Samo ako si naručio preko neta, ne i kupio u trgovini.

Nemaš onda tih 7 dana, ali bi bio red da ti izađu u susret...
Samo ako si naručio preko neta, ne i kupio u trgovini.
U Linksu vrijedi i ako je kupio u trgovini:
"Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke."
http://www.links.hr/?option=jamstva
Ako im je već takav interni pravilnik onda neka ga se drže.
Samo ako si naručio preko neta, ne i kupio u trgovini.
U Linksu vrijedi i ako je kupio u trgovini:
"Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke."
http://www.links.hr/?option=jamstva
Ako im je već takav interni pravilnik onda neka ga se drže.
mozda slanje maila jednostavno spada u tu proceduru..
i oni nekako trebaju prvadat primitak robe nazada
tako da ne vidim nista sporno u tome
naravno, ukoliko poslje toga i uvaze reklamaciju!
Samo ako si naručio preko neta, ne i kupio u trgovini.
U Linksu vrijedi i ako je kupio u trgovini:
"Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik
Da mi je znati što im ovo znači...
A valjda da ne smije ništa biti oštećeno, ni proizvod ni ambalaža.
U svakom slučaju to im je sve preblesava politika.
Vratiš proizvod, a oni ga uvale nekom drugom kao novi.
A valjda da ne smije ništa biti oštećeno, ni proizvod ni ambalaža.
U svakom slučaju to im je sve preblesava politika.
Vratiš proizvod, a oni ga uvale nekom drugom kao novi.
Onda i je novi proizvod, ako ni ambalaža nije oštećena.
Samo kako onda znati da hladnjak ne sjedne?
Oštećena ambalaža nije isto što i otvorena ambalaža.
Neki hardver se može raspakirat i ponovno spakirat, neki ne i zato i kažu da ne prihvaćaju vraćanje za sve proizvode.
Vjerujem da cooler spada u ove prve.
Oštećena ambalaža nije isto što i otvorena ambalaža.
Neki hardver se može raspakirat i ponovno spakirat, neki ne i zato i kažu da ne prihvaćaju vraćanje za sve proizvode.
Vjerujem da cooler spada u ove prve.
Ma 90% proizvoda danas se ne da vratiti u početno stanje kad se jednom otvori. Tu je velik problem.
Pozdrav, odlučio sam se prvo vama javiti jer prije nisam ništa kupovao u linksu. Uglavnom, krajem 11. mjeseca 2013. sam kupio medusa nx gaming slušalice samo kaj mi je sad prestao raditi mic. I sad neznam dali da uopće idem reklamirati. Kaj mi vi savjetujete?
Pozdrav, odlučio sam se prvo vama javiti jer prije nisam ništa kupovao u linksu. Uglavnom, krajem 11. mjeseca 2013. sam kupio medusa nx gaming slušalice samo kaj mi je sad prestao raditi mic. I sad neznam dali da uopće idem reklamirati. Kaj mi vi savjetujete?
Pa naravno da tribas reklamirat tu nema rasprave.

Moze mi netko reci kako ide postupak reklamacije?
Da li da ih zovem ili da saljem mail?
ja sam odnio mobitel na reklamaciju i evo, cekam vec 3 tjedna da mi se jave. nitko se ne javlja na telefon u servisu, zovem u maloprodaju i covjek uzima podatke i govori kako ce me nazvat. moš si mislit, ali znam da necu iz linksa vise nista kupovat
imam jednu grafu za reklamaciju pa bi htio mozda i nadoplatiti na nesto drugo/jace/kvalitetnije itd, dali to kod njih ide ok???
Radi li vama linksova web stranica? Odnio sam im laptop na reklamaciju i kako mi je prdnula matična moram novog uzet i sad ne mogu vidit 2-3 laptopa koje mi je frend preporučio.
lp
Ako sam falio temu unaprijed isprike
ma ne radi im nista jbte, ocu pogledati nalog reklamacije, nista! cekam vec tjedan dana reklamaciju za gpu, kao da je problem gurnuti grafu u komp i viditi dali radi ili ne, automehanicar mi je u 3 dana slozio prepolovljeni kamion s 2 prikolice a ne oni komad plastike i lima od 500g...
ma ne radi im nista jbte, ocu pogledati nalog reklamacije, nista! cekam vec tjedan dana reklamaciju za gpu, kao da je problem gurnuti grafu u komp i viditi dali radi ili ne, automehanicar mi je u 3 dana slozio prepolovljeni kamion s 2 prikolice a ne oni komad plastike i lima od 500g...
Jesi siguran da je kod njih?
Nikad neću zaboravit moju sapunicu sa matičnom pločom,servisera samo zaprimanja robu u STu i šalje sve u ZG,da im se ne isplati imat pravog servisera u Splitu@
Ali sve sta sam reklamirao na kraju su mi uvjek riješili,većinom dobio bih novo ili bi nadoplatio za skuplje.
Zadnje sam umjesto 2g starih H100 dobio novo H100i (naravno s 3g garancije)

Kod mene stranica uredno radi.
Ako idete provjeravat status popravka, onda odite preko opere ili chromea. U mozilli to ne radi, tek toliko da napomenem, jer meni nije radilo, a i kasnije su mi tamo potvrdili da je tako.
Meni preko Mozille uredno radi sada, prije nije.
ma ne radi im nista jbte, ocu pogledati nalog reklamacije, nista! cekam vec tjedan dana reklamaciju za gpu, kao da je problem gurnuti grafu u komp i viditi dali radi ili ne, automehanicar mi je u 3 dana slozio prepolovljeni kamion s 2 prikolice a ne oni komad plastike i lima od 500g...
Jesi razmišljao o tome da servis od 2 zaposlena servisera u određenom gradu (nagađam) ima na desetke ako ne i puno više reklamacija? I za svaku od tih reklamacija treba vremena da se provjere, dali je neispravno ili je krivnja kupca, što je neispravno, pokušati popraviti te ako se ne može riješiti popravkom ili zamjenom neispravnog djela, dati nalog za zamjenu..
pohvala za links servis 11.02.2015. predana reklamacija!18.02.2015. u statusu rjesavanja
znam da je tema vec starija no imam problem s mišem i trebao bih ga odnijeti na reklamaciju n problem je sto nemam račun koji mi je donio kurir ..
i sda me zanima mogu li ja otici na links.hr ulogirati se sa svojim podatcima i isprintati narudžbu ili račun??
kupljeno je putem weba.
znam da je tema vec starija no imam problem s mišem i trebao bih ga odnijeti na reklamaciju n problem je sto nemam račun koji mi je donio kurir ..
i sda me zanima mogu li ja otici na links.hr ulogirati se sa svojim podatcima i isprintati narudžbu ili račun??
kupljeno je putem weba.
Po Zakonu nisi obavezan imati račun kod sebe. Uzmi garanciju i miša, a oni ionako moraju 3 ili više godina čuvati račune koje su izdali pa će ga pronaći. Pretpostavljam da si plaćao u gotovini, ali ako nisi možeš si isprintati i izvadak s tekućeg računa gdje se vidi isplata.
Bok,
neki dan (ustvari 29.6.2015) sam kupio zvucnike i prodali su mi ih sa ostecenom ambalazom! Zvucnici su bili neispravni pa sam ih odnio na servis ali oni su ustvrdilida su zvucnici "ISPRAVNI", a nisu i zbog toga te ostecene ambalaze mi ne zele vratiti novac! Na snimkama koje su pokazali se vidi da je ambalaza potrgana ali oni seruda nije, te prodavac porice da je ambalaza bila potrgana!
Bok,
neki dan (ustvari 29.6.2015) sam kupio zvucnike i prodali su mi ih sa ostecenom ambalazom! Zvucnici su bili neispravni pa sam ih odnio na servis ali oni su ustvrdilida su zvucnici "ISPRAVNI", a nisu i zbog toga te ostecene ambalaze mi ne zele vratiti novac! Na snimkama koje su pokazali se vidi da je ambalaza potrgana ali oni seruda nije, te prodavac porice da je ambalaza bila potrgana!
Traži da ti daju gazdu na telefon ili nadređenog i jasno reci da ćeš izaći s tim u novine, po portalima i na Facebook, da ćeš u priču uključiti i udrugu za zaštitu potrošaća i državni inspektorat, i da će potrošiti puno više love od vrijednosti zvučnika na marketing da pokrpaju to što si im u stanju učiniti (u fazi bunila i ludila na granici PTSP-a uzrokovanog nepravdom i materijalnom štetom koju su ti nanjeli). I nije šala. Inače čudim se za Links, neznam u kojoj si poslovnici to kupio. Ja recimo za varaždinsku ekipu imam samo riječi pohvale na rad, trud, zalaganje i support i tako već godinama. Mogli bi postati ogledni primjer za ostale poslovnice.
Pa je li ti zvucnici rade na drugom kompjuteru? Ja isto imam jako pozitivno iskustvo sa reklamacijom proizvoda kod njih.
Bok,
neki dan (ustvari 29.6.2015) sam kupio zvucnike i prodali su mi ih sa ostecenom ambalazom! Zvucnici su bili neispravni pa sam ih odnio na servis ali oni su ustvrdilida su zvucnici "ISPRAVNI", a nisu i zbog toga te ostecene ambalaze mi ne zele vratiti novac! Na snimkama koje su pokazali se vidi da je ambalaza potrgana ali oni seruda nije, te prodavac porice da je ambalaza bila potrgana!
Traži da ti daju gazdu na telefon ili nadređenog i jasno reci da ćeš izaći s tim u novine, po portalima i na Facebook, da ćeš u priču uključiti i udrugu za zaštitu potrošaća i državni inspektorat, i da će potrošiti puno više love od vrijednosti zvučnika na marketing da pokrpaju to što si im u stanju učiniti (u fazi bunila i ludila na granici PTSP-a uzrokovanog nepravdom i materijalnom štetom koju su ti nanjeli). I nije šala. Inače čudim se za Links, neznam u kojoj si poslovnici to kupio. Ja recimo za varaždinsku ekipu imam samo riječi pohvale na rad, trud, zalaganje i support i tako već godinama. Mogli bi postati ogledni primjer za ostale poslovnice.
Slažem se usluga u Links VŽ je izvrsna. U ZG nisam imao tako dobra isksutva, nisu toliko susretljivi i nemaju toliko elana kad se traži savjet.
Haj, dal imam pravo vratiti monitor, pretpostavljam da je sve u redu s njim ali ima previse "mušica" koje ne mogu progutati.
Znaci jos nije proslo tih 7-8 dana, nisam niti folije skidao sa njega. Zvao sam i rekli su mi da monitore ne primaju nazad osim ako nesto ne valja pa onda ide na servis.
