Assassin's Creed: Unity

poruka: 991
|
čitano: 170.085
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 13:26 (doktor1).
Moj PC  
8 0 hvala 0
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

@Ronky:

 

The Christmas season, also called the holiday season (especially in the U.S. and Canada), the festive season, or simply the holidays, is an annually recurring period recognized in many Western and Western-influenced countries that is generally considered to run from late November to early January...

 

Bitni praznici i datumi: američki Dan zahvalnosti (pada između 22. i 28. novembra), petak posle njega (Black Friday), naredni ponedeljak (Cyber Monday), Free Shipping day i nekoliko dana pre toga (poslednji dani kada je moguće poručiti robu uz standardni shipping, a da se garantuje njen dolazak do ili na dan pred Božić), Božić, Boxing Day (dan posle Božića kada su često veliki popusti, polako se pretvara u Boxing Week), Nova godina...

 

Sve u svemu, dvomesečna orgija potrošnje, nakon koje nastupa zatišje. Objavljivanje blockbustera u to vreme garantuje dobru prodaju; ranije može, kasnije, u 1. ili 2. mesecu, se izbegava po svaku cenu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 13:43 (Ivan(4)).
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
Ivan(4) kaže...

 

 

Sve u svemu, dvomesečna orgija potrošnje, nakon koje nastupa zatišje. Objavljivanje blockbustera u to vreme garantuje dobru prodaju; ranije može, kasnije, u 1. ili 2. mesecu, se izbegava po svaku cenu.

Witcher 3? {#} 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
12 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
quickr kaže...
Fanu kaže...

opet te moram pitati koje su to novije igre koje uopce nemaju bugova/glitcheva, tj igre kojima nisu potrebni patchevi?

pretpostavljam da ti onda ne kupujes uopce igre ili cekas 1-2g da izadju svi patchevi za neku igru pa je tek onda igras?

 

da, unity je poluproizvod ali to se vec dalo naslutiti posto je ubisoft u pitanju (zato nisam ni popusio hype i preorderao igru) i ne smatram da ga se u trenutnom stanju treba kupiti

no u ovoj igri nisu problem samo bugovi i glitchevi zbog kojih bi trebalo odustati od kupovine..

Banner saga

telltalove igre (wolf umong us/walking dead)

banished (neki minorni bugovi koji nisu utjecali na gameplay, ali kad uzmeš u obzir da je igru radio jedan čovjek, sve mu opraštam)

bioshock

wolfenstein new order

alien isolation (doduše, još ga igram, ali nisam naletio ni na jedan veći bug)

 

to su igre koje sam kupio ove godine, kojih se ovako sada na prvu mogu sjetiti, a da nisu imale neke major bugove koje bi činile igru neigrivom. naravno, bilo je i onih koje su zahtjevale nekoliko krpanja (wasteland 2).  i da , kupujem igre, ali ne čim izađu i nikada, nikada nisam preorderao igru. ono što mene ljuti ili što nemogu nikako shvatiti jest kako Luke Hodorowicz, kreator banished igre, može solo izbaciti jednu sasvim ok, solidnu, zabavnu i izazovnu igru, sa malim brojem bugova, a velika kuća kao što je jubi izbacuje.... ovo... što god to je.....

 

malo smo otišli preširoko, ipak je ovo tema o AC-u. moje isprike. 

 

banner saga, telltaleove igre, banished su igre koje kompleksnoscu/opsegom (s toliko misija/NPCa, free roamingom, grafickom kvalitetom, itd) nisu ni blizu assassins creedu tako da ti ta usporedba ni nema smisla (usporedjujes ass creed unity od 40+gb sa igrama od <10GB..)

da, wolfenstein je bez problema, pretpostavljam da je zato za njega izasao patch od 2+GB ( http://www.pcgamer.com/wolfenstein-the-new-order-technical-issues-the-problems-detailed-plus-a-few-fixes/ )

 

bioshock i alien isolation su jedine igre od navedenih koje se mogu igrati bez problema bez patcheva (s tim da je bioshock 7g stara igra..)

 

realno, danas ti za 95% igara treba neka vrsta zakrpe nakon izlaska (apsolutni rekorder po ovom pitanju je total war rome 2 kojem je trebalo 16+ patcheva od izlaska)

po tvom kriteriju, ne bi kupovao nijednu od njih

 

zahtjevati savrsenu igru po izlasku je apsurdno s obzirom na kompleksnost danasnjih igara

naravno da to ne podrazumijeva prihvacanje polu proizvoda od igara kao sto su ass creed unity, ali vjerujem da ce se igra nakon par patcheva znatno poboljsati (slicno kao i battlefield 4/diablo 3/coh2/etc)

 

niti vise treba ocekivati da ce igre raditi na low/med PC konfiguracijama samo zato sto su radile na tim konfama dok jos nisu izasli xbox1/ps4

17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

Nedavnosam igrao noviji Bioshock Infinite, nisam uočio nikakve probleme.

 

AC je možda veći, ali je na njemu radilo i srazmerno više ljudi, mada radije ne bih merio igre gigabajtima, jer to najviše zavisi od količine i kvaliteta resursa kao što su teksture i zvukovi. Osim toga, AC ima temeljnih problema na nivou enginea, sa pop inom, i to, u slučaju NPC-jeva, ponekad na vrlo pogrešnim mestima, lošom detekcijom kolizije (likovi/objekti prolaze jedni kroz druge) itd.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
quickr kaže...
Ivan(4) kaže...

 

 

Sve u svemu, dvomesečna orgija potrošnje, nakon koje nastupa zatišje. Objavljivanje blockbustera u to vreme garantuje dobru prodaju; ranije može, kasnije, u 1. ili 2. mesecu, se izbegava po svaku cenu.

Witcher 3? {#} 

Dobra igra ce se prodat dobro bez obzira na datum

http://www.snabbox.org/
14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity

Ma znaš kaj stari, toliko si zabrijao da nema smisla s tobom pričati. Ja o jednom ti o drugome. Uostalom otišli smo predaleko od topica, pojest će nas moderatori. {#} 

 

 

edit:

Ivan(4) ti je objasnio ono kaj se meni nije dalo  {#}

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 15:02 (quickr).
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

Prebacijvanje physx efekta sa GPU na CPU mi je u potpunosti maklo sttutering, (uz obavezno isključivanje page filea)!

Te sam maximum prerender frames stavio na 4, (uz ostale tweakove na slici) šta mi je jako stabiliziralo FPS!

*CPU usage mi je sa nekih 50% otišao na 90% (vjerovatno zbog računanja fizike)

 

Ove ingame cut scene su mi radile na 15/20 FPSa dok su sada na 25/30

Sačekat patch 1.2 i vidjet dali će ispravit glitcheve pa probat igir dat priliku.

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 15:51 (doktor1).
Moj PC  
1 0 hvala 3
13 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity

To su sve simptomi lošeg porta.

 

AKo imam komad hardvera kojeg igra koristi samo 50% a imam još ''lufta'' da se iskoristi onda koji k?

 

Čemu mi proc sa 6 jezgri i 4.6 clockom kad igra ne koristi maksimum šta joj dajem. Bezveze,pa velka vecina igara je danas jako loše optimizirana,mene zanima čim se ti ljudi bave koji portove rade?

 

Neke stvari su limitacija engine-a,evo pogle Starcraft 2,igra radi na samo 2 jezgre. Isto kao i HOTS koji je na istom engineu. Čemu ja dovraga imam 6 jezgri kad nemogu napravit da mi iskoristi svih 6.

Isto je za SLI support i tako to.

12 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

Evo probao na svojoj konfi:

Intel Core Duo E8400 3.00 GHz

GeForce GTX 650 

4 GB RAM

...

 

Naravno, nisam ni očekivao da će mi ići, dobivam in-game svega 10 FPS-ova, sa svim postavkama na najniže. Moja stara pila pokreće sve već 7-8 godina bez problema, vrijeme je za novi PC ili konzolu, odradila je svoje. ;)

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

Kada sve radi kako treba Pariz je jako imerzivan i odlično napravljen... Baš djeluje "prljavo" sa mnogim detaljima po ulici i efektima...

I najviše resursa koriste mnogobrojni NPCovi, (kojih je po meni ipak malo previše!). Neki NPC slider bi dušu dao ovoj igri!

 

I gledajte ovo, ova slika u kojoj sam pokaza užasnu crkvu u neposrednoj blizini, nema veze sa ovim pogledom; crkve su još dalje i drastično detaljnije, a NIŠA nisam mjenjao u opcijama!

Moj PC  
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity

Izgleda da su malo Pariza iz Unity-a stavili i u Assassin's Creed Rogue. Ima kratka sekvenca u kojoj trčkaraš po krovovima, odma prepoznajem te dimnjake jer sam zapeo na njima, a vjerujem da su iz Unitya zato što se svijet učitava dosta blizu liku, tobože je "fragmentirano sjećanje" - nekako su morali zamaskirat da se Xbox 360 muči s tolko poligona.

 

Inače, jel netko probao igru na GTX 760? Kak se vrti?

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 17:28 (buljo781).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
buljo781 kaže...

Izgleda da su malo Pariza iz Unity-a stavili i u Assassin's Creed Rogue. Ima kratka sekvenca u kojoj trčkaraš po krovovima, odma prepoznajem te dimnjake jer sam zapeo na njima, a vjerujem da su iz Unitya zato što se svijet učitava dosta blizu liku, tobože je "fragmentirano sjećanje" - nekako su morali zamaskirat da se Xbox 360 muči s tolko poligona.

 

Inače, jel netko probao igru na GTX 760? Kak se vrti?

O čem ti baljezgaš, Unity korisit posve novi engine i posve drugi studiji rade Unity, dok Rogue radi mislim Ubisoft Sophia  i rade na enginu od Black Flaga

14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
Ronky kaže...

O čem ti baljezgaš, Unity korisit posve novi engine i posve drugi studiji rade Unity, dok Rogue radi mislim Ubisoft Sophia  i rade na enginu od Black Flaga

Ne "baljezgam", nisam ni rekao da su koristili engine za Unity u Rogue-u nego da su iskoristili dio modela iz Unitya za tu kratku sekvencu u Parizu. Čitaj bolje prije nego se kreneš ponašat kao sveznalica, nisi popio svu pamet svijeta.

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
buljo781 kaže...
Ronky kaže...

O čem ti baljezgaš, Unity korisit posve novi engine i posve drugi studiji rade Unity, dok Rogue radi mislim Ubisoft Sophia  i rade na enginu od Black Flaga

Ne "baljezgam", nisam ni rekao da su koristili engine za Unity u Rogue-u nego da su iskoristili dio modela iz Unitya za tu kratku sekvencu u Parizu. Čitaj bolje prije nego se kreneš ponašat kao sveznalica, nisi popio svu pamet svijeta.

 

 

Daj ne  lupetaj, baš bi se zajebavali zbog jednog običnog modela kojeg mogu brže napraviti sami....

13 godina
neaktivan
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
buljo781 kaže...

Izgleda da su malo Pariza iz Unity-a stavili i u Assassin's Creed Rogue. Ima kratka sekvenca u kojoj trčkaraš po krovovima, odma prepoznajem te dimnjake jer sam zapeo na njima, a vjerujem da su iz Unitya zato što se svijet učitava dosta blizu liku, tobože je "fragmentirano sjećanje" - nekako su morali zamaskirat da se Xbox 360 muči s tolko poligona.

 

Inače, jel netko probao igru na GTX 760? Kak se vrti?

mene se skida još. nek neko proba

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 18:18 (sebnov).
14 godina
neaktivan
offline
Assassin's Creed: Unity

Vidim optimizirali su igru za više jezgri stvarno pravi next gen pa ljudi sa fx 8350 imaju 25fps, gg Ubisoft.

Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Assassin's Creed: Unity

Bili dns ja i frenovi na reboot sajmu igrali assasinooooooo e na xbox one frejmovi su ispod 20fps u 70% vremena znaci ne igrivo...neznam kakvo je stanje na ps4 al sumnjam da je ikaj bolje..znaci na svim platformama je igra smece ne samo na PC

Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Assassin's Creed: Unity

Izašli su i prvi benchmarki.

 

http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/assassin-s-creed-unity-test-gpu.html

 

Potstavke su very high tako da su najvjerovatnije imali upaljen PCSS sto oduzima dosta FPS-a. 

 

Ne izgleda kao baš dobar port ali nije katastrofalan kako neki tvrde. Ako se smanje neke potstavke tu i tamo i ugase ti Nvidia effecti onda se igra vrti dosta solidno barem na Intel procesorima. 

 

Ja nažalost nemam Intel CPU nego stari AMD 1090t pa če se igra kod mene valjda vrtjetina oko 30fps sa low postavkama i manjoj rezoluciji. {#}

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 18:59 (Firefox72).
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
Ronky kaže...

Daj ne  lupetaj, baš bi se zajebavali zbog jednog običnog modela kojeg mogu brže napraviti sami....

Bolje šuti.

14 godina
neaktivan
offline
Assassin's Creed: Unity

full kek

kek kek
Moj PC  
4 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
Fanu kaže...
quickr kaže...
Fanu kaže...

opet te moram pitati koje su to novije igre koje uopce nemaju bugova/glitcheva, tj igre kojima nisu potrebni patchevi?

pretpostavljam da ti onda ne kupujes uopce igre ili cekas 1-2g da izadju svi patchevi za neku igru pa je tek onda igras?

 

da, unity je poluproizvod ali to se vec dalo naslutiti posto je ubisoft u pitanju (zato nisam ni popusio hype i preorderao igru) i ne smatram da ga se u trenutnom stanju treba kupiti

no u ovoj igri nisu problem samo bugovi i glitchevi zbog kojih bi trebalo odustati od kupovine..

Banner saga

telltalove igre (wolf umong us/walking dead)

banished (neki minorni bugovi koji nisu utjecali na gameplay, ali kad uzmeš u obzir da je igru radio jedan čovjek, sve mu opraštam)

bioshock

wolfenstein new order

alien isolation (doduše, još ga igram, ali nisam naletio ni na jedan veći bug)

 

to su igre koje sam kupio ove godine, kojih se ovako sada na prvu mogu sjetiti, a da nisu imale neke major bugove koje bi činile igru neigrivom. naravno, bilo je i onih koje su zahtjevale nekoliko krpanja (wasteland 2).  i da , kupujem igre, ali ne čim izađu i nikada, nikada nisam preorderao igru. ono što mene ljuti ili što nemogu nikako shvatiti jest kako Luke Hodorowicz, kreator banished igre, može solo izbaciti jednu sasvim ok, solidnu, zabavnu i izazovnu igru, sa malim brojem bugova, a velika kuća kao što je jubi izbacuje.... ovo... što god to je.....

 

malo smo otišli preširoko, ipak je ovo tema o AC-u. moje isprike. 

 

banner saga, telltaleove igre, banished su igre koje kompleksnoscu/opsegom (s toliko misija/NPCa, free roamingom, grafickom kvalitetom, itd) nisu ni blizu assassins creedu tako da ti ta usporedba ni nema smisla (usporedjujes ass creed unity od 40+gb sa igrama od <10GB..)

da, wolfenstein je bez problema, pretpostavljam da je zato za njega izasao patch od 2+GB ( http://www.pcgamer.com/wolfenstein-the-new-order-technical-issues-the-problems-detailed-plus-a-few-fixes/ )

 

bioshock i alien isolation su jedine igre od navedenih koje se mogu igrati bez problema bez patcheva (s tim da je bioshock 7g stara igra..)

 

realno, danas ti za 95% igara treba neka vrsta zakrpe nakon izlaska (apsolutni rekorder po ovom pitanju je total war rome 2 kojem je trebalo 16+ patcheva od izlaska)

po tvom kriteriju, ne bi kupovao nijednu od njih

 

zahtjevati savrsenu igru po izlasku je apsurdno s obzirom na kompleksnost danasnjih igara

naravno da to ne podrazumijeva prihvacanje polu proizvoda od igara kao sto su ass creed unity, ali vjerujem da ce se igra nakon par patcheva znatno poboljsati (slicno kao i battlefield 4/diablo 3/coh2/etc)

 

niti vise treba ocekivati da ce igre raditi na low/med PC konfiguracijama samo zato sto su radile na tim konfama dok jos nisu izasli xbox1/ps4

Čovječe ovo je smješno što ti prčaš! "zahtjevati savrsenu igru po izlasku je apsurdno s obzirom na kompleksnost danasnjih igara" - eto gdje je problem sa gaming industrijom.

Na unity-u je radilo užasno puno studija i ogroman broj ljudi, što će biti za 10 godina ako ćemo po tvom? Igre bi trebale izlaziti poluzavršene, gdje će biti samo glavni lik, 3 npc-a, 2 misije i 4 weapona. Sorry ljudi kasnije ćemo popraviti igru jer je igra 2TB i jako je KOMPLEKSNA?! Briga me dali je kompleksa ili ne, oni naplate punu cjenu za poluproizvod, ako su znali da igra nije gotova (a očito je da nije) onda su trebali reči ljudima: sorry, nismo stigli napraviti sve što smo planirali, odgađamo ju za mjesec dana, i sve 5. Bolje odgoditi i napraviti kako treba nego imati problema sa ovakvim glupostima.

Gdje si vidio da npr. auto industrija izbaci novi model na tržište, ljudima se pokvare auti, nisu ni u voznom stanju, ali je to ok jer su auti kompleksi, imaju nekoliko desetaka tisuća djelova - teško je napraviti svaki dio kako treba - I to je tebi prihvatljivo? Sad će netko reći - ah, to je autoindustrija, oni su ozbiljni bla bla, znaći kod auta se ne tolerira apsolutno niti jedna pogreška, ako se tako što dogodi to je skandal, djele se otkazi, dionice firme propadaju. Dok je u gaming industriji - patch 1.1 is comming out in next 2 weeks - i zašto bi se to trebalo tolerirati?

 

"po tvom kriteriju, ne bi kupovao nijednu od njih" - Tako je, ne bi kupovao poluproizvod nigdje, ne samo u gaming industriji. Jedini poluproizvod koji mogu kupiti je smrznuta pizza. A to što "danas 95% igara treba zakrpe" je zbog ljudi kao ti koji toleriraju sve bullsh*te gaming industrije, zajedno sa pre-orderanjem, early-acessom, DLC-ovima... 

 

I sve gore navedene igre koje su puno manje i zahtjevne - zapamti da je banished radio JEDAN čovjek i igra je ispala nevjerovatno. Dok ubisoft ima tisuće i tisuće ljudi koji rade na igri + hrpe novca kojim raspolažu, ali zato oni potroše pare na promoviranje umjesto da ulože u ono što je zapravo bitno.

 

14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
headshot kaže...

Čovječe ovo je smješno što ti prčaš! "zahtjevati savrsenu igru po izlasku je apsurdno s obzirom na kompleksnost danasnjih igara" - eto gdje je problem sa gaming industrijom.

Na unity-u je radilo užasno puno studija i ogroman broj ljudi, što će biti za 10 godina ako ćemo po tvom? Igre bi trebale izlaziti poluzavršene, gdje će biti samo glavni lik, 3 npc-a, 2 misije i 4 weapona. Sorry ljudi kasnije ćemo popraviti igru jer je igra 2TB i jako je KOMPLEKSNA?! Briga me dali je kompleksa ili ne, oni naplate punu cjenu za poluproizvod, ako su znali da igra nije gotova (a očito je da nije) onda su trebali reči ljudima: sorry, nismo stigli napraviti sve što smo planirali, odgađamo ju za mjesec dana, i sve 5. Bolje odgoditi i napraviti kako treba nego imati problema sa ovakvim glupostima.

Gdje si vidio da npr. auto industrija izbaci novi model na tržište, ljudima se pokvare auti, nisu ni u voznom stanju, ali je to ok jer su auti kompleksi, imaju nekoliko desetaka tisuća djelova - teško je napraviti svaki dio kako treba - I to je tebi prihvatljivo? Sad će netko reći - ah, to je autoindustrija, oni su ozbiljni bla bla, znaći kod auta se ne tolerira apsolutno niti jedna pogreška, ako se tako što dogodi to je skandal, djele se otkazi, dionice firme propadaju. Dok je u gaming industriji - patch 1.1 is comming out in next 2 weeks - i zašto bi se to trebalo tolerirati?

 

"po tvom kriteriju, ne bi kupovao nijednu od njih" - Tako je, ne bi kupovao poluproizvod nigdje, ne samo u gaming industriji. Jedini poluproizvod koji mogu kupiti je smrznuta pizza. A to što "danas 95% igara treba zakrpe" je zbog ljudi kao ti koji toleriraju sve bullsh*te gaming industrije, zajedno sa pre-orderanjem, early-acessom, DLC-ovima... 

 

I sve gore navedene igre koje su puno manje i zahtjevne - zapamti da je banished radio JEDAN čovjek i igra je ispala nevjerovatno. Dok ubisoft ima tisuće i tisuće ljudi koji rade na igri + hrpe novca kojim raspolažu, ali zato oni potroše pare na promoviranje umjesto da ulože u ono što je zapravo bitno.

 

 

Možda ni ne bi bilo toliko problema da na jednoj igri ne radi milijun studija diljem svijeta. Nije se teško izgubit ni u tuđoj HTML datoteci, zamisli da ti netko pošalje build AC: Unity i kaže nastavi kak smo do sad radili. Dok Ubisoft ne bude imao jedan studio za jednu igru, optimizacija će im uvijek bit u banani. Divim se manjim studijima koji izbace igru koja jednostavno radi kako spada bez milijun patcheva. Ubisoft nikad nije i nikad neće naučit da više studija =/= kvalitetnija igra. Ne sjećam se o kojem se točno AC radilo, ali znam da me prošla volja za igranjem dok je intro špica navela koji su sve studiji radili na igri..

 

Hvala ku*** na piratima pa se sve da dobro isprobat prije nego što se novci troše.

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 19:42 (buljo781).
11 godina
neaktivan
offline
Assassin's Creed: Unity

A sta je bilo prvo, koka ili jaje? 

 

Dajte ljudi sta vam je, sta se raspravljate? 

Obojica ste pametni.

Nego sta je sa par miliona levata koji ce kupiti AC Unity, pa i collection edition i sve Dlc-ve... i Micro transakcije i sta sve jos bude? 

 

Ko je ovdje lud? 

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Assassin's Creed: Unity

Ee pozdrav, nisam citao prijasne poruke u ovoj temi no mislim da ACU trazi previse, znam da ce bit ono extra grafika i sve to no minimalni zahtjevi su previse, previse pretjerani... Slazete li se s menom no ja mislim da ce ipak promijeniti te minimalne zahtjeve

IpL Support
14 godina
offline
Re: Assassin's Creed: Unity
Imperator01 kaže...

Nego sta je sa par miliona levata koji ce kupiti AC Unity, pa i collection edition i sve Dlc-ve... i Micro transakcije i sta sve jos bude? 

 

Ko je ovdje lud? 

 

Pobit pa pravit novo {#}

12 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

majketi koje se analogije bacaju u ovom threadu

 

auti od 10.000€ u kojima mozes poginuti i igre od 60€ koje nisu neophodne i sluze samo za zabavu.. svasta

 

dajte jos jednom spomenuti famozni banished i usporedjujte ga sa igrom koja je nemjerljivo kompleksnija i sa pun k vise contenta 

jer ako je jedan covjek mogao napraviti RTS od 130mb (koji nema ni smislenu kampanju ili neki razlog za igranje nakon sto jedva napravis grad) i bez bugova, onda nema razloga da jedna igra koja je 400x veca ima bugove jel?

 

e da, i ako igru radi vise studija odjednom diljem svijeta, mora da ju je onda lakse napraviti (vi koji to doista mislite ocito nemate nikakvog iskustva sa razvojem softwarea) - recite to star citizen fanaticima..

idiotizam.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 20:04 (Fanu).
Moj PC  
1 8 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
Assassin's Creed: Unity

bas sam se malo razocarao, znaci kod mene na moju konfu je neigrivo :S sve laga i tak to. sacekat cu pa se nadam da ce neki patch izaci. eto toliko o tome.

Moj PC  
1 1 hvala 0
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

...

Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
offline
Assassin's Creed: Unity

.hahaha.. 

Moj PC  
3 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice