Mislio sam na cimanje po cesti, ne na gume.
Govorim iz iskustva
Sva sreca da je oko ceste bilo puno snijega pa se je auto samo prislonio i nista mu nije bilo(a i bilo je to na 20 kmh zajebancija na praznoj cesti)
Mislio sam na cimanje po cesti, ne na gume.
Govorim iz iskustva
Sva sreca da je oko ceste bilo puno snijega pa se je auto samo prislonio i nista mu nije bilo(a i bilo je to na 20 kmh zajebancija na praznoj cesti)
To i ja delam na praznim parkingima 20-30 km/h, eskimo s3 stare 5 godina i peglaj
i ja bi se igrao,ali mi ESP ABS TCS,... i ostalo smeće nedaju
pa abs ne smeta, dapače bez abs-a je jako opasno voziti po snijegu
to je ujedno i jedina stvar koju moja kanta ima od elektronskih pomagala
Danas sam se nauzival na cesti, al ozbiljno... Od Soblinca do Zlatara...
Mogo si se javit za rejs :D
Danas sam se nauzival na cesti, al ozbiljno... Od Soblinca do Zlatara...
Mogo si se javit za rejs :D
Da... Fakat sam nadobudan u SDi-u :)
Posto sam po pitanju kemije na najnizoj mogucoj razini(tehnicka srednja skola bio), zanima me dal medicinski alkohol moze nastetiti laku, gumi ili bilo cemu na vanjskom djelu auta?
Problem je u tome da auto stoji kroz dan vani na parkingu i doma prije ulaska u garazu maknem snijeg s njega, al se gore jos drzi dobar sloj leda.
Bilo bi to dobro maknuti prije ulaska u garazu da ne bi umjesto one rupe u podu(neznam kako se to strucno zove) imao bazen iako se ne koristi, al da ne propada beton.
Naravno i druge opcije su otvorene.
i ja bi se igrao,ali mi ESP ABS TCS,... i ostalo smeće nedaju
osigurac jedino... ka i u mene, nazalost...
pa abs ne smeta, dapače bez abs-a je jako opasno voziti po snijegu
to je ujedno i jedina stvar koju moja kanta ima od elektronskih pomagala
smeta, itekako smeta! abs na snigu znatno produzuje put kocenja. njegova iskljuciva prednost je da mozes kocit (jadno i nikako) i pritom skretat. to ti nece previse pomoc ukoliko nemas di izbjec...
na snigu je doista najbolje bez ikakvih elektronskih pomagala, naravno, ko zna... za one druge, bolje da se drze javnog prijevoza...
hehehe pogledajte kaj sam danas našao na šajbi kad sam krenuo s posla dobro sam se nasmijao
Napravio si penis od snijega za par TU-ova?
hehehe pogledajte kaj sam danas našao na šajbi kad sam krenuo s posla dobro sam se nasmijao
Tak ti i treba kad se ljudima pred dvorište parkiraš.
Napravio si penis od snijega za par TU-ova?
nisam ja lol... pretpostavljam da je kolega kojeg copram jer vozi audi
al se nasmijah
smeta, itekako smeta! abs na snigu znatno produzuje put kocenja. njegova iskljuciva prednost je da mozes kocit (jadno i nikako) i pritom skretat. to ti nece previse pomoc ukoliko nemas di izbjec...
na snigu je doista najbolje bez ikakvih elektronskih pomagala, naravno, ko zna... za one druge, bolje da se drze javnog prijevoza...
Put kocenja bez abs-a je kraci mozda jedino profesionalnim vozacima (pod profesionalnim mislim vozaci utrka, ne taxisti i ostali) jer je jako tesko da mozes brze od kompjutera reagirat i modulirat kocnice na granici proklizavanja. Barem ovo vrijedi za ljeto, ne znam zasto bi bilo drukcije zimi.
Put kocenja bez abs-a je kraci mozda jedino profesionalnim vozacima (pod profesionalnim mislim vozaci utrka, ne taxisti i ostali) jer je jako tesko da mozes brze od kompjutera reagirat i modulirat kocnice na granici proklizavanja. Barem ovo vrijedi za ljeto, ne znam zasto bi bilo drukcije zimi.
u pravu je u principu što se čistog kočenja/zaustavljanja po snijegu tiče kad malo bolje razmisliš..
kada ti zablokiraju kotači po snijegu nakuplja se snijeg ispred kotača, tako da te to dodatno koči, dok ti abs zapravo ne pomaže puno jer i ovak i onak nemaš grip.
ALI ABS ti uvelike pomaže pri upravljivosti auta pri kočenju što je isto bitno.
Dakle moja golf duja bolje koci od tamo neke honde
pa abs ne smeta, dapače bez abs-a je jako opasno voziti po snijegu
to je ujedno i jedina stvar koju moja kanta ima od elektronskih pomagala
ma ne znaš ti ništa
i ja bi se igrao,ali mi ESP ABS TCS,... i ostalo smeće nedaju
osigurac jedino... ka i u mene, nazalost...
pa abs ne smeta, dapače bez abs-a je jako opasno voziti po snijegu
to je ujedno i jedina stvar koju moja kanta ima od elektronskih pomagala
smeta, itekako smeta! abs na snigu znatno produzuje put kocenja. njegova iskljuciva prednost je da mozes kocit (jadno i nikako) i pritom skretat. to ti nece previse pomoc ukoliko nemas di izbjec...
na snigu je doista najbolje bez ikakvih elektronskih pomagala, naravno, ko zna... za one druge, bolje da se drze javnog prijevoza...
izvadiš osigurač pa ti se upali 478 lampica,te service,STOP,ABS,ESP,TCR,HDZ,SDP... Božić je prošao i tko zna što bi još ugasio s tim osiguračem...opel je to
izvadiš osigurač pa ti se upali 478 lampica,te service,STOP,ABS,ESP,TCR,HDZ,SDP... Božić je prošao i tko zna što bi još ugasio s tim osiguračem...opel je to
A jbg, onda kupi auto...
smeta, itekako smeta! abs na snigu znatno produzuje put kocenja. njegova iskljuciva prednost je da mozes kocit (jadno i nikako) i pritom skretat. to ti nece previse pomoc ukoliko nemas di izbjec...
na snigu je doista najbolje bez ikakvih elektronskih pomagala, naravno, ko zna... za one druge, bolje da se drze javnog prijevoza...
Put kocenja bez abs-a je kraci mozda jedino profesionalnim vozacima (pod profesionalnim mislim vozaci utrka, ne taxisti i ostali) jer je jako tesko da mozes brze od kompjutera reagirat i modulirat kocnice na granici proklizavanja. Barem ovo vrijedi za ljeto, ne znam zasto bi bilo drukcije zimi.
slabo nesto vozis po snigu i ledu... na snigu zablokane kocnice stvaraju klin i bolje zakoce nego s absom, vidno bolje...
na suhom je u prednosti threshold braking za koji moras bit jako dobar vozac da bi ima efektivno kraci put... na mokrom i na nejednakoj podlozi abs je najbolji..
Put kocenja bez abs-a je kraci mozda jedino profesionalnim vozacima (pod profesionalnim mislim vozaci utrka, ne taxisti i ostali) jer je jako tesko da mozes brze od kompjutera reagirat i modulirat kocnice na granici proklizavanja. Barem ovo vrijedi za ljeto, ne znam zasto bi bilo drukcije zimi.
u pravu je u principu što se čistog kočenja/zaustavljanja po snijegu tiče kad malo bolje razmisliš..
kada ti zablokiraju kotači po snijegu nakuplja se snijeg ispred kotača, tako da te to dodatno koči, dok ti abs zapravo ne pomaže puno jer i ovak i onak nemaš grip.
ALI ABS ti uvelike pomaže pri upravljivosti auta pri kočenju što je isto bitno.
slaba ti je korist od skretanja ako nemas opcija... uostalom, skrece se i bez absa tako da se kocnica nakratko otpusti...
izvadiš osigurač pa ti se upali 478 lampica,te service,STOP,ABS,ESP,TCR,HDZ,SDP... Božić je prošao i tko zna što bi još ugasio s tim osiguračem...opel je to
a jbga... ili osigurac ili lanci... zato bi taj off botun mora bit obveza svim proizvodjacima...
Ne znam za snijeg al siguran sam da ABS smanjuje put kocenja na suhom i to dobro,licno sam se uvjerio dok mi je bio pokvaren ABS i BAS,bez to dvoje auto nekako brze proklize i kad proklize dobije kao "skije" samo klizi i klizi....Primjer niz brdo ako se pokusavas zaustavit malo ostrije,auto lako pocne klizat i kad otpocne klizat to i bi...Dok sa ispravnim ABS i BAS kod ostrieg kocenja teze proklize i kad proklize puno brze se zaustavi (puno,puno brze),dok klize osjeti se neko prebacivanje,trzanje,cimanje...Meni je bilo cudno da to dvoje toliko pomaze,al stvarno razlika je ogromna sa i bez.
ABS ne dopušta proklizavanje,jednostavno je dok prokliže on otpusti pa opet koči...i to ohoho puta u sekundi,zato ti papučica trese kad se aktivira
na snijegu je koristan jer ako ti prednji zablokiraju skrenut ćeš kurac,ode on pravo pa se ti misli,dosta vozača se ne sjeti tada pustit kočnicu i onda lagano volanirat i gle čuda,uspjelo
na snijegu je najbolje bez ABS-a kočit motorom,naravno na vrijeme,ako zakasniš neće ti ni abs pomoć
ja sam na staroj vectri se snalazio na svakakve načine,kombiniraj kočnicu,motor i ručnu(nožna koči samo prednje kotače) ,stao bi prije nego drugi sa silnom elektronikom
ESP funcionira sa ABS-om u slučaju zanošenja dozira kočenje pojedinih kotača po potrebi da napravi balans,korisno onom tko ne zna ispravit auto kombinacijom "kontre" i gasa
TCS (Tractin Control System) je kontrola proklizavanja pogonskih kotača,neki rade na principu kočenja neki na oduzimanju gasa,znači nema šlajfanja
ASR je isto to samo je kratica s njemačkog (antriebs schlupf regelung)
znači dok su sva ta pomagala uključena nema zajebavanja,nema driftanja,ulićanja pod ručnom šlajfanja,...
neki auti dopuštaju gašenje neki ne
znači dok su sva ta pomagala uključena nema zajebavanja,nema driftanja,ulićanja pod ručnom šlajfanja,...
Ma nemoj? Kak ce esp, abs, asr i ostatak ekipe sprjecit blokiranje zadnjih kotaca ak sam ja potegnuo ručnu? NIKAKO. ja hitim forda kak ocu s esp om i bez njega. jedno kaj mi ne dopušta da mi pogonski kotaci vrte beskonacno. govorim za snijeg i led
BTW. jel zna neko di ima kupit novcanik u kojeg stane naša ogormna vozacka?
ja govorim kako se moj auto ponaša (insignia)
ručna kočnica je "iznad" sustava,ona ima i kao funkciju pomoćne kočnice,(sam odgonetni što to znači),probaj ju dići na ravnom,hoće li ti zadnji kraj pobjeć? teško..
za ESP govorim za ove spontane situacije,naravno da ne postoji sustav koji je jači od fizike,i naravno,kod fwd auta ASR nema ništa za stražnjim kotačima
ja nisam isprobavao krajje granice niti jednog sustava u svom autu,što zbog drugih u prometu te što zbog sebe i auta
za novčanik i vozačku ti ne znam,ako ti nije do nostalgije odi i izvadi si novu plastičnu,jeftinija je nego pošten i kvalitetan novčanik,ja svoju držim u autu
ja govorim kako se moj auto ponaša (insignia)
ručna kočnica je "iznad" sustava,ona ima i kao funkciju pomoćne kočnice,(sam odgonetni što to znači),probaj ju dići na ravnom,hoće li ti zadnji kraj pobjeć? teško..
za ESP govorim za ove spontane situacije,naravno da ne postoji sustav koji je jači od fizike,i naravno,kod fwd auta ASR nema ništa za stražnjim kotačima
ja nisam isprobavao krajje granice niti jednog sustava u svom autu,što zbog drugih u prometu te što zbog sebe i auta
za novčanik i vozačku ti ne znam,ako ti nije do nostalgije odi i izvadi si novu plastičnu,jeftinija je nego pošten i kvalitetan novčanik,ja svoju držim u autu
i ja govorim za svoj. vozio sam insigniju i znam kak se ponasa. ali neznam po zimi.
digni ručnu na ravnom i 99% ce ti auto pobjec u jednu stranu.
za krajnje granice mozda ti je lose kaj nisi. jer bi u kriznim situacijama znao kak se auto ponaša.
nisam ovaj,ali stare jesam,prije mi vrag nije dao mira,nit pomagala nit pameti,bilo je svega,okretanja na krov,ostavljanje zubi u volanu,...
osim što sam sad,kao ono stariji i ozbiljniji pa mi se neda baš toliko zajebavat,osim toga ovo je insigniji prva zima,ne zvuči privlačno zdrobit 25k eura tek tako
nisam ovaj,ali stare jesam,prije mi vrag nije dao mira,nit pomagala nit pameti,bilo je svega,okretanja na krov,ostavljanje zubi u volanu,...
osim što sam sad,kao ono stariji i ozbiljniji pa mi se neda baš toliko zajebavat,osim toga ovo je insigniji prva zima,ne zvuči privlačno zdrobit 25k eura tek tako
zato postoji parking i safe spotovi di se to radi tj isprobava.
veceras sam po prvi put posteno popizdia na asr. parkira auto na 4h, i kad se vratia, ocistia ga i da cu izic vanka - sipak! kako iden krenit, tako kotaci proklizu, a ovo govno od asr-a samo ubije motor i nema mrdanja. dobrih 5 min sam se s njim boria, naprid-nazad dok nije izisa doslovce metar naprid i dalje nikakvih problema nije bilo. da sam ga ima sa cim normalno iskljucit, na botun, izisa bi doslovce iz prve. what a piece of shit! pogotovo kad proizvodjac ne stavi botun da se to izgasi...
a daj ne seri
meni tek sad slijedi šou kad napada snijeg,ovo malo zasada nije smetalo...
veceras sam po prvi put posteno popizdia na asr. parkira auto na 4h, i kad se vratia, ocistia ga i da cu izic vanka - sipak! kako iden krenit, tako kotaci proklizu, a ovo govno od asr-a samo ubije motor i nema mrdanja. dobrih 5 min sam se s njim boria, naprid-nazad dok nije izisa doslovce metar naprid i dalje nikakvih problema nije bilo. da sam ga ima sa cim normalno iskljucit, na botun, izisa bi doslovce iz prve. what a piece of shit! pogotovo kad proizvodjac ne stavi botun da se to izgasi...
Koji auto?
veceras sam po prvi put posteno popizdia na asr. parkira auto na 4h, i kad se vratia, ocistia ga i da cu izic vanka - sipak! kako iden krenit, tako kotaci proklizu, a ovo govno od asr-a samo ubije motor i nema mrdanja. dobrih 5 min sam se s njim boria, naprid-nazad dok nije izisa doslovce metar naprid i dalje nikakvih problema nije bilo. da sam ga ima sa cim normalno iskljucit, na botun, izisa bi doslovce iz prve. what a piece of shit! pogotovo kad proizvodjac ne stavi botun da se to izgasi...
Koji auto?
renault captur...
ok je on kad je na cesti, kad se krece, ali kako ga je ovdi zabarikadiralo s novim snigom, onda ga je asr svaki put bloka... na kraju sam ga pustia da ga skroz ugusi na 1000rpm (srica pa je dci) pa se nekako izvuka... cim je izisa, dalje nikakve frke, vozia i po 80 po slavonskoj, sve super, ali izic uz asr - mission impossible...