Može, bit će nešto malo drukčiji zvuk ali poptuno upotrebljiv.
Gitare i sve vezano uz njih
- poruka: 4.967
- |
- čitano: 984.353
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ok samo mi jos reci ..za ulaze ..jel stereo ili mono kaj cu da radim ..
Trebao bi biti mono ulaz jer gitara daje mono signal.
Aha ok ..jos nikad gitaru nisam svirao s pojačalom pa neznam ...hvala ti na informacijama ...
Brzinsko pitanje, što su grifovi?
Oduvijek me kopkalo zašto ona sedlašca na bridgeu na svim gitarama imaju ove specifične položaje?
Pretpostavljam da tu žice igraju ulogu, ali ne kužim kako. Prvo sam mislio da debljina žice igra ulogu tako da deblje žice ne treba stiskati toliko kao tanje (budući da su deblje žice deblje pa prije dotaknu prag), ali sam onda otkrio da na el. gitarama žice od najtanje do najdeblje imaju postupno veći promjer - za razliku od žica za klasičnu gdje je G žica deblja od D žice po standardnom štimu i gdje bi to imalo smisla.
Mislio sam onda da možda na neki način napetost žica igra ulogu, ali ni tu nema nekog uzorka po kojem bi ta "sedlašca" baš tako stajala (npr. često je napetost D žice veća od A ili niskog E, a napetost G žice veća od B ili visokog E).
Pa ako netko može rasvjetliti razlog takvog položaja "sedlašca" (ne znam kako drugačije da ih nazovem) na bridgeu :D
Brzinsko pitanje, što su grifovi?
Misliš riffovi?
Oduvijek me kopkalo zašto ona sedlašca na bridgeu na svim gitarama imaju ove specifične položaje? Pretpostavljam da tu žice igraju ulogu, ali ne kužim kako. Prvo sam mislio da debljina žice igra ulogu tako da deblje žice ne treba stiskati toliko kao tanje (budući da su deblje žice deblje pa prije dotaknu prag), ali sam onda otkrio da na el. gitarama žice od najtanje do najdeblje imaju postupno veći promjer - za razliku od žica za klasičnu gdje je G žica deblja od D žice po standardnom štimu i gdje bi to imalo smisla.
Mislio sam onda da možda na neki način napetost žica igra ulogu, ali ni tu nema nekog uzorka po kojem bi ta "sedlašca" baš tako stajala (npr. često je napetost D žice veća od A ili niskog E, a napetost G žice veća od B ili visokog E).
Pa ako netko može rasvjetliti razlog takvog položaja "sedlašca" (ne znam kako drugačije da ih nazovem) na bridgeu :D
"Duljina žice" i intonacija, netko će ti detaljnije objasniti jer nisam dobar u tome.
Stvar je u intonaciji. Kad odsviras praznu zicu i kad ju odsviras oktavu gore (na 12. polju), ona mora biti tocno oktavu visa, a ne niza ili visa od te oktave. To se korigira nagibom. Deblje zice u tom slucaju moraju biti nesto duze. Za vise informacija: link 1, link 2.
Kužio sam da je zbog intonacije, ali nisam znao razlog zašto je na svim gitarama baš takav raspored tih sedla ;)
1. link mi je rasvjetlio situaciju, sad mi je jasno da je to spoj udaljenosti žice od praga (što sam pretpostavio) I napetosti. Hvala :)
Idu tako jer su prve tri žice namotane, a druge tri su samo žica (kao sajla, ne znam kako bolje objasiti), zato im se intonacija malo različito štima.
Brzinsko pitanje, što su grifovi?
Misliš riffovi?
Nope, baš grifovi. Pričao sam nekidan s likom koji svira dosta dugo i spomenia je frazu "kad sviraš grifove". Tek sam poslije shvatio da nemam pojma o čemu priča.
Ili killswitch ili jaki delay.
Koliko se chorus efekt koristi u rock muzici? Znači nekakav "lakši" rock, ala ex-yu. Te u metalu?
Dobio sam nekakav Boss CE-20 chorus ensemble, malo se igrao sa njim, pa i nisam nešto impresioniran zvukom. (gitara - smeće, pojačalo - srednja žalost)
Da, nije problem u efektu
A i chorus treba znati namjestiti, i u kojoj ga prilici koristiti. Više se koristi kao ukras, ali može se koristiti i za jako farbanje, npr nirvana - come as you are.
Da, nije problem u efektu
A i chorus treba znati namjestiti, i u kojoj ga prilici koristiti. Više se koristi kao ukras, ali može se koristiti i za jako farbanje, npr nirvana - come as you are.
Ma, naravno, znam da nije, nisam mislio na to, mislio sam promjenama na zvuku, nego ima banku od 4 opcije, pa sam mislio da ga mogu koristiti kao procesor. :D
Znači u klasičnom rnr nije od neke koristi?
Da, u klasičnom nije toliko, ali za alternativnije stilove svakako je.
Veče!
Imam jedno pitanje a i molio bi za savjet. S obzirom na različite izvedbe capodastera (slika dolje) zanima me da li postoji razlika u kvaliteti uzevši sam oblik proizvodnje (ne gledajući na materijal) ?
Druga stvar je s obzirom da mi je stari capo puknuo, a imam želju uzeti nešto kvalitetnije ovaj put, na što mi je bitno obratiti pozornost? Tj. vjerojatno bi nabavaljao preko e-baya pa ako ima netko preporuku u nekoj razumnoj cijeni bio bih zahvalan. LP
Kojom je tehnikom sviran ovaj intro
meni se cini da sa switchem dobiva obah killswitch efekt, ili neki cudan na pol mjutani picking?
Bio sam relativno siguran da ju u pitanju killswitch, ali kad sam pogledao live verziju, vise nisam siguran.
Moze biti da nema niti delay niti killswitch.
Veče!
Imam jedno pitanje a i molio bi za savjet. S obzirom na različite izvedbe capodastera (slika dolje) zanima me da li postoji razlika u kvaliteti uzevši sam oblik proizvodnje (ne gledajući na materijal) ?
Druga stvar je s obzirom da mi je stari capo puknuo, a imam želju uzeti nešto kvalitetnije ovaj put, na što mi je bitno obratiti pozornost? Tj. vjerojatno bi nabavaljao preko e-baya pa ako ima netko preporuku u nekoj razumnoj cijeni bio bih zahvalan. LP
Iskreno, meni je bitno samo da mi dobro drzi zice. Trenutno imam ovaj pod 3 i dobro me sluzi (imaj na umu da ne sviram puno s kapodasterom, par pjesama).
Vi na električnima s kilsvičevima i dilejima... :D
Onaj intro lik svira tako da stavi srednji prst uz kažiprst, ispruži ga niže od kažiprsta tako da između trzalice i srednjaka stvori oko 5mm prostora. Kad okine žicu i vraća trzalicu iza žice da ponovno okine, srednjim prstom priguši titranje žice. Voila!
Inače stil poznat kao staccato.
Killswitch u biti i jest svojevrsni staccato.
Ali da, izgleda da je "obican" staccato u pitanju.
Vi na električnima s kilsvičevima i dilejima... :D
Onaj intro lik svira tako da stavi srednji prst uz kažiprst, ispruži ga niže od kažiprsta tako da između trzalice i srednjaka stvori oko 5mm prostora. Kad okine žicu i vraća trzalicu iza žice da ponovno okine, srednjim prstom priguši titranje žice. Voila!
Inače stil poznat kao staccato.
Zahvaljujem ti, a i svima ostalima. Sad samo treba to izvjezbat, nikad u zivotu nisam koristio tu tehniku.
Zahvaljujem ti, a i svima ostalima. Sad samo treba to izvjezbat, nikad u zivotu nisam koristio tu tehniku.
Nista posebno, samo stopas tonove.
EDIT: Mozes to raditi i lijevom rukom, ja recimo vecinom staccato tako sviram.
treba mi pomoć, radio sam elektroniku gitari (1 HB na bridgeu s jednim potom) i sad kad ne diram ništa ćujem neki šum, a ako žicu, đek ili magnet samo malo dotaknem prstom prestane šumit...
Moraš spojiti bridge na masu.
spojeno je... jednan kraj žice sam spojio na dno pota a drugi za oaj metal gdje su opruge. (ako na to misliš)
Provjeri ostale mase, na jacku i sl. Ako ništa ne pomogne napravi star gorund, tj. spoji sve mase u jednu točku, npr na potu, ali da se samo tamo spajaju.
Blade je odličan, bolji od fendera u istom cijenovnom rangu.