Nigdje nisam naso nesto u vezi sa ronis ducanima
zanima me kakva je cijena kod njih, iskustva sa IT komponentama i ostalim
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kaj nitko nema nikakva iskustva sa ovom trgovinom?
Ja sam prije 14 dana kod njih naručio slušalice, trebale su doć za 10-11 dana, već 2 puta su rekli da će mi se javit i nisu, na email ignore, moro sam ih zvat.
Sve me strah ak su ovak ažurni sad kad mi treba lovu uzet kak bu tek u slučaju nekakve reklamacije.
Kupio sam stalak za monitore i miš kod njih (odvojeno) i bili su sasvim ok.
Obje narudžbe sam preuzeo u trgovini kod njih. Miš je zapeo jer su me zvali na telefon iako sam napisao da preferiram mail i nisam vidio poziv,
kada sam poslao upit na mail odgovorili su u razumnom roku (unutar sat-dva).
Meni su bili ok (Riječka poslovnica, narudžbe preko web shopa).
Jedan savjet svima. Nemojte kupovati TV u Ronisu jer njihov odnos prema kupcima je katastrofalan. Prvo dva tjedna ne mogu organizirati dostavnu službu da dođe pokupiti neispravan TV, onda u servisu kažu da TV-u nije ništa i vrate ga nazad, da bi se drugi dan se pojavio isti problem i sada mi kažu da ga sam pošaljem poštom TV ili im ga dovezem u Čakovec. Žao mi samo što unutar 14 dana nisam tražio povrat novaca nego sam pristao na servis, ali u svakom slučaju prije bi zurio u Sunce nego kupio TV kod njih ikada više.
Izbjegavat ako možete ovaj dućan ako volite svoje vrijeme i ne da vam se zajebavat sa klaunovima..
Kad je već tema podignuta, evo i moje iskustvo - prošle godine naručio od njih 5-6 stvari (većinom audio oprema), sve uredno stizalo i imam samo riječi hvale.
Jedno pitanje... Prije nekih tjedan dana sam u Ronisa naručia jedno zotac mini pc računalo i platia ga oko 70e. Cijena je najvjerojatnije bila greška jer se u ostalim dućanima prodaje po 270-300e
Dobia sam potvrdu narudžbe i račun, te mi je rečeno da stiže za 10-15 dana.
Međutim par dana nakon moje narudžbe digli su i u Ronisa cijenu na 270e jer su valjda skužili grešku...
Zna ko kakva su moja prava sad ako sam ga naručia po 70e i dobia račun. Mislite da će otkazat?
-prvo.. ako imaš račun, tad je ugovor (kupoprodajni) sklopljen. (točka).. i 'moraju' isporučiti, no ako ne žele mogu otežati-otezati itd.. tek tad počinje, ovako je besmisleno, 'puhati na hladno'.. tj to što si kupio nešto jeftino ne znači da je greška, jer prodaju i polovno i sl. .. kao i rok isporuke 10-15 dana koji je upravo zato takav (normalne robe idu unutar hr 2-3 radna dana, unutar eu ovisi o cijeni dostave no čak iz kine stigne za tjedan-dva uz carinske formalnosti koje eu roba nema..).
-ako su i digli cijenu, to ne mora ništa značiti, tj nisi ništa konkretnog naveo da bi mogli zaključiti da je greška ili da će raditi problem, plaćeno, račun.. dok je za njih to možda nabavna cijena ili neka promo-akcija, ovisi što si kupio pa do tog da je to čak puno za polovno eu smeće koje se nabavlja tako da ti firma plati odvoz-zbrinjavanje smeća..
-za sad nemaš problem, pa nema razloga brinuti, kao i to da ih možeš nazvati-pitati.. pa biti miran ili potvrditi 'strahove' ..
Mislim da taj pc nije polovan, valjda bi stalo u opisu jer sam baš gleda
Neću ih zvat šta govoriš jer možda baš tad skuže :) Čekat ću pa šta bude
Sinoć oko 17 sati tražim nešto i naletim na to da oni imaju sve što trebam, čuo sam za njh ali nikada nisam trgaovao.
Označim prvi proizvod, kliknem Nastavi kupovati, označim drugi i kiknem Slijedeći korak nakon kojeg se pojavio obrazac gdje sam izabrao Prijava bez registracije unio svoju E-mail adresu na koju će mi oni poslati link da završim plaćanje i kliknuo Pošalji što mi je potpuno nejasno, a ja slijedim proceduru.
Obzirom da ni za sat vremena nije došlo ništa pokušao sam pnovo.
Jutros oko 9 sati, obzirom da na mail nisam dobio ništa zovem web trgovinu gdje me tip uvjerava da sam napravio nešto pogrešno, da se prijavim, da je to kratko ali sam rekao da ću pokušati ponovo i da ću ga nazvati kada vidim je li prošlo, a kako ni od toga nije bilo ništa od najmanje 20 poziva u roku nekoliko sati ne javlja se nitko.
Da se uvjerim da nisam lud u društvu osobe koja isto kupuje po online trgovinama pokušavam ponovo dok je osobi koja je pored mene cijeli taj način sumanut kao i meni.
Naravno da ni tada nije uspjelo pa sam im napisao na službeni kontakt obrazac jedno ljubazno slanje u rodni kraj s tim da sam naveo do zadnjeg detalja da sam snimio sve screenshoots kao i da sam sve snimio sa screen record kao dokaz, a kao šlag na tortu odbilo mi je poslati ispunjeni obrazac s obrazloženjem "Neispravna Captcha provjera!" iako od nje nema ni traga.
Pošto već imam sličnih iskustava gdje te pokušavaju zaobići na svaki način kako bi mogli slati svoj spam nisam iznenađen ali to da me njihova procedura tako izbjegava iako od drugih primam mail potpuno uredno. Iz sveg srca im želim da propadnu brzo i bolno jer nisu u stanju napraviti suvislo plaćanje ili su toliko pohlepni da ne žele omogućiti narudžbu ako želim platiti kao gost.
Ima li netko tko bi mogao naslutiti što se događa ili je, kao i kod jedne druge trgovine kriv preglednik gdje su mi uporno savjetovali da pokušam s Google Chrome iako je kasnije prošlo bez greške.
Kao nastavk serije nazvao sam web drugu smjenu koja se ljubazno javila i kada sam objasnio da avion ne leti kuda pilot hoće i kada kliknem na Pošalji nemam nikakvih polja za ispunjavanje kao što on tvrdi malo je stao i rekao da sigurno moj preglednik nije kompatibilan s njihovom stranicom, a ja sam mu odgovorio da njihova stranica nije kompatibilna s mojim preglednikom i da im nije baš za pohvalu što ne podržavaju Firefox na što je malo digao glas ali smo se razišli u miru.
Suma sumarum kriv sam ja jer koristim preglednik koji je kompliciran jer ga treba snimiti s neta pa onda još i instalirati, a ne šuplji Chrome ili default Edge kao i da se radi o nekom tipiziranom i jeftinom softu za narudžbe jer sam pljunuti takav Pošalji s poljem za unos mail adrese vidio na nekoj drugoj stranici. Da nema onog što oni pišu da poslije maila nastavim kao gost vidljivo je iz priloženog screenshota gdje postoje polja samo za unos podataka postojećeg kupca tako da ja ne postojim dok ovo piše neka AI.
Sinoć oko 17 sati tražim nešto i naletim na to da oni imaju sve što trebam, čuo sam za njh ali nikada nisam trgaovao.
Označim prvi proizvod, kliknem Nastavi kupovati, označim drugi i kiknem Slijedeći korak nakon kojeg se pojavio obrazac gdje sam izabrao Prijava bez registracije unio svoju E-mail adresu na koju će mi oni poslati link da završim plaćanje i kliknuo Pošalji što mi je potpuno nejasno, a ja slijedim proceduru.
Obzirom da ni za sat vremena nije došlo ništa pokušao sam pnovo.
Jutros oko 9 sati, obzirom da na mail nisam dobio ništa zovem web trgovinu gdje me tip uvjerava da sam napravio nešto pogrešno, da se prijavim, da je to kratko ali sam rekao da ću pokušati ponovo i da ću ga nazvati kada vidim je li prošlo, a kako ni od toga nije bilo ništa od najmanje 20 poziva u roku nekoliko sati ne javlja se nitko.
Da se uvjerim da nisam lud u društvu osobe koja isto kupuje po online trgovinama pokušavam ponovo dok je osobi koja je pored mene cijeli taj način sumanut kao i meni.
Naravno da ni tada nije uspjelo pa sam im napisao na službeni kontakt obrazac jedno ljubazno slanje u rodni kraj s tim da sam naveo do zadnjeg detalja da sam snimio sve screenshoots kao i da sam sve snimio sa screen record kao dokaz, a kao šlag na tortu odbilo mi je poslati ispunjeni obrazac s obrazloženjem "Neispravna Captcha provjera!" iako od nje nema ni traga.
Pošto već imam sličnih iskustava gdje te pokušavaju zaobići na svaki način kako bi mogli slati svoj spam nisam iznenađen ali to da me njihova procedura tako izbjegava iako od drugih primam mail potpuno uredno. Iz sveg srca im želim da propadnu brzo i bolno jer nisu u stanju napraviti suvislo plaćanje ili su toliko pohlepni da ne žele omogućiti narudžbu ako želim platiti kao gost.
Ima li netko tko bi mogao naslutiti što se događa ili je, kao i kod jedne druge trgovine kriv preglednik gdje su mi uporno savjetovali da pokušam s Google Chrome iako je kasnije prošlo bez greške.
Kao nastavk serije nazvao sam web drugu smjenu koja se ljubazno javila i kada sam objasnio da avion ne leti kuda pilot hoće i kada kliknem na Pošalji nemam nikakvih polja za ispunjavanje kao što on tvrdi malo je stao i rekao da sigurno moj preglednik nije kompatibilan s njihovom stranicom, a ja sam mu odgovorio da njihova stranica nije kompatibilna s mojim preglednikom i da im nije baš za pohvalu što ne podržavaju Firefox na što je malo digao glas ali smo se razišli u miru.
Suma sumarum kriv sam ja jer koristim preglednik koji je kompliciran jer ga treba snimiti s neta pa onda još i instalirati, a ne šuplji Chrome ili default Edge kao i da se radi o nekom tipiziranom i jeftinom softu za narudžbe jer sam pljunuti takav Pošalji s poljem za unos mail adrese vidio na nekoj drugoj stranici. Da nema onog što oni pišu da poslije maila nastavim kao gost vidljivo je iz priloženog screenshota gdje postoje polja samo za unos podataka postojećeg kupca tako da ja ne postojim dok ovo piše neka AI.
moguće je da ti browser ima nekakav plugin ili addon koji blokira dio sadržaja stranice. često se to zna desiti ako se koriste ad blockeri. meni se na kontakt stranici recaptcha vidi najnormalnije. na toj slici što si stavio se vidi dio za kupovinu kao "gost" i dio za registrirane korisnike, tako da mi tu nije jasna tvoja primjedba.
Lagano dobivam utisak da si ti jedan od njihovih smrdeža jer nisi u stanju pročitati da ispod:
"Želite kupiti bez registracije"
piše "Upišite email na koji ćemo vam poslati potvrdu narudžbe i obavijesti vezane za kupnju te kliknite "Nastavite kao gost" gdje od nema ni N od nastavite što znači isto kao što nema Captcha, a to je da je kod mene uključen Ad block, da nisu kompatibilni s mojim preglednikom...mene se ne tiče jer je kupac uvijek u pravu te da sve te proizvode koje oni nude mogu kupiti na milion i jednom mjestu na internetu koje mi neće praviti nikakve gluposti i da su tu na gubitku oni, te kao i da, uz naše trgovine mogu naručiti od Kineza koji to i proizvode na Ebay ili Aliexpress, Temu kojeg zaobilazim u širokom luku...
Inače gomila šarenila tipa "Tu smo da ti život ispunimo zabavom" Prijavi se ne našnewsletter jer smo u SAD i da sam opazio da su baš te stranice koje vrište kojekakvim reklamama, koje te pokušavaju uvjeriti da su najbolje u stvari najgore.
Danas odem u kuhinju po ručak i vratim se, a kada sam pogledao na mob propušten poziv. Kada sam nazvao preusmjerava me na glasovni sandučić za kojeg je poznato da ga nitko ne provjera i kako se nije javio nakon više poziva u pola sata odustao sam. Poslije otvorim mail kad ono poruka iz GLS da isporuka nije uspjela jer nije bilo nikoga kod kuće, a kada sam nazvao GLS i rekao da sam bio par minuta u kuhinji i da je red da me nazove ponovo agent GLSa je rekao da me ne treba nazvati dva puta neko doći na moj kućni prag što im ne pada na pamet i svaki put zovu ispred zgrade da ne bi maknuli slučajno stražnjicu stotinu stepenica.
Oni ne zvone, oni kucaju i kada sam jednom pitao zašto rečeno mi je da se i tako najavio.
Jednog sam pitao zašto nemaju pos kasu, zavaljao se od smijeha i rekao "A tko bi im onda radio" jer smo mi Hrvati još sretni da nam neko to donese pa makar platili pa ostavimo onu razliku jer cijena nikada nije okrugla, a na par stotina pošiljki skupi se toga. I agenta sam pitao zašto nemaju POS kasu, a ona je rekla da svi njihovi kuriri imaju, a kada sam joj rekao istinu i da ih očito premalo plaćaju nije rekla ništa. Naviknut na brza i efikasna plaćanja na Paypal i ostalim servisima gdje nema nekompatibilnih pretražnika i stalo im je do svakog korisnika, ne žele negativnu reklamu, gdje nije važno plaćaš li Bingom ili Duck duck... sve mi se ovo lagano gadi i da bi definitivno trebalo propisati jedan obrazac, a ne da te, kao na nekim pita dan, datum i godinu rođenja i lako bi se moglo dogoditi da ti traže broj cipela.
Prije nekoliko dana ispunjavam Ime Prezime... kada sam ukucao grad pojavio se zajedno s poštanskim brojem, a na obrascu za kartično plaćanje pita za poštanski broj jer ga ne može povući pošto ne postoji posebno polje za unos poštanskog broja kao svugdje u svijetu iako su mi odgovorili da će mi opaske svakako uvažiti.
Opet, kao potvrda da i kukolju ima žita u prilogu jedan obrazac koji ne udara u glavu pretplati se i registriraj se u drečavo crevenim poljima. što znači da se ipak može.
S njima imam samo dobra iskustva! No od nedavno se vise nemoze preuzeti na velesajmu pa vise niti ne kupujem kod njih tako da su kod mene vec u finom minusu sto se tice ovog mjeseca i kupovine!
Ako ti ne odgovara, produži. Ti ćeš biti u plusu oni u minusu.
Ako im nije stalo da te imaju ko kupca, čemu prolivaš žuć?
Kupi di tebi odgovara .
A onda si dodao i komentar u vezi GLS-a u temi od Ronisa?
Svašta.
Obzirom da je tema o Ronisu imam potpuno pravo iznjeti sve što mi ne odgovara bez obzira što, naravno da više neću ni pokušati kupiti kod njih jer imam bogat izbor ali da se zna pa da netko ne bi naletio.
Postoji moderator koji će izbrisati ili ukloniti ono što smstra da nije tematski pa su mi takva čistunska odvjetništva nepotrebna pogotovo što sam studirao pravo.
Ako nabijaš broj postova na forumu samo napiši pa ću nadodati još da imaš još više.
Generalno imaš pravo. Tko zna koliko njih ima iskustvo kao i ja ali su rejkli makni govno daklje od sebe jer smrdi i bez komentra otišli dalje ali ja nisam takav.
gdje nije važno plaćaš li Bingom ili Duck duck...
Može samo informacija, kako se plaća preko njih?
Lagano dobivam utisak da si ti jedan od njihovih smrdeža jer nisi u stanju pročitati da ispod:
"Želite kupiti bez registracije"
piše "Upišite email na koji ćemo vam poslati potvrdu narudžbe i obavijesti vezane za kupnju te kliknite "Nastavite kao gost" gdje od nema ni N od nastavite što znači isto kao što nema Captcha, a to je da je kod mene uključen Ad block, da nisu kompatibilni s mojim preglednikom...mene se ne tiče jer je kupac uvijek u pravu te da sve te proizvode koje oni nude mogu kupiti na milion i jednom mjestu na internetu koje mi neće praviti nikakve gluposti i da su tu na gubitku oni, te kao i da, uz naše trgovine mogu naručiti od Kineza koji to i proizvode na Ebay ili Aliexpress, Temu kojeg zaobilazim u širokom luku...
Inače gomila šarenila tipa "Tu smo da ti život ispunimo zabavom" Prijavi se ne našnewsletter jer smo u SAD i da sam opazio da su baš te stranice koje vrište kojekakvim reklamama, koje te pokušavaju uvjeriti da su najbolje u stvari najgore.
Danas odem u kuhinju po ručak i vratim se, a kada sam pogledao na mob propušten poziv. Kada sam nazvao preusmjerava me na glasovni sandučić za kojeg je poznato da ga nitko ne provjera i kako se nije javio nakon više poziva u pola sata odustao sam. Poslije otvorim mail kad ono poruka iz GLS da isporuka nije uspjela jer nije bilo nikoga kod kuće, a kada sam nazvao GLS i rekao da sam bio par minuta u kuhinji i da je red da me nazove ponovo agent GLSa je rekao da me ne treba nazvati dva puta neko doći na moj kućni prag što im ne pada na pamet i svaki put zovu ispred zgrade da ne bi maknuli slučajno stražnjicu stotinu stepenica.
Oni ne zvone, oni kucaju i kada sam jednom pitao zašto rečeno mi je da se i tako najavio.
Jednog sam pitao zašto nemaju pos kasu, zavaljao se od smijeha i rekao "A tko bi im onda radio" jer smo mi Hrvati još sretni da nam neko to donese pa makar platili pa ostavimo onu razliku jer cijena nikada nije okrugla, a na par stotina pošiljki skupi se toga. I agenta sam pitao zašto nemaju POS kasu, a ona je rekla da svi njihovi kuriri imaju, a kada sam joj rekao istinu i da ih očito premalo plaćaju nije rekla ništa. Naviknut na brza i efikasna plaćanja na Paypal i ostalim servisima gdje nema nekompatibilnih pretražnika i stalo im je do svakog korisnika, ne žele negativnu reklamu, gdje nije važno plaćaš li Bingom ili Duck duck... sve mi se ovo lagano gadi i da bi definitivno trebalo propisati jedan obrazac, a ne da te, kao na nekim pita dan, datum i godinu rođenja i lako bi se moglo dogoditi da ti traže broj cipela.
Prije nekoliko dana ispunjavam Ime Prezime... kada sam ukucao grad pojavio se zajedno s poštanskim brojem, a na obrascu za kartično plaćanje pita za poštanski broj jer ga ne može povući pošto ne postoji posebno polje za unos poštanskog broja kao svugdje u svijetu iako su mi odgovorili da će mi opaske svakako uvažiti.
Opet, kao potvrda da i kukolju ima žita u prilogu jedan obrazac koji ne udara u glavu pretplati se i registriraj se u drečavo crevenim poljima. što znači da se ipak može.
imaš ti kolega ozbiljnijih problema od ne znanja korištenja internet trgovine, ali tu ti teško netko na ovom forumu može pomoći. nemam volje uopće komentirati ovaj kupus od posta, mogu samo zaključiti da sam na mjestu Ronisa bio bi presretan što si me zaobišao kao kupac...
https://krenizdravo.dnevnik.hr/zdravlje/mentalno_zdravlje/kontrola-bijesa-strategije-i-terapija
ovo treba negdje trajno zabilježiti, nadam se da bug redovito radi backup
"isto kao što nema Captcha, a to je da je kod mene uključen Ad block, da nisu kompatibilni s mojim preglednikom...mene se ne tiče jer je kupac uvijek u pravu"
Ti si svakako njihov zaposlenik dok ih tako zdušno braniš.
Da vidimo koliko tvrde cojones imaš pa da se pokušam registrirati što bi vjerovatno uspjelo, pa da naručim najskupklju konfiguraciju i da platim što bi vjerovatno uspjelo i da mi onda ti uplatiš novac koji sam potrošio.
Što se plaćanja i iskustva tiče još dok si morao u banci ispunjavati formulare jer nije bilo interneta.
Da ni ja baš nisam sesla visao i da me ne košta toliko da ne bih provjerio svoje mišljenje (moja mišljenja su većinom ispravna) otišao sam na stranicu Ronis, volim ih jer oni donose zabavu u moj život, registrirao se (uspješno), i naručio sitnicu (uspješno) gdje je skuplja dostava od nje ali pošto nemam, a može mi zatrebati...
Kao što se iz priloženog screenshota vidi sve ono što sam napisao da će proći prošlo je i da je moj preglednik kompatibilan s njihovom stranicom isključivo kada se registriram i da bi ih plahko tužio ali imaju previše načina da se izvuku, a i govno treba baciti dalje od sebe jer smrdi.
Time bi moje bavljenje njima bilo završeno. Prvi i zadnji put, a ogaditi ću ih kad stignem i gdje stignem.
EOD
Da ni ja baš nisam sesla visao i da me ne košta toliko da ne bih provjerio svoje mišljenje (moja mišljenja su većinom ispravna) otišao sam na stranicu Ronis, volim ih jer oni donose zabavu u moj život, registrirao se (uspješno), i naručio sitnicu (uspješno) gdje je skuplja dostava od nje ali pošto nemam, a može mi zatrebati...
Kao što se iz priloženog screenshota vidi sve ono što sam napisao da će proći prošlo je i da je moj preglednik kompatibilan s njihovom stranicom isključivo kada se registriram i da bi ih plahko tužio ali imaju previše načina da se izvuku, a i govno treba baciti dalje od sebe jer smrdi.
Time bi moje bavljenje njima bilo završeno. Prvi i zadnji put, a ogaditi ću ih kad stignem i gdje stignem.
EOD
Išao si nešto naručivati jer ti treba ili da nama nešto dokažeš?
Stvarno ne razumijem tvoje ogorčenje, kao da je Ronis jedina trgovina, stvarno ne vidim potrebu da forum zasipaš gorčinom zbog svoje nemogućnosti kupovine.
S jedne strane, donekle ga i kuzim, i ja vecinom kupujem kao "gost", naravno postoje shopovi gdje sam redoviti kupac, tamo sam registriran (iako od toga nisam primjetio nikakvu korist, no eto), ali za neke hit-and-run narudzbe mi se jednostavno neda registrirati, biti zatrpavan reklamnim materijalom, a znam da su sanse da opet od tog shopa nesto narucim prakticki na nuli. I to je jedini razlog.
S druge strane, apsolutno ga ne kuzim. Ako je to nesto sto ti treba, sto zelis, hoces, pa yebemmu, registriraj se, ako vidis da ne ide drugacije, kupi sto zelis, cemu dizanje frke jer ti narudzba nije prosla kao gost, kad registracija traje doslovce par sekundi, iste podatke upisujes prilikom registracije kao i prilikom kupovine kao gost....gdje je problem?
Osim ako si siguran da pitajboga kad ces opet uzimati kod njih, hoces li uopce ikada.....onda ima smisla, iako se svaki smisao odavno izgubio.
Ahhh da.
To je bilo nešto što želim i što mi baš i ne treba ali mi je lakše pa sam išao naručiti jer obje stvari imam na jednom mjestu iako tih stvari ima i u drugim online HR trgovinama, Amazon, Amazon DE, Ebay, Ali Express, Temu (koji su to agresivni napori, mislim da nikada neću kupiti ništa kod njih) i dalo bi se pronaći još negdje.
Ne dižem ja nikakvu dreku nego jednostavno imam protiv onih koji ti na svaki način žele nametnuti registraciju pa makar bila crvenim slovima, a ispod običnim nastavi kao gost i borit ću se protiv toga uvijek. Što se tiče njihovih reklama moraju imati unsubscribe, a i da nemaju postoji mail filter pa neka skiče bez glasa iz njega.
Što ste se ukakili, tražite svoja prava bez puštanja da vas kojekakvi kramari lopovi vuku za nos iako razumijem da u ovoj zemlji blagostanja i sreće ima onih kojima je važan svaki cent ali ti obično i nemaju potreba za klasičnom računalnom tehnikom i koriste mob.