Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.596
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ili pofarbao u crveno znakić od Honde uz prigodne nalje iza..

In the name of tragedy...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Ili pofarbao u crveno znakić od Honde uz prigodne nalje iza..

 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

kad mi netko kaže da je chippirao dizla 

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Meni je ova slika najjača

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
thedream kaže...

Ili pofarbao u crveno znakić od Honde uz prigodne nalje iza..

 

 Ma da, baš.. Sretna Nova godina svim forumašima i laku noć. 

In the name of tragedy...
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prijateljeva Alfica..

1.9 JTDm 150hp, QTronic, 2007g

 

Auto je doslovno pornografija za uzivo gledat 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ford Focus ST 260ks. frend kupio. Ajme majko. Danas ga vozio cjeli dan. Ajme majko. Kako ide. Ajme majko. Kakav zvuk. Ajme majko. Kako leži. Ajme majko.

doslovce sam se zaljubil (opet) samo kaj mi je prosjecna potrosnja bila 27L i kaj sam napravil cca 130km s 200kn benzina. Ali inace ajme majko.

 

Doslovce auto je brutala. Po ovakvom vremenu teško je vozit a da u prve 3 ne vrti. No razmišljam ak je ST brutalan kak je tek onda RS a tek onda RS500 

 

Samo cu reci da je srednja strelica bila stalno u desnom cosku 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.1.2016 23:05 (Lord_Marko).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.


Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.

Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.


Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.

Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac. 

 jooj ta 2 auta su nebo i zemlja razlike, neusporedivo a golf 7 i nije bas tolko napredniji od petice po kocnicama i ostalome da bi ti ostao paf

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bacio sam usporedbu jer vozim/koristim ta 2 automobila,veliki je generacijski jaz jasno mi je,ali drugo su price cim osjetis razliku u kocnicama,kod golfa lagan pritisak ukopava passat kao da nema kocnica koliko trebam pritisnuti za istu silu kocenja.

 

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.


Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.

Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac. 

 A tek ja iz golfa 4 u golf 2... Nakon 2 mjeseca voznje golfa 2 kada sjednem u 4ku ne znam ju vozit s obzirom kako je kvacilo mekano i kako su kocnice mekane ( a da ne pricam da nema drndanja po cijelom autu od vibracija ) 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

Prijateljeva Alfica..

1.9 JTDm 150hp, QTronic, 2007g

 

Auto je doslovno pornografija za uzivo gledat 

 Tvom prijatelju ne smeta ak mu netko ispred njega stoji na kočnici u koloni i blješti crvenim svijetlima, vidim, čak mu i paše

doky01akablava kaže...

Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.


Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.

Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac. 

 Nešto si pobrkao, ni jedan golf seriski nema četveroklipna kliješta, svi imaju jednoklipna, osim r32 modela, on ima dvoklipna, ali na istom sistemu klizača kao i kod običnih golfova, jedino ako nisu kliješta naknadno ugrađena...?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
passat kaže...

Prijateljeva Alfica..

1.9 JTDm 150hp, QTronic, 2007g

 

Auto je doslovno pornografija za uzivo gledat 

 Tvom prijatelju ne smeta ak mu netko ispred njega stoji na kočnici u koloni i blješti crvenim svijetlima, vidim, čak mu i paše

doky01akablava kaže...

Sjeo jucer u Passata ( B5 1999.godina,1.9 TDI 66 kW ) nakon 6 mjeseci,stiscem kocnicu ne koci,kvacilo neko kruto i tvrdo,ostao sam paf.


Sjednem par sati kasnije u Golf 5 ( 1.9 TDI 66kW,2006. godina ),kakva razlika u kocnicama,ja ne mogu opisati.

Oba auta imaju sva cetiri diska,jedino Golf 5 ima cetveroklipna klijesta,ali ono razlika,da ne pricam u mijenjacu kako je meksi na golfu,ne zelim pomisliti kakve su kocnice na sedmici i mijenjac. 

 Nešto si pobrkao, ni jedan golf seriski nema četveroklipna kliješta, svi imaju jednoklipna, osim r32 modela, on ima dvoklipna, ali na istom sistemu klizača kao i kod običnih golfova, jedino ako nisu kliješta naknadno ugrađena...?

 Nemam pojma,to sam cuo od nekoga valjda,ne znam zasto onda tako bolji osjecaj na kocnici nego na Passatu,isto diskovi,mozda malo veci na Golfu,ali to ne utjece na osjecaj prilikom kocenja.

Znam kad sam sjednem na recimo motor koji ima dvoklipna i zatim na cetveroklipna,nebo i zemlja u razlici prilikom doziranja i "grubosti" kocenja.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Glavni razlog u razlici je iskljucivo napredak u tehnologiji, kako izrade tako i cijelog kocionog sustava.

Nije kocnica samo papucica i celjust s diskovima, ne vozimo bicikle da bi to bilo sve.

 

BTW

kocenje motorom FTW

i usput sve najbolje i zelim vam cim manje trollanja(od mene i slicnih pacijenta) u ovoj temi

:D
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2016 1:32 (CroNk3r).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?

31 Uvijek radim kočenje motorom
2 Nikad nisam/što je to?
LOL: Crobrother MSN: najbrzi@live.com
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Bacio sam usporedbu jer vozim/koristim ta 2 automobila,veliki je generacijski jaz jasno mi je,ali drugo su price cim osjetis razliku u kocnicama,kod golfa lagan pritisak ukopava passat kao da nema kocnica koliko trebam pritisnuti za istu silu kocenja.

Možda na Passatu nešto ne štima s vakum pumpom/crijevima, al vjerojatno je glavna i jedina razlika u tome što golf 5 ima jači i "napredniji" servo bubanj s nelinearnom karakteristikom. Mene osobno to živcira jer je teže dozirat kočenje pa mi se zna nekad i po suhom aktivirat ABS bez da sam to htio, a za po mokrom da ne govorim. 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kočenje motorom bez da se lagano drži i kočnica već spada u trolanje, jer usporavaš, a ovaj iza tebe to ne kuži, pa postoji mogućnost da te ovaj iza čak i pogodi, a još nebi bio ni kriv, pravo trolanje

Našao sam na netu ovu fora čestitku za novu, malo kasnim, al fora je

 

Par zanimljivosti:

 

vw jetta iz fast & furiousa ide na aukciju, a navodno je bila u vlasništvu malog Malcoma

INFO

 

vw odbacuje slogan das auto, jer im nakon skandala sa emisijom plinova više nema svrhe kako su postali predmet sprdnje, piše u zapadnim zemljama su ljudi izgubili povjerenje u vw i pitanje dal će to povjerenje vw uspjet vratit, mislim da kod nas vw nema problema, kod nas je normalno da zadimiš nekome u facu

INFO

 

nhf vw driver-i što ću podjelit malo slika, ali neke su fakat presmješne

 
 
 
 
 
 
 
 
 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Najbrži kaže...

Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?

 

:D
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

Ford Focus ST 260ks. frend kupio. Ajme majko. Danas ga vozio cjeli dan. Ajme majko. Kako ide. Ajme majko. Kakav zvuk. Ajme majko. Kako leži. Ajme majko.

doslovce sam se zaljubil (opet) samo kaj mi je prosjecna potrosnja bila 27L i kaj sam napravil cca 130km s 200kn benzina. Ali inace ajme majko.

 

Doslovce auto je brutala. Po ovakvom vremenu teško je vozit a da u prve 3 ne vrti. No razmišljam ak je ST brutalan kak je tek onda RS a tek onda RS500 

 

Samo cu reci da je srednja strelica bila stalno u desnom cosku 

 Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu)  mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2016 13:51 (thedream).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Istu stvar je Clarkson rekao i za GTI/R32 ako se ne varam

:D
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

 Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu)  mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..

 To je slucaj sa svim "hot hatchevima", prednji pogon, puno snage

Megatr0n_HR (BF3) / MEGATRON_CRO (BF4) | Youtube: http://www.youtube.com/user/Megatr0nHR
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2016 14:48 (alien20).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Malo kasnim, ali Sretna vam nova 2.0 16v

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Najbrži kaže...

Pošto je sestra položila prije mjesec i po dana, ima istu manu kao i majka - dok koči drži kvačilo. Stari i ja uvijek koristimo kočenje motorom. Čudno mi je se voziti s njima jer osjetim kako auto "lebdi" naprijed kad stisnu odmah kvačilo te kočnicu. Koristite li vi kočenje motorom?

 Kad moram kočiti onda kočim kao tvoja mama sestra, ne želim da forumski meme ugrožava ičiju sigurnost. 

 

Ali kada se zezam i vozikam ili idem nizbrdo onda kočim motorom, koristim peta-prsti prebacivanje, rev-matcham kad prebacujem u nižu i ciljam apex u krivini. Ali te fore ne bi trebale biti poenta vožnje, sigurnost ispred svega. 

Koristimo domaće donje rublje (Galeb d.d.)
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Voznja kocenjem motorom je sigurnija(+ kocnica naravno)

1. Brze se zaustavljas, a uz to jos kod auta bez abs-a imas bolji osjecaj i lakse izbjegnes proklizavanje

2. Kad imas motor "spojen na kotace" imas vecu kontrolu nad autom nego kad auto kako je netko prije napomenuo "lebdi" prilikom drzanja kuplunga

 

Naravno, na semaforima kad se vuces nema smisla kocenje motorom kad se vozis u 2. cijelo vrijeme(guzve u vecim gradovima) 

Ali kakva je god praksa kod kocenja ima i vise nego dosta vremena za zaustaviti se ako se vozi po propisima.

:D
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2016 15:45 (CroNk3r).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Voznja kocenjem motorom je sigurnija(+ kocnica naravno)

1. Brze se zaustavljas, a uz to jos kod auta bez abs-a imas bolji osjecaj i lakse izbjegnes proklizavanje

2. Kad imas motor "spojen na kotace" imas vecu kontrolu nad autom nego kad auto kako je netko prije napomenuo "lebdi" prilikom drzanja kuplunga

 

Naravno, na semaforima kad se vuces nema smisla kocenje motorom kad se vozis u 2. cijelo vrijeme(guzve u vecim gradovima) 

 Pa koje drugo kočenje ima? Ne misli valjda on da mu sestra svaki put stisne kvačilo kad usporava prije zavoja? 

 

Ne znam, uvijek su rasprave o tome, ali se svede na to da su kočnice za kočenje, a motor za vožnju. Jer recimo da želiš prebaciti iz četvrte u treću bez da opteretiš cijeli pogonski sklop i pogotovo mjenjač moraš podesiti obrtaje i sve te gluposti. 

Da ne kažem da su kočnice jeftinije od bilo kojeg drugog dijela za zamjenu tako da "štednja kočnica" nema nikakvog smisla. 

 

Van foruma i interneta, kočnice>kočenje. 

Koristimo domaće donje rublje (Galeb d.d.)
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Onjegin kaže...

 Pa koje drugo kočenje ima? Ne misli valjda on da mu sestra svaki put stisne kvačilo kad usporava prije zavoja? 

 

Ne znam, uvijek su rasprave o tome, ali se svede na to da su kočnice za kočenje, a motor za vožnju. Jer recimo da želiš prebaciti iz četvrte u treću bez da opteretiš cijeli pogonski sklop i pogotovo mjenjač moraš podesiti obrtaje i sve te gluposti. 

Kad se priblizavas semaforima npr ili krizanju ili kad dolazis do neke kolone, ima slucajeva

Vozio sam se s ljudima koji na 80 kmh kad dolaze do kolone pritisnu kuplung i kocnicom koce...

:D
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

 Kolega iz firme koji je recenzent i za jedan autočasopis (imali ga na testu)  mi veli da je pun k snage i momenta za prednje kotače, da auto bolesno oversteer-a, ali da je osim te "sitnice" bomba..

 ha gle istina da oversteer-a kad ima 260ks i gro okretnog momenta. Ali ak doziraš gas nemaš frke. Po ovakvom slinavom vremenu naravno da vrti ko blesav. Ali da se s njime vozit i normalno a i brzo a da ne proklizavaš. Sve je u spretnosti vozaca. 

 

Ali bog te mazo kako ide pa to nisu istine. Probal sam napravit racing start. Rezultat je bilo instantno zakucavanje prve 2 brzine u limitator. Ali najljepse od svega kaj ima neki custom ispuh. Pa onak kad pustis gas najprije cujes onaj famozni blow off i onda bam bam bam iz spuha .

 

Tolko sam uzivao u autu da sam to cak i namjerno radio samo da slušam tu filharmoniju. Ma auto je zvjer. Samo da probam još RS-a i mogu da krepam 

 

Je niš, drugi auto je obavezno turbak  ali benzinac s 5cilindara 

 

Ali koja fora jbt. Čukice iste ko na mojem. Interijer skoro isti ko moj. Kad sam sjeo s C-Max-a u ST-a osječal sam se ko doma. Ali kad sam ga upalil pa kad automatski drži okretaje u leru na 2000-2500 okretaja na par sec, doslovce sam svršil. 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Onjegin kaže...

 

Ali kada se zezam i vozikam ili idem nizbrdo onda kočim motorom, koristim peta-prsti prebacivanje, rev-matcham kad prebacujem u nižu i ciljam apex u krivini. Ali te fore ne bi trebale biti poenta vožnje, sigurnost ispred svega. 

 

Jel ima tko kakve savjete kako savladati ovo? Ja se uvijek trudim, ali rijetko kad mi bas ono super uspije, pogotovo mi je problem sto je ona normalna papucica gasa (ne kao npr. u BMW-ima da je velika) i jos je dosta uvucena. Kad imam neke sire tenisice jos kak tak mogu pogodit, ali s uzima jako tesko.

 

Inace ja se slazem s ovima da treba kocit motor+kocnica, uz naravno pravdobno prebacivanje u nizu, medutim kad znam da cu potpuno stat, cesto ga puknem u ler i polako do semafora.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kod mene elektronika rjesava vecinu posla(prilikom pritiska kuplunga doda malo gasa, na pocetku je to radilo samo probleme, al kad se priviknes dalje je odlicno), al treba dosta brzo promjenit.

 

Mozda ti je i problem s udaljenosti izmedu papucica.

:D
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Do je tak lud da ide se sad po snjegu vozit? Pa naravno da ja!  mater me se odrekla 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2016 18:34 (Lord_Marko).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice