Ne mogu pokrenuti windowse

poruka: 7
|
čitano: 5.862
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan

Bok ljudi, imam problem s kompom, naime kad ga upalim, pojavi se onaj znak od windowsa i ona zelena traka ispod se kao vrti i onda se odjednom sam od sebe komp ugasi pa se odmah i sam od sebe ponovo upali i tako stalno..... Jel zna netko kako to popraviti....

Puno hvala unaprijed

jhgf

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Ubaci instalacijski CD od Windowsa, kad se boota, pritisni R, u uđi u recovery consolu. Tu ukucaj fixboot i fixmbr. To će ti rješiti problem 90%!

Bustin at people who said my name in vain, I got no time for them tricks, I'm heavy in the game!!! I wanna be a baller, please, But the bitches and the liquor keep on callin me...

1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Ne mogu pokrenuti windowse

puno hvala Smooth Operator, samo ja sam laik za te stvari pa imam podpitanja:

1. šta znači "kad se boota"

2. "ukucaj fixboot i fixmbr" - šta je to? :-)

znam da ti ovo izgleda kao da razgovaraš s totalnim kretenom :-), ali ja stvarno koristim komp kao alat i sve je dobro dok sve radi, ali kad nešto rikne, e onda sam ja u problemu... :-)

jhgf
16 godina
neaktivan
qashqai kaže...

puno hvala Smooth Operator, samo ja sam laik za te stvari pa imam podpitanja:

1. šta znači "kad se boota"

2. "ukucaj fixboot i fixmbr" - šta je to? :-)

znam da ti ovo izgleda kao da razgovaraš s totalnim kretenom :-), ali ja stvarno koristim komp kao alat i sve je dobro dok sve radi, ali kad nešto rikne, e onda sam ja u problemu... :-)

1. to znači kada imaš crn ekran (zavisi jel imaš vistu, win7 ili XP, uglavnom sad govorim za XP) kada ti je ono crn ekran i on boota system fajlove, tada upri R i to ti je recovery console

2. i tu samo preko tastature utipkaj fixboot, kada to završi onda utipkaj fixmbr i to je to

Ako ocima gledamo, a mozgom vidimo, onda slijepi ljudi nemaju mozga
17 godina
neaktivan