Komplet za popravak pneumatika umjesto pravog rezervnog kotača.
Trebalo bi STRELJATI onoga tko je izmislio taj komplet
Komplet za popravak pneumatika umjesto pravog rezervnog kotača.
Trebalo bi STRELJATI onoga tko je izmislio taj komplet
Prepreskupe sve te elektricne igracke 🙃
Još jedna skupa kopija Tesle. Ne hvala.
Još jedna skupa kopija Tesle. Ne hvala.
Ništa nije ružnije i nekvalitetnije od tog američkog poluproizvoda.
Još jedna skupa kopija Tesle. Ne hvala.
Sjedi u jedan pa u drugi pa onda komen tiraj, Seal je unutra premium prema tesli.
Sjedio sam u tesli, nisam dobio nikakvu zelju da je provozam, meni to izgleda kao nedovrsen i ruzan auto,.
Kad sam sjeo u BYD Seal U i Sealion 7, doobio sam zelju provozati oba, sto sam i ucinio, oba me odusevili, odlicni obiteljski auti. Unutra su premium, a to govorim kao vlasnik bmw-a petice (trenutno trece po redu, a s obzirom kakav je bmw danas slozen i kako je kinez slozen izgleda i zadnjeg bmwa).
Komplet za popravak pneumatika umjesto pravog rezervnog kotača.
Trebalo bi STRELJATI onoga tko je izmislio taj komplet
Zasto ? koliko puta u zivotu ti je trebala rezevrvna guma ili barem koliko treba prosjecnom vozacu. Osobno mi se u 30g voznje dva put probusila guma, oba puta je pustala malo pa sam se mogao doveti doma ili do vulkanizera.
Skoro sva osiguranja danas vec u osnovnim paketima imaju pomoc na cesti koja ukljucuje popravak gume na licu mjesta ili prijevoz do vulkanizera, a ako nemaju za 10-15 erua godisnje (mozda i manje) imas hak koji ti to rijesi. Ne pada mi na pamet opce mijenjati sam gumu na cesti i natezati se s time.
Mozda postoje rijetke situacije gdje bi to bila prednost, ali vecinom nije vise
Komplet za popravak pneumatika umjesto pravog rezervnog kotača.
Trebalo bi STRELJATI onoga tko je izmislio taj komplet
Zasto ? koliko puta u zivotu ti je trebala rezevrvna guma ili barem koliko treba prosjecnom vozacu. Osobno mi se u 30g voznje dva put probusila guma, oba puta je pustala malo pa sam se mogao doveti doma ili do vulkanizera.
Skoro sva osiguranja danas vec u osnovnim paketima imaju pomoc na cesti koja ukljucuje popravak gume na licu mjesta ili prijevoz do vulkanizera, a ako nemaju za 10-15 erua godisnje (mozda i manje) imas hak koji ti to rijesi. Ne pada mi na pamet opce mijenjati sam gumu na cesti i natezati se s time.
Mozda postoje rijetke situacije gdje bi to bila prednost, ali vecinom nije vise
Komplet za popravak doživljavam kao izgovor da si legalan na cesti.
A što se tiče osiguranja prije 2-3 tjedna sam gledao lika (mladi čeh) koji mi se parkirao na cesti ispred kuće sa probušenom gumom i proveo tamo 7-8 sati (doslovno) čekajući šlep preko osiguranja. Pitam ga treba li mu što, jel ima rezervnu, hoće li da dopumpamo gumu pa da ode do vulkanizera... veli imam set za popravak a već sam zvao osiguranje... i jbg umjesto da je bio na plaži taj dan - bio je na parkingu (bili su samo on i žena/cura, bez djece pa nisam inzistirao da mu pomognem).
U principu da, izbacili su rezervni kotač da ga mogu ekstra naplatiti, što i nije neki problem naspram sve ostale nepotrebne dodatne opreme koju prodaju, gdje je polovica prodavanje muda pod bubrege. Veći je problem cijena, primjer uzeli ženi mazdu prije 3 tjedna, super auto nemam šta reći ali rezervni kotač sa svim popratnim alatom varira ovisno o opremi auta od 800-1100 eura, paralelno sa njime u igri je bio t-roc tamo je taj isti rezervni kotač sa alatom i dizalicom 120 odnosno 100 eura sa popustom. Na kraju sam si dao malo truda i našao set na njuškalu 150 eura, mislim za 800-1100 već mogu uzeti kotače ili nove gume, a ne mali rezervni kotač, da ne kažem igračku do prvog vulkanizera.
Cijena prava sitnica.
Infrastruktura nepostojeća kao i servisna mreža.
Ništa protiv auta, generički električni auto sa hrpom gimmicka i ekranima, ništa novo. Kupnjom bilo kojeg plaćate porez na bedake da bi Kim Kardashian mogla privatnim avionom otići u Pariz pojesti burek i prdnuti u crkvi Notre Dame i u procesu ispustiti CO2 koliko ćete vi ispustiti u 10 godina.
Nije elektricno vozilo za svakoga, kao sto nije ni benzinac niti dizel. Ne kuzim vas zatucane.
Ako imas stan / kucu gdje mozes punit samostalo puno je jeftinije i isplativije, jebes co2 nego gledano financijski
Ako imas stan / kucu gdje ne mozes punit a malo putujes onda benzinac
Ako imas stan / kucu gdje ne mozes punit a puno putujes dizel
Niti jedan nije univerzalan i svaki nosi pozitivno i negativno.
Na kraju krajeva to je ništa drugo nego samo auto, ništa ne fali rabljenim auta, sad se nađu i za 3-5000 eurića i to u dobrom stanju. Kakvi bakrači od 50 000 eura. Radije kupim u Portugalu ili Siciliji stan za te pare i stavim ga u najam.
Komplet za popravak pneumatika umjesto pravog rezervnog kotača.
Postoje run-flat gume koje i nakon puknuća još mogu prijeći 50-tak kilometara uz umjerenu brzinu vožnje. Koštaju nešto malo više i navodno imaju neke manje nedostatke koje normalan vozač ni ne primijeti. Barem ja do sada nisam.
Na kraju krajeva to je ništa drugo nego samo auto, ništa ne fali rabljenim auta, sad se nađu i za 3-5000 eurića i to u dobrom stanju. Kakvi bakrači od 50 000 eura. Radije kupim u Portugalu ili Siciliji stan za te pare i stavim ga u najam.
Aj kupi onda
Nije elektricno vozilo za svakoga, kao sto nije ni benzinac niti dizel. Ne kuzim vas zatucane.
Ako imas stan / kucu gdje mozes punit samostalo puno je jeftinije i isplativije, jebes co2 nego gledano financijski
Ako imas stan / kucu gdje ne mozes punit a malo putujes onda benzinac
Ako imas stan / kucu gdje ne mozes punit a puno putujes dizel
Niti jedan nije univerzalan i svaki nosi pozitivno i negativno.
Mama ti je zatucana.
Pajdo moj zar ti ne vidiš da plaćaš porez na budale. Kako financijski isplativije kad auto košta 52 tisuće eura. Punit ćeš ga godinama dok ne dođeš na razinu sasvim pristojnog ICE automobila od 20-40 tisuća eura. I onda smo mi zatucani a osnovna matematika ti ne ide.
Uzmem auto za 30k eur i servisiram i punim ga godinama za 22 tisuće eura razlike. Da ne govorimo o infrastrukturi i strahu pražnjenja.
Da je 10k jeftiniji i nekako. Blade baterija me privlači definitivno gdje je svakako bonus ovo punjenje do 100% ali mi je nekako slab domet
odlično izgleda auto, pogotovo u odnosu na sličnu konkurenciju
meni osobno je sve to meh, jedini novi automobil koji mi se sviđa su mazde, pogotovo trojka i mx 30, eventualno cx 60, sa svim potrebnim mehaničkim prekidačima i 'okretačima', sa sasvim dovoljnim srednjim ekranom, a ne televizorima koji me maksimalno odbijaju i jednostavnom, a kvalitetnom elegancijom i mrvu sporta u 'genima'
ali u odnosu na sve ostale proizvođače, ovaj byd seal mi izgleda kao jedan od prvih na listi auta koje bi kupovao kad ne bi bilo mazde i kad bi se odlučio na električni auto
svaka čast kinezima
Na kraju krajeva to je ništa drugo nego samo auto, ništa ne fali rabljenim auta, sad se nađu i za 3-5000 eurića i to u dobrom stanju. Kakvi bakrači od 50 000 eura. Radije kupim u Portugalu ili Siciliji stan za te pare i stavim ga u najam.
Aj kupi onda
U planu je, no worriez.
Ako netko kupuje auto danas od 50-60k i razmišlja o oblicima uštede, a ne pouzdanosti neovisno o motoru i bateriji onda je za njega bicikl ili el. romobil, a ne auto. jer pričamo o gotovo pola milijuna kuna. Mislim kupit auto za nekadašnjih 400k kn i uzeti strujića da uštediš, za takve pajde auto nije, nikakav. Ako takvi hoće uštedit odu na oglas i kupe tandrkalice od 2k eura ala chevrolet spark.
Ako netko kupuje auto danas od 50-60k i razmišlja o oblicima uštede, a ne pouzdanosti neovisno o motoru i bateriji onda je za njega bicikl ili el. romobil, a ne auto. jer pričamo o gotovo pola milijuna kuna. Mislim kupit auto za nekadašnjih 400k kn i uzeti strujića da uštediš, za takve pajde auto nije, nikakav. Ako takvi hoće uštedit odu na oglas i kupe tandrkalice od 2k eura ala chevrolet spark.
Naravno, niti jedan auto nije "ušteda" svaki auto je trosak. Al opet svako ima svoje guste / mogucnosti / zelje. Isto tako novi RS3 je 100k + eura, dal je glupo ga kupit, "meni je", al nekome opet nije. Dal sam ja tu debil, nisam, dal je on nije.
Ako netko kupuje auto danas od 50-60k i razmišlja o oblicima uštede, a ne pouzdanosti neovisno o motoru i bateriji onda je za njega bicikl ili el. romobil, a ne auto. jer pričamo o gotovo pola milijuna kuna. Mislim kupit auto za nekadašnjih 400k kn i uzeti strujića da uštediš, za takve pajde auto nije, nikakav. Ako takvi hoće uštedit odu na oglas i kupe tandrkalice od 2k eura ala chevrolet spark.
Naravno, niti jedan auto nije "ušteda" svaki auto je trosak. Al opet svako ima svoje guste / mogucnosti / zelje. Isto tako novi RS3 je 100k + eura, dal je glupo ga kupit, "meni je", al nekome opet nije. Dal sam ja tu debil, nisam, dal je on nije.
Ja ne kažem da je netko debil jer kupuje ikakav auto, ali prihvatiš dozu luksuza koja dolazi sa kupnjom takvog auta ili ga ne gledaš. Da kinezi osvajaju lagano svjetska tržišta apsolutno, ali di je još kako je kolega Entry rekao infrastruktura, podrška i sl.... Ljudi se zalete bez da razmisle o servisima, dijelovima, itd... Mislim evo ja sam nedavno samo bacio oko na Geely, malo reddit, fb grupe, forumi... Oprema za njegovu lovu kao i sa ovim BYD top, e onda shvatiš da imaš svega par servisa u Hrv za takva čudesa i na šok i vjevericu mali servis za Coolray čovjek platio nemalih 600 eura i još ga vozio u 3 pm na servis, ne znam šta je pisao ruta od 150-200km. Vjerujem da će to sve sa vremenom možda i pojeftiniti kako će kinezi barem po njihovim riječima krenuti sa tvornicama po EU, salonima i servisima. Ali do toga ima još par godina, na kraju dana dolazimo do resale value i opet te iste podrške, pouzdanosti i ostalog. Najmanji problem je kupiti ovakog kineza koji je 40+k jeftiniji od neke tam Tesle ili koječega. Ali kakav će taj auto biti kroz 3-4 god od limarije do mašine, baterije, šta god i kome i za koliko love će ga netko prodati. Nemam ništa protiv tehnologije i napretka, ali barem za kineze kod nas još ne vidim mjesta, dok ne riješe gore navedeno, a za XY god tko zna možda ćemo svi voziti kineze. Barem zasad divim se ljudima koji se zalječu u ovakve "investicije".
Ne nisi ti rekao da je neko debil, i civilizirano diskutiramo, al 'Entry' je nazvao tako.
I slazem se u potpunosti sa svime, da kupujem (a i razmisljam) pala bi neka polovna Tesla do 30km. Tesko bi izabrao BYD ili neki drugi kineski auto, mada BYD mozda naj vise kotira.
Zasto Tesla, pa upravo radi svih tih servisa koji su dostupni, punionica i navigacija koja je miljama ispred svih itd, a na kraju dana provjeren auto i uvjek se moze prodat.
Iako da nebi bilo sad a vidi ga fan strujica, nisam. Obozavam Audi (koji nije bas da je racionalna kupovina :D ), i trenutno vozim jednog i to čadavca kako bi se reklo.
Kako sam dosao do toga da gledam strujice, pa eto od prosle godine imam solare i sad vidim matematiku koliko imam viska itd, a ujedno i sve vise zabrana dizela po gradovima koje su pocele imat utjecaj i na mob automobil.
problem je što su svi auti poskupjeli minimalno 15% a neki (govorimo nasljednik iste klase) i preko 1/3 cijene...
a drugi je problem što Hrvat vulgaris se nije riješio kompleksa i mora imati "bolje avto" od susjeda, a oba dvojica su prekarne kuje gazdama...
ljudi se moraju spustiti na zemlju, kupovati ono što im treba i zadovoljava potrebe, a tad će se i cijene spustiti... dotada, ovo će biti preskup auto, osobito kad uzmete u obzir nerazgranatost mreže servisne podrške...
i zanimljivo, Kinezi redovito promašuju na onome u čemu su svi proizvođači relativno novi - infotainmentu...
sve radi, ali se infotainment blesira (moje 2 tjedno iskustvo s MG-em)...
problem je što su svi auti poskupjeli minimalno 15% a neki (govorimo nasljednik iste klase) i preko 1/3 cijene...
a drugi je problem što Hrvat vulgaris se nije riješio kompleksa i mora imati "bolje avto" od susjeda, a oba dvojica su prekarne kuje gazdama...
ljudi se moraju spustiti na zemlju, kupovati ono što im treba i zadovoljava potrebe, a tad će se i cijene spustiti... dotada, ovo će biti preskup auto, osobito kad uzmete u obzir nerazgranatost mreže servisne podrške...
i zanimljivo, Kinezi redovito promašuju na onome u čemu su svi proizvođači relativno novi - infotainmentu...
sve radi, ali se infotainment blesira (moje 2 tjedno iskustvo s MG-em)...
Moje iskustvo sa MG-em je da je to auto sa Temu-a, što me ujedno sjetih situacije od prije cca. mjesec/dva sa prijateljem išao do Vivasa na bundek tik do parkinga na hipodromu nasred ceste stoji MG pod sva 4, gledamo šta se tu dogodilo. Stanemo da pitamo čovjeka jel sve okej treba pomoć, na to čovjek kaže gospodo nemate mi kako pomoći osim da sklepate auto, šta je bilo ? kaže čovjek vozio se i najednom ispala zadnja osovina sa kotačima nasred ceste. prolazimo ga, dolazimo iza auta i imaš kaj vidjeti. Ništa udario, nigdje lupio osovina sa oba kotača ispala, u životu to nisam vidio pa ni u nesrećama. Tak da čajnizijum auto hvala, ne hvala. Info sranje takozvani ekran je najveće smeće moderne auto industrije neovisno o proizvođaču.
problem je što su svi auti poskupjeli minimalno 15% a neki (govorimo nasljednik iste klase) i preko 1/3 cijene...
a drugi je problem što Hrvat vulgaris se nije riješio kompleksa i mora imati "bolje avto" od susjeda, a oba dvojica su prekarne kuje gazdama...
ljudi se moraju spustiti na zemlju, kupovati ono što im treba i zadovoljava potrebe, a tad će se i cijene spustiti... dotada, ovo će biti preskup auto, osobito kad uzmete u obzir nerazgranatost mreže servisne podrške...
i zanimljivo, Kinezi redovito promašuju na onome u čemu su svi proizvođači relativno novi - infotainmentu...
sve radi, ali se infotainment blesira (moje 2 tjedno iskustvo s MG-em)...
Moje iskustvo sa MG-em je da je to auto sa Temu-a, što me ujedno sjetih situacije od prije cca. mjesec/dva sa prijateljem išao do Vivasa na bundek tik do parkinga na hipodromu nasred ceste stoji MG pod sva 4, gledamo šta se tu dogodilo. Stanemo da pitamo čovjeka jel sve okej treba pomoć, na to čovjek kaže gospodo nemate mi kako pomoći osim da sklepate auto, šta je bilo ? kaže čovjek vozio se i najednom ispala zadnja osovina sa kotačima nasred ceste. prolazimo ga, dolazimo iza auta i imaš kaj vidjeti. Ništa udario, nigdje lupio osovina sa oba kotača ispala, u životu to nisam vidio pa ni u nesrećama. Tak da čajnizijum auto hvala, ne hvala. Info sranje takozvani ekran je najveće smeće moderne auto industrije neovisno o proizvođaču.
Znaci ti ba iskustvu jedne marke odma ocjenis sve druge ?
Hocemo tako i za eu ? Sto ce bit reprezentativan modrl za ocjenu ? Mercedes, bmw, alfa, fiat, dacia ? Eto vidio zapaljenih bmwa rafi egra, krepanih alfi, trulih fiata ... po tvome hvala ja ne bi vozilo iz eu , ne znas hoce li prije strunut, krepat ili se zapalit.
A o losim infotaimentima da ne govorim
Ne samo kazem, unatoc tome sto mi je kao i vecini ovdje gotovo sve iz kine, njihovi auti me ne zanimaju. A elektricni me ne zanimaju uopce, meca, bmw, audi koji mi naudi odavno nisu vise pojam kvalitete.
Puno zganaca kinezi trebaju pojest da uopce dodu na razinu QCa neke normalne auto industrije.
Evo ja vozim australa (onaj mild hibrid) i već mi se 2 × zblesirala zadnja kamera... prvi put ostala smrznuta slika i jučer samo nema slike... rade senzori i sve ali nema slike. Sreća pa je rješenje jednostavno (malo dulje držati off tipku da se restarta ekran i to sve nešto)... tako da nisu ni EU proizvođači nešto extra otporni na glitcheve. Previše je tu elektronike općenito. Automobili su već odavno postali PC na kotačima a znamo koje čudne stvari se znaju s kompom dešavati... samo mi to ovdje to sami popravimo.
EDIT: i još je bio jedan opoziv za neki kurton sa sjedalima... pomaknu se nazad kad izlaziš pa potencijalno mogu priklještiti nekoga iza.
Puno zganaca kinezi trebaju pojest da uopce dodu na razinu QCa neke normalne auto industrije.
Nekad bilo, danas obratno.