PROTIS - problem povrat 14 dana

poruka: 92
|
čitano: 18.819
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu u roku od 14 (četrnaest) dana, a koji rok teče:

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, proizvod koji je predmet Ugovora predan u posjed,

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda, u slučaju sklapanja Ugovora koji se odnosi na više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodu koji se dostavlja u više komada ili više pošiljki,

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda, u slučaju ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određen period.

Ovo piše na njihovim uvjetima poslovanja.
Meni roba nije predana u posjed jel tako?
Onda ne može biti 14 dana od moje uplate , jel tako?

 Po tome što piše ne izgleda kao da se gleda datum uplate, nego preuzimanja. Možda je u tome i problem, nisi preuzeo, pa ne možeš ni dobit povrat, već je to netko ovdje više puta napomenuo. To su te birokratske gluposti, ali da dućan sebe zaštiti, drže se strogo tih pravila, ili da bi tebe malo natezali i zajebavali, malo se pokazuju mišići, ovisi koliko su zlobni i kako ćemo gledat na ovu situaciju.

 

U svakom slučaju, najbolje ti je to što prije odradit kako su oni rekli, a ovo im zapamti i reklamiraj ih kad god stigneš. Tebi sad malo posla, vozanja i plaćanja poštarine, ali bolje ti je to skini s dnevnog reda, jer tko zna što oni računaju i kako, pa da ne bi za 2 dana bilo "ali ja sam mislio ... piše ovo, ono ..."

 

Ako se upustiš u to dopisivanje s inspekcijama, nećeš pare vidit mjesecima, to će trajat, ti ćeš gubit živce i vrijeme, a na kraju može ispast da su oni u pravu (s pravne strane), pa ti opet ostane sve to napravit, otići po monitor i vratit ga u Sisak. Osim ako ne prođu svi rokovi, pa nakon dopisivanja s inspekciom ti ostaneš s 2 monitora...

Live long and prosper.
10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Filox kaže...
Dario7 kaže...
Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu u roku od 14 (četrnaest) dana, a koji rok teče:

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, proizvod koji je predmet Ugovora predan u posjed,

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda, u slučaju sklapanja Ugovora koji se odnosi na više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodu koji se dostavlja u više komada ili više pošiljki,

- od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda, u slučaju ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određen period.

Ovo piše na njihovim uvjetima poslovanja.
Meni roba nije predana u posjed jel tako?
Onda ne može biti 14 dana od moje uplate , jel tako?

 Po tome što piše ne izgleda kao da se gleda datum uplate, nego preuzimanja. Možda je u tome i problem, nisi preuzeo, pa ne možeš ni dobit povrat, već je to netko ovdje više puta napomenuo. To su te birokratske gluposti, ali da dućan sebe zaštiti, drže se strogo tih pravila, ili da bi tebe malo natezali i zajebavali, malo se pokazuju mišići, ovisi koliko su zlobni i kako ćemo gledat na ovu situaciju.

 

U svakom slučaju, najbolje ti je to što prije odradit kako su oni rekli, a ovo im zapamti i reklamiraj ih kad god stigneš. Tebi sad malo posla, vozanja i plaćanja poštarine, ali bolje ti je to skini s dnevnog reda, jer tko zna što oni računaju i kako, pa da ne bi za 2 dana bilo "ali ja sam mislio ... piše ovo, ono ..."

 

Ako se upustiš u to dopisivanje s inspekcijama, nećeš pare vidit mjesecima, to će trajat, ti ćeš gubit živce i vrijeme, a na kraju može ispast da su oni u pravu (s pravne strane), pa ti opet ostane sve to napravit, otići po monitor i vratit ga u Sisak. Osim ako ne prođu svi rokovi, pa nakon dopisivanja s inspekciom ti ostaneš s 2 monitora...

 Ma da , tako ću i napraviti.

Platit ću im po ponudi za dostavu Overseas-om cca 80,00kn.

I odmah napraviti nalog da se preuzme monitor od mene kad mi isporuče.

 

Znači neću ga ni izvaditi iz kombija nego samo dati prijevoznicu i nek vozi za Sisak.

Da ne bi još bilo, otvarao si , fali nešto.. bla bla

 

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...

Ovako, jučer sam poslao Prigovor na CIZSP.
Danas sam dobio odgovor od njih i proslijedio Protisu.
Jer nisam nikad do sad radio prijavu inspektoratu pa sam mislio ovo sve mirnim putem riješit.

Nakon što je Protis odgovorio da radim što hoću sam otišao na CIZSP i napravio prijavu.

Sad čekam ali nekako mi je Protis preuvjeren, kao da su već imali ovakvu situaciju i pobijedili.
Na kraju ću još stvarno morat po taj monitor i dostaviti ga u Sisak kako i traže.

Kakav prigovor na cizsp? Ima samo opcija prijava. Da si napravio prijavu dobio bi broj s rjesenjem, a ne mail odgovor. Ti si mailao nekog za savjet.

http://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

 

Da, samouvjereni su i izgleda da im to uspjeva, jer ti ocito nisi siguran u to sto radis i na kraju ces nosat monitor u sisak :))))))))

fandango kaže...
I ovo sve piše u njihovim Uvjetima poslovanja Članak 50., tako da meni nije jasno što je tu sporno. Druga stvar što ljudi ne čitaju uvjete poslovanja.

 Ovo smo vec sto puta razjasnili. Uvjeti trgovine vrijede pisljiva boba kad se kose s zakonom. Zakon je jasan.

Filox kaže...

A ja sam upravo pročitao njihove Uvjete poslovanja. Pa tamo sve uredno piše, da moraš pokupit monitor i poslati ga za Sisak i to u roku od 14 dana.

Da, pisalo je svasta u tim uvjetima, i da ne vracaju novce i sto sve ne, pa se pokazalo da si tim uvjetima mogu brisati guzu. Sto da pise da ga moras slati u tajland jer im je tamo prikup?

Filox kaže...

Valjda ti je jasno da to što njima piše u Uvjetima nije nešto što je neki Ante iz Prnjavora složio, onako za svoj užitak, nego je pravno valjani i obavezujući dokument, službeni, ovjereni, što dalje znači da je i pravno valjan, te da stvari vrijede onako kako tamo piše.

Valjda je isto tako tebi jasno da to sto je neka trgovina napisala u svojim uvjetima vrijedi 0 bodova ako se ne slaze s zakonskom regulativom te samim time, nije pravno valjani i obvezujuci, sluzbeni, ovjereni, dapace nepravni dokument te da stvari ne vrijede onako kako neko tamo piskara u svojim opcim uvjetima?

Filox kaže...

Točno kako sam i pretpostavio, zato sam ti i napisao u gornjem postu da možda njihov šef zna nešto više o zakonima koji ga obavezuju od tebe. Zna, ima svoje Uvjete poslovanja, koji ga obavezuju, odnosno obavezuju tebe. Ti si pristao na te iste uvjete kad si izvršio uplatu i netrebaš se pozivati na Zakone RH, ako se ne kose s njihovim Uvjetima, odnosno ako Uvjeti ne krše Zakon RH.

Eno u temi o potrosacima taj isti "sef" koji pozna zakone je dobio kaznu za nepostivanje istih gdje je istim sigurnim nastupom naisao na nekog tko je na kraju i poslao tu prijavu. Dok se prijava ne posalje moze glumit serifa koliko hoce ali stvari su prilicno jasne.

Filox kaže...

Ništa ja ne garantiram, nisam pravnik, ali ovo ti je moje mišljenje. Ne moram ja bit u pravu, ali razmisli. Ako sam ja u pravu, sutra ti je zadnji dan, u protivnom imaš 2 monitora i 0,00 para.

 HAHAHAHA :)))))))))))) Pa ovo je next level bunker zastrasivanje :) Ahaha 2 monitora i 0 para jer mu je "isteko rok" za povrat proizvoda koji nije nikad preuzeo i na vrijeme je poslao obavijest o raskidu ugovora. Pa vi niste normalni sto sve necu procitat :)

Filox kaže...
Ako se upustiš u to dopisivanje s inspekcijama, nećeš pare vidit mjesecima, to će trajat, ti ćeš gubit živce i vrijeme, a na kraju može ispast da su oni u pravu (s pravne strane), pa ti opet ostane sve to napravit, otići po monitor i vratit ga u Sisak. Osim ako ne prođu svi rokovi, pa nakon dopisivanja s inspekciom ti ostaneš s 2 monitora...

 :)))))))))))))))) Nelose, mjesecima nece vidjet pare, ma ne mjesecima, nece ih ni dobit i u zatvoru ce zavrsit :P

 

De mi objasni kako to tocno ide da on mjesecima nece vidjet pare? Kojom logikom si dosao do te brojke, ovak cisto da vidim matematiku?

Dario7 kaže...

Znači po tome imam još sutra rok za vratiti monitor u Sisak.

Sutra ističe 14. dan.

A niš idem danas po njega u Nehajsku i sutra ujutro za Sisak.

Nema druge, odmah po monitor i fino ga vozi u Sisak. Po mogucnosti odmah isti dan jer ako ga ne vratis do sutra u Sisak ne samo da ga vise neces moc vratit, nego ce ti naplatit i lezarinu za cuvanje monitora, kaznu za nepotrebne emailove, i zatezne kamate na sve to. Mozda te i tuze pa u zatvoru zavrsis. Nisam siguran, i nisam pravnik, al ovo se dogadja

 

edit:

Kad malo bolje razmislim, mislim da ne smijes cekat do sutra, ovisno kad si kliko na "naruci" ako prodje tocno 20 160 minuta od tog vremena, racuna se da ti je rok od 14 dana prosao i gotovo je. Ja se ne bi igrao s ovim stvarima. Stoga bolje odmah isti tren!

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.2.2021 14:36 (sandokan111).
10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
mailao sam njih za savjet i to jučer na: prava.potrosaca@mingo.hr

nakon što sam danas dobio odgovor to sam proslijedio protisu

pošto su opet odbili povrat onda sam napravio prijavu i dobio sam PIN za praćenje slučaja.

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
mailao sam njih za savjet i to jučer na: prava.potrosaca@mingo.hr

 Da, kao sto sam i rekao, poslao si upit za savjet, takav si odgovor i dobio. Isti/slican odgovor si dobio tu, bi dobio u drustvu za zastitu potrosaca, al nitko ne moze umjesto tebe pokrenuti prijavu. Svak se brine za svoja prava.

10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...
Dario7 kaže...
mailao sam njih za savjet i to jučer na: prava.potrosaca@mingo.hr

 Da, kao sto sam i rekao, poslao si upit za savjet, takav si odgovor i dobio. Isti/slican odgovor si dobio tu, bi dobio u drustvu za zastitu potrosaca, al nitko ne moze umjesto tebe pokrenuti prijavu. Svak se brine za svoja prava.

 Pa poslao sam prijavu napisao sam već par puta.

 

Išao sam mirnim putem te im proslijedio od Minga odgovor, nakon što su se na to oglušili , napravio sam prijavu.

 

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...

napisao sam već par puta.

 A napisao si i jucer da si je poslao pa u biti nisi, pa si napisao i da ides preuzest proizvod, i da ga saljes u Sisak. Svasta si pisao neznam vise sto je tocno. U svakom slucaju previse vremena potroseno na trivijalne zadatke.

10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...
Dario7 kaže...

napisao sam već par puta.

 A napisao si i jucer da si je poslao pa u biti nisi, pa si napisao i da ides preuzest proizvod, i da ga saljes u Sisak. Svasta si pisao neznam vise sto je tocno. U svakom slucaju previse vremena potroseno na trivijalne zadatke.

 sad maloprije sam napisao da idem u Sisak jer sam skužio da sam se složio sa njihovim uvjetima koji lijepo pišu na njihovoj stranici.

 

A to je da vraćam robu u Sisak.

 

Uglavnom čekamo odgovor CIZSP-a pa ćemo vidjeti tko je u pravu.

Nadam se ti.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.2.2021 15:14 (Dario7).
12 godina
online
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...

nego ce ti naplatit i lezarinu za cuvanje monitora

 Vlasnik je obavezan preuzeti uređaj u roku od 10 dana od dobivanja obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje. Ako vlasnik ne preuzme uređaj u roku od 10 dana od primitka obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje, Protis d.o.o. je ovlašten sljedećeg dana od dana isteka roka za preuzimanje zaračunati skladišnu naknadu (ležarinu) prema važećem cjeniku po danu kašnjenja. Svaki započeti dan se računa kao cijeli dan. Ako vlasnik ne preuzme uređaj u roku 30 dana od primitka obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje, smatra se da se vlasnik odrekao vlasništva uređaja i Protis d.o.o. je ovlašten raspolagati uređajem.

 

https://www.protis.hr/company/termsofuse

 

Inače, kolko vidim većina firmi ima tako nešto navedeno u uvjetima poslovanja, preuzimanje robe iz njihovog skladišta u n dana.

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sosta kaže...
sandokan111 kaže...

nego ce ti naplatit i lezarinu za cuvanje monitora

 Vlasnik je obavezan preuzeti uređaj u roku od 10 dana od dobivanja obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje. Ako vlasnik ne preuzme uređaj u roku od 10 dana od primitka obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje, Protis d.o.o. je ovlašten sljedećeg dana od dana isteka roka za preuzimanje zaračunati skladišnu naknadu (ležarinu) prema važećem cjeniku po danu kašnjenja. Svaki započeti dan se računa kao cijeli dan. Ako vlasnik ne preuzme uređaj u roku 30 dana od primitka obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje, smatra se da se vlasnik odrekao vlasništva uređaja i Protis d.o.o. je ovlašten raspolagati uređajem.

 

https://www.protis.hr/company/termsofuse

 

Inače, kolko vidim većina firmi ima tako nešto navedeno u uvjetima poslovanja, preuzimanje robe iz njihovog skladišta u n dana.

 Dobro i? Nisam popratio sto si s ovim htio reci, pa ako moze par rijeci iz tvojih prstiju osim citiranja opcih uvjeta.

12 godina
online
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana

Pa ako sam dobro shvatio OP, monitor ga čeka već neko vrijeme da ga preuzme, a prema njihovim uvjetima nakon 10 dana zaručunavaju ležarinu.

8 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Neznam sto tu nije jasno......

 

Od momenta kad ti jave da je roba spremna, imas rok 10 dana da je preuzmes. od 11-tog do 30-tog dana od dana obavijesti, naplacuje se lezarina, skladistenje,cuvanje robe, nazovi kako zelis...

 

31-og dana zakonski ,ti vise nisi vlasnik te robe, nemas nikakvih prava, smatra se da se se odrekao robe u korist trgovine, i roba je ponovo njihovo vlasnistvo.

 

Negdje se takva roba "unistava", negdje nesto, svako nekako, ali nakon 30 dana ti vise nisi vlasnik toga sto si platio a nisi preuzeo.

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sosta kaže...

Pa ako sam dobro shvatio OP, monitor ga čeka već neko vrijeme da ga preuzme, a prema njihovim uvjetima nakon 10 dana zaručunavaju ležarinu.

 Tako ispada da.. to će vjerojatno na kraju zaračunati, ovisi koliko dana će biti kod njih.

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sosta kaže...

Pa ako sam dobro shvatio OP, monitor ga čeka već neko vrijeme da ga preuzme, a prema njihovim uvjetima nakon 10 dana zaručunavaju ležarinu.

 Jesi popratio pricu da je raskinuo ugovor? Samim time, monitor vise nije njegovo vlasnistvo?

Damir22 kaže...

Neznam sto tu nije jasno......

Neznam ni ja.

Damir22 kaže...

Od momenta kad ti jave da je roba spremna, imas rok 10 dana da je preuzmes. od 11-tog do 30-tog dana od dana obavijesti, naplacuje se lezarina, skladistenje,cuvanje robe, nazovi kako zelis...

31-og dana zakonski ,ti vise nisi vlasnik te robe, nemas nikakvih prava, smatra se da se se odrekao robe u korist trgovine, i roba je ponovo njihovo vlasnistvo.

 A ako se raskine ugovor, cija je roba?

12 godina
online
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...
sosta kaže...

Pa ako sam dobro shvatio OP, monitor ga čeka već neko vrijeme da ga preuzme, a prema njihovim uvjetima nakon 10 dana zaručunavaju ležarinu.

 Jesi popratio pricu da je raskinuo ugovor? Samim time, monitor vise nije njegovo vlasnistvo?

 Jesi popratio navode članaka Zakona koje je OP naveo, po kojima da bi raskinuo ugovor, treba roba biti u posjedu.

 

Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sosta kaže...

Jesi popratio navode članaka Zakona koje je OP naveo, po kojima da bi raskinuo ugovor, treba roba biti u posjedu.

 

Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

 Jesi li ti onda otvorio zakon pa pogledao sto pise u clancima. Dakle da citiram

 

Obveze trgovca u slučaju jednostranog raskida ugovora

Članak 76.

(3) Kod ugovora o kupoprodaji, osim ako nije ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu, ako bi o tome trgovac bio obaviješten prije primitka robe.

 

idemo dalje, nije daleko,

Obveze potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora

Članak 77.

(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.

 

 

To sto si ti citirao, i on se odnosi na rokove i od kada teku, sto je samo po sebi i jasno jer zamisli da ti rok tece prije nego uopce imas predmet i predmet ti dodje na adresu nakon 20dana, prakticki si ostao bez zakonskog prava radi spore dostave....

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.2.2021 10:57 (sandokan111).
3 godine
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Idem po kokice.

 
6 0 hvala 1
5 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Mene isto živo zanima kako će to ispast sve na kraju. Pridružujem se s kokicama...

 

Live long and prosper.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
@marushin 😂
5 godina
neaktivan
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Svaki put na svakoj temi... Ko će bolje pročitat nešto! Wooo

 
1 1 hvala 0
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
marushin kaže...

Idem po kokice.

 Haha, a bas tako. Al ono sto mene fascinira je kako se od trivijalnosti svaki put napravi cijela rasprava. I ajde bar da neko i prati ove teme (van direktnih sudionika), pa makar i u televisa presenta formatu :)

12 godina
online
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
@marushin 😂

 Koliko vidim i autor posta se zabavlja našom rasprovom, pa mislim da je daljna diskusija nepotrebna, pa čekamo rezultat prijave inspektoratu.

10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sosta kaže...
Dario7 kaže...
@marushin 😂

 Koliko vidim i autor posta se zabavlja našom rasprovom, pa mislim da je daljna diskusija nepotrebna, pa čekamo rezultat prijave inspektoratu.

 a trebao bi plakati ?

 

 

5 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
sosta kaže...
Dario7 kaže...
@marushin 😂

 Koliko vidim i autor posta se zabavlja našom rasprovom, pa mislim da je daljna diskusija nepotrebna, pa čekamo rezultat prijave inspektoratu.

 a trebao bi plakati ?

 

 

 Ne, trebao bi vratit monitor (nakon što ga uzmeš, jel) i uzet svoje pare nazad, te to sve nama javit ovdje, da ne iščekujemo vijesti.

 

 

Live long and prosper.
10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Filox kaže...
Dario7 kaže...
sosta kaže...
Dario7 kaže...
@marushin 😂

 Koliko vidim i autor posta se zabavlja našom rasprovom, pa mislim da je daljna diskusija nepotrebna, pa čekamo rezultat prijave inspektoratu.

 a trebao bi plakati ?

 

 

 Ne, trebao bi vratit monitor (nakon što ga uzmeš, jel) i uzet svoje pare nazad, te to sve nama javit ovdje, da ne iščekujemo vijesti.

 

 

 ma kako god , riješit će se.

uopće se ne brinem.

 

Ako inspektorat odluči da moram preuzeti pa poslati , tako ću i napraviti.

Hebeš 100 kn za prijevoz.

 

 

10 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
Filox kaže...
Dario7 kaže...
sosta kaže...
Dario7 kaže...
@marushin 😂

 Koliko vidim i autor posta se zabavlja našom rasprovom, pa mislim da je daljna diskusija nepotrebna, pa čekamo rezultat prijave inspektoratu.

 a trebao bi plakati ?

 

 

 Ne, trebao bi vratit monitor (nakon što ga uzmeš, jel) i uzet svoje pare nazad, te to sve nama javit ovdje, da ne iščekujemo vijesti.

 

 

 ma kako god , riješit će se.

uopće se ne brinem.

 

Ako inspektorat odluči da moram preuzeti pa poslati , tako ću i napraviti.

Hebeš 100 kn za prijevoz.

 

 

 Dok inspektorat to riješi skupiće se par tisuća kuna ležarine

AMD prljavi, pokvareni bugoviti gadovi
15 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Bit ću kratak,  a bome i grub, pa kome milo kome drago. ;)

 

Hrvatskoj treba jako puno ''Zavadlava'' ( nije ni to riješenje ) jer u Hrvatskoj institucije ne reagiraju ili su toliko spore da nema smisla nešto prijavljivat, zato se i puno njih ponaša poput ovog Protisa. ( Da im je stalo do svakog kupca riješili bi ovo dok si ''rekao keks'')

Ja sam davno već njih prekrižio....

 

Javno mogu pohvalit Futuru kod koje sam uzeo ''gro'' stvari i ako je bilo problema riješili su ga prije nego je nastao(ko kuži kuži , a ko ne ne : D ).

 

 

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.2.2021 16:33 (kostolomac).
Moj PC  
2 2 hvala 1
13 godina
online
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
kostolomac kaže...

Bit ću kratak,  a bome i grub, pa kome milo kome drago. ;)

 

Hrvatskoj treba jako puno ''Zavadlava'' ( nije ni to riješenje ) jer u Hrvatskoj institucije ne reagiraju ili su toliko spore da nema smisla nešto prijavljivat, zato se i puno njih ponaša poput ovog Protisa. ( Da im je stalo do svakog kupca riješili bi ovo dok si ''rekao keks'')

Ja sam davno već njih prekrižio....

 

Javno mogu pohvalit Futuru kod koje sam uzeo ''gro'' stvari i ako je bilo problema riješili su ga prije nego je nastao(ko kuži kuži , a ko ne ne : D ).

 

 

i eto razloga zašto se stanje ne popravlja.. nema prijava => nema problema.. neće valjda inspektori vući ljude za rukav da izmisle koju nepravilnost

14 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

KAko je ovo završilo na kraju?

Rock hard, die free!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
PROTIS - problem povrat 14 dana

Ja ću samo dodati svoje iskustvo od prije godinu dana. Kupovao monitore (AOC), platio, preuzeo, sve OK... No jedan je imao defekt na ekranu, u panelu uhvaćena nit prašine preko nekoliko piksela. Drugi dan ga odnio nazad reklamirati primili i sve kao OK. No pošto je uređaj doslovno novi, drugi dan od preuzimanja sam ga vratio, očekivao sam zamjenu jer je ovaj imao tvornički defekt.

Kratka verzija, poslali monitor na servis, tamo je bio 2 tjedna, taman da mi za ovaj drugi prođe rok za vraćanje. Na servisu promijenili panel tako da sam realno kupio reparirani uređaj, a ne novi... no to i nije najveći problem, problem je što je panel očito drugačiji jer sa istim postavkama boje na onom "origigi" i ovom sa repariranim ekranom nisu iste, reparirani ima puno toplije boje i koliko god prtljao po postakama nisam uspio podesiti da budu barem slični... A naravno da je razlog što sam kupio dva komada to što koristim dva na istom kompu i ideja je da budu jedan pored drugog i isti...

Pokušao sam kontaktirati Protis, nisam dobio nikakav odgovor. Kontaktirao sam servis koji je zamijenio panel, kaže lik da su panel dobili od AOC-a i da mora biti isti, a nije... rekli su da će pitati AOC što sa tim i više se nisu javljali ili odgovarali na upite.

Šećer na kraju (mada nema direktne veze sa Protisom) onaj drugi monitor, koji nije bio na servisu je nakon tri tjedna dobio bad pixel...

Sve u svemu Protis me više neće vidjeti, a bome ni AOC...

Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice