AMD odustaje od Mantlea

poruka: 39
|
čitano: 5.354
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "AMD odustaje od Mantlea".
13 godina
online
Re: AMD odustaje od Mantlea
4mal kaže...

 A kako i bi radila kad imas slabu amd-ku za koje driveri su samo pasivni nema nikakvog performance boosta...posto mu je prioritet nov gpu i nove tehologije...bf4 neoptimizorano smece bilo i ostalo...jesi neke druge igre probao pa da tak mozes reci...

Nv sa driverima je postao nestabilan u zadnje vrijeme ,jebes hw ako sw je u banani...znam da ces opet za par mj prec na amd i kupit 3 seriju npr 360 ! sretno l.p

 7850 je u granici gtx660?

 

E pa ja snimam sa shadowplayom otkad je izasao a koristim 660, koja je slicna po perfomansama sa 7850. Bez problema 60 fpsa u bf4, ARMA-i 2 i 3, WOT, CS GO, Elite-u...

Radi kao švicarski sat.

 

Jedino me streamnje muci preko shadowa, al to je do uploada...

 

Shadowplay je razlog zasto neću se tako skoro prebacivati na AMD, preporod od Frapsa i sličnih gluposti.

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.7.2015 14:19 (Et_Tu_Brute?).
14 godina
offline
AMD odustaje od Mantlea

Ja sam se totalno razocarao u AMD, imam 7870 i evidentno je da su sa Mantle uspjeli dobiti više FPS-a u BF4... ali driveri su katastrofa, to nikad nije bilo optimizirano kako treba, vjerovatno se vec dugo planira napuštanje mantlea. Još jedna stvar koja me uzasno zivcira je sleep bug koji ne pali monitor nakon sto se budi iz sleepa, a prisutan je vec godinama u driverima, nikad to nisu uspjeli rijesiti. 

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
Command Prompt kaže...

Još jedna stvar koja me uzasno zivcira je sleep bug koji ne pali monitor nakon sto se budi iz sleepa, a prisutan je vec godinama u driverima, nikad to nisu uspjeli rijesiti. 

Ja sam to "riješio" tako da mi cijeli komp ode u sleep prije monitora.

Navodno nije samo do drivera već tu ima više povezanih stvari (od sučelja prema monitoru, načina kako radi power manager u monitoru/windowsima/driveru, samog drivera i sl.). Problem je što u određenim situacijama niti monitor niti grafička ne mogu detektirati signal jedno od drugoga i smatraju da nisu povezani. Ne pomaže niti ukapčanje/iskapčanje kabela. Uglavnom, više se ne brinem oko toga, ugasim monitor ručno ili pustim da komp ode u sleep i problema više nema.

 

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
10 godina
neaktivan
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
Zura kaže...
skyhawk10 kaže...

Yesterday several articles were published that reported that DirectX and OpenGL are being extended to include closer-to-metal functionality and reduced CPU overhead. AMD supports and celebrates a direction for game development that is aligned with AMD’s vision of lower-level, ‘closer to the metal’ graphics APIs for PC gaming. While industry experts expect this to take some time, developers can immediately leverage efficient API design using Mantle, and AMD is very excited to share the future of our own API with developers at this year’s Game Developers Conference.

Ljudi zaboravljaju da je (barem prema izjavama AMD-a prilikom predstavljanja Mantle-a) primarni plan bio da se razvojni timovi Microsofta i Khronos grupe prihvate implementacija low level poziva u svojim API-ima. Sada kada su roadmape za DirectX12 i novi OpenGL zacementirane, Mantle u svojoj formi više i nije potreban. Nema nikakve potrebe (sa stanovišta logike i ekonomske isplativosti) razvijati još jedan API koji radi isto (Za Vulkan, je rečeno da koristi djelove Mantle API-a kao osnovu).

 

 

 Ja u ovom tekstu samo vidim izjavu kako mantle koristi efikasniji dizajn i da će za DX i novi OpenGL trebati neko vrijeme da stignu na tržište, dok developeri mantle mogu koristit odma... To je obična reklama mantlea, neznam di si ti tu vidio da je AMD-u primarni plan bio bacit lovu na mantle, samo kako bi prisilio MS da prilagodi svoj DX... To je notorna glupost... AMD je hrabro krenuo da zamijeni DX svojim API-jem(to mu je bio jedini cilj), no developeri nisu mantle prihvatili kako je to AMD očekivao, i tu sva priča sa mantleom završava... Developeri ignorirali, a AMD odustao i bacio lovu u vjetar na PR  i razvoj...

17 godina
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
Friday kaže...
Shockwave kaže...

 Sta hoces reci?

 

Pogledaj mu Moj PC - "Vidi me mama kaki sam lep..."

 Meni PC treba za igranje,a ne za zajebanciju,kontaš.A te tvoje price oko tvog novog poroda,mogu ti samo reci da se vratis tamo haha. Frfljas gluposti,a nemas blagog pojma.Kakvi drajveri,kakvi problemi ?! Koristim AMD graficke u zadnjih 5 godina i nikad nisam imao ni jedan problem.Lik padne s kruske i trola 200 na sat. De ne seri vise molim te.

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.7.2015 16:58 (Romano).
17 godina
odjavljen
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
Romano kaže...

 Meni PC treba za igranje,a ne za zajebanciju,kontaš.

 

Rezultati su još uvijek neslužbeni ali izgleda da si osvojio internet...

Ostatak tvog posta neću komentirati, sve je jasno!

Freak Show Inc.
17 godina
offline
AMD odustaje od Mantlea

Ti si jedan od onih kome treba objasniti poantu vica.

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
skyhawk10 kaže...
reyan kaže...

Da nije bilo AMD-a da predstavi Mantle,  DX12 ne bi bio dostupan jos najmanje nekoliko godina, al kao i uvjek puno je nezahvalnih Intelvidiota.

 LOL... DX12 bi bio izdan zajedno sa Windows 10, sa mantleom,il bez njega... Smijesni ste mi vi koji mislite da se takav software planira i radi svega godinu dana prije sluzbenog izlaska... Dok je mantle izdan, DX12 je vec vjerovatno bio u dubokoj fazi testiranja na hardwareu...

 Slažem se da bi DX12 izašao sa Windows 10, ali sigurno nebi bio low level API da nije bilo Mantlea. Normalno da se nije DX12 odjednom napravio u nekoliko mjeseci poslije izlaska Mantlea. Ali nije ni Mantle tek tako izašao. I on je bio u razvoju puno prije nego je izašao... Sve je to krenulo od hardvera za konzole, kojeg naravno AMD proizvodi. I u suradnji sa Microsoftom su već za Xbox One napravili low level API. Kad su isti ponudili i na PC-u time su primorali da i Microsoft uradi isto sa DX12.

Uglavnom AMD je postigao željeni cilj sa Mantleom. Izašli su i DX12 i novi OpenGL sa sličnom tehnologijom, tako da sada napokon njihov hardver može biti iskorišten kako treba.

14 godina
offline
Re: AMD odustaje od Mantlea
4mal kaže...

Zato jer si dugo bio na istom a svi se vracamo na mjesto zlocina kad vodis da je nv jedno obicno pohlepno govno postalo od 9 serije i nabijaju cijenu u nebesa a sw im nezna proper iskoritit hw..

 Ovo nije nikakav napad na tebe nego je bzvz sto si preso na nv ;-)

 @bold - nv nabija cijenu, ali nazvat ih pohlepnim kad amd 2. put pljuca iste kartice (osim 2 top modela) sa minimalnim poboljšanjima i još ih naplate kao brand novu seriju  izjava je u rangu fanboya.

 

Ne predaj se nikad osim kad moraš!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice