Pa ti kupi hibrida... Ljudi se nadali dobiti najboljem iz obje tehnologije, a dobili najgore. Mada to valjda već i vrapci na grani znaju, a određene vlade su upravo i zbog toga počinju ukidati subvencioniranja hibrida.
Izvješće Europske komisije: WLTP testiranje drasti
- poruka: 14
- |
- čitano: 7.833
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da, dobio si najgore. Tezinu baterije, tezinu motora i getribe, sve skupa. Nit vrit, nit mimo.
Trenutno vozim Peugeot 5008 mild hybrid sto je smijurija po pitanju ekologije jer doticni ima pogon na bateriju do 30kmph te range do 1km. Radi toga sto su racunali nize CO2 emisije sam ga mogao uzeti uz subvenciju, a osjecaj voznje je puno bolji no kod obocnog benzinca. Osobito mi se svidaju manja buka te rekuperacija umjesto kocenja. Sto se tice "ekologije" i smanjenja CO2 emisija me iskreno zaboli jer ima puno bitnijih stvari koje se ignoriraju jer se ne vrti lova kroz njih (npr. oneciscenje pesticidima, antibioticima i razno raznim kancerogenim spojevima, ukljucujuci i mikro plastiku). Kada bi politicari uistinu htjeli zauzdati CO2 emisije u transportu, ulagali bi puno vise u elektricnu infrastrukturu, a ne pokusavali obuzdati prodor kineskih vozila na EU trziste kako bi lobirajuci domaci proizvodaci i dalje imali rekordne profite radi svojih precijenjenih proizvoda.
Zadnja vijest je bacanje patki o zabrani voznje nedjeljom kako bi se ispunili ciljevi o smanjenju emisija
Pa ti kupi hibrida... Ljudi se nadali dobiti najboljem iz obje tehnologije, a dobili najgore. Mada to valjda već i vrapci na grani znaju, a određene vlade su upravo i zbog toga počinju ukidati subvencioniranja hibrida.
Jesi bar pročitao članak ?
Pa nije problem tehnologija, problem su korisnici koji ne koriste potencijal hibrida.
Da bi ga iskoristio treba redovno punit na bateriju i voziti na sturju koliko se može.
Ako hibrid na bateriju može 50-80 km , da ga redovno puniš možeš se po gradu svaki dan voziti isključivo na struju.
Problem je što se hibridi puno više voze na benzin pa imaš kontraefekt jer voziš auto s vecom masom i imaš ma kraju veću potrošnju.
Ako ga ne misliš punit svaki dan, kupnja hibrida je besmislena
Dakle problem lezi u korisniku Plug-in Hybrida, ali tog problema ne bi bilo kod full hybrida poput novog Renault Espace-a.
ma što mi mišljeli o tome (jednako autoru i izvoru napisa), nije zgorega pročitati izjavu g. mandića iz IN2 o rajmaku i električnim igračkama.
I to što se reklamira kao 50-80km dometa kod hibrida - u realnim uvjetima dođe na pola
Plugin hibrid se bas i kupuje ako vecinom vozis po gradu, do posla, trgovine, a tu i tamo se zaletis na duzi put gdje vozis na benzin. Zasto kupovat dva auta kad mozes imat jedan.
I to što se reklamira kao 50-80km dometa kod hibrida - u realnim uvjetima dođe na pola
To ti dođe kao range extender. Voziš na struju većinu vremena, bez straha za duža putovanja. Kad bi ga ljudi stvarno tako koristili. Svejedno, voziš stalno na benzin, prosjek potrošnje 5 litara ili manje nije uopće loša priča pa ih na kraju ljudi ni ne pune kod kuće... Čemu. To je kad se želje ne promisle do kraja, a protivni interesi imaju utjecaja, kao što je pristup subvencijama zbog čega prodavači mogu dignuti cijenu i drastično si umanjuju izračunate flotne emisije da ne bi bilo kazni...
Nedavno vozio corolu hybrida, majke ti mile nisam ga spustao ispod 4000 okretaja, užas zivi kako auto neide
I to što se reklamira kao 50-80km dometa kod hibrida - u realnim uvjetima dođe na pola
To ti dođe kao range extender. Voziš na struju većinu vremena, bez straha za duža putovanja. Kad bi ga ljudi stvarno tako koristili. Svejedno, voziš stalno na benzin, prosjek potrošnje 5 litara ili manje nije uopće loša priča pa ih na kraju ljudi ni ne pune kod kuće... Čemu. To je kad se želje ne promisle do kraja, a protivni interesi imaju utjecaja, kao što je pristup subvencijama zbog čega prodavači mogu dignuti cijenu i drastično si umanjuju izračunate flotne emisije da ne bi bilo kazni...
Ali ako ne pune kod kuće prosjek im ne bude 5 nego 10 ili više :/
Vozim FullHybrida i ne pada mi na pamet kao drugi auto uzimat ista drugo osim opet FullHybrida. Na piku je Corolla Cross.
Morate naucit razlikovat FullHybride od PLUG-IN Hybride. Vjerujem da su ljudi lijeni punit plug-in hybride a dok su poticaji isli ili jos uvijek idu ekipa ih je i kupovala.
O potrosnji svojeg FullHybrida nebi jer ljudi nece vjerovat da auot do 2t moze trosit toliko malo s obzirom da je jos i benzinac. I da, istina, neide nikud, mrtva krava kad se stisnem lijeno djubre ali da se moze vozit 160-170, moze...ako bas morate i ako vam je...gust. Meni recimo, nije.
Zivjeli FullHybridi
Jedini hibrid (full hibrid) koji ima smisla je nova honda civic. Brza, stedljiva, ali i skupa. (od 33000 € na vise).
Ako netko razmislja o kupnji hibrida neka prvo proba hondu inace sto se uzitka u voznji tice nema do benzinca ili jaceg dizelasa ;-)
Ovi pokretni tableti na struju kad budu imali range od 800 km pri konstantnoj 120 km/h onda mogu doci u obzir a ne da me yugo od 300 € prestize na autoputu jer ja moram pazit na potrosnju baterije ako hocu stic do cilja bez punjenja...
Do tada elektricni auti su totalni promasaj osim za grad ali s tom cijenom ko ce ih kupit samo za grad...
G.