Lenovo servis Zagreb

poruka: 14
|
čitano: 2.415
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Lenovo servis Zagreb

prilikom otvaranja poklopca laptopa mi se odvojio okvir ekrana

lap je pod garancijom (5 god), kupljen na ekupi i osiguran preko Uniqa osiguranja

sto napravit? kome javit i nosit? 

zahvaljujem

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
"Prilikom otvaranja"... Šta si ga, otvarao šarafcigerom?

Doslovni na ekupi.hr (https://www.ekupi.hr/hr/Servis) ti piše:

LENOVO
Zel-Cos
www.zel-cos.hr
01/3033-120
servis@zel-cos.hr
7 godina
offline
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
online
Re: Lenovo servis Zagreb
Neće ti to priznat garancijuiz vlastita iskustva sa lenovom ti mogu reć ni hp isto tako ta puknuća od otvaranja ne priznaju u jamstvo!
13 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
dejo74 kaže...
Neće ti to priznat garancijuiz vlastita iskustva sa lenovom ti mogu reć ni hp isto tako ta puknuća od otvaranja ne priznaju u jamstvo!

tak si i ja nekak mislim al ono bum probao kontaktirat taj Zel Cos pa cu vidjet kaj ce reć... (kolko vidim po recenzijama tog servisa, bolje da i ne idem 

a ovo za šarafciger... a da, 4 godine ga normalno otvaram al eto danas mi baš došlo da ga sa njim otvorim, onak iz zajebancije  

Poruka je uređivana zadnji put čet 18.4.2024 13:32 (Spike1983).
13 godina
offline
Lenovo servis Zagreb

Danas sam pokupio Lenovo laptop u Linksu, te dobio obavijest kako ne mogu sam ugraditi dodatni hdd jer to po pravilniku i zakonu mora obaviti ovlasteni servis od strane Lenovo Hrvatska.

 

Bio sam sokiran. Znaci nesto sto je dizajnirano da se moze nadograditi Lenovo Hrvatska ima drugaciji pravilnik i tvrde da je zakon na njihovo jstrani. To me jako zbunilo, a i iznenadilo.

 

Znaci ako sam otvorim laptop koji je dizajniran da se otvori i nadogradi u Hrvatskoje se gubi Garancija.

 

 

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.4.2024 19:11 (Robert_84).
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
Gubiš komercijalno jamstvo
13 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
love2ml86 kaže...
Gubiš komercijalno jamstvo

 pa kako ga mogu izgubiti kad sam sad provjerio uredaj, i uredaj ima lenovo jamstvo koje mogu iskoristiti bilo gdje u svijetu.

 

malo mi je smijesno i nelogicno da ti u hrvatskoj ili bosni netko kaze jamstvo ne vrijedi, jer si otvorio laptop i ubacio dodatni hdd....

 

kao da ti ne vrijedi jamstvo na auto jer ti nije na INA pumpi radnik pumpe natankao auto gorivom, vec si to sam napravio....

 

sa kim suruje vlasnik SDa ako je uspio da i zakon bude na njegovoj strani, inace zastita potrosaca u EU bi trebala biti na razini citave EU ista

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.4.2024 23:37 (Robert_84).
6 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
Na auto ćeš izgubiti jamstvo ako promjenis neki dio ispod haube kao i kod Lenova. A u Hrvatskoj nema uvoznik svoje jamstvo nego su to uvjeti od proizvođača koje i uvoznik mora imati.
5 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
Robert_84 kaže...

 

kao da ti ne vrijedi jamstvo na auto jer ti nije na INA pumpi radnik pumpe natankao auto gorivom, vec si to sam napravio....

 

 

 

Bas ti i nije neka usporedba.

Eh sada, "znam" da nema problema kada se radi "upgrade". Naravno, ako ne napravis neko vidno ostecenje, a onda ce ti reci dovidjenja u slucaju reklamacije. S ugradnjom dodatnog hdda ne znam koja je prica, ali je pitanje kako oni uopce i mogu znati sto si radio. Ali to je kod nas takva "politika" da sprijece da previse ljudi ne ceprka po njemu. Isto kao i prije kada su postojale one naljepnice odozada na kucistu. Kazu mi da donesem kuciste, a ja njima, a zasto ionako sam vec skinuo naljepnicu i znam u kojoj komponenti je kvar. Pa onda donesite samo HDD mi kazu

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.4.2024 12:49 (SamoPitam3).
13 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
SamoPitam3 kaže...
Robert_84 kaže...

 

kao da ti ne vrijedi jamstvo na auto jer ti nije na INA pumpi radnik pumpe natankao auto gorivom, vec si to sam napravio....

 

 

 

Bas ti i nije neka usporedba.

Eh sada, "znam" da nema problema kada se radi "upgrade". Naravno, ako ne napravis neko vidno ostecenje, a onda ce ti reci dovidjenja u slucaju reklamacije. S ugradnjom dodatnog hdda ne znam koja je prica, ali je pitanje kako oni uopce i mogu znati sto si radio. Ali to je kod nas takva "politika" da sprijece da previse ljudi ne ceprka po njemu. Isto kao i prije kada su postojale one naljepnice odozada na kucistu. Kazu mi da donesem kuciste, a ja njima, a zasto ionako sam vec skinuo naljepnicu i znam u kojoj komponenti je kvar. Pa onda donesite samo HDD mi kazu

 Osobno sam radio garancije na HP i Lenovo te Apple uredajima preko 100 puta.

 

poanta je da uredaj ima garanciju i da nema fizickih ostecenja.

 

a to da netko ukida garanciju jer si sam ugradio HDD u za to predvideno mjesto na samomoe uredaju koji nema nikakvu vanjsku naljepnicu je komedija.

 

Dapace cak se ne moze ni produljiti odnosno klupiti dodatna garancija direktno preko Lenovo uredaja, probao sam i preko drugoga uredaja samo da ukucam serijski.

 

Ukratko u Hrvatskoj je garancija bila uvijek problem i uvoznik radi sve da istu ospori te da se ne mora ista radit sa uredajem. nije bitno radi li se o aparatu za kavu il tvu odnosno laptopu.

 

dapace ZelCos mi je radio garancije na laptopima koje sam kupio u njemackoj, bez ikakvih problema. nista me nisu pitali samo koji je serijski broj uredaja da vide ima li garanciju ili ne.

 

tako da mi je ovo sa strane HDD price smijesno, a i zvuci nevjerovatno.

 

 

 

 

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
10 mjeseci
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
Robert_84 kaže...
SamoPitam3 kaže...
Robert_84 kaže...

 

kao da ti ne vrijedi jamstvo na auto jer ti nije na INA pumpi radnik pumpe natankao auto gorivom, vec si to sam napravio....

 

 

 

Bas ti i nije neka usporedba.

Eh sada, "znam" da nema problema kada se radi "upgrade". Naravno, ako ne napravis neko vidno ostecenje, a onda ce ti reci dovidjenja u slucaju reklamacije. S ugradnjom dodatnog hdda ne znam koja je prica, ali je pitanje kako oni uopce i mogu znati sto si radio. Ali to je kod nas takva "politika" da sprijece da previse ljudi ne ceprka po njemu. Isto kao i prije kada su postojale one naljepnice odozada na kucistu. Kazu mi da donesem kuciste, a ja njima, a zasto ionako sam vec skinuo naljepnicu i znam u kojoj komponenti je kvar. Pa onda donesite samo HDD mi kazu

 Osobno sam radio garancije na HP i Lenovo te Apple uredajima preko 100 puta.

 

poanta je da uredaj ima garanciju i da nema fizickih ostecenja.

 

a to da netko ukida garanciju jer si sam ugradio HDD u za to predvideno mjesto na samomoe uredaju koji nema nikakvu vanjsku naljepnicu je komedija.

 

Dapace cak se ne moze ni produljiti odnosno klupiti dodatna garancija direktno preko Lenovo uredaja, probao sam i preko drugoga uredaja samo da ukucam serijski.

 

Ukratko u Hrvatskoj je garancija bila uvijek problem i uvoznik radi sve da istu ospori te da se ne mora ista radit sa uredajem. nije bitno radi li se o aparatu za kavu il tvu odnosno laptopu.

 

dapace ZelCos mi je radio garancije na laptopima koje sam kupio u njemackoj, bez ikakvih problema. nista me nisu pitali samo koji je serijski broj uredaja da vide ima li garanciju ili ne.

 

tako da mi je ovo sa strane HDD price smijesno, a i zvuci nevjerovatno.

 

 

 

 

 smiješno zvuči, ali nije ništa novo. to je klasična politika, ako mijenjaš ili dodaješ komponente gubiš jamstvo. meni su davno isto tako javili za AiO računala od Acera do Della ista politika. ali lijepo staviš disk koji želiš, ako se nešto desi vratiš stari i odneseš na servis, kao da će oni znati što si radio.

13 godina
suspendiran
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
millennial kaže...
Robert_84 kaže...
SamoPitam3 kaže...
Robert_84 kaže...

 

kao da ti ne vrijedi jamstvo na auto jer ti nije na INA pumpi radnik pumpe natankao auto gorivom, vec si to sam napravio....

 

 

 

Bas ti i nije neka usporedba.

Eh sada, "znam" da nema problema kada se radi "upgrade". Naravno, ako ne napravis neko vidno ostecenje, a onda ce ti reci dovidjenja u slucaju reklamacije. S ugradnjom dodatnog hdda ne znam koja je prica, ali je pitanje kako oni uopce i mogu znati sto si radio. Ali to je kod nas takva "politika" da sprijece da previse ljudi ne ceprka po njemu. Isto kao i prije kada su postojale one naljepnice odozada na kucistu. Kazu mi da donesem kuciste, a ja njima, a zasto ionako sam vec skinuo naljepnicu i znam u kojoj komponenti je kvar. Pa onda donesite samo HDD mi kazu

 Osobno sam radio garancije na HP i Lenovo te Apple uredajima preko 100 puta.

 

poanta je da uredaj ima garanciju i da nema fizickih ostecenja.

 

a to da netko ukida garanciju jer si sam ugradio HDD u za to predvideno mjesto na samomoe uredaju koji nema nikakvu vanjsku naljepnicu je komedija.

 

Dapace cak se ne moze ni produljiti odnosno klupiti dodatna garancija direktno preko Lenovo uredaja, probao sam i preko drugoga uredaja samo da ukucam serijski.

 

Ukratko u Hrvatskoj je garancija bila uvijek problem i uvoznik radi sve da istu ospori te da se ne mora ista radit sa uredajem. nije bitno radi li se o aparatu za kavu il tvu odnosno laptopu.

 

dapace ZelCos mi je radio garancije na laptopima koje sam kupio u njemackoj, bez ikakvih problema. nista me nisu pitali samo koji je serijski broj uredaja da vide ima li garanciju ili ne.

 

tako da mi je ovo sa strane HDD price smijesno, a i zvuci nevjerovatno.

 

 

 

 

 smiješno zvuči, ali nije ništa novo. to je klasična politika, ako mijenjaš ili dodaješ komponente gubiš jamstvo. meni su davno isto tako javili za AiO računala od Acera do Della ista politika. ali lijepo staviš disk koji želiš, ako se nešto desi vratiš stari i odneseš na servis, kao da će oni znati što si radio.

 Topla voda, to znaju vrapci na grani i to se radi godinama.

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.4.2024 17:56 (Cryogenic).
5 godina
offline
Re: Lenovo servis Zagreb
Robert_84 kaže...

tako da mi je ovo sa strane HDD price smijesno, a i zvuci nevjerovatno.

 

 

 

 

 Meni kada god zasmeta usreno vrijeme ovdje na sjeveru Europe, uvijek me ovakvi komentari malo oraspoloze .

Dodje mi nekada zao ovih tu kada nesto reklamiram, jer nisu navikli na nas mentalitet. Imam osjecaj da upogone cijelu sluzbu za korisnike da me smire .

A ja cisto uobicajeno komuniciram, po nasi, jel'

Poruka je uređivana zadnji put sub 27.4.2024 23:28 (SamoPitam3).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice