Unreal Engine 4 - BP Kompatibilnost

poruka: 1
|
čitano: 491
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
offline
Unreal Engine 4 - BP Kompatibilnost

Pozdrav svima,

 

ima li ovdje koga da se bavi bliže s Unreal Engine 4 i razvojem igara ili bilo kakvih sličnih projekata gdje su Blueprinti(vizualno programiranje) neizbježni?

 

Ja trenutno radim u arhitektonskoj tvrtci u Zagrebu kao Renderer/Visualization Artist i odabrali smo Unreal Engine 4 kao vodeću platformu za naše projekte. Naime, od mene se traži uz sam dizajn da uvedem i dio posla koji je više namijenjenim programerima nego prethodno spomenutom, i to sam čak nekako i složio da funkcionira kako spada, ali samo na verziji 4.18.3 enginea. Problem nastaje kad se treba postavit ista funkcionalnost na verzijama 4.19 i dalje... najviše mi je potrebno to na novijim verzijama jer one jedino podržavaju Unreal Studio i DATASMITH za izvoz projekata po brzom postupku iz 3ds Max-a dok tradicionalni načini su u najmanju ruku barem trostruko sporiji i nestabilniji nego spomenuto. V-ray priključak iako radi, napominje da je nestabilan i da se može povuć bez presedana pa to malo stvara zabrinutost, nadalje, nove verzije će uz mnogo sumnje ovo popravit što se sada zbiva a mogu imat ključne potrebne elemente potrebne za daljnji razvoj projekata.

 

Sam problem se sastoji od nemogućnosti navigacije lika po sceni i nedostatak točnosti HUD iscrtavanja sučelja, interaktivni nacrt u gornjem desnom dijelu zaslona prima najveći udarac ovog problema, a ujedno je i neophodan za daljnji rad. 

Pitanja sam ova postavio posvuda, i nigdje nitko nije dao konkretan odgovor, najbliži je bio savjet upotrebe isValid nodeova blueprinta i Delay no i to uz pokušaje silne nije nikako uspjevalo ispravit stvar. Čuo sam i od većih ljudi, tipa pojedinog iz Ubisoft-a koji je radio na Watch_Dogs igrama kao direktor umjetnosti i dizajna, on je rekao da bi i on na tome trebao radit barem 1 tjedan a i to je upitno za ishod. Ja nemam dovoljno znanja o toj vrsti programiranja, i divim se sam sebi da sam i ovoliko napravio na takvoj osnovi. Mislim ić na fizičke radionice kod tog lika spomenutog specijaliziranog za BP čim mi javi termin za poduku, jer sada on živi ovdje u ZG, i predaje u Algebra visokoj školi koju pohađa moj frend iz srednje, zadnja godina prediplomskog studija.

 

Pogledajte donje linkove za detaljniju razradu problema i ako znate i možete pomozite, puno bi značilo :)

 

Forum objava(EN):

https://forums.unrealengine.com/development-discussion/blueprint-visual-scripting/1483446-4-18-2-blueprint-conversions-to-4-19-2-fatal-failures

 

Funkcionalna verzija(samostalna aplikacija) :

 

Disfunkcionalna verzija(4.19 i dalje) :

 

 

Nadam se odgovorima i pozitivnom ishodu!

 

Filip
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.6.2018 20:21 (Encrypted_Reality).
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice