Zato se uređaje kupuje kada su već isprobani, nekih 6 mjeseci nakon izlaska može se vidjeti da li ima problema a i puno problema koji su pratili uređaj na početku su ispravljeni. A da ne govorim cijena koja se spusti bar za 30% u tih 6 mjeseci.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ili nakon tih 6 mjeseci odeš na njuškalo i nađeš ga u pola cijene
hm... počelo je. i hardveraši se ponašaju poput "nekih proizvođača nekih operacijskih sustava": ajmo brže-bolje nešto zveknut na tržište (uvijek ima dovoljan broj budala da odmah nasjednu) pa ćemo zakrpe i popravke izdavat u hodu. parafrazirano: "pametan zna čemu služi strpljenje".
Ili nakon tih 6 mjeseci odeš na njuškalo i nađeš ga u pola cijene
Njuškalo ne koristim iz principa dok ga ne srede bar kao ebay (koji koristim bar jednom mjesečno) dok ja ne mogu pročitati ništa o prodavatelju ne interesira me.
Nisam mogao vjerovati kada sam pročitao ovaj članak:
WOW Bugu je ovo rekordno brzo prenesena vijest ;)
Ovo je na uređajima Verizona ili AT&Ta kolko se sjećam. Mislim da nema mjesta na paniku, znam ljude koji od prvog dana imaju S5 i sve radi kako treba, same pohvale. Nadam se da neće morat uskoro na servis jer bi to bilo jadno.
Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.

Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.
Pa da svi telefoni idu na servis u garanciji ?
Nevidim korist .
Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.
Pa da svi telefoni idu na servis u garanciji ?
Nevidim korist .
Krivo je napisano.
Trebalo je pisati "Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare dan nakon isteka garancije."
Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.
Pa da svi telefoni idu na servis u garanciji ?
Nevidim korist .
Krivo je napisano.
Trebalo je pisati "Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare dan nakon isteka garancije."
Tako da : )
To je zato kaj ih štancaju "na normu" a razlike od prijašnjih modela su minimalne. Umjesto da naprave uređaje kak spada i da ih šibaju na tržište tek kad ih "ispoliraju". Bezveze, ko danas uopće ima svakih par mjeseci 5000 novaca hrvatskih za novi smartfon?!?
Ili nakon tih 6 mjeseci odeš na njuškalo i nađeš ga u pola cijene
i u medjuvremenu se skontas da je bolje sacuvati pare skupiti i pricekati jos malo do slijedeceg flagshipa
ovo je totalna glupost, nista nije savrseno, svaki kvar je moguc, a sto se tice kamere kod sgs5 rijetkima se desio ovaj problem
Mislim da mobitel koji košta koliko i jedan dobar laptop mora radit savršeno a ta stvar sa kamerom nije baš "mala".
Kako je netko već naposao, pričakati do ljeta da padnu cijene i isprave se sve greške
Mislim da mobitel koji košta koliko i jedan dobar laptop mora radit savršeno a ta stvar sa kamerom nije baš "mala".
Kako je netko već naposao, pričakati do ljeta da padnu cijene i isprave se sve greške
zašto išta mora raditi savršeno? i kao da je cijena tu presudna. nije baš da nešto što košta duplo više i traje duplo više. većinom tu naplate hype, brend itd
a to što govoriš o čekanju do idućeg ljeta, to ti pada u vodu, jer će idućeg ljeta opet izaći novi modeli koji će koštati kao ovi sadašnji. tada se na ove današnje nitko neće niti obazirati.
Mislim da mobitel koji košta koliko i jedan dobar laptop mora radit savršeno a ta stvar sa kamerom nije baš "mala".
Kako je netko već naposao, pričakati do ljeta da padnu cijene i isprave se sve greške
zašto išta mora raditi savršeno? i kao da je cijena tu presudna. nije baš da nešto što košta duplo više i traje duplo više. većinom tu naplate hype, brend itd
a to što govoriš o čekanju do idućeg ljeta, to ti pada u vodu, jer će idućeg ljeta opet izaći novi modeli koji će koštati kao ovi sadašnji. tada se na ove današnje nitko neće niti obazirati.
nešto mi šute ovi koji veličaju te brandirane uređaje poput Samsunga Olfo se kvaliteta plaća, kinezi su šrot
Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.
prijatelju moj da mi mobitel rikne ili mu se pak dogodi nesto ovako nakon godinu dana nebi mi bio na shoping listi dugo vremena....
Svaki proizvođač bi volio da se svi njegovi telefoni pokvare. Al nakon mjesec dana ipak je malo prerano. Godinu dana bi bila ideala.
prijatelju moj da mi mobitel rikne ili mu se pak dogodi nesto ovako nakon godinu dana nebi mi bio na shoping listi dugo vremena....
znači ne bi kupovao više iz jednog kineskog sela nego iz drugog. velika razlika. pa danas u slavoniji na pijaci prodaju kineski luk