Neki dan sam kupio laptop Lenovo Z51-70 u Linksu u Osijeku i nakon malo korištenja primjetio sam da je na bijelim i vrlo svjetlim površinama vidljiva velika bijela horizontalna linija (više kao "oblak") posred ekrana. Dosta me nervira pri radu pa me zanima ima li tko iskustva s takvim stvarima, mogu li zamjeniti laptop za drugi isti? Prilazem slike defekta
Links reklamacija laptopa?
- poruka: 25
- |
- čitano: 6.846
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Neki dan sam kupio laptop Lenovo Z51-70 u Linksu u Osijeku i nakon malo korištenja primjetio sam da je na bijelim i vrlo svjetlim površinama vidljiva velika bijela horizontalna linija (više kao "oblak") posred ekrana. Dosta me nervira pri radu pa me zanima ima li tko iskustva s takvim stvarima, mogu li zamjeniti laptop za drugi isti? Prilazem slike defekta
Što je to "malo korištenja"? Koliko je vremena prošlo od kupnje?
Laptop ćeš im nositi u svakom slučaju nositi pa ne škodi pitati. Imaju na svojoj stranici rečenicu "Ako se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke." - ne mogu reći da je razumijem, ali ako si ga kupio prije manje od 8 dana, možda ti to bude išlo u prilog.
Nosi nazad dok možeš. Inače nemam dobra iskustva u novije vrijeme kad je u pitanju Links i vezano za garanciju. Prije su bili puno bolji.
Pretpostavljam da ti je laptop i isporučen s takvim ekranom, samo što možda nisi odmah primijetio. Odnesi ga odmah sutra i inzistiraj na drugom primjerku (nećeš ga možda odmah dobiti nego dok se uvjere da na ovom nema nikakvih oštećenja). Nema smisla da ti servisiraju praktički skroz novi laptop - da ga šalju na servis, pa da čekaš još koji tjedan dok ga ne otvore, zamijene ekran i vrate prodavaču.
Inače imaš pravo i na jedostrani raskid ugovora u roku od 14 dana za slučaj da ti ne bi htjeli dati novi, a ispravan laptop, pa si i to malo prouči.
- odnosi se na vraćanje, ne reklamaciju..
- ako je kupljen u poslovnici to je dobra volja trgovca, dok ga za online na to tjera zakon (ako se ne varam, 14 dana..)
- reklamacija nema veze s trgovcem (kad ih razdvojeno gledamo, servis-distributer-proizvođač..) osim kao posrednik (da se ne mora tražiti-nositi u servis npr ZG..).
- ovakav kvar se može osporiti (ne priznati kao garancijom pokriveno..) tj ako je to jedan takav.. (loša homogenost bijele), ako je serija ništa od toga (osim ako to naloži lenovo..)
.. ni sud ne pomaže, treba dokazati tvorničku grešku, dok je ovlašteni servis zapravo jedini kvalificiran za dati procjenu ... ne neki pravnik i sl. Tad sve ovisi o dobroj volji ili lošoj reklami, time i npr zamijena.
- ako si u tom roku, ako oni to dozvole, vrati bez prigovora, bez reklamacije.. i idući put gledaj što kupuješ, traži paljenje ili vrati čim isprobaš (jer ugl svi daju, moraju dati, takav rok za povrat ako ne omoguće kupcu demonstraciju ispravnosti prilikom kupnje..)
- problem što homogenost bjeline nije konkretan kvar, lakše bi bilo crknut ekran pa i razbijen čekićem reklamirati.. (osim tad dokazati da nisi kriv..). To je stvar specifikacija, tumačenja i servis može reći OK.. tad ništa ne možeš osim žaliti se.. i opet ništa.. (a tad zaboravi na običan povrat..).
Na koji način bi trgovina rješavala tvoju reklamaciju ne znaš dok im ne predaš laptop. Ja osobno bih to pokušao riješiti preko trgovine, jer mi se čini da bi servis jednostavno automatizmom popravio laptop.
po ovome servis je prihvatio reklamaciiju.. otklonit će kvar.... ili očekuj probleme kad dobiju uređaj.
trebao si iskoristiti pravo povrata (bez obrazloženja.. ne sviđa mi se..). To je s trgovinom (koja radi onako kako kaže distributer i to stoji u navedenoj reklami..).
kvar-garancija.. oni moraju pokušati otkloniti kvar, popraviti. Ako je nepopravljivo tad zamijeniti. Kod novih stvari imaš dodatno pravo tražiti novo, ne popravak.. ali rokovi-natezanje.
+ ostaje mogućnost da kad dobiju notebook i vide sliku zaključe da je to OK (ako je takva serija, tad nemaju što popraviti..) ako je tvoj baš izuzetak, tad može i drugi novi ili novi ekran. (ali homogenost slike je problem za natezanje..)
za sad izgleda da imaš sreće.. :)
Trebao si im ga vratit i uzet povrat love, zaj...i ovo sad natezanje koje će (vjerovatno) nastupit,a da ne govorim da može potrajat.
Ovako kupis drugi i bok.
Hvala svima na odgovorima :)
Bio u trgovini, lik pogledao, dao mi odmah novi uređaj..pogledao ja sve, u redu..dodem doma, malo radim na laptopu, digao windowse, primjećujem identičan defekt. Čak je i ta "mrlja" identičnog oblika kao na prošlom. Ruku na srce, mnogo slabije vidljiv i podnošljiviji. O čem se tu radi, neka serijska greška? Ako opet mjenjam, mogo bi dobit još gori..

-i takve stvari ne pokriva garancija .. tj možeš ponekad dobiti zamijenu, no otklanjanja problema nema.
-čim kreneš s reklamacijom ovisiš i o takvim stvarima, sam povrat bez objašnjenja razloga je tad bolji izbor..
Evo bio danas opet u poslovnici, najavio sam se dan unaprijed. Dečki su dok sam ja došao pročešljali skladište i pregledali sve uređaje i zaključili da je dotični defekt prisutan na ama baš svakom. Fino sam im ga vratio, doplatio 300kn i uzeo Acera F5-571G s i3-5005u, 940M, metalnim palmrestom, 1TB HDD, Full HD ekranom (ispravnim ) i još dobio dodatne dvije godine garancije. Linksu prst gore i pohvale za susretljivost i ljubaznost, a Lenovo odsad zaobilazim u širokom luku.
Linksu prst gore i pohvale za susretljivost i ljubaznost, a Lenovo odsad zaobilazim u širokom luku.
Neki su Lenovu rekli "ne" još od Superfish skandala.
- zato se svaki mora pogledati-uključiti (bar na polici..).
- nije to stvar samo Lenova.. tek par proizvođača ekrana (zapravo svih komponenti) ostalo su samo brendovi-imena koja se najlepe. Tako da svi mogu biti u lošoj seriji, razlika je samo koliko je nekome od njih niža cijena bitna.. jer ovakav problem (homogenost) se lako odbije kao kvar-garancija. Pogotovo što se na 'šarenijoj' slici ne primjećuje.
.. stvarno, u ovom slučaju je Links OK. (upozorenje ostalima! .. to je čista dobra volja trgovca, gradnja imagea.. može se zaglaviti u natezanju sa servisom koji ne može napraviti zamjenu, servis može samo otkloniti kvar ali ne sistemski kao ovaj)
zamijena za drugi je zapravo ista stvar kao da je kupac vratio robu bez reklamacije, bez razloga.. što reklamiraju (online je zakonsko pravo, u trgovoni kad je kupac osobno vidio robu nije), čak prednost jer je ipak kupljen drugi kod istog trgovca. Može se reći, pametna poslovna politika, prema kupcu. (samo za to mora biti dovoljno jak trgovac, mali ne mogu, ostanu u minusu..). Moramo se pomalo navikavati na neka svoja prava.. :)
Pozdrav,
Prije par dana kupio sam Lenovo Y700 15ISK laptop u Linksu i odmah s njim RAM i SSD koji sam sam ugradio prema naputku prodavača. Danas mi nešto nije dalo mira i vidio sam na Lenovo stranici da je nadogradnja tog modela moguće isključivo kod ovlaštenog servisa, korisnik nije u mogućnosti nadograđivati niti jednu komponentu.
Ima li itko kakav savjet, što da radim?
LP
trebas vidit u manualu, obicno je navedeno od proizvodaca dal se gubi il ne gubi garancija prilikom samostalne nadogranje RAMa il HDDa/SSDa.