Takvih vamo nema...sa svim troskovima oko 33 000kn bi me ispalo a takav vamo kosta 6000eura minimalno.

Golf 5 za 2500€ je opljačkani grob, a ne samo grob.
Znači dao bi još duplo na njega samo da ga dovezes.... samo naprijed...
A to da ima 170k km, k tome diesel..... velim samo naprijed.......
Je prešao je 170 isto kao što sam ja digao c4 na 250.
Golf 5 za 2500€ je opljačkani grob, a ne samo grob.
lol
Jaoo ak me nije dedica danas pogodil, pa tlak mi digo, izašao bi iz auta, uzeo mu naočale i počeo skakat po njima ko klinac po lokvi, koji će mu k naočale kad ne vidi kroz njih... vozim se ravno, dolazim do križanja i deda iz suprotnog smijera skreće lijevo, tj meni sijeće put i deda umjesto da stane, onako 2-3 Km/s se kotrlja po sred križanja i skreće, meni na pola trake došao, jedva ga mimoišao, mogao mi je kompletnu lijevu stranu oderat, da ne velim da sam normalno vozio i kroz debelo zeleno prošao, al deda il me ne vidi, il me ne doživljava...
Jaoo ak me nije dedica danas pogodil, pa tlak mi digo, izašao bi iz auta, uzeo mu naočale i počeo skakat po njima ko klinac po lokvi, koji će mu k naočale kad ne vidi kroz njih... vozim se ravno, dolazim do križanja i deda iz suprotnog smijera skreće lijevo, tj meni sijeće put i deda umjesto da stane, onako 2-3 Km/s se kotrlja po sred križanja i skreće, meni na pola trake došao, jedva ga mimoišao, mogao mi je kompletnu lijevu stranu oderat, da ne velim da sam normalno vozio i kroz debelo zeleno prošao, al deda il me ne vidi, il me ne doživljava...
A da si ga lupio, pederi u osiguranju bi ti rekli što nisi mogao zakočit, pa bi tražili podijeljenu odgovornost.
Been there, done that.
Zato imas dash cam i imas dokaze crno na bijelo :)
Došlo vrijeme nakon 5g. za izmjenu akumulatora, Bosch Silver S5 74ah je pomalo dao svoje, auto neće više paliti iz prve, niti da bi zaverglao, sad može biti alnaser ali prije bi rekao da je aku, 5g. je dosta, još 2012 je kupljen. Nije ni alnaser smak svijeta, oko 600kn je isto zamjenski sa popustom, ali za aku je ionako po starosti vrijeme laganini za ići..pa bi prvo njega.
Ima li netko iskustava sa Exide (Premium) akumulatorima, konkretno ovim modelom? Recenzije su mu mahom odlične, našao sam ga za odličnu cijenu od 600-tinjak kuna novog sa 36mj garancije u trgovini.
http://autobatterie-im-test.de/autobatterie-test/exide-premium-carbon-boost-ea770-77ah/
Tu nema neke prevelike filozofije pretpostavljam..uvijek sam i do sad imao 74 ili 77 modele..
ja imam bosch silver s4 od 2009. godine i još pali na zub
Došlo vrijeme nakon 5g. za izmjenu akumulatora, Bosch Silver S5 74ah je pomalo dao svoje, auto neće više paliti iz prve, niti da bi zaverglao, sad može biti alnaser ali prije bi rekao da je aku, 5g. je dosta, još 2012 je kupljen. Nije ni alnaser smak svijeta, oko 600kn je isto zamjenski sa popustom, ali za aku je ionako po starosti vrijeme laganini za ići..pa bi prvo njega.
Ima li netko iskustava sa Exide (Premium) akumulatorima, konkretno ovim modelom? Recenzije su mu mahom odlične, našao sam ga za odličnu cijenu od 600-tinjak kuna novog sa 36mj garancije u trgovini.
http://autobatterie-im-test.de/autobatterie-test/exide-premium-carbon-boost-ea770-77ah/
Tu nema neke prevelike filozofije pretpostavljam..uvijek sam i do sad imao 74 ili 77 modele..
Uzmes jeftiniji. Mislio sam i ja da ima tu razlike velike no kako smo uzeli najjeftiniji ATOMIC za 500kn u intersparu za G4 i radio 5 godina fantasticno + mjuzu sa pojacalom u subom trpio bez kondenzatora tako da je ovo super. Nazalost riknuo je na putu pa nije bilo jeftinije od Varte za 110€ u Dojč
ja imam bosch silver s4 od 2009. godine i još pali na zub
Kad palis kosilicu di nece radit tak dugo lol
ja imam bosch silver s4 od 2009. godine i još pali na zub
Ma pali i meni osim kad ne pali.. Drugo je traktor ipak bi rekao, tu negdje mi je prosjek 4-5g. Mislim da imam uz to i nešto više el od tebe iako smo tu negdje godištima (ESP, klimatronic, 4xel.prozori, subwoofer, svjetla za čitanje i otraga, 4x svjetla u vratima itd.). Skupi se..
ma ništa to nema veze.. dizelu treba puno više da zavergla.. em anlaser mora biti veći, em imaš i grijače koji prvo moraju odraditi svoje.
Kakve veze akumulator ima sa svjetlima za citanje?
Najbitnija je vrsta motora, dizeli trebaju veci, benzinci manji.
A i u voznji ako ti se prazni akumulator, ja mislim da treba prst uperiti u alternator, a ne akumulator. Pod uvijetom da nije prastari akumulator.
Kupujes auto spreman za reciklazu i to samo ako ima ista da je ostalo za reciklirati, Golf V se ne kupuje ispod 4000€ i to je vec upitno stanje.
Auto bi imao tko pogledati ali ako vi kažete koji se bolje razumijete u to onda...A baš sam se ponadao...
Prvo,pola tih Golfova 5 iz Austrije/Njemacke ulicana,premazano voskom,a dole trulo podvozje da je za nepovjerovati,natrpaju papira svega i zakitaju i prebojaju i tek nakon par mjeseci vidis kakvo je stanje limarije.
Drugo,ako je dizel,racunaj moguci kvar dizni ovisno sta se tocilo,moguci kvar turbine ako nije mijenjana,zamajac sa kvacilom,tandem pumpa,kod nekih vole hidropodizaci i bregasta otici od predugog servisnog intervala i neadekvatnog ulja,a servisna knjizica nije nikakva sigurnost jer to se ispuni za 10-tak eura.
Osim ako ne znas tko je vlasnik i kako je odrzavan,preskociti,imho govori ti vlasnik dvije Golf petice.
Pa dobro isto mi je i ako vamo kupujem od nekog koga ne znam...
Isto je za svaku zemlju i svaki auto koji se kupuje debelo ispod cijene.
Kupit normalno rabljeno auto za naš budžet u Njemačkoj je lutrija. Strašno puno tih "auto salona" drže nekakvi arapi ili balkanci kojima je u oglasima sve 1/1, servisna puna a u stvarnosti auti grobovi.
Moje iskustvo od lani, od 10 auta koje sam pogleda 8 je za prešu i staro željezo. U nekih arapa 5 centimetara zemlje/gliba u autu, kaže nije ga još spremija za prodaju, na 4 stakla 3 različita broja, a "nije udaran". servisne ispečatirane a u sustavu nigdje tog automobila, fale stranice u knjižicama, ispunjeno zadnjih 5 servisa isti rukopis i ista kemijska olovka. Na kraju platija 1000€ više i kupija auto u švabe.
I koja je preporuka onda?
Očito da ako je takva situacija da onda uvoz otpada...A vamo gledam i nema petice nigdje da valja za manje od 5500.
EDIT
Malo sam razmišljao i mislim da uz potvrdu ljudi koji se bolje razumiju od mene u ata da ću ići na kupovinu Pola...
2006 godište pa što bude...TDI motor naravno...Pa me zanima koliko su oni izdržljivi do koliko mogu ići sa km jer vidim da golf 3 i 4 idu preko 300tkm bez problema...
Baš mora bit VW? Mislim da možeš dobit par godina mlađu fiestu ili focusa za iste pare, kvalitetom sigurno nisu lošiji, a o opremi da ne pričamo.
Ma nije baš bitno ali ne sviđa mi se Fiesta...A vidim da su oboje otprilike ista cijena i godište...
Najbitnija je vrsta motora, dizeli trebaju veci, benzinci manji.
kod mene je 74ah kao kod njega
Došlo vrijeme nakon 5g. za izmjenu akumulatora, Bosch Silver S5 74ah je pomalo dao svoje, auto neće više paliti iz prve, niti da bi zaverglao, sad može biti alnaser ali prije bi rekao da je aku, 5g. je dosta, još 2012 je kupljen. Nije ni alnaser smak svijeta, oko 600kn je isto zamjenski sa popustom, ali za aku je ionako po starosti vrijeme laganini za ići..pa bi prvo njega.
Ima li netko iskustava sa Exide (Premium) akumulatorima, konkretno ovim modelom? Recenzije su mu mahom odlične, našao sam ga za odličnu cijenu od 600-tinjak kuna novog sa 36mj garancije u trgovini.
http://autobatterie-im-test.de/autobatterie-test/exide-premium-carbon-boost-ea770-77ah/
Tu nema neke prevelike filozofije pretpostavljam..uvijek sam i do sad imao 74 ili 77 modele..
Gledaj ako možeš naći aku istih dimenzija, a da ti je startna snaga što veća, ne kapacitet 74/77Ah, već ovaj drugi broj 760A piše za taj exide koji gledaš, što je veća startna snaga, to će ti lakše palit dizela, sad nema tu nekog velikog izbora i razlike, ali ako nađeš aku koji ima npr 780A startnu struju, uzmi rađe njega, jer će se taj manje mučit prilikom paljenja dizela, nego ovaj od 760A, a ima i slabijih, svi će oni odradit posao, al predpostavljam da sa jačim koji se manje muči i duže traje
Ta startna struja je inaće najveća vrijednost koju aku može isporučit u kratkom vremenu, tj dok se koristi anlaser prilikom paljenja motora, a anlaser od svih potrošaća u autu i vuće najveću struju...
EDIT:
Evo na brzinu sam nešto iskopao
Žnj aku 4max 74Ah 700A
Dobar exide 72Ah 720A
Exide sa manjim kapacitetom daje jaču struju, za dimenzije ne piše, al to mogu biti identični aku
Ma nije baš bitno ali ne sviđa mi se Fiesta...A vidim da su oboje otprilike ista cijena i godište...
Za lovu kojom raspolazes ne uzimas auto koji ti se svida, nego onaj koji je u najboljem stanju.
Audi ne ide za tu cifru,Golf V racunaj da ces dati skoro jos jednu vrijednost auta dok ga dovezes u "vozno" stanje jer kad se krene redati kvar za kvarom,sjesti ces i plakati.
Dizela postenog sa turbinom za tu lovu ne ocekuj jer ces morati uloziti dosta para da se to vozi kako treba,gledaj nekog pola benzinca ili focus benzinac sa manjom kilometrazom dok ne skupis ozbiljniju lovu jer ces tu razliku u vecoj potrosnji benzinca dva put vise osjetiti na kvarovima dizelasa za tu lovu.