Ultimativna tema za odabir prijenosnika izdvojena tema

poruka: 37.676
|
čitano: 14.633.929
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
Re: Ultimativna tema za odabir prijenosnika
miroban kaže...

Prilično sam laik u ovoj temi pa ako može preporuka laptopa oko 3500-4000kn prvenstveno za multimediju, ekran 17,3. Ne bi bilo loše da se može igrati i pokoja igra poput Farming simulator primjerice, ali nije presudno.

ProBook 470 sa Win8 original

12 godina
sandrsbify kaže...

Bok! Treba mi mala pomoc u vezi laptopa.Ugl.mi ne treba za nista posebno,pogledati koji film,glazba,interbet,tu i tamo nesto u wordu i pp,pronasla sam Toshiba satellite C55-A-15W. Zanima ne sto mislite? Da li je to solidan laptpo za te pare ilu seda naci i bolji? Max mi je 3500 kn. Hvala. :)

Daleko bolji izbor i preporuka LenovoG510 s time da možete dosta uštedjeti za svoje namjene i ići na AMD Kabini Soc(15w) sa jako malom potrošnjom Lenovo G505

12 godina
Doca15 kaže...

Pozdrav ljudi,trebao bih jedan laptop koji bi mi sluzio za skolu,internet,muziku,igranje(tipa world of tanks,bf4(low)),bitno mi je da tipka nisu onako utisnute unutra i da ima dobar ekran i lijep kontrast boja,po mogucnosti iz linksa ali ako imate neki bolji i povoljniji ducan za laptope slobodno preporucite.

Buđet mi je oko  5000-5500kn.hvala unaprijed {#}

Nisam te dobro shvatio za tipkovnicu ali pogledaj iz Linksa Acer V3 ili Asus X75VB

13 godina
Ultimativna tema za odabir prijenosnika

na aceru je clickpad koma

0 0 hvala 0
12 godina

Većina touchpada nije precizna ali kod 17" se ionako koristi miš kao zamjena. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.11.2013 2:31 (roby27).
15 godina

Ja imam taj Acer i tipkovnica mi je dobra, ali clickpad, da dosta je neprecizan, posebno smeta sto su 2 ''klika'' skriveni, pa onako malo iritira...