Ili pofarbao u crveno znakić od Honde uz prigodne nalje iza..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ili pofarbao u crveno znakić od Honde uz prigodne nalje iza..
Ma da, baš.. Sretna Nova godina svim forumašima i laku noć.
Ford Focus ST 260ks. frend kupio. Ajme majko. Danas ga vozio cjeli dan. Ajme majko. Kako ide. Ajme majko. Kakav zvuk. Ajme majko. Kako leži. Ajme majko.
doslovce sam se zaljubil (opet) samo kaj mi je prosjecna potrosnja bila 27L i kaj sam napravil cca 130km s 200kn benzina. Ali inace ajme majko.
Doslovce auto je brutala. Po ovakvom vremenu teško je vozit a da u prve 3 ne vrti. No razmišljam ak je ST brutalan kak je tek onda RS a tek onda RS500
Samo cu reci da je srednja strelica bila stalno u desnom cosku
Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.
Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.
Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac.
Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.
Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.
Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac.
jooj ta 2 auta su nebo i zemlja razlike, neusporedivo a golf 7 i nije bas tolko napredniji od petice po kocnicama i ostalome da bi ti ostao paf
Bacio sam usporedbu jer vozim/koristim ta 2 automobila,veliki je generacijski jaz jasno mi je,ali drugo su price cim osjetis razliku u kocnicama,kod golfa lagan pritisak ukopava passat kao da nema kocnica koliko trebam pritisnuti za istu silu kocenja.
Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.
Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.
Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac.
A tek ja iz golfa 4 u golf 2... Nakon 2 mjeseca voznje golfa 2 kada sjednem u 4ku ne znam ju vozit s obzirom kako je kvacilo mekano i kako su kocnice mekane ( a da ne pricam da nema drndanja po cijelom autu od vibracija )
Prijateljeva Alfica..
1.9 JTDm 150hp, QTronic, 2007g
Auto je doslovno pornografija za uzivo gledat
Tvom prijatelju ne smeta ak mu netko ispred njega stoji na kočnici u koloni i blješti crvenim svijetlima, vidim, čak mu i paše
Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.
Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.
Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac.
Nešto si pobrkao, ni jedan golf seriski nema četveroklipna kliješta, svi imaju jednoklipna, osim r32 modela, on ima dvoklipna, ali na istom sistemu klizača kao i kod običnih golfova, jedino ako nisu kliješta naknadno ugrađena...?
Prijateljeva Alfica..
1.9 JTDm 150hp, QTronic, 2007g
Auto je doslovno pornografija za uzivo gledat
Tvom prijatelju ne smeta ak mu netko ispred njega stoji na kočnici u koloni i blješti crvenim svijetlima, vidim, čak mu i paše
Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.
Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.
Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac.
Nešto si pobrkao, ni jedan golf seriski nema četveroklipna kliješta, svi imaju jednoklipna, osim r32 modela, on ima dvoklipna, ali na istom sistemu klizača kao i kod običnih golfova, jedino ako nisu kliješta naknadno ugrađena...?
Nemam pojma,to sam cuo od nekoga valjda,ne znam zasto onda tako bolji osjecaj na kocnici nego na Passatu,isto diskovi,mozda malo veci na Golfu,ali to ne utjece na osjecaj prilikom kocenja.
Znam kad sam sjednem na recimo motor koji ima dvoklipna i zatim na cetveroklipna,nebo i zemlja u razlici prilikom doziranja i "grubosti" kocenja.
Glavni razlog u razlici je iskljucivo napredak u tehnologiji, kako izrade tako i cijelog kocionog sustava.
Nije kocnica samo papucica i celjust s diskovima, ne vozimo bicikle da bi to bilo sve.
BTW
kocenje motorom FTW
i usput sve najbolje i zelim vam cim manje trollanja(od mene i slicnih pacijenta) u ovoj temi
Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?
31 | Uvijek radim kočenje motorom |
---|---|
2 | Nikad nisam/što je to? |
Bacio sam usporedbu jer vozim/koristim ta 2 automobila,veliki je generacijski jaz jasno mi je,ali drugo su price cim osjetis razliku u kocnicama,kod golfa lagan pritisak ukopava passat kao da nema kocnica koliko trebam pritisnuti za istu silu kocenja.
Možda na Passatu nešto ne štima s vakum pumpom/crijevima, al vjerojatno je glavna i jedina razlika u tome što golf 5 ima jači i "napredniji" servo bubanj s nelinearnom karakteristikom. Mene osobno to živcira jer je teže dozirat kočenje pa mi se zna nekad i po suhom aktivirat ABS bez da sam to htio, a za po mokrom da ne govorim.
Kočenje motorom bez da se lagano drži i kočnica već spada u trolanje, jer usporavaš, a ovaj iza tebe to ne kuži, pa postoji mogućnost da te ovaj iza čak i pogodi, a još nebi bio ni kriv, pravo trolanje
Našao sam na netu ovu fora čestitku za novu, malo kasnim, al fora je
Par zanimljivosti:
vw jetta iz fast & furiousa ide na aukciju, a navodno je bila u vlasništvu malog Malcoma
vw odbacuje slogan das auto, jer im nakon skandala sa emisijom plinova više nema svrhe kako su postali predmet sprdnje, piše u zapadnim zemljama su ljudi izgubili povjerenje u vw i pitanje dal će to povjerenje vw uspjet vratit, mislim da kod nas vw nema problema, kod nas je normalno da zadimiš nekome u facu
nhf vw driver-i što ću podjelit malo slika, ali neke su fakat presmješne
Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?
Ford Focus ST 260ks. frend kupio. Ajme majko. Danas ga vozio cjeli dan. Ajme majko. Kako ide. Ajme majko. Kakav zvuk. Ajme majko. Kako leži. Ajme majko.
doslovce sam se zaljubil (opet) samo kaj mi je prosjecna potrosnja bila 27L i kaj sam napravil cca 130km s 200kn benzina. Ali inace ajme majko.
Doslovce auto je brutala. Po ovakvom vremenu teško je vozit a da u prve 3 ne vrti. No razmišljam ak je ST brutalan kak je tek onda RS a tek onda RS500
Samo cu reci da je srednja strelica bila stalno u desnom cosku
Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu) mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..
Istu stvar je Clarkson rekao i za GTI/R32 ako se ne varam
Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu) mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..
To je slucaj sa svim "hot hatchevima", prednji pogon, puno snage
Malo kasnim, ali Sretna vam nova 2.0 16v
Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?
Kad moram kočiti onda kočim kao tvoja mama sestra, ne želim da forumski meme ugrožava ičiju sigurnost.
Ali kada se zezam i vozikam ili idem nizbrdo onda kočim motorom, koristim peta-prsti prebacivanje, rev-matcham kad prebacujem u nižu i ciljam apex u krivini. Ali te fore ne bi trebale biti poenta vožnje, sigurnost ispred svega.

Voznja kocenjem motorom je sigurnija(+ kocnica naravno)
1. Brze se zaustavljas, a uz to jos kod auta bez abs-a imas bolji osjecaj i lakse izbjegnes proklizavanje
2. Kad imas motor "spojen na kotace" imas vecu kontrolu nad autom nego kad auto kako je netko prije napomenuo "lebdi" prilikom drzanja kuplunga
Naravno, na semaforima kad se vuces nema smisla kocenje motorom kad se vozis u 2. cijelo vrijeme(guzve u vecim gradovima)
Ali kakva je god praksa kod kocenja ima i vise nego dosta vremena za zaustaviti se ako se vozi po propisima.
Voznja kocenjem motorom je sigurnija(+ kocnica naravno)
1. Brze se zaustavljas, a uz to jos kod auta bez abs-a imas bolji osjecaj i lakse izbjegnes proklizavanje
2. Kad imas motor "spojen na kotace" imas vecu kontrolu nad autom nego kad auto kako je netko prije napomenuo "lebdi" prilikom drzanja kuplunga
Naravno, na semaforima kad se vuces nema smisla kocenje motorom kad se vozis u 2. cijelo vrijeme(guzve u vecim gradovima)
Pa koje drugo kočenje ima? Ne misli valjda on da mu sestra svaki put stisne kvačilo kad usporava prije zavoja?
Ne znam, uvijek su rasprave o tome, ali se svede na to da su kočnice za kočenje, a motor za vožnju. Jer recimo da želiš prebaciti iz četvrte u treću bez da opteretiš cijeli pogonski sklop i pogotovo mjenjač moraš podesiti obrtaje i sve te gluposti.
Da ne kažem da su kočnice jeftinije od bilo kojeg drugog dijela za zamjenu tako da "štednja kočnica" nema nikakvog smisla.
Van foruma i interneta, kočnice>kočenje.

Pa koje drugo kočenje ima? Ne misli valjda on da mu sestra svaki put stisne kvačilo kad usporava prije zavoja?
Ne znam, uvijek su rasprave o tome, ali se svede na to da su kočnice za kočenje, a motor za vožnju. Jer recimo da želiš prebaciti iz četvrte u treću bez da opteretiš cijeli pogonski sklop i pogotovo mjenjač moraš podesiti obrtaje i sve te gluposti.
Kad se priblizavas semaforima npr ili krizanju ili kad dolazis do neke kolone, ima slucajeva
Vozio sam se s ljudima koji na 80 kmh kad dolaze do kolone pritisnu kuplung i kocnicom koce...
Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu) mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..
ha gle istina da oversteer-a kad ima 260ks i gro okretnog momenta. Ali ak doziraš gas nemaš frke. Po ovakvom slinavom vremenu naravno da vrti ko blesav. Ali da se s njime vozit i normalno a i brzo a da ne proklizavaš. Sve je u spretnosti vozaca.
Ali bog te mazo kako ide pa to nisu istine. Probal sam napravit racing start. Rezultat je bilo instantno zakucavanje prve 2 brzine u limitator. Ali najljepse od svega kaj ima neki custom ispuh. Pa onak kad pustis gas najprije cujes onaj famozni blow off i onda bam bam bam iz spuha .
Tolko sam uzivao u autu da sam to cak i namjerno radio samo da slušam tu filharmoniju. Ma auto je zvjer. Samo da probam još RS-a i mogu da krepam
Je niš, drugi auto je obavezno turbak ali benzinac s 5cilindara
Ali koja fora jbt. Čukice iste ko na mojem. Interijer skoro isti ko moj. Kad sam sjeo s C-Max-a u ST-a osječal sam se ko doma. Ali kad sam ga upalil pa kad automatski drži okretaje u leru na 2000-2500 okretaja na par sec, doslovce sam svršil.
Ali kada se zezam i vozikam ili idem nizbrdo onda kočim motorom, koristim peta-prsti prebacivanje, rev-matcham kad prebacujem u nižu i ciljam apex u krivini. Ali te fore ne bi trebale biti poenta vožnje, sigurnost ispred svega.
Jel ima tko kakve savjete kako savladati ovo? Ja se uvijek trudim, ali rijetko kad mi bas ono super uspije, pogotovo mi je problem sto je ona normalna papucica gasa (ne kao npr. u BMW-ima da je velika) i jos je dosta uvucena. Kad imam neke sire tenisice jos kak tak mogu pogodit, ali s uzima jako tesko.
Inace ja se slazem s ovima da treba kocit motor+kocnica, uz naravno pravdobno prebacivanje u nizu, medutim kad znam da cu potpuno stat, cesto ga puknem u ler i polako do semafora.
Kod mene elektronika rjesava vecinu posla(prilikom pritiska kuplunga doda malo gasa, na pocetku je to radilo samo probleme, al kad se priviknes dalje je odlicno), al treba dosta brzo promjenit.
Mozda ti je i problem s udaljenosti izmedu papucica.