći na netu, u školi smo nedavno pisalo test iz termo dinamike.
Uglavnom, imaš tri-četiri reda brtvi, mogu bit gumene, plastične, metalne. Koriste se metalne zbog toga što si naveo. Zadaća im je(ne svim brtvama na klipu) da sprijeće prodor ulja iz kratera u cilindar. Kvaliteta obrade klipa ti mora bito N3-N2(što nije najveća kvaliteta) iz razloga što mora bit malo hrapav da ulje može ostat na klipu, inače bi lagano skliznulo s klipa pa bi efekat podmazivanja bio loš.
Ali to se u auto mehanicarskom svijetu zove karika.. jest ona brtvi prodor ulja u cilindar itd. Ovo sa kvalitetama nije moja struka, ja sam građevinac.
Ali to se u auto mehanicarskom svijetu zove karika.. jest ona brtvi prodor ulja u cilindar itd. Ovo sa kvalitetama nije moja struka, ja sam građevinac.
Neko zove karike, neko brtve.
N1 je maksimalno(dobiva se honanjem recimo), N11 je minimalno(zove se još slobodna kvaliteta OP).
Ja to zovem klipni prsten, zid cilindra je hrapav da se ulje zadržava na njemu ali nekada se dogodi da benzin sapere ulje sa cilindra pa se klip istopi ili pukne.
Ali to se u auto mehanicarskom svijetu zove karika.. jest ona brtvi prodor ulja u cilindar itd. Ovo sa kvalitetama nije moja struka, ja sam građevinac.
Neko zove karike, neko brtve.
N1 je maksimalno(dobiva se honanjem recimo), N11 je minimalno(zove se još slobodna kvaliteta OP).
Ja ti samo kazem kako se u realnosti kaze, jer ce te netko gledati i podsmijavati te. Meni engleski vise pase oko tih stvari jer kod nas za istu stvar ima puno znacenja... getriba - mjenjac.... vrijeme ( sati ) - vrijeme ( vani kakvo je stanje )... kiler - hladnjak... ... antifriz - rashladna tekucina - voda... itd itd
Kao što rekoh, taj 2.0 JTS je totalni promašaj i smeče od motora. Ne mogu reći da nije išao dobro. Po cajgeru sam ga nategnuo par puta na 240, dakle nekih 225/230 km/h u realnosti. Najpreciznije mjeri na 215/45/17 gumama ali ja sam stalno kupovao 225 jer su bile jeftinije, odmah dostupne i felge su mi pretezno bile širine 7.5 ili 8 incha pa bi 215 bila dosta nategnuta.
Ne mogu naći na netu, u školi smo nedavno pisalo test iz termo dinamike.
Uglavnom, imaš tri-četiri reda brtvi, mogu bit gumene, plastične, metalne. Koriste se metalne zbog toga što si naveo. Zadaća im je(ne svim brtvama na klipu) da sprijeće prodor ulja iz kratera u cilindar. Kvaliteta obrade klipa ti mora bito N3-N2(što nije najveća kvaliteta) iz razloga što mora bit malo hrapav da ulje može ostat na klipu, inače bi lagano skliznulo s klipa pa bi efekat podmazivanja bio loš.
Gumene brtve? na klipu? u autu? daj mi pojasni to malo prvi put cujem za takve. Malo su prevelike temprature za takvo sto..Sve mi se cini da ti u ovoj temi pises previse sablonski/streberski pokusavajuci se uklopit iako nemas bas neko znanje o autima tj motorima kolko sam skuzio.. no offence al tako meni izgleda
Ne mogu naći na netu, u školi smo nedavno pisalo test iz termo dinamike.
Uglavnom, imaš tri-četiri reda brtvi, mogu bit gumene, plastične, metalne. Koriste se metalne zbog toga što si naveo. Zadaća im je(ne svim brtvama na klipu) da sprijeće prodor ulja iz kratera u cilindar. Kvaliteta obrade klipa ti mora bito N3-N2(što nije najveća kvaliteta) iz razloga što mora bit malo hrapav da ulje može ostat na klipu, inače bi lagano skliznulo s klipa pa bi efekat podmazivanja bio loš.
Gumene brtve? na klipu? u autu? daj mi pojasni to malo prvi put cujem za takve. Malo su prevelike temprature za takvo sto..Sve mi se cini da ti u ovoj temi pises previse sablonski/streberski pokusavajuci se uklopit iako nemas bas neko znanje o autima tj motorima kolko sam skuzio.. no offence al tako meni izgleda
Netko si umišlja da je pametan iako nije.