Don't forget Srebrenica - 11-07-1995. zaključana tema

poruka: 31
|
čitano: 15.465
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Don't forget Srebrenica - 11-07-1995.

Danas, 11-07-2009. godine, navršava se 14 godina od genocida koji je počinjen u Srebrenici u zaštićenoj zoni UN-a pred očima čitavog svijeta.

Jučer je izvršen ispraćaj i prijevoz 534 tabuta - lijesa posmrtnih ostataka osoba koje su ekshumirane i identificirane, a danas će biti izvršen njihov ukop i dženaza - sahrana u Memorijalnom centru - Potočari - Srebrenica. 

 

Prije par godina sam kao student otišao do Memorijalnog centra sa zetom čiji je otac također stradao i kojeg još nije pronašao.

Prizor koji sam vidio ostat će mi u sjećanju čitav život - šest stotina zelenih tabuta/lijesova poredanih na travu i majka koja taj dan ukopava 4 sina, muža, 2 brata....

Među lijesovima su bili i oni čije su čitave porodice pobijene i njih nitko nije imao da ukopa od strane porodice i familije.

Jedna strina koja oplakuje mali tabut (1 metar dužine) u kojem je dijete koje je ekshumirano - Kome je dijete smetalo?

Ljudi padaju u nesvijest od tuge i bola...

 

Zet do danas nije pronašao oca, traži ga i dalje, a sve što može je da prouči Fatihu (suru u Kur' an - u - molitva) na ogromnoj mramornoj ploči sa nepreglednim popisom imena i prezimena pobijenih među kojima je i njegov otac.

 

Puštena je himna BiH - i

- a prizor koji se tada desio ostavio je jak utisak na mene.

Čitav dan je bilo sunčano, bez ijednog oblaka, veoma vruće - čim je počela himna  odjednom je zapuhao jak vjetar i do tada uspavanu zastavu BiH i ogromnu zastavu sa ljiljanima digao u vodoravan položaj vijoreći ih iz sve snage nad bijelim nišanima...

 

 

11 - 07 - 1995.

 

 

"He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life." ~ Muhammad Ali
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.7.2009 1:31 (boxer).
14 godina
protjeran
offline