Zanimaju me odgovori kako napraviti wireless antenu a da je mogu prikljuciti na asus eee pc da funkcionira???????
Kako napraviti wireless antenu?
- poruka: 21
- |
- čitano: 59.339
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
nemas beda...ja sam tek pocetnik al ono imam malo iskustva...mozda ce nam neko napisat odgovore...
http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=34534
dobar je ovaj link...hvala....sutra se bacam na izradu....
Mene zanima dali se može prepraviti televiziska antena da se od nje napravi wireless
Imam jedno pitanje. Ja i frend bi htjeli napravit WLAN mrežu da možemo u miru igrat C&C bez trošenje dragocjenog ADSL prometa. Udaljenost je 700m i visinska razlika je nekih 80-100 m (izmjereno GPS-om). Koju bi nam antenu preporučili (biquad ili kantenu) i jel moramo obadvojca napravit te antene il samo jedan napravi biquad koji stavi na sat. tanjur pa će kartica od ovog drugog normalno radit i vidit taj signal? Koje bi bilo najbolje rješenje (izrada i dijelovi nisu problem - on je elektrotehničar a imamo i 1 sat. tanjur viška) i da dobijemo neki normalan link od barem 5mbit?
mene zanima kako mogu pojačati wlan ako imam wlan stik dlink dwl g122
Imam jedno pitanje. Ja i frend bi htjeli napravit WLAN mrežu da možemo u miru igrat C&C bez trošenje dragocjenog ADSL prometa. Udaljenost je 700m i visinska razlika je nekih 80-100 m (izmjereno GPS-om). Koju bi nam antenu preporučili (biquad ili kantenu) i jel moramo obadvojca napravit te antene il samo jedan napravi biquad koji stavi na sat. tanjur pa će kartica od ovog drugog normalno radit i vidit taj signal? Koje bi bilo najbolje rješenje (izrada i dijelovi nisu problem - on je elektrotehničar a imamo i 1 sat. tanjur viška) i da dobijemo neki normalan link od barem 5mbit?