Imaš ti na autu veći problem od ASRa.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Istina, ovo mi je prva godina na snijegu i ledu, ali prvi put kad sam iskusio proklizavanje (doduse mojom greskom) zbog kocenja rade bi da sam imao abs pa da sam mogao upravljat jer sam isao direkt u znak pored ceste.
onaj koji kaze da se auto s ukljucenim esp-om moze bociti bez problema ocito nije nikad bocio s iskljucenim ili ni nezna bocit...
ja na svom zaboravio iskljuciti, auto DA ude u bok, ali je prednji kraj neupravljiv i blokiraju kotaci i auto ne nastavi u boku nego samo sklizne ravno...dakle nista
iskljuciti i tocka...
Imaš ti na autu veći problem od ASRa.
esp... abs... biraj...
Istina, ovo mi je prva godina na snijegu i ledu, ali prvi put kad sam iskusio proklizavanje (doduse mojom greskom) zbog kocenja rade bi da sam imao abs pa da sam mogao upravljat jer sam isao direkt u znak pored ceste.
pa moga si upravljat... triba si samo pustit kocnicu... po meni, ako vec imas auto bez elektronike, u najboljoj si poziciji naucit vozit po snigu kako triba. dapace, i u ostalim uvjetima ces se bolje naucit granice nego kad imas svu silu elektronike koja sakriva stvarno ponasanje auta.
onaj koji kaze da se auto s ukljucenim esp-om moze bociti bez problema ocito nije nikad bocio s iskljucenim ili ni nezna bocit...
ja na svom zaboravio iskljuciti, auto DA ude u bok, ali je prednji kraj neupravljiv i blokiraju kotaci i auto ne nastavi u boku nego samo sklizne ravno...dakle nista
iskljuciti i tocka...
or both...
za izvlačenje iz kriznih situacija na snijegu prvo treba naučit neke osnove...a po meni su to podupravljanje i predupravljanje,tj understeer i oversteer
Imaš ti na autu veći problem od ASRa.
esp... abs... biraj...
Biram nešto čeg imaš 4 komada na svom auteku, ali i na svakom drugom. Još jedan hint: prvo slovo je g, četiri slova.
grip?
ma to je za pi*ke
Prije bih rekao gume xD

Samo da kažem da pripazite momci. Snijeg nije zezancija.
Danas sam izašao na cestu i pošto je Božić nisam puno pazio, izgubio kontrolu u krivini i izvrtio se.
Ništa ozbiljno osim štete na autu, dakle financijske i sentimentalne.

Mozete reci sta hocete, al elektronika po ovom vremenu je jako dobra stvar, kad ti je do zajebancije iskljucis.
Kod normalne voznje po snijegu nakon guma druga najbitnija stvar.
Nema tog covjeka koji moze bolje od racunala reagirat.
EDIT:
Kao sto je ruske rekao, nije isto ici bocno s esp i bez.
Ja sam bas probao ga bez rucne s esp ubacit bocno i treba jako trzat, a i auto se brzo ispravi.
Slažem se za elektroniku u pravom vremenu korisna,osim ASR-a u renaultu koji je kolegu prco u mozak
ima brdo situacija u kojima sposoban vozač može odreagirat bolje nego elektronika,danas to sve trpaju jer nema eurncap zvjezdica bez toga
evo maloprije probao scandinavian flick,sa esp-om pri manjoj brzini (ipak je snijeg) NEMA ŠANSE
Ja sam se vratio danas u stan na faksu, vozim se autoputem i pizdim, ljudi dajte kad mjenjate traku, nemojte se odma ubacit 10 metri ispred auta koji pretičete, ubacite se bar 50 metara, ne kužim, svaki koji me pretekao se odma ispred ubaci i zasere mi cijelo staklo, a ispred nas nikoga, kao ni iza, ajde razumio bi da ga stišće neki drugi auto iza, pa se mora odma ubacit, ali nikog nema... potrošio sam valjda pol spremnika sa sredstvom za pranje stakla i nije to problem, nego mi dopizdi svako malo brisat...
onaj koji kaze da se auto s ukljucenim esp-om moze bociti bez problema ocito nije nikad bocio s iskljucenim ili ni nezna bocit...
ja na svom zaboravio iskljuciti, auto DA ude u bok, ali je prednji kraj neupravljiv i blokiraju kotaci i auto ne nastavi u boku nego samo sklizne ravno...dakle nista
iskljuciti i tocka...
pa jel uđe u bok? uđe. i kaj sad? pa naravno da ce te ravnat jebem mu sunce kad je zadaca esp-a da te ravna tj uspostavljuje kontrolu nad vozilom. ali kad pretjeras ne spasi te ni isus bog a kamoli esp.
za izvlačenje iz kriznih situacija na snijegu prvo treba naučit neke osnove...a po meni su to podupravljanje i predupravljanje,tj understeer i oversteer
exactly! a kad se to savlada, onda se isto primjenjuje na svoju korist, bar kad nema elektronike da se pravi pametna...
Biram nešto čeg imaš 4 komada na svom auteku, ali i na svakom drugom. Još jedan hint: prvo slovo je g, četiri slova.
morat ces jos hintat... ili birat i dalje...
grip?
ma to je za pi*ke
more bit i to...
Prije bih rekao gume xD
ma nemoguce... u mene ih je 5... mozda je to u njega dodatna oprema pa misli da svi imaju samo 4.
Samo da kažem da pripazite momci. Snijeg nije zezancija.
Danas sam izašao na cestu i pošto je Božić nisam puno pazio, izgubio kontrolu u krivini i izvrtio se.
Ništa ozbiljno osim štete na autu, dakle financijske i sentimentalne.
naravno da nije zezancija - da je, onda bi svaka pizda vozila po snigu bas kao sto to radi kad je suvo i mokro... zato se puno lipse vozit po snigu na otvorenoj cesti jer bude prazna...
Mozete reci sta hocete, al elektronika po ovom vremenu je jako dobra stvar, kad ti je do zajebancije iskljucis.
Kod normalne voznje po snijegu nakon guma druga najbitnija stvar.
Nema tog covjeka koji moze bolje od racunala reagirat.
po mokrom, odlicna stvar - na snigu, elektronika, virova ti meni ili ne, SMETA! nije to stvar zajebancije, vec "postavljanja" auta da kontrolirano klize kako JA zelim.
Slažem se za elektroniku u pravom vremenu korisna,osim ASR-a u renaultu koji je kolegu prco u mozak
ima brdo situacija u kojima sposoban vozač može odreagirat bolje nego elektronika,danas to sve trpaju jer nema eurncap zvjezdica bez toga
evo maloprije probao scandinavian flick,sa esp-om pri manjoj brzini (ipak je snijeg) NEMA ŠANSE
ma dobro, evo sam se vratia u split, i jedino misto di me stvarno taj asr prca je bilo prilikom tog izlaska s parkinga, a da sam ga moga iskljucit izisa bi bez problema. istina, u masu situacija bi radje namjerno pustia da auto vrti u prazno, ali prilagodia sam se ovom sto mi je sustav nudia.
normalno da nema sanse! esp pokusava pratit ono sto dajes volanom - ne kuzi on da zapravo pokusavas namjerno zabacit zadnji kraj...
Ja sam se vratio danas u stan na faksu, vozim se autoputem i pizdim, ljudi dajte kad mjenjate traku, nemojte se odma ubacit 10 metri ispred auta koji pretičete, ubacite se bar 50 metara, ne kužim, svaki koji me pretekao se odma ispred ubaci i zasere mi cijelo staklo, a ispred nas nikoga, kao ni iza, ajde razumio bi da ga stišće neki drugi auto iza, pa se mora odma ubacit, ali nikog nema... potrošio sam valjda pol spremnika sa sredstvom za pranje stakla i nije to problem, nego mi dopizdi svako malo brisat...
da rezimiram posljednjih 5 dana - potroseno jedno 6l tekucine za stakla (sonax, nigrin), za sto je otislo summa summarum oko 100kn i pritom dvaput osta prazan, a krenia od punog (oko 3l). na kraju sam samo trazia kamione iz suprotnog smjera (na otvorenoj cesti) da mi zaprasi auto pa bi opra staklo na taj nacin.
Kakve gume imaš na tom Capturu? Ljetne il zimske? Jer sa zimskim nema šanse da bi toliko trebalo da izađeš sa parkinga i da bi te tako zajebavao asr.
Ma naravno da pametnjaković ima ljetne. I ne vidi u tome problem. Al vidi problem u ASRu.
Nego, šta, tebi posebnome stavili 5. pomoćni kotač pa imaš 5 guma montiranih na auto?
BTW, kaj nije na svim autima da TC ne reagira do 20km/h. jer ja recimo s esp-om i stegnutom rucnom mogu vrtjet prednje kotace na mjestu a da mi esp ne koci. ali samo do 20km/h
Kakve gume imaš na tom Capturu? Ljetne il zimske? Jer sa zimskim nema šanse da bi toliko trebalo da izađeš sa parkinga i da bi te tako zajebavao asr.
litnje... pa garant nebi... ali isto tako nebi ni da sam moga iskljucit asr...
Ma naravno da pametnjaković ima ljetne. I ne vidi u tome problem. Al vidi problem u ASRu.
Nego, šta, tebi posebnome stavili 5. pomoćni kotač pa imaš 5 guma montiranih na auto?
ti si samo ljubomoran... sto imam 5. rezervnu gumu...
BTW, kaj nije na svim autima da TC ne reagira do 20km/h. jer ja recimo s esp-om i stegnutom rucnom mogu vrtjet prednje kotace na mjestu a da mi esp ne koci. ali samo do 20km/h
nope... da je tako, nebi ima problema... Captur ne pocme svirat za pojas dok ne predjes 20km/h, a nakon toga pisti... hehe...
4,5,6 slika me posjećaju na stari Colin Mcrae rally igru,kad sam rasturo po švedskoj :)
Jos malo zimskog ugodjaja... https://sendvid.com/orni2ip4
kakva ti ono pljačljivica pjeva?
inače 70-ak je ok,ima debila koji sa zimskim gumama voze 40,neki čak imaju i 4x4
kod mene sad čisto,samo jebeni pjesak kucka po autu,moram držat razmak 50 metara,idući put ću stavit onaj dipplast ili kako se već zove to govno koje se pošprica po braniku haubi...
to je totalni radio ako se ne varam...
nemoj mi nista govorit, po zg pun k...c ekipe na zimskim sto po slavonskoj voze upravo tih 30... a najvise mi je diga zivac jedan s kombijem na skorpikovoj u livoj traci isprid kojeg nikoga, a desno neka zenska u paraleli. kad sam ga konacno prosa s desne strane ima sam sta vidit - debil cakula na mob!
a ovih na 4x4 i zimskih sam par prosa na povratku za split...
imas onih prozirnih folija od 3m sto se montiraju...
evo da razbijemo monotoniju malo...nadasve zanimljiva ekipa i dobar video uradak iz rusije
trebalo bi i kod nas nešto takvo,samo lijepit po nepropisno parkiranim njemačkim premium smećem
tek sam sada pogledao video i totalno se slažem
Jos malo zimskog ugodjaja...
hehe ovo postaje već smiješno, očekivao sam bar osmice na parkingu kad sam vidio video
hehe ovo postaje već smiješno, očekivao sam bar osmice na parkingu kad sam vidio video
kakve osmice mozes radit na autu na kojem se ne moze iskljucit asr/esp
hehe ovo postaje već smiješno, očekivao sam bar osmice na parkingu kad sam vidio video
kakve osmice mozes radit na autu na kojem se ne moze iskljucit asr/esp
Ocito nikakve ako auto ne moze ni krenut
Ocito nikakve ako auto ne moze ni krenut
ocito si falia temu - evo izvoli: http://www.bug.hr/forum/topic/igre-opcenito/need-for-speed-2015/225847.aspx
jucer odradio prvu vecu turu u C4...1000km rijeka - milano - rijeka, po autocesti 120 tempomat, iako se cesto peljalo i puno brze radi prometa, ljudi tamo voze 160-170 i boli ih kita za kamere koje snimaju (i jos imaju obavijesti par sto metara prije svake kamere), pa na natrag isto neka dionica pimplanja 90kmh po gustoj magli...i ukljuceno gubljenje po milanu i visekilometarska kolona na obilaznici njihovoj - potrosnja 7,7
isao po felge, slijedi kupnja gumi i onda montaza, pa cemo vidjeti za distance :)