Odlazak DirectXa?

poruka: 155
|
čitano: 36.632
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Odlazak DirectXa?".
14 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
rustweaver kaže...
BlueMax kaže...

Upotrebljavaju ga sve tehnicke struke.

Ne baš sve. Jer inače ne bi bilo toliko CAD aplikacija.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_computer-aided_design_editors

Jesi probao koju?

 

U 15 godina rada upoznao sam na prste jedne ruke ljudi (osim arhitekata) koji profesionalno koriste CAD alate koji nisu AutoCAD. Auto CAD je standard. Spomena vrijedne alternative opet postoje iskljucivo za windowse. 

Koliko god GIMP bio dobar, 99% fotografa koristi Photoshop. Standard. 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Tonči kaže...

Došli smo do promašena-tema komentara pa ću se povući iz rasprave. Svakako, šteta, jer ima i konkretnih.

A što se može reći na tu temu? Koliko ljudi u ovoj temi doista zna što je draw call?

 

Mene je recimo ovaj API odmah podsjetio na Glide. Ne znam što da o svemu tome mislim jer ništa konkretno o tome nisam vidio, samo komentare kako je znatno učinkovitiji od svega ostalog. Kada budem vidio dokumentaciju moći ću formirati mišljenje. Sve do tada je pušenje priča iz marketinških odjela, AMD (ATI) fala bogu nije nepoznat po guranju tehnologija bez budućnosti (TruForm, Close to Metal...)

 

Vidjet ćemo kakva će sudbina ovoga svega biti.

What Andy giveth, Bill taketh away.
12 godina
offline
Odlazak DirectXa?

Kakav se to rat prije više od deset godina vodio između 3dfxa i Nvidije?

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 16:40 (Sandro HR Zagorje).
Moj PC  
1 3 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
BlueMax kaže...

Jesi probao koju?

 

U 15 godina rada upoznao sam na prste jedne ruke ljudi (osim arhitekata) koji profesionalno koriste CAD alate koji nisu AutoCAD. Auto CAD je standard. Spomena vrijedne alternative opet postoje iskljucivo za windowse. 

Koliko god GIMP bio dobar, 99% fotografa koristi Photoshop. Standard. 

Nisam probao ni Autocad niti ikoji drugi CAD jer me to ni najmanje ne zanima. Ali možeš vidjeti da iza nekih od ovih CAD aplikacija stoje velika imena tipa Dassult systemes i američka vojska.

What Andy giveth, Bill taketh away.
16 godina
neaktivan
offline
Odlazak DirectXa?

AMD FX procesori su rađeni sa nekom vizijom, konzole i ovaj novi sustav će pretvorit sve igre u multi-thread rad što sa starim konzolama nije nikako bio slučaj i automatski će FX procesori radit dobro sa istima. A s druge strane napokon će gameri moći birati OS koji žele a ne bit ograničeni na Windowse. Ovo su promjene kao dar s neba za sve nas. Next- gen konzole su spas za igranje na PC-u i svi moramo bit zahvalni AMD-u na tome. Trenutno možda rade s gubitkom ali to je bila njihova žrtva.

 
3 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Odlazak DirectXa?

Daleko od toga da je ovaj MANTLE nije odlična vijest, ali nerealno je za očekivati da budu sad svi nahrlili na Linux zato kaj se bu konačno moglo gejmat "kak spada" na njemu. Većina je naučena na Windowse i neće ih se tako lako odreći, primjećujem u zadnje vrijeme računala više dolaze s predinstaliranim Windowsima (MS gura 8-icu na silu). Linux je još uvijek ajmo reć za znalce i entuzijaste, a prosječan korisnik koji je do sad koristil isključivo Windowse teško da se bude odlučil za Linux (većina ih morti nit nije čula za Linux ili su čuli ali ga doživljavaju ko kvantnu fiziku), većina ih nema blage dume kaj je to DirectX i čemu služi ili im je to ono nekaj za igrice kaj moraš imat instalirano. U najmanju ruku ovo će pripomoći porastu popularnosti Linuxa {#}

U svakom slučaju kudos za AMD.

Trust me, I'm a Jedi!
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?

Ne vidim zašto bi Mantle značio prelazak na linux? Nije da će to biti prvi 3d API za linux.

 

Ono što na linuxu očajnički treba su bolji grafički driveri a ne još jedan API. Mantle je jednako potreban na svim operacijskim sustavima, ali ne trebaju svi operacijski sustavi drastično poboljšanje kvalitete drivera. Kužiš na što ciljam?

 

U tom svjetlu za Linux je bitnije nedavno otvaranje Nvidije open source zajednici nego novi API iz AMD-a. Naravno bio bi problem da je Mantle Windows-only, ali ne postoji razlog zašto bi AMD svoj novi API zaključavao na Windows (to bi u startu zapečatilo sudbinu te tehnologije).

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 16:44 (rustweaver).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
rustweaver kaže...

Ne vidim zašto bi Mantle značio prelazak na linux? Nije da će to biti prvi 3d API za linux.

 

Ono što na linuxu očajnički treba su bolji grafički driveri a ne još jedan API. Mantle je jednako potreban na svim operacijskim sustavima, ali ne trebaju svi operacijski sustavi drastično poboljšanje kvalitete drivera. Kužiš na što ciljam?

Danas na Bugu objavljena vijest.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?

Čitam ja Phoronix, tako da sam uvijek korak-dva ispred svih portala koji se ne bave isključivo linuxom.

 

Riječ je o dokumentaciji koju će Nvidija izdavati, i to ne sve odjednom jer prvo mora proći kroz ogroman proces pravnog pregleda. Tko je pratio AMD open source pothvat zna koliko je to dugotrajan i mučan proces. I isto tako koliki je problem optimizirati drivere do razine na kojoj su Nvidijini i AMD-ovi.

 

I pitanje je koliko će te dokumentacije vidjeti svijetlo dana, odnosno koji su Nvidijini planovi sa tom cijelom stvari. AMD je recimo razvoj novog hardvera podredio mogućnosti otvaranja specifikacije tako da im je sada znatno lakše dati dokumentaciju u javnost nego što je to bio slučaj sa starim čipovima koji su bili puni raznih vlasničkih tehnologija trećih strana koje su se potom morale zaobilaziti. E da samo znaš koja je to pravna zavrzlama...

 

Evo ti:

http://lists.freedesktop.org/archives/nouveau/2013-September/014480.html

 

Inače, ni AMD-ovi ni Nvidijini blobovi ne odlaze u povijest, i dalje će biti jednako živahni.

 

Da skratim, nouveau čeka više godina razvoja prije nego se bude mogao uspoređivati sa Nvidijinim blobom. A i Mesa će tek za godinu-dvije sustići OpenGL.

What Andy giveth, Bill taketh away.
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 17:07 (rustweaver).
16 godina
protjeran
offline
Re: Odlazak DirectXa?
rambox kaže...
Zippo kaže...

9x više draw callova ne znači 9x više F PS-ova. Dakle nećete imati 9x brže igre ni na novim ni na starim AMD GPUovima

 

EDIT: Tehnologija se čini odličnom i čini se da ćemo se napokon riješiti DirectXa i njegovog masovnog overheada

Pa normalno da FPS neče narast 9x,Izlanuo se ali skočit če sigurno minimalno 30% bez greške a to nije mala brojka iako to tak nekome izgleda.Cool

Penryn kaže...
Tonči kaže...

Penryne, ne znaš puno o Linuxu? - Već dugo ne treba "podršku" niti je kompliciran, a AMD je itekako vodeći na tržištu sada. HSA je neupitna stvar.

HSA je neupitna stvar, da, AMD je zapeo za to i to je gotovo. Ali ja kažem ako to uopće zaživi u tolikoj velikoj mjeri da imamo nekakve koristi od toga, proći će vremena i vremena. 

Ok, znači po tebi su linux distre problem-free i već sad se svi možemo seliti na njih, raditi sa profi programima i igrat igre koje poželimo?

Pa nije samo AMD zapeo za HSA,Nevinašce on je izvorno to osmislil u praksi da no iza toga su stalo pratički gotovo sva velika imena osim Nvidia i Intela jel.Cool

 

Kako če se HSA zamisao u praksi raširit jel, kad još na tržištu nemaš niti jedan pravi HSA/hUMA APU kaj ne?Tek če HSA/hUMA Kaveri APU kad izađe za par mjeseci bit pravi okidač da se to sve oko HSA polako raširi kako spada. Normalno u planu je/radi se na tome, da se i majušni Jaguar APU u novoj verziji opremi hUMA tehnikalijama i tek je onda to gotov posao kaj drugo.{#}

 

http://www.bug.hr/forum/topic/vijesti-by-forumasi/amd-huma-uniform-memory-access/186211.aspx

 

http://www.bug.hr/forum/topic/vijesti-by-forumasi/amd-kabini-temash-apu/176292.aspx

skocit ce max 10% sto je takodjer jako puno,

overhead na DX10 vise nije tako visok kao kod DX9

17 godina
offline
Odlazak DirectXa?

Hehe, čak je i Carmack tweetao da Microsoftu ne dolaze najbolji dani :)

http://www.zvonimirbuzanic.com/ - http://www.doom.com.hr/ - http://www.weboteka.net/
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?

Jel može meni netko nakon 4 stranice komentara na Komentaru dana objasniti kakve veze MANTLE ima sa DirectX-om? Da nije možda trebalo biti Direct3Da?

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
16 godina
neaktivan
offline
Odlazak DirectXa?

OMG!!! U zadnje vrijeme skoro svaki dan čitam šokantno dobre vijesti što se tiče Linuxa! Steam, nVidia počela otvarati dokumentaciju, uskoro prelazak na novi i brži grafički server Wayland, X.Org odlazi u povijest, Mantle...
Rezultati će se vidjeti kroz koju godinu ali mislim da već možemo pripremati šampanjac! {#}

Tko bi rekao da će prosječni korisnici koristiti išta osim ugrađenog Internet Explorera a danas skoro svi koriste Firefox ili Chrome. Mislim da bi kroz koju godinu isto tako mogao slijediti masovan prelazak kućnih korisnika na Linux. Kada se lavina pokrene to će otvoriti vrata profesionalnim alatima i poslovnim korisnicima.

Is it weird that this gave me an orgasm?
 
5 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Bukva kaže...

Jel može meni netko nakon 4 stranice komentara na Komentaru dana objasniti kakve veze MANTLE ima sa DirectX-om? Da nije možda trebalo biti Direct3Da?

takve da je brzi i vise se nece morat koristiti DirectX ni na windowsima,

makar se mogao OpenGL ali to je opet druga prica

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Bukva kaže...

Jel može meni netko nakon 4 stranice komentara na Komentaru dana objasniti kakve veze MANTLE ima sa DirectX-om? Da nije možda trebalo biti Direct3Da?

Ako se ne varam razlika je u tome da je Mantle Hardware Level API pa brže komunicira sa hardverom. Nema ograničenja jer programerima daje direktnu kontrolu nad hardverom. DirectX API je "nepotrebni" posrednik pa je sporiji.

Is it weird that this gave me an orgasm?
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 18:47 (DragonShit).
16 godina
neaktivan
offline
Odlazak DirectXa?

Trebal bi Vrdelja nešto novo napisati na temu toga da mu je frend reko Ja mislim da bu igrački PC crknul.

 

Već je postao niche market do sada, a sada.. Steam OS će se licencirati kompanijama, koliko vidim,a ne pojedincima. Svi trče za novcima, prema Appleovom modelu - čvrsta kontrola proizvođača nad svojim hardware SKUom i software stackom na njemu.

 

Drugim riječima...plakat ćete vi za Windowsima kad ih jednom ne bu više bilo.... {#}

Early adopter
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 18:42 (Teerex).
Moj PC  
0 3 hvala 0
16 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
abraham kaže...

takve da je brzi i vise se nece morat koristiti DirectX ni na windowsima,

makar se mogao OpenGL ali to je opet druga prica

 

 

DragonShit kaže...

Ako se ne varam razlika je u tome da je Mantle Hardware Level API pa brže komunicira sa hardverom. DirectX API je "nepotrebni" posrednik pa je sporiji.

DirectX je skup APIja - između ostalih ima i API za mrežnu komunikaciju i zvuk, tako da mi nije jasno kako to MANTLE će istrijebiti te dijelove DirectXa.

 

Što je API na nižoj razini to je brzina veća, ali i kompleksnost rješenja. Najčešće gdjegod je to moguće izbjegavaju se takva rješenja (jer ekonomski su daleko skuplja).

Nvidija i Microsoft imaju već oho-ho vremena Cg jezik na niskoj razini, koji se usput rečeno može koristiti i sa DirectXom i OpenGLom (i na svim važnijim OS platformama) i njegovim korištenjem isto tako možeš imati n-puta brže performanse, pa nisam baš vidio da su proizvođali igara nešto ludili za njime...

 

Uglavnom, može biti da sam u krivu, ali meni ovo miriše (smrdi?) na to da AMD predstavi nešto ala AssmeblyGPU, a ekipa vrišti kako Java će zbog toga propasti.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
DragonShit kaže...

OMG!!! U zadnje vrijeme skoro svaki dan čitam šokantno dobre vijesti što se tiče Linuxa! Steam, nVidia počela otvarati dokumentaciju, uskoro prelazak na novi i brži grafički server Wayland, X.Org odlazi u povijest, Mantle...
Rezultati će se vidjeti kroz koju godinu ali mislim da već možemo pripremati šampanjac! {#}

Tko bi rekao da će prosječni korisnici koristiti išta osim ugrađenog Internet Explorera a danas skoro svi koriste Firefox ili Chrome. Mislim da bi kroz koju godinu isto tako mogao slijediti masovan prelazak kućnih korisnika na Linux. Kada se lavina pokrene to će otvoriti vrata profesionalnim alatima i poslovnim korisnicima.

 

Baš pišem neki članak i evo kako su se događaji razvijali:

 

17.9. - Gabe Newell na Linux Conference-u izjavljuje kako je Linux budućnost gejminga i kako ne želi da njegov Valve više ovisi o Windows-u i Microsoft-u.

23.9. - Valve najavljuje SteamOS, sopstvenu Linux distribuciju za gejming, kao prvi od tri noviteta u sedam dana.

23.9. - NVidia nudi pomoć developerima koji stoje iza open source drajvera za njihove grafičke.

25.9. - Valve najavljuje SteamMachines, sopstvene PC-e stvorene za gejming koji će pokretati SteamOS.

25.9. - I NVidia i AMD najavljuju da će veću pozornost posvetiti svojim drajverima za GNU/Linux distribucije.

25.9. - AMD najavljuje MANTLE, API nižeg nivoa koji će moći bolje da iskoristi grafičke kartice.

27.9. - Valve najavljuje svoj gamepad (pretpostavljam), četri godine nakon što je podnijeo patent za isti.

 

U 10 dana se PC gejming industrija okrenula naglavačke.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
r3bl kaže...
...

27.9. - Valve najavljuje svoj gamepad (pretpostavljam), četri godine nakon što je podnijeo patent za isti.

...

To mi treba, zakon. Trazim si neki gamepad za haklanje platformera, ako ovo izade u skorije vrijeme, mogao bih nabaviti.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
jobi123 kaže...

Microsoft bi mogao vrlo lako kupiti AMD i onda omogućiti API samo putem Windowsa i konzola. Ipak je mala tržišna kapitalizacija AMD-a......

Teško,koliko je AMD težak?Barem cca 10 milijardi dolara.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
17 godina
odjavljen
offline
Re: Odlazak DirectXa?
g12356 kaže...
jobi123 kaže...

Microsoft bi mogao vrlo lako kupiti AMD i onda omogućiti API samo putem Windowsa i konzola. Ipak je mala tržišna kapitalizacija AMD-a......

Teško,koliko je AMD težak?Barem cca 10 milijardi dolara.

 

Jaka muda...

Freak Show Inc.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

 

Baš tako kako si napisao. I ovo treba podcrtati što je manje layera i software je više Low level - dakle bliži hardware-u, to je fleksibilnost manja, odnosno nema je. Tu je ključ. Pa zašto se danas poslovne aplikacije ne programiraju u asembleru i zašto direktno ne pristupaju disku nego sve idu preko nekog disk(OS-a). Pa baš iz tog istog razloga. Ovo dakle nadilazi puku priču o Windows vs Linux.

 

14 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
rambox kaže...
Zippo kaže...

9x više draw callova ne znači 9x više F PS-ova. Dakle nećete imati 9x brže igre ni na novim ni na starim AMD GPUovima

 

EDIT: Tehnologija se čini odličnom i čini se da ćemo se napokon riješiti DirectXa i njegovog masovnog overheada

Pa normalno da FPS neče narast 9x,Izlanuo se ali skočit če sigurno minimalno 30% bez greške a to nije mala brojka iako to tak nekome izgleda.Cool

Penryn kaže...
Tonči kaže...

Penryne, ne znaš puno o Linuxu? - Već dugo ne treba "podršku" niti je kompliciran, a AMD je itekako vodeći na tržištu sada. HSA je neupitna stvar.

HSA je neupitna stvar, da, AMD je zapeo za to i to je gotovo. Ali ja kažem ako to uopće zaživi u tolikoj velikoj mjeri da imamo nekakve koristi od toga, proći će vremena i vremena. 

Ok, znači po tebi su linux distre problem-free i već sad se svi možemo seliti na njih, raditi sa profi programima i igrat igre koje poželimo?

Pa nije samo AMD zapeo za HSA,Nevinašce on je izvorno to osmislil u praksi da no iza toga su stalo pratički gotovo sva velika imena osim Nvidia i Intela jel.Cool

 

Kako če se HSA zamisao u praksi raširit jel, kad još na tržištu nemaš niti jedan pravi HSA/hUMA APU kaj ne?Tek če HSA/hUMA Kaveri APU kad izađe za par mjeseci bit pravi okidač da se to sve oko HSA polako raširi kako spada. Normalno u planu je/radi se na tome, da se i majušni Jaguar APU u novoj verziji opremi hUMA tehnikalijama i tek je onda to gotov posao kaj drugo.{#}

 

http://www.bug.hr/forum/topic/vijesti-by-forumasi/amd-huma-uniform-memory-access/186211.aspx

 

http://www.bug.hr/forum/topic/vijesti-by-forumasi/amd-kabini-temash-apu/176292.aspx

E točno to je namjera MANTLE-a (barem ja mislim),da otvara lagano  put hUMA-i i da iskoriste sav potencijal novih APU-a.

Sad itekako ima smisla jedan lik na kojeg sam naletio koji je pisao na forumu da AMD namjerava izbaciti Enthusiastic level APU temeljen na steamroller jezgrama.

 

Biti ili ne biti pitanje je sada.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Cognitor kaže...
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

 

Baš tako kako si napisao. I ovo treba podcrtati što je manje layera i software je više Low level - dakle bliži hardware-u, to je fleksibilnost manja, odnosno nema je. Tu je ključ. Pa zašto se danas poslovne aplikacije ne programiraju u asembleru i zašto direktno ne pristupaju disku nego sve idu preko nekog disk(OS-a). Pa baš iz tog istog razloga. Ovo dakle nadilazi puku priču o Windows vs Linux.

 

Prije bih rekao da je veća fleksibilnost,ali je sve teže jer nemaš puno podloge.Tj. fleksibilan si ali moraš sve sam radit.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
17 godina
odjavljen
offline
Re: Odlazak DirectXa?
g12356 kaže...

Prije bih rekao da je veća fleksibilnost,ali je sve teže jer nemaš puno podloge.Tj. fleksibilan si ali moraš sve sam radit.

 

Ti nisi nikada programirao, ne?

Freak Show Inc.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
g12356 kaže...
Cognitor kaže...
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

 

Baš tako kako si napisao. I ovo treba podcrtati što je manje layera i software je više Low level - dakle bliži hardware-u, to je fleksibilnost manja, odnosno nema je. Tu je ključ. Pa zašto se danas poslovne aplikacije ne programiraju u asembleru i zašto direktno ne pristupaju disku nego sve idu preko nekog disk(OS-a). Pa baš iz tog istog razloga. Ovo dakle nadilazi puku priču o Windows vs Linux.

 

Prije bih rekao da je veća fleksibilnost,ali je sve teže jer nemaš puno podloge.Tj. fleksibilan si ali moraš sve sam radit.

 

Pa prije će biti potpuno obrnuto. Samo zahvaljujući višim framework-s (a i samom OS-u) ne moraš prepisivati software ispočetka za svaki malo različiti hardware (Java, .NET). I ne moraš pisati svaku glupost ispočetka sam jer imaš nekakve standardne biblioteke koje koristiš.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

Svak tko se smatra 'programerom' nije sposoban koristiti low level API nije dostojan da radi zahtjevne 3D aplikacije.

Zbog toga moja instalacija Win 8 Pro nakon par upgreada ima 24GB nimalo efikasno ako usporedim s instalacijom Ubuntu 13.04 linux distribucije, koja zauzima sa svim updateima malo manje od 4GB.

P.S. {#}

 

Inače MANTLE ima veliki potencijal {#}, ali trebat će puuno rada i volje da se gaming na PC-u odmakne od Win i DirectX.

>_<
11 godina
protjeran
offline
Odlazak DirectXa?

Čeka li MANTLE sudbina 3Dfx Glide-a?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Odlazak DirectXa?

Jel mi može netko pojasniti; kombinacija SteamOS+mantle+igre s podrškom, poput Battlefield4,
nebi li to moglo od PC-a složiti jednu hardverski gledano hajend konzolu?
Mislim, da se ne lažemo, pa ima puno korisnika PC-a koji imaju PC samo za igranje, ovo
bi ih moglo baciti barem na paralelnom particioniranom "gaming" OS-u u lijepu prednost?

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
3 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice