Ima li koji kineski električni manji gradski automobil, za nekih 15, 16 t € ?
Ono; Pos˙o, kuća, kuća pos˙o...
Ima li koji kineski električni manji gradski automobil, za nekih 15, 16 t € ?
Ono; Pos˙o, kuća, kuća pos˙o...
Izraelci se igraju rata pa lako moguce da sve skupa eskalira, a SAD kao nema pojma o nicemu
Drste gace ocekuju nas turbolentne godine. Moram sto prije kupit Teslu i poplociti krov od kuce sa solarima jer kad pukne to bude drama samo takva.
EV je ionako manji problem koji neće riješiti ništa, veći problem je što je u zadnjih nekoliko desetljeća došlo do porasta stanovništva sa 6miljardi na 8 miljardi a količina resursa je ograničena.
S obzirom da se ljudi nisu otisnuli u bespuća svemira jedino riješenje je staviti CAP na populaciju ili istu smanjiti.
Da li je Covid to trebao odraditi u kontroliranim uvjetima ili je posljedica prirode koja nas se pokušala riješiti to je za razmatranje, prvo poluvrijeme je završilo ali igra se nastavlja.
Kada kolabiraju institucije u slučaju većeg problema biti će napeto pa je na svakom da odradi što može do tada.
Kamo? Teraformiranje Marsa se neće dogoditi još stoljećima. A i zašto bi? Jeftinije je napraviti gradove pod morem, za slučaj da dođe do globalnog pregrijavanja.
Smanjiti populaciju? To je kontra kapitalizma kojem trebaju potrošači da bi opstao. Ili promijeniti sistem, ili gurati dalje dok ide.
Ima li koji kineski električni manji gradski automobil, za nekih 15, 16 t € ?
Ono; Pos˙o, kuća, kuća pos˙o...
https://zhytauto.com/xpeng-mona-m03/
16800 dolara. Normalno u EU nedobavljivo jer da to dojde u EU bil bi smak svijeta.
Znaci Kinezi su uspjeli napraviti auto za 16800 dolara na kojem ostvaruju dobit. Daj molim te pogledaj auto na kaj lici, statse i koliko kosta. Zadnji kraj mu je nekak bedasto ispal ali sve u svemu je auto bomboncic. Tak nekaj bude VW napravil na sveto nigdarjevo.
Ima li koji kineski električni manji gradski automobil, za nekih 15, 16 t € ?
Ono; Pos˙o, kuća, kuća pos˙o...
https://zhytauto.com/xpeng-mona-m03/
16800 dolara. Normalno u EU nedobavljivo jer da to dojde u EU bil bi smak svijeta.
Znaci Kinezi su uspjeli napraviti auto za 16800 dolara na kojem ostvaruju dobit. Daj molim te pogledaj auto na kaj lici, statse i koliko kosta. Zadnji kraj mu je nekak bedasto ispal ali sve u svemu je auto bomboncic. Tak nekaj bude VW napravil na sveto nigdarjevo.
Pa to je MONA. Traže EU zemlju u kojoj bi izgradili tvornicu
Ovo je bivsi, naglasak na bivsi sef VW koji se ruga Tesli.
https://youtube.com/shorts/mPa6_VbCws8?si=V1c14U_E79NQmtJCZnaci VW je Blackberry autoindustrije. Nisu VW auti tolko losi koliko su Kineski bolji. Njima se bude desilo isto i EV bude pokopal ICE cisto iz razloga jer su bolji i svakim danom sve bolji i bolji. Jednostavno ih bude evolucija pokopala.
Tak se Balmer nekad davno rugal Apple, kupili su Nokiu koja je drzala 200% svjetskog trzista i popusili od Applea.
EDIT:
Ovo je nova revolucija na trzistu automobila i ako ocete okrenut neku lovu onda investirajte u top 3 kineske marke. Kroz tri godine budu pokopali sve kaj nije made in China.
Ovo je bivsi, naglasak na bivsi sef VW koji se ruga Tesli.
https://youtube.com/shorts/mPa6_VbCws8?si=V1c14U_E79NQmtJCZnaci VW je Blackberry autoindustrije. Nisu VW auti tolko losi koliko su Kineski bolji. Njima se bude desilo isto i EV bude pokopal ICE cisto iz razloga jer su bolji i svakim danom sve bolji i bolji. Jednostavno ih bude evolucija pokopala.
Tak se Balmer nekad davno rugal Apple, kupili su Nokiu koja je drzala 200% svjetskog trzista i popusili od Applea.
Koliko ja znam Kinezi nisu u stanju proizvesti ICE kao Njemci, fali im znanje precizne mehanike, nisu dostigli tu razinu.
Druga stvar je što je došlo do promjene politike Njemačke, pa su ono u čemu su jaki zamijenili za ono što svi znaju napravit.
Prvo elektro motor je učinkovitiji od ICE, ali džabe, jer gorivo :
kila dizela nosi 40 X više snage nego kila litij ionske baterije.
EDIT:
EM iskoristi 100% od kile dakle 250 WH
ICE iskoristi 40% od kile dakle 4 kWh
ICE težina 180 kg
EM 32 KG
ICE/Dizel, težine 180 + 40 kile proizvede snage 160 000 Wh
EM/Li-ion težine 32 + 148 + 40 kile baterije proizvede 47 000 Wh
Dakle po kili ICE/Diezel je učinkovitiji. I što više kila goriva staviš , učinkovitost raste u korist ICE/Diesel.
To objašnjava zašto cybertruck ima 720 kila baterije, a s toliko dizela možeš berlin-peking i nazad
Ovo je bivsi, naglasak na bivsi sef VW koji se ruga Tesli.
https://youtube.com/shorts/mPa6_VbCws8?si=V1c14U_E79NQmtJCZnaci VW je Blackberry autoindustrije. Nisu VW auti tolko losi koliko su Kineski bolji. Njima se bude desilo isto i EV bude pokopal ICE cisto iz razloga jer su bolji i svakim danom sve bolji i bolji. Jednostavno ih bude evolucija pokopala.
Tak se Balmer nekad davno rugal Apple, kupili su Nokiu koja je drzala 200% svjetskog trzista i popusili od Applea.
Koliko ja znam Kinezi nisu u stanju proizvesti ICE kao Njemci, fali im znanje precizne mehanike, nisu dostigli tu razinu.
Druga stvar je što je došlo do promjene politike Njemačke, pa su ono u čemu su jaki zamijenili za ono što svi znaju napravit.
Prvo elektro motor je učinkovitiji od ICE, ali džabe, jer gorivo :
kila dizela nosi 40 X više snage nego kila litij ionske baterije.
EDIT:
EM iskoristi 100% od kile dakle 250 WH
ICE iskoristi 40% od kile dakle 4 kWh
ICE težina 180 kg
EM 32 KG
ICE/Dizel, težine 180 + 40 kile proizvede snage 160 000 Wh
EM/Li-ion težine 32 + 148 + 40 kile baterije proizvede 47 000 Wh
Dakle po kili ICE/Diezel je učinkovitiji. I što više kila goriva staviš , učinkovitost raste u korist ICE/Diesel.
ICE je mrtav i koga briga kaj mogu Njemci ako je donesen zakon da se ICE gasi i vise ih se ne bude smjelo proizvoditi?
Uporno ne vidite sumu od drveca i pametujete o ICE koji ide u ropotarnicu povijesti.
Kinezi izmedu ostalog osim kaj imaju najbolje elektromotore, baterije, imaju i najbolje hibride na svijetu.
ICE je izvukel maksimum maksimuma a ovi se tek zaigrali s baterijama. Elektricni motori su tak i tak po defoltu duplo ucinkovitiji.
Uglavnom ICE je mrtav i svima ukljucujuci i VW je to jasno samo vama nije. Te price o kilazama i ostale mentalne gimnastike mozes prodavat ekipi koja cuga ispred ducana.
Koliko ja znam Kinezi nisu u stanju proizvesti ICE kao Njemci, fali im znanje precizne mehanike, nisu dostigli tu razinu.
Druga stvar je što je došlo do promjene politike Njemačke, pa su ono u čemu su jaki zamijenili za ono što svi znaju napravit.
Prvo elektro motor je učinkovitiji od ICE, ali džabe, jer gorivo :
kila dizela nosi 40 X više snage nego kila litij ionske baterije.
EDIT:
EM iskoristi 100% od kile dakle 250 WH
ICE iskoristi 40% od kile dakle 4 kWh
ICE težina 180 kg
EM 32 KG
ICE/Dizel, težine 180 + 40 kile proizvede snage 160 000 Wh
EM/Li-ion težine 32 + 148 + 40 kile baterije proizvede 47 000 Wh
Dakle po kili ICE/Diezel je učinkovitiji. I što više kila goriva staviš , učinkovitost raste u korist ICE/Diesel.
To objašnjava zašto cybertruck ima 720 kila baterije, a s toliko dizela možeš berlin-peking i nazad
Našao si najbesmisleniju metriku ikad
Vlasniku je jedino bitno koliko košta taj jedan iskorišteni kWh.
I onda kad dođeš u situaciju da istovjetni ICE i EV koštaju isto (u Kini ima takvih slučajeva), računica je jasna.
Tvoj računica je bitna nekome tko projektira avionske ili brodske sustave.
ICE je mrtav i koga briga kaj mogu Njemci ako je donesen zakon da se ICE gasi i vise ih se ne bude smjelo proizvoditi?
ICEV automobili su živi do 2040 godine.
Budimo realni.
Hehehe kada netko napiše ICE motori (Internal Combustion Engine - jelde?), odmah znam da nema pojma o mehanici i da sve što piše je izguglano.
Ekipa skrenuli ste u Offtopic s električnim automobilima, koji su ipak ne tako nova tehnologija (Đuro Đaković je 1970 proizvodio električne kamiončiće)
Motori s unutrašnjim sagorijevanjem iliti ICE motori kako vi kažete, su još uvijek daleko učinkovitiji i "ekološkiji" (kada gledamo od početka do kraja proizvodnje) od električnih vozila!
Ovaj koncept 6-taktnog motora je zaista zanimljiv, ali mene osobno zanima zašto se "stalo" s usavršavanjem dvotaktnoga motora, koji je jednostavan, efikasan, snažan i jeftin?
Ok jasno mi je da je dvotaktni rasipač neizgorene smjese goriva i zraka, ali tehnologija je toliko napredovala da bi se i to riješilo do savršenstva desetljećima napredovanja.
Hehehe kada netko napiše ICE motori (Internal Combustion Engine - jelde?), odmah znam da nema pojma o mehanici i da sve što piše je izguglano.
Ekipa skrenuli ste u Offtopic s električnim automobilima, koji su ipak ne tako nova tehnologija (Đuro Đaković je 1970 proizvodio električne kamiončiće)
Motori s unutrašnjim sagorijevanjem iliti ICE motori kako vi kažete, su još uvijek daleko učinkovitiji i "ekološkiji" (kada gledamo od početka do kraja proizvodnje) od električnih vozila!
Ovaj koncept 6-taktnog motora je zaista zanimljiv, ali mene osobno zanima zašto se "stalo" s usavršavanjem dvotaktnoga motora, koji je jednostavan, efikasan, snažan i jeftin?
Ok jasno mi je da je dvotaktni rasipač neizgorene smjese goriva i zraka, ali tehnologija je toliko napredovala da bi se i to riješilo do savršenstva desetljećima napredovanja.
Jako veliki fan 2-daktnih motora, pogotovo za motocross i endure motore.
2t engine jeftin i jednostavan? Da
Snazan? Komplicirano, al po cc, "snazniji" je.
Efikasan i cist? Ne, nit ce ikad bit kao 4t, bez obzira dal da stavis moderni smartcarb ili EFI, kao sto KTM i Husqvarna radi na novijim EXC-ovima.
Realno 2t ima smisla jedino ako ti triba simple and light, al racunat da ni na motorima nema smisla u ogromonoj vecini slucajeva osim ako bas svaki gram nije bitan. I to ovisno o upotrebi.
Za ikakvo vozilo teze od 150kg? 4t all the way kod ICE
Izraelci se igraju rata pa lako moguce da sve skupa eskalira, a SAD kao nema pojma o nicemu
Drste gace ocekuju nas turbolentne godine. Moram sto prije kupit Teslu i poplociti krov od kuce sa solarima jer kad pukne to bude drama samo takva.
Kak sad teslu? Izreklamirao kineze i onda sebi teslu. Ne, ozbiljno, ako se mora baš ful strujić, pa uzeo bih kineza. Zasad sam na hibridu, i to mi je nekako najbolja solucija za sad.
Ali da se vratim na Porsche vijest, vjerujem da bi ovaj šesterotaktaš mogao biti dobar motor za ICE klasičara. Već je ovdje spomenuto kako je sumanuto teško potpuno prijeći na struju zbog sirovina koje trebaju auti, nove robusne elektroenergetske mreže i proizvodnih kapaciteta struje (da dodam i koliko ljudi ima baš mogućnost punjenja doma auta preko noći, a koliko ih ima parkirane po ulicama oko raznih zgrada). Ono na što je porsche stavio nešto karata je proizvodnja goriva. Ne prerada, baš proizvodnja. https://www.carmagazine.co.uk/car-news/tech/porsche-synthetic-fuels/
Dakle, već imaju probne pogone koji uspješno prerađuju CO2 nazad u ugljikovodike, oliti ga gorivo.
Par videa za 2T fanove:
1. Motor od 500 kubika, a ima performanse 4T 1000 kubika čemu je razlog, naravno više-manje očit, ali su to i dalje fascinantni strojevi.
2. Kamion s 2T dizel motorom, Detroit Diesel (ne proizvode se od '98. godine, čak su dosta dugo "izdržali"):
Zvukovi su brutalni.
Izraelci se igraju rata pa lako moguce da sve skupa eskalira, a SAD kao nema pojma o nicemu
Drste gace ocekuju nas turbolentne godine. Moram sto prije kupit Teslu i poplociti krov od kuce sa solarima jer kad pukne to bude drama samo takva.
Kak sad teslu? Izreklamirao kineze i onda sebi teslu. Ne, ozbiljno, ako se mora baš ful strujić, pa uzeo bih kineza.
Nema još Kineza sa dobrim leasingom u Austriji a Tesla je 5 minuta od moje kuće i kamata je 1,49%. Uzel bi G6 od Xpeng ili G9 onak odma samo da imaju dobar leasing. Kad vratim Teslu onda uzimam Xpeng ili NIO. Za pet godina bude gotova EV tranzicija i na svijetu bude dovoljno punionica i svega a Kinezi budu imali još bolje aute a ja budem vratil Teslu u auto kuću. Moj fetiš je imati MPV tipa X9 od Xpenga. Sad imamo Espace serije 5 i oću tak nekaj ogromno.
Ima li koji kineski električni manji gradski automobil, za nekih 15, 16 t € ?
Ono; Pos˙o, kuća, kuća pos˙o...
ova najava da ce kinezi progutati europsku/americku autoindustriju me podsjecaju na vrijeme kad su se poceli prodavati prvi kineski mobiteli u nas.
Kad je dosao xiaomi,huawei ekipa na forumu je govorila da je gotovo sa appleom, samsungom itd.
medutim 2024g. u SAD-u ne postoji covjek bez samsunga/iphonea i klinac bez iphone-a
u Europi slicno, ne ne bas toliko ekstremno.
RH je tu dosta jača, dosta kineza ima, pogotovo u starih generacija
naravno, pogledao si upravo naslovnicu Buga, te zanemario vijest o Xiaomiju kao 2. globalnom proizvođaču mobova po prodaju ?!?
o ostatku šenženske bratije da ne pričamo...
Kad se udruže kupci iz Rusije, Kine, Indije, Pakistana ne može ih nitko preteći.. Živija šljaomi.
Zgodan tutać.
Mislio sam više na model veličine Pola, Kia Rio, Renault 5, Clio itd.
Na našem tržištu nema.
Kad bi bio nekakav Kinez takvih gabarita po toj cijeni a da je EV, to bi bila bomba.
Ovo , je li Kinez od 30t € jeftiniji od europljana koji košta 45 ionako mi nije bitno, jer nisam u tome platnom razredu.
naravno, pogledao si upravo naslovnicu Buga, te zanemario vijest o Xiaomiju kao 2. globalnom proizvođaču mobova po prodaju ?!?
o ostatku šenženske bratije da ne pričamo...
ne pricam globalno, pricam o SAD-EU
njihovi proizvodi su uvijek prolazili u njih i indiji
ova najava da ce kinezi progutati europsku/americku autoindustriju me podsjecaju na vrijeme kad su se poceli prodavati prvi kineski mobiteli u nas.
Kad je dosao xiaomi,huawei ekipa na forumu je govorila da je gotovo sa appleom, samsungom itd.
medutim 2024g. u SAD-u ne postoji covjek bez samsunga/iphonea i klinac bez iphone-a
u Europi slicno, ne ne bas toliko ekstremno.
RH je tu dosta jača, dosta kineza ima, pogotovo u starih generacija
Nije isto mobitel i auto. Svi mobiteli su isti i pogoni ih isti operativni sistem. Mobitel se kupuje na pretplatu i niti ne kužiš da ga plaćaš. Njemački auti su lošiji i skuplji te su to deseci tisuća eura. Možemo se kladiti da budu svi sa iole malo mozga kupili kineski auto kad bude dobavljiv i kad se kroz godinu dvije dokaže, do onda bude VW i Co. propal. Njemci gase 30k radnih mjesta u EU i do kraja godine gase sve ali sve u Kini!
auto - skr. od automobil - muški rod u 'Rvata...
DE auta su lošiji..pa sta ti voziš sad?!
Skuplji da..lošiji od kojih to tocno?!
nema na čemu...
6-6-6 đavolji motor, 6 cilindara, 6 ventila po cilindru, 6 taktova