Ponekad nema slike na monitoru

poruka: 6
|
čitano: 1.283
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Ponekad nema slike na monitoru

Pozdrav,

 

prošle godine sam kupio računalo po komponentama i dao ljudima iz te tvrtke da mi ga sastave.

Uglavnom, od samog početka imam problem da računalo moram restartati bar nekoliko puta prije negoli dođe slika na monitor.

 

Probao sam sa drugim monitorom, ista stvar. Kupio sam novi VGA/DVI kabel, ista stvar. Ponovno sam priključio komponente (grafičku i ramove), ista stvar. Probao sam odpajanjem svih nepotrebnih periferija da provjerim ako je napajanje u pitanju, ista stvar.


Sve mi se čini da je problem u mojoj grafički ali nisam siguran pa evo pitam Vas za pomoć.

 

Moja PC konfiguracija:

Matična ploča: Asus M5A97 R2.0 (AM3+,USB 3.0,SATA III,RAID,ATX), 125W CPU
Procesor: AMD FX X8 8300 (3.3GHz,16MB,95W,AM3+) box
RAM-ovi: Kingston HyperX 8GB DDR3-1866 CL10 Blue (2x)
Grafička kartica: AMD RADEON XFX-R9-280a
Napajanje: Corsair VS650

 

Hvala unaprijed na Vašim odgovorima! :)

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.9.2016 17:36 (LogitechX).
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Ponekad nema slike na monitoru

Si probao sa drugom grafičkom karticom? Frend ti posudi nešto što njemu radi, utakneš na matičnu i probaš.

Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
online
Re: Ponekad nema slike na monitoru
LogitechX kaže...

Pozdrav,

 

prošle godine sam kupio računalo po komponentama i dao ljudima iz te tvrtke da mi ga sastave.

Uglavnom, od samog početka imam problem da računalo moram restartati bar nekoliko puta prije negoli dođe slika na monitor.

..

 i godinu dana imaš konkretan (dokaziv-ponovljiv) problem, .. i 'šutiš'? :)

- ispravno mora raditi svaki put, dovoljno je doći u trgovinu/servis i demonstrirati problem. Tad je samo pitanje kvara-jamstva/uvijeta. Kupljeno računalo se nosi kao komplet, ako je po komponentama tad se reklmaira konkretna komponenta (sve ostalo može biti zaračunato kao servis-lažna reklamacija). Kad je problem sa slikom, prvi sumnjivac je monitor, kabel, grafička.. tako da (pošto su druge stvari recimo provjerene) vjerojatno je u njoj problem i vjerojatno bi reklamacija bila uvažena.. ali mora biti stvarno ponovljiv kvar. Ako je problem u kompatibilnosti (verzija PCIex, postavke BIOSa), napajanje.. tad nema osnove za reklamaciju po po pojedinoj komponenti. Ako se njima da sama VGA i oni je ubodu u svoje računalo, ako tad radi = lažna reklamacija (može se naplatiti radno vrijeme), ako je uzrok slabo napajanje jako teško bilo što.. itd. Zato takve 'polu-kvarove' treba provjeriti 'majstor', eliminacijom, neovisnim testom, lakše je kad nešto 'crkne' (ne radi). Ako je problem VGA bit će lako, ako je problem u nekoj nekompatibilnosti tad samo ako se trgovac-serviser smiluje, jer nisu prodali računalo (nego komponente) dok je sklapanje i sam rad za njih nevezano. Ako je to složio sam trgovac.. probaš-vidiš.. dogovoriš nešto (pa ako i ne uspije, kupiš VGA ili posudiš i znaš). Čekati godinu je samo trganje živaca. Calculator radi, svaki put, svaka PC komponenta, u spurotnom je problem (kvar).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Ponekad nema slike na monitoru

"Šutio" sam jer mi se nije dalo slati računalo nazad te čekati mjesec dana bez računala odmah nakon kupnje. Probat ću ideju da isprobam sa drugom grafičkom pa ćemo vidjeti.

Garancija je još uvijek valjana za svaku komponentu, pa ako ja neću moći ništa riješiti, ostaje mi zadnja opcija, slanje računala na servis/zamjenu.

 
1 0 hvala 1
15 godina
online
Re: Ponekad nema slike na monitoru

- ako je kupljeno po komponentama, tad trgovac-servis ne mora primiti računalo (diagnostiku..).

- nema baš nikakvog razloga čekati popravak duže od dan-dva.. naravno ako se želi nešto napraviti (ili se želi otezati).

- kad je stvar nova, tad se može inzistirati na trenutnoj zamijeni, novo, preskakanje reklamacije.. i u pravilu, kad je računalo kupljeno postoje identične komponente za zamijenu (koja može biti gotova u pola sata), kasnije je sve teže i može biti uzrok otezanja.

- ne treba trgovca/servis gledati kao 'neprijatelja', treba i znati žaliti se, požuriti (rokove) itd. za sve postoji razuman rok, za svaki normalan kvar mora postojati procjena (cijene i popravka, roka), postoji radni nalog (trenutno stanje reklamacije, što se radi?).. i 'maltretiranje' ako oni namjerno otežu (pogotovo ako ti spomenu čarobnih 45 dana i neki zakon, ako imaš pravo na reklamaciju-popravak, nema razloga da to ne bude isti dan, kao i da te odbiju ili neovisno o garanciji popraviš plaćanjem). Ne bojati se, ne svađati, jednostavno tražiti svoje ako je stvar neispravnosti nečeg što je pod garancijom (i bez garancije postoji jednaka mogućnost, prema trgovcu koji jednako mora otkloniti kvar).

 

- PC komponente se ugl ne popravljaju! (izuzetak neki trivijalni kvar, u hr nema pogona koji bi imao odgovarajuće uvijete, ne proizvodimo chipove i komponente, čak ni miša). To zapamti, ako je neispravna, dobit ćeš zamijenu (novu) i po zakonu moraš dobiti novi račun-garanciju na tu komponentu ili povrat (opet po računu) novca. Postupak koji može biti gotovo za 5 minuta (a nemamo za sad razloga sumnjati da će netko to otezati). Naravno, postoji mogućnost da oni (ako je sad sumnjivac VGA), nju testiraju i kažu 'ispravna'. Tražiš dokaz i eventualno platiš lažnu reklamaciju, uobičajeno je pola servis sata oko 70kn. Ako planiraš donjeti čitav PC, tad prvo kontaktiraš trgovca-servis i to provjeriš-dogovoriš. Za sve takve stvari (ako sumjaš u npr zavlačenje) traži neki papir (ne samo usmeni dogovor-odgovor), bar na mail.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Ponekad nema slike na monitoru

Ispričavam se na kašnjenju, bio sam malo zauzet.

 

Isprobao sam grafičku na drugom računalu i radilo je svaki put od cca 20 restartova, isto tako sam probao drugu grafičku na svom računalu cca 20 restartova i moje računalo je upalilo monitor 20/20.

 

Sad je i moja grafička upalila od prve ali ću još vidjeti kroz par dana da li je stvarno bilo krivo spojeno ili je nešto drugo u pitanju.

 

Hvala Vam na odgovorima :)

 

Također hvala ihush na detaljnim informacijama

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2016 17:43 (LogitechX).
 
1 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice