Meni je do nekidan brzina interneta bila normalna, sada je opet u kur*cu .. Da ih zovem? Vrijedi li?
Kvaliteta DSL parice?
- poruka: 6.136
- |
- čitano: 1.609.618
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
Skoro već pa spemam temu. Samo htedoh reć da mi je ludo da po ovom grafu ispada da je na 1000 metara od centrale veća teoretska birzina ADSL2+ od VDSLa.
Ali hvala na grafu, pomaže. Zvat ću ih i pitat opet sasvim jasno mogu li raskinut ugovor ako brzine nisu onakve kakve reklamiraju.
zatrazio sam 29.5. vecu brzinu od tcoma....odobreno je po promo akciji...al i dalje nemam prek standardnih 4mb
1. Resetiraj ruter
2. Ako ne radi zovi t-com i ispituj zašto nije povećano, druge nema, oni moraju takav profil pustit da bi se ruter sinkroniziro na datu brzinu.
A možda neko nije povukao promjenu brzine u stvaci koja je za to predviđena pa je išla promjena sa 4 na 4, ali nisam siguran ako radi kontrolu promo kod unosa da izbaci da nije označeno 10, ili su ti krivo rekli da je prošao zahtjev,
jucer sam pitao putem njihovog chata i receno da ce danas bit aktivirano.pitao zast tak dugo traje vele mi da provjera duze traje itd itd..nakon sto ima velim da se obicno roku od 48 sati inace sve aktivira nisu znali kaj bi....router sa jucer i sad malo priije resetirao/ugasio...nis,i dalje samo nes prek 4mb
evo ja sam nedavno pitao u vezi brzine ovdje na forumu dali bih mogao po onome što u ruteru piše imati brzinu do 10 mbps. i Pc-stručnjak mi je rekao da bi bez problema.
pa eto da se pohvalim jučer ujutro sam preko online službe t-com. naručijo brzinu od 5 do 10 mbps. i več danas su je uključili, ruter sam ugasio upalio i sve šljaka za pet.
Evo vam i slika, u vrjeme mjerenja su bila dva računala istodobno na netu i upljen max-tv.
PC-Stručnjak još jednom hvala.
Evo da se i ja požalim na povećanje brzine po T-com promociji, nikako da to dobijem a oni tvrde da su uključili...
Ovo su podaci iz mojeg routera pa me zanima da mi netko detaljnije objasni da li mi je moguće povećanje na obećanih 10mbit/s, za informaciju imam i maxTV...
Uptime: 0 days, 1:41:46
DSL Type: G.992.5 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.378 / 16.535
Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 12,25 / 2,61
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 9,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 13,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): 0 / 204
CRC Errors (Up/Down): 0 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
Ovo je cijela priča s njima (C/P kako sam upitao na jednom drugom forumu...)
Znači probao sam uzeti veću brzinu koju sad T-com nudi besplatno u trajanju od 2 mjeseca (povećanje sa sadašnjih 4 mbit na 10 mbit). Međutim to mi je uključeno ali nikako ne mogu postići brzinu veću od 4.8 mbit a to sam imao i do sad bez obzira što po defaultu imam 4 mbit, uvijek je bilo i malo više od toga...
Zovem službu za korisnike i oni tvrde da ne bi trebalo bit nikakvih problema budući da sam spojen na super über odličnu centralu koja dozvoljava i 20mbit, probaju sve resete i sl. i ništa od obećanih 10 mb, prijave smetnje i ja očekujem tehničara koji bi trebao doć na kućnu adresu i provjerit... Tehničar zove na mob koji sam ostavio kao kontakt ali mene nema doma i on veli da ionako nema smisla ni dolazit jer svejedno neću moć dobit tu brzinu bez obzira na super centralu, po njemu je problem u žicama od centrale do mene... ! 5 min nakon poziva dobivam automatiziranu poruku na mob da su mi riješili problem. Pretpostavio da je čovjek ipak bio kod mene (mama bila doma...) pa je skužio da krivo govori. Dođem doma, testiram brzinu i opet isto a kasnije mi mama govori i da nikog nije niti bilo. Još jedan poziv službi za korisnike, ispričem opet cijelu situaciju, spomenem i riječi tehničara i da ga nije niti bilo da to provjeri i oni isto zaključe da bi moglo bit da negdje između centrale i mene tj. mog kompa nešto ne štima i tu je priči kraj, savjetuju mi da probam pitat nekog prijatelja tko se kuži u to i da mi to istestira. Pitam ja njih da što to nije njihov posao a oni vele da budući da imam brzinu koju sam do sad plaćao ne mogu nitkog poslat jer je po njima sve u redu - mislim, kako može bit u redu ako su mi uključili 10mbit a ne mogu ih dobit a oni ne žele niti doć na teren da provjere na licu mjesta...
E sad mene zanima dal' bi to stvarno mogao biti problem budući da cijela infrastruktura između mene i centrale i nije toliko stara (napravljena kad i centrala), udaljen sam nekih 500m od centrale a žice u kući su pretpostavljam sve OK (a ne vidim nikakav razlog zašto ne bi bile), od rutera do kompa imam najnormalniji LAN kabel kakav se već koristi za te svrhe koji je star cca dvije godine...
Pitam se dal' je sve to istina ili nešto muljaju a ako je istina za koji kuki onda imaju u ponudi i brzine od 14-20mbit ako se skoro pa nigdje ne može postić niti 10mbit budući da je u hrvatistanu skoro pa sva infrastruktura od bakrenih žica...?
Eto ako se netko malo bolje kuži u sve to bit ću jako zahvalan za bilo kakvu informaciju i utrošeno vrijeme pa da se pomirim s time da ništa od povećanja brzine...
Sve napravljeno kako si rekao (testirano androidom) i dalje mi ne prelazi 4,8 mbit/s...
Znači isključio sam LAN kabel koji vodi prema kompu i kabel koji vodi u MaxTV prijemnik, u postavkama routera promjenjena glavna lozinka za pristup, ime WLAN mreže, stavljena kvačica da ne odašilje ime WLAN mreže i promjenjena lozinka za pristup WLAN mreži tako da sam siguran da nitko sa strane ne skida ništa...
Nisam razumio... da li si testirao i na kompu, ili samo na Androidu?
Jer po ruteru bi se zaista reklo da imaš 10Mbps ako imaš običan MaxTV.
I na jednom i na drugom i imam običan MaxTV (ako pod običan misliš da nemam HD kanale...)
Najžešće mi je što mi mobitel u HSPDA modu mojem području (Grobnik) daje brzinu od oko 7Mbit za download, znači više nego preko WiFi-a tj. više nego što T-com daje preko ADSL-a...
I na jednom i na drugom i imam običan MaxTV (ako pod običan misliš da nemam HD kanale...)
Najžešće mi je što mi mobitel u HSPDA modu mojem području (Grobnik) daje brzinu od oko 7Mbit za download, znači više nego preko WiFi-a tj. više nego što T-com daje preko ADSL-a...
A da ti njih sada ljepo nazoveš, malo digneš ton, i kažeš da si sve kod sebe eliminiro, i da jedino ostaje da je taj njihov ruter nekako neispravan, jesi ga probo vratit na tvorničke na onaj gumb iza?
Ma sve OK, zvao sam ih već "sto puta" i rekli su da će još jednom provjerit...
Ja sam naknadno, od ljudi koji se malo više kuže u to, dobio informaciju da je sa linijom sve super, osim ove stavke: SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 13,5 - prema tim podacima imam negdje gubitke u kablovima, treba istestirat gdje (od centrale do kući ili je problem u instalacijama u kući...)
E sad, da se ja ko kreten ne raspitujem po forumima i tko zna gdje sve ne i da ne pozivam službu za korisnike po "sto puta", lijepo je mogao doć tehničar na teren i istestirat liniju (što očekujem da će i napravit, makar da se uvjerimo dal' je do mojih instalacija ili do onih od centrale do kuće...) a ne me telefonski odj... i reć da je sigurno problem u instalacijama a da nije niti bio provjerit... To me malo isprovociralo i diglo živac jer im se plaća poprilična svota novaca mjesečno (Telefon, Max TV i flat internet) od kojih je kao posebna stavka u svakom računu, osim "stvarnog" troška, dodano i 30kn "mjesečne naknade za osiguranje funkcionalnosti opreme" a oni su lijeni doć na teren i na licu mjesta provjerit...
Uglavnom, puno hvala svima na konstruktivnim savjetima i informacijama kojima ste mi približili neke stvari koje nisam znao...
Ma sve OK, zvao sam ih već "sto puta" i rekli su da će još jednom provjerit...
Ja sam naknadno, od ljudi koji se malo više kuže u to, dobio informaciju da je sa linijom sve super, osim ove stavke: SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 13,5 - prema tim podacima imam negdje gubitke u kablovima, treba istestirat gdje (od centrale do kući ili je problem u instalacijama u kući...)
E sad, da se ja ko kreten ne raspitujem po forumima i tko zna gdje sve ne i da ne pozivam službu za korisnike po "sto puta", lijepo je mogao doć tehničar na teren i istestirat liniju (što očekujem da će i napravit, makar da se uvjerimo dal' je do mojih instalacija ili do onih od centrale do kuće...) a ne me telefonski odj... i reć da je sigurno problem u instalacijama a da nije niti bio provjerit... To me malo isprovociralo i diglo živac jer im se plaća poprilična svota novaca mjesečno (Telefon, Max TV i flat internet) od kojih je kao posebna stavka u svakom računu, osim "stvarnog" troška, dodano i 30kn "mjesečne naknade za osiguranje funkcionalnosti opreme" a oni su lijeni doć na teren i na licu mjesta provjerit...
Uglavnom, puno hvala svima na konstruktivnim savjetima i informacijama kojima ste mi približili neke stvari koje nisam znao...
Što ti je SN, onako dosta nizak ne utječe pretjerano na maksimalnu brzinu, već na stabilnost veze, no kolko imaš je sasvim ok da radi sve ispravno, meni je radilo prije 2 maxtv-a dsl i voip na 7 dB u download, ali nakon nekog vremena je veza počela pucat pa je išlo mjenjanje parice.
Inače radio sam u tvrtci koja se bavi održavanjem njihove infrastrukture i mogu ti samo reći da se provjere parica i eventualno neki veći zahvati na mreži nežele radit, jer t-com pre malo plaća, a posla ima puno pa e gazd koperantske firme ne isplati. Ali ako budeš uporno zvao dosađivo, ht če poslat nalog prema svojoj koperantskoj firmi koja je za tvoje područje zadužena nalog koji ima oznaku hitno i ima vrijeme riješavanja u kojem se mora otklonit inače nalog ide u minu i svakim satom gubiš lovu, e onda se radi ono šta se mora, je da su svi živčani al u konačnici naprave kako spada.
Što ti je SN, onako dosta nizak ne utječe pretjerano na maksimalnu brzinu, već na stabilnost veze, no kolko imaš je sasvim ok da radi sve ispravno, meni je radilo prije 2 maxtv-a dsl i voip na 7 dB u download, ali nakon nekog vremena je veza počela pucat pa je išlo mjenjanje parice.
Inače radio sam u tvrtci koja se bavi održavanjem njihove infrastrukture i mogu ti samo reći da se provjere parica i eventualno neki veći zahvati na mreži nežele radit, jer t-com pre malo plaća, a posla ima puno pa e gazd koperantske firme ne isplati. Ali ako budeš uporno zvao dosađivo, ht če poslat nalog prema svojoj koperantskoj firmi koja je za tvoje područje zadužena nalog koji ima oznaku hitno i ima vrijeme riješavanja u kojem se mora otklonit inače nalog ide u minu i svakim satom gubiš lovu, e onda se radi ono šta se mora, je da su svi živčani al u konačnici naprave kako spada.
E to mi je još jedna dodatna i korisna informacija... Ništa, ostaje mi natjerat ih da mi to dođu istestirat pa da barem doznam točno do čega je...
Još jednom svaka čast što imate volje pisat o tome, posebno @PC-stručnjak, drago mi je da se netko malo konkretnije razumije u sve to...
Pozdrav ekipa... prvo se zahvaljujem PC-stručnjaku što je ovdje sve pojasnio. Dakle u prilogu su podaci moje mreže, a prije par dana sam podnio zahtjev za H1 20 mpbs internet, koji čeka na potpisivanje i slanje nazad, a taman sam naišao na ovu temu pa me zanima dal da to otkažem i uzimam normalni net (4 mbps) za 50kn manje ili? Radi se o onom VDSL routeru, ako ima bitne razlike?
Još malo čitam iza temu, ono što me muči je taj VDSL, i H1 infrastruktura... Idu li preko t-comove ili svoje posebno? Ako su mi dali da podnesem zahtjev znači da mogu progurati svih 20mbit na njihovoj infrastrukturi? Nije mi baš jasan taj dio...
Naručio sam njihov IPTV, zajedno sa telefonom i ovim internetom, jel onda znači da ću imati još sporiju vezu?
Zna li itko kolika je propusnost potrebna za OptiTV?
Zna li itko kolika je propusnost potrebna za OptiTV?
Ista je od svih uidealnom slučaju da linija štima, ako ima problema ide se na ukupno 7.5 - 8 Mbita