Ja se nadam na turbo 40 imat barem 35mbps ak ne spustam se na turbo 30 posto to nije na ugovornu obvezu.Samo me cudi kakvi neznalice rade u SZK jer zvao sam ih 4 puta da ih pitam kolka mi je max. propusnost i svaki puta bi mi dali drukciji odgovor.Cak su mi i dva od tri puta rekli da moram dobiti novi ruter iako sam im rekao da imam novi zte 931vii Znaci za ne povjerovat!
T-Com Internet
- poruka: 19.637
- |
- čitano: 6.626.782
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
pozdrav,imam pitanje u vezi turbo opcija što se nude u tcomu,dali je to stvarno 10kn više na račun ili ima neka caka?
STvarno je 10 Kn. Ili 30, ako uzmeš 40-50.
tako je, stvarno je 10kn
Planiram kupiti TP-Link N750 router. Mislim staviti od T-Coma zte zxdsl 931vii u bridge mod. Znači kad njega stavim u bridge mod iz zte iz wan idem kablom u TP-Link isto u wan port. I da oba max-tv-a ostaju na zte ili ?
Evo proslo 7 dana od kako sam podnio zahtjev za turbo brzinom.Zovem ih i pitam kada ce al oni me na fino odje.Da li se mogu kome zaliti?Sto da radim? Ovo vise nije normalno..
Evo proslo 7 dana od kako sam podnio zahtjev za turbo brzinom.Zovem ih i pitam kada ce al oni me na fino odje.Da li se mogu kome zaliti?Sto da radim? Ovo vise nije normalno..
zovi ih 100 puta ko što oni tebe kad ti žele nešto uvaliti
Evo proslo 7 dana od kako sam podnio zahtjev za turbo brzinom.Zovem ih i pitam kada ce al oni me na fino odje.Da li se mogu kome zaliti?Sto da radim? Ovo vise nije normalno..
zovi ih 100 puta ko što oni tebe kad ti žele nešto uvaliti
Znaci svao sam ih masu puta svaki dan jer mi je bilo nesto sumnjivo i sada sam to potvrdio.Rekli su mi da je zahtjev storniran pa tek danas pokrenut novi!!!!! Pitam ja zasto je storniran a oni kazu da ne znaju ali vjerojatno jer sam ja zatražio.Ja nisam lud da nakon tolko cekanja idem zvat i otkazivat brzinu tak da su oni pogriješili i stornirali zahtjev i sada je moram ispaštat i cekat ko zna kolko jos.Ja ne mogu vjerovat da se ovo dešava!Rekao sam da me kontaktira nadređeni pa sada cekam.
Evo proslo 7 dana od kako sam podnio zahtjev za turbo brzinom.Zovem ih i pitam kada ce al oni me na fino odje.Da li se mogu kome zaliti?Sto da radim? Ovo vise nije normalno..
zovi ih 100 puta ko što oni tebe kad ti žele nešto uvaliti
Znaci svao sam ih masu puta svaki dan jer mi je bilo nesto sumnjivo i sada sam to potvrdio.Rekli su mi da je zahtjev storniran pa tek danas pokrenut novi!!!!! Pitam ja zasto je storniran a oni kazu da ne znaju ali vjerojatno jer sam ja zatražio.Ja nisam lud da nakon tolko cekanja idem zvat i otkazivat brzinu tak da su oni pogriješili i stornirali zahtjev i sada je moram ispaštat i cekat ko zna kolko jos.Ja ne mogu vjerovat da se ovo dešava!Rekao sam da me kontaktira nadređeni pa sada cekam.
heh da su ga barem meni stornirali na vrijeme. ugl naručih turbo 30, došao modem bla bla i u međuvremenu mi storniraju zahtjev. ja nazovem szk, ok javi normalan čovjek, i odluči mi pustiti vdsl. paf e u tom trenutku su me totalka isključili (telefon,net,max). parica super, imam mogućnost.... ali je trebalo nešto na centrali prvo odraditi... meni to nisu odradili tako da sam bio zamračen dobrih 4-5 dana, dok me nisu osposobili za vdsl. neću ništa reći ali ako imaš slučaj ko moj "strpljen/spašen". a ne dođe ti oprema pa služi kao ukras.
Evo proslo 7 dana od kako sam podnio zahtjev za turbo brzinom.Zovem ih i pitam kada ce al oni me na fino odje.Da li se mogu kome zaliti?Sto da radim? Ovo vise nije normalno..
Komentar na zadnjih par poruka: pitanje je imaš li uvjeta na svojoj centrali za vdsl? Meni je tehničar rekao prije koji mjesec - badava biste dali zahtjev za turbo brzinom kad vas nemam na što spojiti.
Uvjete za vdsl imam jer su mi to rekli u vise navrata da je sve gotovo i da se ceka da se brzina propusti,cak je i tehnicar bio u centrali...Nesto drugo je po srijedi u mome slucaju! Neko je pogrijesio i uglavnom rekli su mi da im je zao i da ak ocu da ce mi umanjit racun kao znak isprike i da se strpim jer je danas taj novi zahtjev poslan pa da ce biti ukljuceno u roku od 7 dana! hahahaha
Zna netko kako da postavim da mi se ZTE 931 VII restarta svaka 24 sata ili svakih nekoliko dana?
poz, stigao novi ruter Speedport W724v . e sad me zanima ako ima ko s njim iskustva kako se postavlja port te kako se gasi firewall u ruteru posto su na raspolaganju samo 3 opcije . low , med i high.
al brzine je prepredobra
Cek, da li mogu zatraziti da mi zamjene zte od optike sa speedport routerom?
jedino ako ces mjenjat brzinu na 200/100 onda ce ti dat taj ruter
Jel se tu po temi skita kakav kvalitetni tcom tehničar koji je voljan pomoći.
Radi se o tome da zadnjih godina imam/o problema sa internetom konstantno, a za jačih kiša dolazi do prekida ili internet stalno puca.
Dečki koji dolaze na teren (tehničari koji koliko sam skužio ne rade u tcomu nego je to neka privat firma) uredno rade što treba ali na kraju napomenu da je glavni problem negdje na optici i to bi trebai tcom riješiti ali im se kao ne isplati.
Kakvoj optici? Imaš optiku ili bakar?
Nije bitno da li tehničari rade u privat... ili u T Comu, bitno je koliko su kvalificirani i kako pristupaju poslu, svega sam se nagledao.
Ako je problem samo kad je kiša onda je uglavnom problem u starom podzemnom kabelu u koji dolazi vlaga prilikom padalina. Može biti i na izvodu.
Nakon kiše kroz dan dva se sve stabilizira kad se zemlja prosuši, zna bit problem što kad tehničari dođu sva mjerenja budu uredna a kad je kiša nema nikoga,
za početak se netko treba detaljnije pozabaviti time jer može biti puno stvari , kod kiše je uglavnom ovo navedeno.
Ako ne može nači problem neka mijenja paricu ako ima slobodnih ili pošalje mjernu ekipu da naprave mjerenje kabela što češ teže postiči.
Na bakru sam. Problem je ako sam dobro razumio u optici koja ide do centrale.
Parica mi je mjenjana več jedno tri puta. Svaki put su i provjereni kućne instalacije i ok su.
Ali velim, nije samo kod mene problem nego i par susjeda ima isto tako.
Znači da je cijeli izvod loš, može biti da su reglete oksidirale ali siguran sam da su to več eliminirali kao uzrok tako da sam uvjeren sam da je problem u podzemnom kabelu od centrale do izvoda , iduči put inzistiraj da izađe mjerna ekipa, još bolje da napišeš detaljan prigovor.
Tu kod mene od centrale idu žice iznad zemlje iliti po stupovima.
Oni to nešto stalno mjere, jedan tehničar kod mene, a drugi u centrali.
Može li se gdje u postavkama rutera vidjeti koja brzina mi je puštena?
Pozdrav ljudi... Sada cu vam ispricati moje trenutno razocaravajuce iskustvo s T com-om.. Dakle 15og devetog sam potpisao ugovor o namjestanju interneta preko optickih kablova najbrza opcija u kojem je pisalo da ce namjestanje svega biti u roku od TRIDESET dana.. 15 dana nitko nije dolazio bio sam osobno tamo 2 puta fizicki i eto dosli tehnicari 2og DESETOG.. Sve oni namjestaju probuse mi rupu iznad ulaznih vrata u stan, provukli kablove namjestili na ruter i pokusavaju se povezati, neide. Govori mi tehnicar kako ne moze vjerovati da moja zgrada nije prikljucena na optiku u centrali makar je to trebalo vec biti napravljeno nakon ugradnje optickih kablova u zgradu i da ce to oni napraviti sutra pa ce se tehnicari vratiti i ukljuciti mi sve. I sada eto koliko vidite je zadnji dan njihovog ugovora. Ja sam bio u t comu nakon toga jos vise puta pisao razne prigovore, telefonski sam molio da mi se javi o cemu se sta radi ali eto gotovo je moja obitelj je popizd.. Jucer sam zvao i rekao da ako nitko se nista ne udostoji javiti jer to su vec ljudski odnosi i kako ne mogu vjerovati kako tako velika firma ima takav "prekrasan" stav prema korisnicima i sutra ih tuzim ako to nije gotovo. Ukratko oni su prekrisli dva pisana ugovora prvi u kojem se navodi da je moja zgrada prikljucena na optiku ( fizicki je ali kontakta nema) drugi da ce oni namjestiti sve to u roku od 30 dana. Ako danas ne dodju idem do udruge za zastitu potrosaca i trazim odvjetnika nece me vise nitko zajeba... Ovakvo iskustvo nisam ocekivao jer trenutno godinu dana nisam imao internet prije toga moja obitelj i ja smo korisnici t com internet preko 20 godina. Odvratno i jadno, da te ne mogu nazvati jednom u 30 dana i reci zasto se oni ne mogu ukljuciti s centrale moju zgradu... I sada eto imam i ruter i kablove i mogu ih samo lijepo gledati + rupa iznad ulaznih vrata koja nije zakrpana. :D
Ako je zgrada imala tehnički pregled nije mi jasno, kako tehničar zna da zgrada nije spojena, možda je samo na krivom linku, ili je netko pomiješao ulaze.
Ne branim HT , ali kako je npr. meni kad odem i potrošim tri sata na instalaciju i onda ne mogu dovršiti uključenje , naravno da je neplačeno jer uključenje nisam napravio,
onda če doči netko , piknuti link i pisati si moju instalaciju.
Da bi nalog za uključenje izašao na teren prethodno mora iči projekt putanje tako da mi ovo nije jasno.
Napravi se lud, prijavi smetnju, viči malo, kaži da neradi več deset dana
Ljudi da li netko moze pomoci sa sljedecim problemom. Dakle napokon danas nakon 9 dana su mi pustili turbo 40 ali je problem sto ja tu brzinu nikako ne mogu dobiti.Zvao sam ih i to im rekao a oni kazu da vide da je sve ok i da bi trebao imati 40mbps.Radili su mi resetiranje rutera,nesto nastimavali u postavkama rutera ali stalno bi se vracalo na staro nakon sto bi to spremili.Nakon ponovnog ulaska u ruter postavke za DSL WAN connetion bi se izgubile.Radi se o ruteru zte 931 vii.
poz, stigao novi ruter Speedport W724v . e sad me zanima ako ima ko s njim iskustva kako se postavlja port te kako se gasi firewall u ruteru posto su na raspolaganju samo 3 opcije . low , med i high.
al brzine je prepredobra
Na žalost HT ga je poprilično zaključao jer smatraju da njihovi korisnici samo idu na FB i čitaju mail.
Pošto ti je user name „USER“ nemaš admin ovlasti i nisi u stanju koristiti hrpu toga što router nudi.
Zbog toga ne možeš ugasiti FW.
ostalo vidi tu:
port http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=268&jumpto=4775329&sort=asc&view=flat
postavke http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=263&jumpto=4751366&sort=asc&view=flat
Evo samo da kazem da su napokon nakon 10 dana sve sredili i ovo je sada brzina na turbo40
[img]http://i.imgur.com/mbbngJh.png?1[/img]
Da li po ovome mogu imati i turbo50??
[img]http://i.imgur.com/sCP8fu0.png?1[/img]
Buraz dobio 23.10.2014. obavijest da mu je dostupna optika. Narucio ju isti dan.
Prosli tjedan mu je stigao router i pusteno je napokon u pogon :))) Tak da nije strasno kad vam nesto kasni dan-dva :)
ete i meni došao ZTE.. jučer i dok sam još bio na ADSL2+ pogledam u ruter a vrijeme netočno, pitam FB tcom podršku za preporuku time servera, kažu da ne pružaju podršku za to..
jer onaj američki ntp server vremena preporučen dosta postova unazad sam našao da je na listi i virus alerta stranice..
a i ono čemu američki kad imamo poslužitelje točnog vremena puno bliže i u Hrvatskoj, pa eto kome treba,ovako sam namjestio:(možete i druge gradove u Hrvatskoj probati,meni je Rijeka bliže od Zagreba :-) )
ri.ntp.carnet.hr
poll 86400sec
DSCP 63
i označio da uzme se u obzir ljetno računanje vremena
i naravno vremenska zona GMT +1 Rim,Beč,Zagreb..
čemu postavljati Američki ntp server kad imamo Hrvatske :-)
glede brzine eh radi od jutros ,imao sam 750% povečanje brzine u downloadu sa 4Mbit na 30Mbit ...no eto sad je na 25Mbit, no ja sam zadovoljan .. sa dva max tv i eh živim u "selu"...
poz, stigao novi ruter Speedport W724v . e sad me zanima ako ima ko s njim iskustva kako se postavlja port te kako se gasi firewall u ruteru posto su na raspolaganju samo 3 opcije . low , med i high.
al brzine je prepredobra
Na žalost HT ga je poprilično zaključao jer smatraju da njihovi korisnici samo idu na FB i čitaju mail.
Pošto ti je user name „USER“ nemaš admin ovlasti i nisi u stanju koristiti hrpu toga što router nudi.
Zbog toga ne možeš ugasiti FW.
ostalo vidi tu:
port http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=268&jumpto=4775329&sort=asc&view=flat
postavke http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=263&jumpto=4751366&sort=asc&view=flat
U pravu si. To je krajnji bezobrazluk i podcjenjivanje korisnika svojih usluga. Može se na netu naći korisnički priručnik na engleskom (mislim iz Grčke) gdje se može vidjeti što se sve može uraditi i podesiti ako imaš admin pristup i originalni firmware. Međutim, kako oni nas tretiraju tako i mi njima trebamo vratiti. Da imamo kakvu takvu vlast, a ne beskičmenjake i poltrone, za nedavni kolaps telekomunikacijskih usluga u državi, odgovorni "menađeri" iz te firme završili bi s optužnicama na nekoliko godina 'ladovine. Ali ovako ujeo vuk magarca i vozi Miško. Zato omladino pamet u glavu jer život nema reprizu.
[img]http://i.imgur.com/sCP8fu0.png?1[/img]
Kako izgleda po speedtestu, imas tv. S tvom 50 ce ic nategnuto. Po routeru moze, ali kako je to zte koji svasta prikazuje, vjerojatno ne, al ako je ista cijena, zatrazi, sigurno ide vise od 41+tv. Ako nije cijena ista nema smisla trazit.
U pravu si. To je krajnji bezobrazluk i podcjenjivanje korisnika svojih usluga. Može se na netu naći korisnički priručnik na engleskom (mislim iz Grčke) gdje se može vidjeti što se sve može uraditi i podesiti ako imaš admin pristup i originalni firmware. Međutim, kako oni nas tretiraju tako i mi njima trebamo vratiti. Da imamo kakvu takvu vlast, a ne beskičmenjake i poltrone, za nedavni kolaps telekomunikacijskih usluga u državi, odgovorni "menađeri" iz te firme završili bi s optužnicama na nekoliko godina 'ladovine. Ali ovako ujeo vuk magarca i vozi Miško. Zato omladino pamet u glavu jer život nema reprizu.
Moram se ukljucit iako je malo OT, ali nevidim po cem je podcjenjivanje. Imaju uslugu koju moraju isporucit i da ona radi. Ti s adminom mozes prckat stvari koje mogu napravit da usluga ne radi, ti nezadovoljan, a oni nisu krivi. Jos uz to trosis sate tehnicara dijagnosticirajuci problem koji nije predvidjen da se dogodi. Svaka pametna i normalna firma bi ogranicila pristup takvim stvarima. Ako si napredni korisnik, onda ili a) nadjes sam admin usera kao sto se cesto nadje b) stavis njihovo u bridge i fino si stavis router iza koji ti pase i radis na njemu sta te volja. Ovo da glave padaju jer je malo interneta palo je isto u najblazu ruku smjesno. Da se tako lako celni ljudi mijenjaju, nakon 2 godine bi na celnim pozicijama bili studenti iz tehnicke.
poz, stigao novi ruter Speedport W724v . e sad me zanima ako ima ko s njim iskustva kako se postavlja port te kako se gasi firewall u ruteru posto su na raspolaganju samo 3 opcije . low , med i high.
al brzine je prepredobra
Na žalost HT ga je poprilično zaključao jer smatraju da njihovi korisnici samo idu na FB i čitaju mail.
Pošto ti je user name „USER“ nemaš admin ovlasti i nisi u stanju koristiti hrpu toga što router nudi.
Zbog toga ne možeš ugasiti FW.
ostalo vidi tu:
port http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=268&jumpto=4775329&sort=asc&view=flat
postavke http://www.bug.hr/forum/topic/povezivanje-internet/t-com-internet/38199.aspx?page=263&jumpto=4751366&sort=asc&view=flat
U pravu si. To je krajnji bezobrazluk i podcjenjivanje korisnika svojih usluga. Može se na netu naći korisnički priručnik na engleskom (mislim iz Grčke) gdje se može vidjeti što se sve može uraditi i podesiti ako imaš admin pristup i originalni firmware. Međutim, kako oni nas tretiraju tako i mi njima trebamo vratiti. Da imamo kakvu takvu vlast, a ne beskičmenjake i poltrone, za nedavni kolaps telekomunikacijskih usluga u državi, odgovorni "menađeri" iz te firme završili bi s optužnicama na nekoliko godina 'ladovine. Ali ovako ujeo vuk magarca i vozi Miško. Zato omladino pamet u glavu jer život nema reprizu.
koliko znam, lozinka za admin je uvijek !tc0Mht[VAS ACCESS CODE]
U pravu si. To je krajnji bezobrazluk i podcjenjivanje korisnika svojih usluga. Može se na netu naći korisnički priručnik na engleskom (mislim iz Grčke) gdje se može vidjeti što se sve može uraditi i podesiti ako imaš admin pristup i originalni firmware.
I ako imaš znanje kako i što promijeniti, te koje vrijednosti staviti, a da ti nakon toga veza na internet radi i bude stabilna.
Ja taj dio posla prepuštam HT-ovcima i ne diram ništa izvan kruga funkcija routera koje su mi potrebne za postavljanje i održavanje kućne mreže.