Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

poruka: 32
|
čitano: 4.718
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima".
16 godina
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

"Naime, naplaćivanje naknade da bi se neke izdavače pretpostavljalo drugima kosi se s tamošnjim zakonom o slobodi tržišnog natjecanja i poštene konkurencije. Business Insider navodi da je njihov vlasnik zadovoljan ovom presudom, te da time dobivaju mogućnost financirati novinarstvo kroz oglase."

Sloboda je istrijebiti oglase s Interneta (zao mi je Bugovci :( ).

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
Poruka je uređivana zadnji put čet 30.6.2016 22:13 (1domagoj1).
 
19 2 hvala 1
8 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
sve mogu podnit osim onih animiranih reklama i onih šta se otvore preko cjele stranice automatski. to je jednostavno pretjerivanje i natjera i onoga ko nebi instalira adblock da ga instalira.
14 godina
protjeran
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Kada su ovako postavljene, meni ne smetaju. Zato je adblocker uključen al za svaku stranicu.

Nije sve u sarkazmu, ima nešto i u podjebavanju..
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Zašto onda ne ukinu bijele liste u njemačkoj i sve oglase obrišu?

 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
Diablo86 kaže...

Zašto onda ne ukinu bijele liste u njemačkoj i sve oglase obrišu?

Zato što zarađuju na tome da firme stavljaju na bijelu listu.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
Buducnost je native ads. Znaci nesto kako facebook ubacuje reklame - ne toliko nametljivo. Najgore je kad na pocetku izleti full screen reklama, pa se trazi gdje se gasi pa se krivo stisne i nakraju puknes i instaliras ad block. Onda vise nemas problema.
 
10 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
Bryon kaže...
Buducnost je native ads. Znaci nesto kako facebook ubacuje reklame - ne toliko nametljivo. Najgore je kad na pocetku izleti full screen reklama, pa se trazi gdje se gasi pa se krivo stisne i nakraju puknes i instaliras ad block. Onda vise nemas problema.

 To je naš Bug

15 godina
neaktivan
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Neka ukinu "bijelu listu" i to je to, problem riješen. Neka ne propuštaju nikakve reklame dok ne postanu nenametljive, ovo što trenutno gledamo je strašno, otvorim stranicu i preko cijele moram odgledat video koji mi ide na živce i koji pogledam barem 10 puta na dan.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

umjesto Adblocka ja koristim uBlock Origin... za sada ga većina stranica koje prigovaraju na Adblock ni ne kuže da je adblocker uključen

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.6.2016 22:59 (dadn).
Moj PC  
8 0 hvala 0
15 godina
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Moj stav je da su reklame postale ovoliko nametljive i da su sve gore upravo zbog adblockera. Sto je vise ljudi koristilo addblokre tako se i povecavao broj "napdanih" reklama.

Da bi ogasivacai zaebali addbloker morali su dodavat na drugaciji nacin reklame i dok bi se npravio update addblokera koji bi blokirao te raklame blokirao ovi bi profitirali i tako u krug. Sad imamo ovo sto imamo zbog natmetanja oglasivaca i adblokera, da je adbloker nepopularan i reklame bi bile manje napadne

Moj PC  
1 7 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
1domagoj1 kaže...

"Naime, naplaćivanje naknade da bi se neke izdavače pretpostavljalo drugima kosi se s tamošnjim zakonom o slobodi tržišnog natjecanja i poštene konkurencije. Business Insider navodi da je njihov vlasnik zadovoljan ovom presudom, te da time dobivaju mogućnost financirati novinarstvo kroz oglase."

Sloboda je istrijebiti oglase s Interneta (zao mi je Bugovci :( ).

Istrebljivanjem oglasa bi trenutačno istrijebio 98% interneta, dakle sve ono "besplatno", a 98% od preostalih 2% bi višestruko poskupilo jer se sufinancira oglasima. U novinarstvu bi se desilo nešto još gore: umjesto reklama, počeli bi puniti stranice lukavo zapakiranim sponzoriranim člancima pisanim po nečijem nalogu (rade to i sada, ali ne toliko), a vrlo brzo bi neovisno novinarstvo potpuno nestalo i ostali bi isključivo plaćeni, sponzorirani članci pisani po mjeri sponzora. Od nečeg treba plaćati troškove i zaraditi za život, TANSTAAFL.

 

Nerealno, ali i jedino rješenje je ponuditi opciju plaćanja pristupa u zamjenu za prikaz bez reklama, a onaj tko ne želi plaćati neka gleda reklame. I zabraniti Ad Blockere. To je jedini način da koliko-toliko neovisno novinarstvo na internetu preživi. Inače srljamo u budućnost u kojoj će nekolicina najbogatijih preko medija kontrolirati i stvarati svoju verziju "istine" kako im se svidi (mnogi mediji su već danas takvi, ali baš zahvaljujući reklamama ima još i dosta manje-više neovisnih).

14 godina
protjeran
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Ja tek neki dan otkrio Ghostery :) Od tada, ŽIVO mi se promjenio na bolje :) neznam što sam radio cijeli svoj život da ga nisam koristio! Nisam ni bio svjestan kako imam brzi internet dok nisam instalirao Ghostery :D

 

 

powered by sashab
Moj PC  
4 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
RobertS kaže...
I zabraniti Ad Blockere. To je jedini način da koliko-toliko neovisno novinarstvo na internetu preživi. 

 

s obzirom kakvo je neovisno novinarstvo, živjeli adblockeri... da ne pišu seoske tračeve, tko se s kime hebao, što je Severina posrala jutros, i onda ti lupe bezvezne reklame koje u 99% slučajeva su sa lažnim X koji otvara još reklama, preživjeli bi bez problema... naravno da ih onda ljudi izbjegavaju ili koriste adblockere

9 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
freeman kaže...

Moj stav je da su reklame postale ovoliko nametljive i da su sve gore upravo zbog adblockera. 

 

ma da zbog adblockera a ne zbog pohlepe

15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
freeman kaže...

Moj stav je da su reklame postale ovoliko nametljive i da su sve gore upravo zbog adblockera. Sto je vise ljudi koristilo addblokre tako se i povecavao broj "napdanih" reklama.

Da bi ogasivacai zaebali addbloker morali su dodavat na drugaciji nacin reklame i dok bi se npravio update addblokera koji bi blokirao te raklame blokirao ovi bi profitirali i tako u krug. Sad imamo ovo sto imamo zbog natmetanja oglasivaca i adblokera, da je adbloker nepopularan i reklame bi bile manje napadne

Stvar je vrlo jednostavna. Većina "besplatnog" na internetu živi direktno ili indirektno od reklama. Što više ljudi koristi Ad Blockere, to manje se klikće na reklame, što smanjuje prihode oglašivača, što pak smanjuje cijenu oglasnog prostora na stranicama, što pak tjera vlasnike stranica da sve više prostora pokrivaju reklamama ne bi li kompenzirali pad prihoda od prodaje oglasnog prostora, što pak sve više korisnika tjera da počne koristiti Ad Blockere. I tako u spirali smrti dok ne crknu svi, i stranice, i oglašivači i firme koje rade blockere, a korisnici koji su glavni uzrok svega jer bi sve htjeli "besplatno" će pljuvati po svima jer više nemaju "besplatnih" vijesti, pornjave, igara itd.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
dadn kaže...
RobertS kaže...
I zabraniti Ad Blockere. To je jedini način da koliko-toliko neovisno novinarstvo na internetu preživi. 

 

s obzirom kakvo je neovisno novinarstvo, živjeli adblockeri... da ne pišu seoske tračeve, tko se s kime hebao, što je Severina posrala jutros, i onda ti lupe bezvezne reklame koje u 99% slučajeva su sa lažnim X koji otvara još reklama, preživjeli bi bez problema... naravno da ih onda ljudi izbjegavaju ili koriste adblockere

dnevno.hr nije jedina stranica na internetu.

16 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
RobertS kaže...
dnevno.hr nije jedina stranica na internetu.

Njihov tip vijesti je vise onaj o ljudima gusterima i slicno tome.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
1domagoj1 kaže...
RobertS kaže...
dnevno.hr nije jedina stranica na internetu.

Njihov tip vijesti je vise onaj o ljudima gusterima i slicno tome.

Dobro, dnevno.hr i jutarnji.hr nisu jedine stranice na internetu. You get the point.

12 godina
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Hocete besplatne stvari na internetu a ne bi reklame? To ne ide tako.

 
2 1 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Adblocker koji spamira ljude reklamama protiv najzucih novina u Europi, tezak izbor.

Whiteliste su zavaravanje, kad adblock dostigne 100% onda ce pateticni webovi poput indexa i buga izumrjeti i samo ce web stranice sa odredjenom kvalitetom prezivjeti.

Informacija je poput hrane, kad se hranis govnima cijeli organizam odu u neku stvar.

 
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
Iskreno imam vrlo malo "problema" sa reklamam. Najviše zbog mojih net navika. Mozda bi i drugi trebali malo da isprobaju disciplinovanije ponašanje na netu? Nije to ograničavanje slobode ili volje već nužna mjera. Ovaj spor između dvije firme je čisto ekonomskog razloga. Nema smisla puno o tome razglabati.
frankeli
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

Daj nek mi neko pametan napise sta bi se desilo da od sutra svi korisnici interneta ukljuce addblocker. Sta bi se desilo sa bugom i ostalim portalima i stranicama, blogovima isl

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
Ja bi okrenuo priču. Što bi se dogodilo da sutra svi krenu klikati kao ludi po reklamama, ali ništa ne kupovati? Npr svako pokrene bota koji će cijeli dan samo klikati. Kao neki oblik protesta. Kratkoročno bi profitirali hosteri i kompanije za oglašavanje, dok bi oni koji plaćaju za svaki klik tu masno izgubili. Znači borba protiv napadnih oglasa na način da ih se obezvrijedi, a ne blokira.
Moj PC  
9 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
frankeli kaže...
Iskreno imam vrlo malo "problema" sa reklamam. Najviše zbog mojih net navika. Mozda bi i drugi trebali malo da isprobaju disciplinovanije ponašanje na netu? Nije to ograničavanje slobode ili volje već nužna mjera. Ovaj spor između dvije firme je čisto ekonomskog razloga. Nema smisla puno o tome razglabati.

 

Jasno je da je pozadina ove priče čisto ekonomska (jer izdavač ne želi izgubiti zaradu od prodaje reklamnog prostora), ali ovdje se radi o tome da je izdavač dobio presudu u svoju korist jer je tužio ABP-ov poslovni model (koji naplaćuje white-list-anje 'velikim igračima', dok je isto za male oglašivače besplatno) koji je u suprotnosti sa zakonom o zaštiti od nepoštene tržišne utakmice, kojeg je njemačko zakonodavtsvo prošilrilo i na odnose između firmi (a ne samo između firmi i kupaca). 

 

Ono što je (po meni) van pameti, je to da je u dosadašnjem sudovanju između ove dvije firme, njemački izdavač tvrdio (i ta tužba je srećom pala na sudu) da: izdavači imaju ustavno pravo reklamirati se; da potršači ne bi smjeli imati mogućnost blokiranja reklama; i da je novinarski sadržaj samo sredstvo koje će potrošača dovesti do reklame!!! (sve ovo piše u onom tekstu gdje ABP-ovo vi vlasnici brane svoje stavove, pa sve napisano treba uzeti sa 'određenom dozom soli').

 

 

.jpg kaže...

Daj nek mi neko pametan napise sta bi se desilo da od sutra svi korisnici interneta ukljuce addblocker. Sta bi se desilo sa bugom i ostalim portalima i stranicama, blogovima isl

 

Ne bi se dogodilo ništa strašno, izdavači bi našli novi način plasiranja reklama, a addblokeri bi se opet prilagodili novonastalom stanju.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
RobertS kaže...

Stvar je vrlo jednostavna. Većina "besplatnog" na internetu živi direktno ili indirektno od reklama. Što više ljudi koristi Ad Blockere, to manje se klikće na reklame, što smanjuje prihode oglašivača, što pak smanjuje cijenu oglasnog prostora na stranicama, što pak tjera vlasnike stranica da sve više prostora pokrivaju reklamama ne bi li kompenzirali pad prihoda od prodaje oglasnog prostora, što pak sve više korisnika tjera da počne koristiti Ad Blockere. I tako u spirali smrti dok ne crknu svi, i stranice, i oglašivači i firme koje rade blockere, a korisnici koji su glavni uzrok svega jer bi sve htjeli "besplatno" će pljuvati po svima jer više nemaju "besplatnih" vijesti, pornjave, igara itd.

 Stvar uopce nije toliko jednostavna. Vecina kvalitetnog na internetu je tu zbog necijeg entuzijazma a ne zbog profita. Internet, u vrijeme prije navale oglasa bio je kvalitetnije i besplatnije mjesto.

Ta "spirala smrti" o kojoj govoris postojala je puno prije add blockera. Stranica koja je popularna, zbog velikog broja korisnika postala bi zanimljiva oglasivacima. Onda bi se na njoj pocelo pojavljivati sve vise i vise oglasa sto bi dovelo do pada broja korisnika koji su tu bili zbog sadrzaja. Padom broja korisnika smanjio bi se i interes oglasivaca. Na kraju bi stranica ostala i bez korisnika i bez oglasivaca.

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
.jpg kaže...

Daj nek mi neko pametan napise sta bi se desilo da od sutra svi korisnici interneta ukljuce addblocker. Sta bi se desilo sa bugom i ostalim portalima i stranicama, blogovima isl

 Oglasivaci i portali bi poradili na detekciji i zaobilazenju addblockera. Znaci dogodilo bi se ono sto se svakako dogadja.

Druga opcija je naplacivanje sadrzaja. BOL bi se mozda pokusao odrzati na taj nacin sto bi otvorilo vrata drugima jer ipak svi volimo besplatno. Internet je kao organizam.

16 godina
neaktivan
offline
Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima

meni je "popis dopuštenih" prazan a blokira se sve svima, osim što bug ima mali popust, čisto radi fer snošaja. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
BlueMax kaže...
RobertS kaže...

Stvar je vrlo jednostavna. Većina "besplatnog" na internetu živi direktno ili indirektno od reklama. Što više ljudi koristi Ad Blockere, to manje se klikće na reklame, što smanjuje prihode oglašivača, što pak smanjuje cijenu oglasnog prostora na stranicama, što pak tjera vlasnike stranica da sve više prostora pokrivaju reklamama ne bi li kompenzirali pad prihoda od prodaje oglasnog prostora, što pak sve više korisnika tjera da počne koristiti Ad Blockere. I tako u spirali smrti dok ne crknu svi, i stranice, i oglašivači i firme koje rade blockere, a korisnici koji su glavni uzrok svega jer bi sve htjeli "besplatno" će pljuvati po svima jer više nemaju "besplatnih" vijesti, pornjave, igara itd.

 Stvar uopce nije toliko jednostavna. Vecina kvalitetnog na internetu je tu zbog necijeg entuzijazma a ne zbog profita. Internet, u vrijeme prije navale oglasa bio je kvalitetnije i besplatnije mjesto.

Ta "spirala smrti" o kojoj govoris postojala je puno prije add blockera. Stranica koja je popularna, zbog velikog broja korisnika postala bi zanimljiva oglasivacima. Onda bi se na njoj pocelo pojavljivati sve vise i vise oglasa sto bi dovelo do pada broja korisnika koji su tu bili zbog sadrzaja. Padom broja korisnika smanjio bi se i interes oglasivaca. Na kraju bi stranica ostala i bez korisnika i bez oglasivaca.

 

 

Taj efekt je dio onog što sam napisao gore, što je odnos sadržaja i reklama lošiji, to je manje korisnika i/ili više onih s Ad blockerom, konačni efekt je isti. Oglasi su zahvaljujući Google-u postali de facto sredstvo plaćanja na internetu i isto kao kod pravog novca, što ga je više na tržištu, to manje vrijedi, pa da bi kompenzirao pad vrijednosti, štampaš još više novca, što ga još više obezvrijeđuje i tako u krug, dakle klasična inflacija.

12 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
😏
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Pobjeda njemačkog izdavača nad adblockerima
😏
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice