Pa nemam pojma, nisam nikada doživio da mi neko tako odgovara na mailove :D
Ma samo lijepo pošalješ raskid ugovora na mail, i u paketu i amen...
Pa nemam pojma, nisam nikada doživio da mi neko tako odgovara na mailove :D
Ma samo lijepo pošalješ raskid ugovora na mail, i u paketu i amen...
Prije cca 5-6 godina, brat od moje bivše je uzeo neki Samsung preko njih, Samsung mu je došao rabljen ne nov zapakiran, iz aviona se vidjelo da mobitel ima tragove korištenja, mislim sramota, nakon što ih je zvao nazad i rekao gle, mobitel je rabljen, rekli su mu da je on te tragove korištenja sam napravio i rekli mu da mu neće zamjenit za novi/vratit novce. Zamolio je mene da ih nazovem, ja ih nazvao i nakon par "rečenica" rekli su da ipak donesem mobitel nazad i da će vratiti novce, tako smo napravili i vratili su novce, izbjegavajte ih. Čovjek je teški smrad.
Haha. Da, mogu zamislit da si takav odgovor dobio, jer koliko sam skuzio ta firma je samo taj jedan covjek koji valjda radi nekakvo prekupnistvo. Osobno sam imao dobro iskustvo s njima i cinilo mi se da su dobro upoznati s zakonima (prvi s kojima sam dobio popunjeno jamstvo ikad). Ako ti proizvod ne spada u one "izuzetke" gdje se ambalaza ne smije potrgati, nemas se sto misliti i samo raskini ugovor kako zakon i nalaze. Samo prouci clanak 86. zakona o zastiti potrosaca da tvoj proizvod ne spada u jedno od izuzetaka.
Al zanimljivo je kad se malo razmisli, mislim da sad daje takav odgovor upravo jer prati zakone i zna da sada moze trazit vjestacenje kad mu se god sprdne pa je malo "poostrio" retoriku prema kupcima.
Nije baš da je samo on jedan, pa ta firma ima 10+ zaposlenih :)
Ali moram priznati da me iznenađuju takvi odgovori od njih....
Reci im slobodno neka poduzmu pravne korake pa da vidimo šta će se dogoditi. Ajoj da, ipak imaš pravo vratiti proizvod u roku 14 dana bez obrazloženja. Spakiraj i vrati.
Ovakav odgovor od "ozbiljnog" webshopa....
Idioti...
Nije baš da je samo on jedan, pa ta firma ima 10+ zaposlenih :)
Ali moram priznati da me iznenađuju takvi odgovori od njih....
Ti zaposlenici mogu bit tko god u tom procesu. Ti kad imas kontakt s njima imas samo s tim jednim likom koji je vlasnik. Ja sam nesto bio narucio, pa ima tome ohoho godina, mislim da sam u temi ostavio recenziju jer sam bio iznenadjen kako sam dobio ispunjen jamstveni ugovor prvi puta i tada sam kontaktirao nekog lika na kucni broj, skoro mu se zena javila tako nesto je bilo. Pretpostavljam da je to taj isti koji je ovom odgovorio. Dal su se sirili, vjerojatno da, al mislim da je i dalje samo on, a ovi ostali su neka logistika putem.
i kakav je update za ovo nakon cca 10 dana?
Kartonska kutija u kojoj su stigle slušalice pošarana je sa imenom pošiljatelja i primatelja.
Kaže da je to original pakiranje od slušalica. A unutar kartonske kutije, original kutija od slušalica.
Izgleda da ne želi vratiti puni iznos.
Rekao sam da ću onda morat nažalost prijaviti državnom inspektoratu.
Odgovor možete pogledati u attachmentu kao i sliku original pakiranja.
Ja ne mogu drugu sliku otvoriti da vidim kako izgleda original pakiranje...
-nema veze.. tj zakon kaže da kompletno originalna ambalaža nije uvjet ostvarivanja prava.
-nasuprot tog je pakiranje pošiljke, odgovarajući paket koji dostava želi ili odbije preuzeti, tj paket koji se šalje onaj tko ga zaprima prihvaća ili odbija, jer je tad to povezano s oštećenjem i sl. ... ne može trgovac uvjetovati, tj možeš i osobno odnjeti pa tad ambalaža-zaštitna, nije važna, dok zakon kaže da ni originalna nije uvjet ostvarivanja prava povrata (što pravi trgovac i odgovarajuća proizvodnja riješava tako da ima kompletan pogon proizvodnje no to nemaju mali iz druge-treće ruke pa traže.. ako im ne odgovara pravo povrata ne moraju prodavati na daljinu, tj pristali su na taj zakonski uvjet i moraju ga poštivati.. dok naravno trgovac može tražiti umanjenje cijene ali ne mora ga dobiti tj to je stvar cjenkanja i ako kupac pristane ok, ako ne pristane ostaje jedini puni iznos za povrat, odnosno ako posotji takva klauzula prilikom kupnje da se u slučaju povrata itd. tad to mora biti navedeno prije kupnje, upoznat kupac s tim itd.).
-no postoji i realnost.. trgovac sad s tom robom jer je mali, ne može puno, ne može prodati idućem kupcu za normalan-nominalan iznos nego za umanjeni.. no o tom je trebao misliti prije prodaje na daljinu.
-ali.. recimo da ćeš brže-lakše riješiti ako pristaneš na umanjenje, uobičajeno 30%.. ili ovisi o cijeni-ambalaži-slučaju.. dok bez dogovora to može biti otegnuto a za manje iznose je čisti gubitak vremena dok inspektorat ne radi, ne posotji.. pa onak, možda tad izgubiš 100%.. ili ovisi, najbolje je dogovor u kojem su svi zadovoljni .. uz cvijeće i svi si pruže ručice.. idila... vs stvarnost.
Nije uopce bilo sumnje u to sto se tice tko je u pravu. Nekoc su se te stvari rjesavale saptom. Drzim fige da inspektorat to brzo rjesi. To je ono na sto ovaj trgovac ovaj put racuna. I usput ni meni nece da otvori tvoju drugu sliku gdje je komunikacija s trgovinom.
Ovo je bio odgovor kad sam rekao da ću morati raditi prijavu inspektoratu ukoliko ne vrate puni iznos.
"Možete to očekivati i sa naše strane uz privatnu tužbu.
Ovo je bio odgovor kad sam rekao da ću morati raditi prijavu inspektoratu ukoliko ne vrate puni iznos.
"Možete to očekivati i sa naše strane uz privatnu tužbu.
Privatna tužba je nešto što je zakonsko pravo svakoga, nije nešto čega se itko treba bojati. Obično se riješi do 3. ročišta za jednostavne predmete.
Obavezno sačuvaj pisani odgovor inspektorata jer ćeš taj papir priložiti u sami predmet ako do njega dođe, realno nisam siguran kakva bi bila poanta te njihove tužbe na temelju samo onoga što si iznio ovdje.
Taksa je minimalna za sitne predemete a troškovi odvjetnika, sastavljanje tužbe i svako ročište koštaju više od tih slušalica i biti će kompletno plaćeni od strane tužitelja nakon što ga država poklopi. Zaključak će biti nalaže se tužitelju da postupi sukladno točki zakona XXX.... te podmiri iznose toga, toga i toga u cijelosti.
Što se tiče tog zakona o povratu unutar 14 dana smatram da je katastrofalan i da prodavače stavlja u nepovoljan položaj.
Konkretno za cijelu hrpu stvari je jasno definirano da nepoznavanje materije ne oslobađa nekoga od zakonske odgovornosti dok se u slučaju kupnje na daljinu to uredno primjenjuje i kupcu se sve oprašta unutar 14 dana što je po meni veoma loša praksa i smatram da se treba jasno napraviti razlika između nekoga tko je proizvođač i ujendo prodavač istog od onoga tko samo prodaje.
Ovo je bio odgovor kad sam rekao da ću morati raditi prijavu inspektoratu ukoliko ne vrate puni iznos.
"Možete to očekivati i sa naše strane uz privatnu tužbu.
Nikog oni tuzit nece (ako je sve sto si tu naveo to, i nema jos neceg sa strane). Samo savjetovanje kod odvjetnika ce ga doc vise od tih slusalica i sveg ostalog, a gdje su rocista i jos trosak tvog odvjetnika. Puse u prazno. Al kako je rekao Uncle, privatna tuzba je doslovno pravo svakog. Ja vas sutra mogu tuzit za sto mi god padne na pamet, pa i za ovo pisanje na forumu. Apsolutno nije nikakva stavka za obazirati se, osim neprofesionalnosti doticnog gospodina koji vodi "shop".
Ovo je bio odgovor kad sam rekao da ću morati raditi prijavu inspektoratu ukoliko ne vrate puni iznos.
"Možete to očekivati i sa naše strane uz privatnu tužbu.
Da mi je znati tko to odgovara...pa sramota za jednu takvu trgovinu. Koliko god kupac bio nekada kompliciran i živcirao radnika/vlasnika...nemreš tako odgovarati na mailove.
Nemoj sada ti popustiti i biti lud.
Molim te točan model slušalica da ja to vidim šta je šta nije.
Pa ako je to ambalaža proizvoda to znači da onaj tko je proizvod slao prema tebi isti nije nikako zaštitio.
"
"
Pitanje koje glasi prema tebi "Da li si spreman na umanjene 5%" - Odgovor glasi nisam spreman na nikakvo umanjenje jer to nije definirano zakonom a moja dobra volja je prestala onog trena kada ste me počeli zastrašivati iako ste znali da niste u pravu. Slobodno izvršite povrat sukladno zakonu a ako mislite da ste oštećeni pokrenite i tužbu kojom ste mi prijetili u zadnjem emailu.
To su gluposti, to je samo dodatna kutija i nema veze sa onime što zakon piše.
Intel ima npr SSD-e dodatno tak u kutiji i nije uopće to original ambalaža već dodatna zaštita od proizvođača i nikaka ne smanjuje vrijednost artikla.
Nemoj prihvaćati na nikakvo umanjenje, ako neće vratiti full lovu pitaj da li možeš zamjeniti za nešto drugo iz njihove ponude u tom iznosu koji si platio pa tako riješite stvar na miran način a ne ovakve gluposti 5% pogotovo ne nakon takvih mailova....
Lol.
Nije "kolega" vec vlasnik. Vjerojatno je i vlasnik opet nazvao kad je vidio da prijetnje nisu upalile pa ga metnio za 5%. Nisi trebao pristat. Radi svih nas i mira u svemiru. Sta je tu je.
Meni je sada i žao što mu nije metnuo i više % jer takvi kupci ništa drugo niti ne zaslužuju.
Tu se trgamo da mu pomognemo da ništa ne izgubi a on i dalje sluša i vjeruje trgovini koja je bezobrazna prema svojem kupcu i sada će krenuti i dalje biti takva a i gora nego do sada....
Bravo mi! Mislim da jednostavno nemaju smisla ovakve teme na forumu, jer očito nije važno što zakon i mi pišemo kada su ljudi ovce.
Hahaha, moš misliti, mi koji nismo niti kupovali nećemo niti dalje ali vjerujem prvi Dario čim bu neka dobra cijena vraća se tamo ;)
Par puta sam doživio dežavu na forumu sa sličnim trgovinama i stvarima...tako da ništa novo