Laptop i spajanje na wifi

poruka: 10
|
čitano: 22.603
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Molim pomoć:spajanje na internet

-molim vas za pomoć

-ovako stvari stoje

-ja ću jednostavnim riječnikom da objasnim stanje,budući da sam laik za ove stvari

-u pitanju je lap-top koji posjeduje wirelles

-na internet sam spojen preko grid antene koja se nalazi na krovu i sa koje vodi nekakvo antensko kablo do prostorije gdje je skopčano u  kutijicu na kojoj piše TP link wirelles acces point.Iz ove kutijice opet vodi nekakvo kablo kojemu neznam ime do lap-topa.

-posjedujem još nekakvu kutijicu na kojoj piše tp-link wireless ADSL2 modem router i na kojoj se nalazi antenica

-zanima me da li je nešto moguće iskombinirati od ova dva uređaja tako da budem u mogučnosti spajati se na internet preko wirellesa koji se nalazi u lap topu,tj.htio bih biti bežično spojen sa internetom  jer koja korist od wirelles-a u lap topu bla,bla,eto nadam ste da ste shvatili što želim reći,

-unaprijed zahvaljujem na odgovorima

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.3.2012 0:05 (000747).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Molim pomoć

pa upali wiereles na laptopu i traži mrežu na koju ćeš se spojiti, a ako te traži wep ili wap key om te mreže upiši ga i spoji .pa ako je aces point ta antena onda kako imaš spojen modem ruter i da li imaš spojen taj modem/router na liniju ili kako jer si naveo da je adsl koji se spaja na tel.liniju a pošto je i Wierles onda bi se trebao spojiti laptopom bežićno.E da koji operater ti daje uslugu ili kako sada imaš internet od koga. Po tvojem pisanju ti loviš antenom wierles mrežu i onda si spojen na nju kablom ne kužim.

Sve se nema.Možeš mislit.
Poruka je uređivana zadnji put sub 31.3.2012 0:20 (Fero).
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
Re: Molim pomoć:spajanje na internet
000747 kaže...

-molim vas za pomoć

-ovako stvari stoje